Ga naar inhoud

LadyL : 25 maart 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Zaterdag 9 april...dokter Dhondt...STRESS en twijfels over de maat ...

Hey... ik ken dat.

Heb morgenavond een afspraak bij Dr. 'D Hondt en zit al vol zenuwen.

Maar langs de andere kant wel blij en vol verwachting.

Zelf heb ik al uitgemaakt dat ik voor de anatomische ga achter de borstspier, heb gelezen dat dit het natuurlijkste resultaat geeft. En had gedacht naar een C-cup te gaan (heb nu een A-cup).

Maar ben echt benieuwd naar het advies morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Lizz heb je de maat gevolgd die Dokter Dhondt had aangeraden ??

Hij raadt mij Natrelle 410ML 320gr..gr is toch hetzelfde als cc hé, ik zou uitkomen op een C;maar ik heb nu zo goed als niets dus ik ben bang dat het te klein gaat zijn, anderzijds wil ik ook niet té groot !

KIM : veel succes morgen !!! Inderdaad een heel gemoedelijke sfeer daar ! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee had het niet gevolgd. 320 gr is idd hetzelfde als cc.

Jij word op een zaterdag geopereerd? En jij hebt tijdens je consult aangegeven dat jij op een C wil uitkomen? Dr D'hondt kan wel goed inschatten, dus dan moet dat goedkomen met 320 cc.

ML ben ik ook nog niet tegen gekomen op het forum, wat voor prothesen krijg jij dan qua hoogte en projectie?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was zijn advies dan ?

beschrijving LM: A BIOCELL® textured shaped gel-filled implant with a moderate height and low profile projection

versus FM : A BIOCELL® textured shaped gel-filled implant with a full height and moderate profile projection.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizz,

Hoe gaat het nu met je?

Ben je alweer aan de slag met dingen in en om het huis of heb je nog steeds zoiets van,nog effies niet?

En...slaap je alweer op je zij?

Ik ben heel benieuwd hoelang dat gaat duren,ik slaap normaal áltijd op mn linkerzij..sniksnik.

Vorr mij nu echt aftellen geblazen.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Finimal,

Hier gaat het prima, alleen zo gefrustreerd dat het indalen zo langzaam gaat met mijn linkerborst :145:

Ik stofzuig nog niet, afwassen, afstoffen enz wel.

Heb vanacht voor het eerst weer op mijn zij geslapen, ging heel goed :D

Die tape is idd vreselijk, maar ik had geen drains, dus jij moet er nog 10x meer last van hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meisie toch, jammer dat je nog niet tevreden bent al snap ik precies wat je dwarszit,je bent perfectionistisch(net als ikzelf en het overgrote deel van de meiden hier) en je wilt voor goud gaan,jammer als het dan toch zilver wordt...

MAAR je hebt wel nog alle kans dat de linkerkant nog gaat zakken en mooier worden,geef het de tijd :147:

Zelf moet ik ook nog erg wennen aan mn nieuwe boobs,vandaag de tape eraf gehaald en heb ze nog maar een keer in vol ornaat gezien,ik weet nog niet wat ik ervan moet denken,straks maar eens fotos maken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker perfectionistisch, en wil dat het symmetrisch is <_<

Heb er op zich ook wel al het vertouwen in dat links nog flink gaat indalen, maar kan er gewoon niet mee handelen dat het te lang duurd voor mijn gevoel.

Raar hé, wanneer de tape er na een hele week af is, ben benieuwd naar de nieuwe foto! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees nu je post pas.

Nee heb nog niet gebeld, ook omdat ik waarschijnlijk te horen krijg dat ik gewoon geduld moet hebben, en daarbij staat er duidelijk in de brief dat ruwe prothesen de eerste 6 weken niet gemasseerd mogen worden..

Probeer er op het moment ook maar niet teveel aan te zitten en naar te kijken, zucht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zit nog steeds op 100, probeer op het moment ook niet teveel met mijn boobs bezig te zijn, word er een beetje moe van..

Hoop dat als ik over een week eens goed kijk dat ze dan even groot zijn en op gelijke hoogte hangen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je helemaal gelijk in,we moeten het nu 'gewoon' los gaan laten,(is alleen zo moeilijk als je er eerst zo intensief mee bezig bent geweest)want het heeft nu geen zin meer om je er druk over te blijven maken(spreek vooral mezelf toe hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof van wel, maar ik kijk morgen nog maar eens goed haha

Heb van de week mijn onderwijdte laten opmeten en heb dus helemaal geen maat 80 maar 75! Kwam zelf steeds uit op 82 onderwijdte, maar de vrouw van de lingerie zaak op 72 cm! Heb dus een 75E ipv 80D :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.