Ga naar inhoud

Corns : 26 november 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ha; 

 

Na jaren twijfelen, afwachten en natuurlijk sparen, besloot ik vorigjaar een borstvergroting te plannen bij Kliniek veldhoven. Ik kon toen een prothese kiezen tussen de 250-380cc. Ik was erg voorzichtig en koos 255cc. Ik had van mezelf een kleine A.

 

Na de operatie merkte ik al snel dat het veel te klein was, ik werd nog onzekerder dan dat ik voor de operatie was. Hierom aangegeven dat ik niet tevreden was enz. Wanneer ik dit aangaf, kreeg ik totaal geen begrip en na 4x aangeven bleef ik ontevreden naar huis gaan. 

Toen een afspraak gepland met een andere pc binnen deze kliniek, daar ben ik vandaag geweest. Ik heb een nieuwe operatie gepland, met een grotere prothese en een andere methode! Helemaal happy? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2019 om 16:43, Corns zei:

Ha; 

 

Na jaren twijfelen, afwachten en natuurlijk sparen, besloot ik vorigjaar een borstvergroting te plannen bij Kliniek veldhoven. Ik kon toen een prothese kiezen tussen de 250-380cc. Ik was erg voorzichtig en koos 255cc. Ik had van mezelf een kleine A.

 

Na de operatie merkte ik al snel dat het veel te klein was, ik werd nog onzekerder dan dat ik voor de operatie was. Hierom aangegeven dat ik niet tevreden was enz. Wanneer ik dit aangaf, kreeg ik totaal geen begrip en na 4x aangeven bleef ik ontevreden naar huis gaan. 

Toen een afspraak gepland met een andere pc binnen deze kliniek, daar ben ik vandaag geweest. Ik heb een nieuwe operatie gepland, met een grotere prothese en een andere methode! Helemaal happy? 

Hoi hoi

Oh wat fijn dat je gehoord bent en nu een nieuwe operatie gepland hebt!!
Mag ik vragen wanneer je aan de beurt bent en bij welke arts? Dan kunnen we dat in je topictitel vermelden en kun je hier al je updates plaatsen :)
Zo blijft het voor jou en voor ons overzichtelijk!

Ik zet je ook even in de operatieverslagen borstprothesewissel, aangezien je daar nu thuishoort.

Oh ja en als je dit topic 'volgt' dan krijg je ook een melding wanneer je niet geciteerd of getagd wordt. Zo mis je geen enkel bericht :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ha @corn,

 

wat vervelend dat je niet tevreden was en wat fijn dat je nu een nieuwe operatie hebt gepland!! Welke methode had je en voor welke methode en aantal cc kies je nu? En moet je nu weer het hele bedrag betalen?

 

vind je het nu niet extra spannend wat het resultaat gaat worden? Ben heel benieuwd en ik hoop natuurlijk dat je nu eindelijk krijgt wat je graag wilt!!

 

liefss sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sarabii zei:

Ha @corn,

 

wat vervelend dat je niet tevreden was en wat fijn dat je nu een nieuwe operatie hebt gepland!! Welke methode had je en voor welke methode en aantal cc kies je nu? En moet je nu weer het hele bedrag betalen?

 

vind je het nu niet extra spannend wat het resultaat gaat worden? Ben heel benieuwd en ik hoop natuurlijk dat je nu eindelijk krijgt wat je graag wilt!!

 

liefss sarabii

 

Ha @Sarabii,

 

Nee ik krijg helaas niks vergoed. Daarom ook op advies van BB bij een andere pc langs geweest. Dr Straten. Hier super fijn consult gehad, kan daar 425cc metor xtra krijgen dualplane. Bij Kliniek veldhoven 365 of 405 cc ook mentor xtra dual plane. 

 

Ja pff.. vind dat wel heel spannend.. het is zo lastig te weten of dat ik er dan wel blij mee ben. Maar, nu ben ik helemaal niet tevreden en dat is ook heel erg vervelend.

 

Nu heb ik 255cc mentor extra voor de spier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Waar ik vorige week dacht dat mijn herstel super snel ging en succesvol, merk ik nu de laatste dagen geen vooruitgang meer. Ik kan gewoon geen volledige nacht op mijn rug slapen, mijn borstbeen trekt enorm. Ik probeer wat met kussens te regelen om zo wat rechterop te slapen maar dat heeft echt maar even effect. Inmiddels is ook heel mijn rug stram, dus het houdt nu even niet over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-12-2019 om 09:58, Corns zei:

Waar ik vorige week dacht dat mijn herstel super snel ging en succesvol, merk ik nu de laatste dagen geen vooruitgang meer. Ik kan gewoon geen volledige nacht op mijn rug slapen, mijn borstbeen trekt enorm. Ik probeer wat met kussens te regelen om zo wat rechterop te slapen maar dat heeft echt maar even effect. Inmiddels is ook heel mijn rug stram, dus het houdt nu even niet over.

 Hoi Corns! Wat lees ik nu? Ben je geopereerd? Hoe was t deze tweede keer? Ik lees dat je herstel nu even tegen zit! Tel de dagen.... het komt goed!!! En alsjeblieft twijfelt altijd even de kliniek bellen! 
en kun je al zien waar je t allemaal voor gedaan hebt? Formaat nu meer naar je zin?? 425?? 
 

succes met herstellen!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haa @Sarabii

 

Ja klopt, anderhalve week geleden ben ik geopereerd. Dit viel me toch een stuk zwaarder dan ik had verwacht.

Mogelijk omdat de pc via dezelfde ingang die ene prothese eruit heeft moeten halen en er ook weer een nieuwe in heeft moeten frotten.

 

Maar, idd 425cc Mentor Xtra en ben nu echt zo happy. 
Ze zijn erg mooi, ook vol in het midden dus heb een mooi decolleté. De protheses moeten nog wel zakken hoor, en mijn borstspier nog ontspannen want pfoe die staat zo strak. Dus wie weet, ze zullen nog veel veranderen:). 

 

Maar na mijn vorige OK was ik rond deze tijd al mega teleurgesteld met het resultaat, dus.. het ziet er nu zonnig uit!

 

Bedankt voor je interesse!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Corns zei:

ps @Sarabii ik heb een album, indien je deze wil zien dan hoor ik het wel:)

Ik wil wel graag kijken! Ik ben 27 november geopereerd (prothesewissel na 11 jaar). Ik heb 450cc motiva full round gekregen voor de spier. Ik had eerst 290cc mcghan anatomische achter de spier. Ik had schijnbaar genoeg eigen borstweefsel. Ik ben benieuwd naar je resultaat!

 

Liefs,

 

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corns zei:

@Ld1234 ik zal je toevoegen. Hoe voel jij je nu? Hoe is de operatie en het herstel dusver verlopen?

 

Ja heel goed eigenlijk. Vrijwel geen pijn gehad, maar ik had ook tramadol omdat bij mij twee nieuwe borstplooien zijn gemaakt en hij daardoor aan m'n ribweefsel moest hechten (oude litteken viel niet precies in de borstplooi en dat is nu gecorrigeerd). Die pillen heb ik de eerste twee dagen geslikt. Voor de rest is alles goed verlopen. Kreeg alleen maandag de griep en verkouden, dus heb de longen uit m'n lijf gehoest (heb ik nu codeine voor). Wat me alleen zwaar tegenvalt is het slapen op m'n rug. Vreselijk! Hoe gaat het met jou?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234, wauw dat klinkt pijnlijk. Maar fijn dat het meegevallen is! Jaa bij mij nog veel pijn in de ochtend, echt mn spieren zijn dan zo enorm stijf. Ik kom gewoon niet alleen overeind, dus moet elke dag zo vroeg opstaan als mijn vriend. Maar als ik eenmaal een beetje aan de gang ben dan trekt de pijn weg. Misschien ook omdat ik van voor de spier naar dualplane ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corns zei:

@Ld1234, wauw dat klinkt pijnlijk. Maar fijn dat het meegevallen is! Jaa bij mij nog veel pijn in de ochtend, echt mn spieren zijn dan zo enorm stijf. Ik kom gewoon niet alleen overeind, dus moet elke dag zo vroeg opstaan als mijn vriend. Maar als ik eenmaal een beetje aan de gang ben dan trekt de pijn weg. Misschien ook omdat ik van voor de spier naar dualplane ging.

Ja dat kan dat het daardoor komt. Eerste keer had ik ze achter de spier en toen had ik dat probleem ook inderdaad. Nu is dat heel anders.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.