Ga naar inhoud

LadyL : 25 maart 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Thanks Sendai en Anneken!

Raar idee hoor Sendai dat het morgen idd Lizz met boobies is, iets waar ik al zolang mee zit, dat in 1 uurtje word opgelost!

En Anneken, ik ga van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen :P

Ga proberen een goede nacht te maken :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha Finimal, dat zei mijn vriend gisteravond voor het slapen gaan ook al :P

Ik dacht nog even via mijn tel het forum checken.

Moet mij om 07.30 melden, en 08.00 is de operatie, zo zeg je eerst nog dat je 6 weken mpoet wachten en dan opeens is hett over 1 uurtje al zover!!

Thanks Fem! Heb 6 redelijke uren slaap gehad :D

Sowieso alle meiden bedankt voor het support, leuk! :116:

Als ik vanavond in staat ben, plaats ik mijn verslag en foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk 6 uurtjes slapen is al heel wat, ik sliep er maar 5. Ieder uur is er toch één :D

Op dit moment zal je wel lekker aan het uitslapen zijn, met BOOBS :1bouncingboobs:

Gefeliciteerd lieverd, hoop dat je herstel mee valt en zie uit naar je verslagje!!

Sterkte en laat je lekker vertroetelen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Marriebarrie, Esther24, Eefje, ikke59 en Feminine! :D

Hier mijn verslag :

Aangezien wij vanuit Friesland moeten komen, en de kliniek in Belgie is, hebben wij gister op vandaag een hotel geboekt, voor de dames die naar Dr D´hondt gaan is het Eburon hotel een echte aanrader (5 minuten afstand!)

Vanochtend de wekker gezet om 06.00 zodat ik nog op mijn gemak lang onder de douche kon tutten!

Waren mooi op tijd bij de kliniek, nog een gesprek met Dr D´hondt, zat te twijfelen tussen 420 en 460 cc, maar 460 zou te breed worden, dus ben met het advies van de chirurg mee gegaan.

Afscheid genomen van mijn vriend, hij ging terug naar het hotel om te ontbijten, zolang wachten terwijl ik toch onder zeil ben vond ik niet nodig!

Ik mocht mee lopen naar beneden, operatieschortje aangetrokken, panterslofjes van de kliniek, en toen wachten tot ik opgehaald werd.

Anesetist kwam mij halen, infuus geprikt, en toen het narcose kapje op, zag nog net met een scheef oog dat het toen 08.20 was, voor ik het weet werd ik wakker in bed, rillend van de kou, dus kreeg ik een soort van warme blower onder de dekens, de vrouw van de chirurg kwam vragen hoe het ging : ja prima, bijna geen pijn! (ietsje later kwam ik daar op terug : auw!) En waar ik heel blij mee was, dat ik niet misselijk was, voelde me ook heel snel weer fit!

Ondertussen was mijn vriend gebeld en hij kwam rond 11.00, nog even blijven liggen, ben geholpen door de vrouw van de pc met aankleden (dacht al dat ik het zelf wel kon, maar dat mocht dus absoluut niet!), nog een gesprek over de nazorg, en de kliniek verlaten om 11.45.

Recept meegekregen voor de apotheek voor paracetamol en ibuprofen, meteen maar opgehaald en er 1 ingenomen.

Nog steeds niet misselijk, maar kreeg ondertussen wel honger, bij de benzinepomp een warme appelflap gegeten (en die smaakte goeoeoed!), flesje water gedronken, en vervolgens 4 en een half uur over de terug weg gedaan, want het was druk op de weg.

Thuis gekomen op de bank neer geploft onder een dekentje, maar voel me ondanks het : voel me overreden door en vrachtwagen gevoel heel goed, en ben zoooooo blij met borsten! Ben verliefd, nu al!! :123:

Had het erger verwacht, maar goed, morgen nog maar afwachten natuurlijk! Zo maar lekker slapen, en morgen bij het wakker worden mij nog eens verbazen dat ik ze nu toch echt heb na al die jaren!! :33: :33: :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizz,

Ooh wat super te lezen dat het allemaal zo goed is meegevallen en je nu al zo verliefd bent hihi, ben blij voor jou meid! Geniet maar volop van je mooie nieuwe boezem! Laat je lekker verwennen en rust maar goed uit, en neem maar veel kussens mee naar bed voor je eerste nachtje rugslapen! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Eefje! :116:

Eerste nacht met boobs, ik moet een beetje schuin slapen van mijn pc, dus een groot kussen (van ons bankstel) meegenomen naar bed, mijn eigen slaapkussen daarachter gedaan, en lag heerlijk zo :D

Was ook binnen 5 minuten vertrokken, en werd wakker om 06.00, kon niet meer slapen, dus vriendlief heeft mij omhoog geholpen, eten voor mij gepakt uit de kast (anders moet ik mijn armen boven mijn hoofd doen)

Gegeten, pijnstillers ingenomen, en het gaat eigenlijk best goed! Had het veel erger verwacht, natuurlijk heb ik wel pijn, maar heb een hoge pijngrens dus kan wel wat hebben!

Gevaar daardoor is wel dat ik al snel teveel zelf wil doen, dus krijg van alle kanten te horen : jij doet wel rustig aan hé, neem je rust! (familie, en vrienden kennen mij té goed :P )

Ik zou het zo weer doen! Kan niet wachten tot de tape er donderdag af mag! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieverd!!

Wat een leuk verslagje zeg :D Doet me een beetje aan die van mij denken. Voor je het weet ben je in slaap en boem wakker met boobs. Gaat allemaal zo vlot. Ben blij dat het je is mee gevallen. En verliefd mag je zeker al zijn! Mooie boobs!!

Eerst nacht ook mee gevallen dus, dat vroeg wakker zijn herken ik wel. Denk de meeste wel. Dan wil je er ook echt gewoon uit. Toppie dat het verder meevalt kwa pijn, goed op tijd je pijnstillers slikken en dan dans je waarschijnlijk zo door je herstel heen. Goed dat iedereen op je let, zeer herkenbaar het teveel willen doen. Laat je maar lekker verwennen meid en pak je rust.

Hoop dat alles zo goed verder gaat en dan op naar donderdag :D

Liefs Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizz

gefeliciteerd met je mooie nieuwe :1bouncingboobs:

Leuk verslagje.

Raar hé...je gaat slapen met haast niets en wordt wakker met 2 joekels.

Zo lijkt het tenminste in het begin....voelt dan aan of ze onder je kin zitten whahaha

Doe rustig aan.......laat je maar lekker verwennen!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lizz,

leuk verslagje !

ik was die eerste morgen ook zo vroeg wakker ! ik dacht dat ik de wereld kon verzetten maar kwam al snel de man met de zware hamer tegen !!!

maar na die eerste dag ging het alleen maar beter hoor !

ik ben nu 9 dagen PO ! maandag ga ik de eerste dag terug werken !

ik wens je een pijnvrij herstel !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de interesse! :67::116:

@ Feminine, ik ben altijd al een vroege vogel geweest, maar heb nu al helemaal geen zin om te blijven liggen omdat ik me niet kan omdraaien wanneer ik dat wil :4:

@ Ikke59, hahaha dat zei ik gister dus tegen mijn vriend : heb het idee dat ze onder mijn kin zitten!

@ Apollon, die warmte is dan idd heerlijk, maar kreeg het op een gegeven moment weer té warm :P

@ Anneken, hoop dat de eerste werkdag na de operatie meevalt!

Ik heb nu een paar uren plat gelegen op de bank, en ben het nu wel even zat, dus nu maar even computeren, terwijl mijn vriend pannenkoeken aan het bakken is, en ondertussen ook nog de afwas doet :3::6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom was ik er dus ook direct uit, soms draai je je even om en kan je nog doezelen. Nu niet en dan stap je er inderdaad maar gewoon uit hahaha Over 2 weekjes kan je weer lekker draaien meid ;)

Wat zijn de mannen toch lief he!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, dit klinkt heel positief allemaal!

Erg fijn dat het tot nu zo goed verloopt,ook dat de terugreis zo goed is verlopen,ik ben ook bang om misselijk te worden in de auto(of ervoor).

Hoe gaat t slapen?Slaap je normaal ook op je rug?

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies Fem, nu is het helemaal niet leuk om langer in bed te liggen :P

Thanks Finimal! Was ook heel bang om misselijk te zijn na de operatie of tijdens de terug reis, maar geen last van gehad dus!

Slapen vanacht ging goed, ik ben een rug en een zij slaper, maar mag van Dr D´hondt (staat in de brief) wel op de zij slapen als dat lukt, maar heb niet echt de behoefte om dat uit te proberen!

Merk ondertussen wel dat ik toch wat meer last krijg, ondanks dat ik de pijnstillers op tijd in neem, nu ook maar weer (voor de verandering) languit op de bank en helemaal niks meer doen voor de rest van de dag.

Fijne avond allemaal! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 :

Ben gisteravond gaan slapen om 22.00 en werd net wakker om 06.45 zonder wakker te worden, voelde wel meteen wat pijn bij het wakker worden, maar verder...

Gaat het heel goed, het gevoel is alsof ik 1000x mijn borstspieren heb getraind, en als ik me verkeerd beweeg, dan voel ik wel pijnscheuten en steken, maar ondanks dat had ik het nog steeds erger verwacht..

Betrap mezelf er op dat ik weet ik hoe vaak per dag aan mijn borsten zit :152:

Sowieso vind ik het heel raar om "mijn borsten" te zeggen, omdat ik ze voorheen nooit had! :5:

Maar oooo wat ben ik blij, en uiteraard denk ik : had ik dit maar jaren eerder gedaan, had dit ook zo willen doen, maar als je het geld niet hebt, dan word het lastig natuurlijk.

Fijne zondag! :116: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lizz ,

super dat het zo goed met je gaat !

en dat aan je eigen borsten zitten ;;; mijn man betrapt me daar ook vaak op !

ik zal dat dringend moeten afleren want morgen ga ik m'n eerste dag terug werken en stel je voor ...

geniet ervan ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd,

Precies zo’n gevoel had ik ook, alsof ik te lang had getraind in de sportschool hihihi. Steeds dacht ik van waar blijft die helse pijn dan?? Zat er echt op te wachten, maar die kwam niet.

Hihihihi dat aan je boobs zitten er naar kijken, dat blijft wel denk ik :P Betrap mezelf er ook steeds op. Even kijken/staren in de spiegel, aanraken tig keren op een dag :D Gewoon lekker van genieten dus!

Nou meid herstel zo verder, je klinkt heel positief. Toppie!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.