Ga naar inhoud

Omgeving vertellen wel of niet?


Boobsuus

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

hoe hebben jullie het aangepakt? Iedereen verteld of juist niet? Ik wordt over een weekje geopereerd hebben jullie het je omgeving verteld en/of je werkgever en collega’s? Zo ja waarom wel? Of waarom juist niet?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het wel verteld aan mijn directe omgeving. Ik wil ze op de hoogte houden van mijn leven en daar hoort dit bij voor mij. Vragen stellen ze toch wel, want vertel je het niet dan zien ze het achteraf wel. Maar je moet doen waar jij je het fijnste bij voelt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mijn naaste en directe collega's incl werkgever wel verteld. 

Heel veel collega's wisten het niet. Familie weet het wel en vrienden ook. 

Anderen achteraf verteld of nog steeds niet. Mensen zien het niet eens...zelf zie je het vaak het beste en denk je...dat moet toch opvallen! Niet dus...of ze vragen er niet naar. 

Als je aangeeft dat je een borstcorrectie doet ipv vergroting  klinkt dat ook al anders. 

Doen idd waar jij je goed bij voelt! Uiteindelijk reageerde iedereen bij mij heel positief en heel veel vrouwen die ik sprak waren zelfs tikkeltje jaloers dat ik nu zulke mooie borsten heb en het heb laten doen:) 

 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn familie en beste vrienden heb ik op voorhand ingelicht. Zij kennen me goed en zouden het toch opmerken. Ze waren er voor mij tijdens de weken PO, wat ook gewoon tof is om te kunnen delen.

 

Mensen die wat verder staan, zoals collega’s weten het niet. Ik denk zelfs niet dat iemand het echt gemerkt heeft.

 

1 collega wist het wel omdat we samen yoga deden en ik na 5 lessen moest stoppen omwille van de operatie. Ik heb me de moeite van excuses zoeken bespaard en het gewoon verteld in de kleedkamer na de laatste yoga-les.

 

Hoe normaler je er zelf mee omgaat, hoe normaler je omgeving reageert. Enkel mijn moeder was de eerste keer verrast en keurde het zelfs een beetje af, maar ze is wel op mijn kinderen komen passen en is nu zeer geïnteresseerd in de vorderingen. ?

 

Ik neem me voor om er altijd eerlijk over te zijn, mocht het ooit ter sprake komen. Ik schaam me niet, ik heb dit voor mijzelf gedaan en voor niemand anders.

 

Ook mijn kinderen mogen het weten als ze wat groter zijn. Heeft geen zin om het te verzwijgen, en mijn dochter zal zich sowieso vragen gaan stellen als ze op een AA blijft steken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn eerste BV had ik het niemand verteld. Uiteindelijk vond ik dat zo vervelend toen om met zo'n geheim rond te lopen! Bij mijn wissel heb ik daarom een aantal goede vriendinnen ingelicht en ook mijn werkgever erover verteld (wel alleen mijn leidinggevende en geen directe collega's). Het is heel gek, maar juist de mensen die altijd zo oordelen erover, hadden er met mijn verhaal erbij ineens begrip voor! Daarbij kreeg ik nu de hersteltijd doorbetaald op mijn werk, waar ik ook superblij mee was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Rosanna123 zei:

Bij mijn eerste BV had ik het niemand verteld. Uiteindelijk vond ik dat zo vervelend toen om met zo'n geheim rond te lopen! Bij mijn wissel heb ik daarom een aantal goede vriendinnen ingelicht en ook mijn werkgever erover verteld (wel alleen mijn leidinggevende en geen directe collega's). Het is heel gek, maar juist de mensen die altijd zo oordelen erover, hadden er met mijn verhaal erbij ineens begrip voor! Daarbij kreeg ik nu de hersteltijd doorbetaald op mijn werk, waar ik ook superblij mee was!

Same here! Het is superfijn dat iedereen het weet en ook ik kreeg mijn dagen als ziekteverlof. Had eerst verlof opgenomen maar ik kreeg ze gewoon terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.