Ga naar inhoud

LadyL : 25 maart 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn vriendinnen en ouders weten er van, maar ik heb een winkel waar nogal veel mannelijk cliënteel over de vloer komt en zij hebben daar geen uitstaans mee. Ik zie nu al de glurende blikken sinds ik met het opvullen gestart ben :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendinnen en ouders weten er van, maar ik heb een winkel waar nogal veel mannelijk cliënteel over de vloer komt en zij hebben daar geen uitstaans mee. Ik zie nu al de glurende blikken sinds ik met het opvullen gestart ben :125:

Hé Sendai, ik begon ook geleidelijk aan mijn BH op te vullen. Ik werk namelijk ook in een mannenomgeving en hun ogen dwaalden ook nog al snel af naar beneden. Wat voelde ik mij dan ambetant. Nu ben ik in mijn kast al losse kledij aan het uitzoeken waarin het zo minmogelijk opvalt bij terugkomst. Want ze zijn toch nog groter, dan toen ik mijn BH gewoon opvulde hoor.

Een zwarte sweater is het meest ideaal heb ik de indruk. Wel niet zo deftig :rolleyes: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kleding wordt ook met de grootste zorg uitgekozen, nu vooral koltruitjes die de vulling extra benadrukken en nadien inderdaad de meer verhullende shirts. Verder probeer ik ook een beetje te spelen met het volume, soms met twee vullingen, andere keren maar één, waardoor ze nu telkens verschillend lijken en de klanten eerder aan zichzelf gaan twijfelen dan aan het formaat van mijn boobies <_<

Lizz, nu is het écht niet lang meer he!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lizz, nog maar 2 weken !!!

Ik krijg spontaan een kriebeling in mijn buik, alsof ikzelf weer aan de beurt ben.

Die 2 weken gaan voorbij vliegen, je gaat aan vanalles nog denken en nog zoveel willen doen, en dan lig je daar plots op die operatietafel.

Wat ik aan ga trekken nu het lente wordt ? Wel, ik heb me voorgenomen om het stijlvol te houden. Ik draag van mezelf al veel blouses/hemden, dus dat blijf ik doen.

T-shirts in elastische stoffen ga ik proberen te vermijden. Dat tekent alles zo hard af, en aangezien ik een smalle taille heb en nu grote boobs (yep, officieel: groot) valt het superhard op. En dat vind ik een beetje goedkoop dan. Snap je? Bij overmaat van ramp zie je soms dames met zo'n t-shirt waarvan de letters dan ook helemaal zijn uitgerokken, door hun grote boobs. Dat vind ik dus niet stijlvol. :rolleyes:

Ik ga zo dadelijk een topic starten over stijlvolle kleding voor dames met grote borsten (haha WIJ DUS !!!)

Dan kunnen we ideetjes opdoen.

Ik tel mee af Lizz !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis!

Aah wat lief dat jij zo meeleeft en helpt met aftellen! :35:

Vind de tijd nu al heel snel gaan!

Goed zo, dat jij je stijlvol blijft kleden! Dat is ook wat ik ga doen, geen overdreven "blote tieten topjes"

en zeker geen tops waarvan de letters uitrekken :141:

Maar ben nu wel al heel blij dat ik straks veel meer kleding aan kan! :5:

Leuk, ik ga je topic volgen!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Woehoe, nog 2 nachtjes maar!

En, ben je zenuwachtig of valt het mee.

Ben je er ook uit wat het gaat worden de 420 of de 470cc?

Ik ben vandaag weer geweest en heb nu defenitief gekozen voor 470cc.

Volgens hem kon ik het prima hebben dus dat vertrouw ik dan maar.

Ik hou je topic in de gaten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd nog maar 2 nachtjes!! Ben zo zenuwachtig als wat, word er gek van..

Het word bij mij 420 of 460 cc, ben er nog niet helemaal uit, maar neig toch naar de 460!

Fijn dat jij al besloten hebt dat het 470 cc word!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.