Ga naar inhoud

LadyL : 25 maart 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik lees al maanden mee op dit forum, het word nu tijd om eens een topic te openen en te gaan reageren :lol:

Ik heb een consult op 9 maart bij Dr D'Hondt, Tongeren.

En meteen al een operatiedatum voor 25 maart! :D

De reden dat ik meteen een operatiedatum vast hebben laten zetten is omdat 2 meiden die ik ken bij hem geweest zijn, en hun ervaring met Dr D'hondt zo goed zijn, dat mijn gevoel zegt dat dit de juiste keuze is.

Ik ben 24, weet al sinds mijn 15e dat ik een borstvergroting wil, en nu word mijn droom dan eindelijk werkelijkheid :57:

Zou het leuk vinden om verhalen te horen van meiden die ook bij Dr D'hondt geweest zijn!

Liefs Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo meiden,

Ben net ook een voorstel topic gestart, maar aangezien mijn operatie datum ook al vast staat, ook hier maar een topic aanmaken :D

Ik ben Lizzy, 24 jaar, mama van een kindje van 7.

Weet al vanaf mijn 15e dat ik een borstvergroting wil..

Heb een A cupje, en na maanden borstvoeding is er al helemaal niks meer van over, niet dat dat wat uitmaakt, want ik wist dat er een borstvergroting ging komen, hoe dan ook!

Ik heb gekozen voor Dr D'hondt in Tongeren.

Woon zelf in Leeuwarden (Friesland), dus het is wel een eindje uit de route..

Heb 9 maart consult, en meteen de operatiedatum vast laten zetten voor 25 maart! :5::5::5:

Ik zou graag een grote C cup of kleine D willen, maar ben er nog niet helemaal uit..

Hangt er ook vanaf wat Dr D'hondt gaat zeggen natuurlijk

Ik ken 2 meiden die een jaar of 3 geleden al bij hem geweest zijn, en ze zijn zeer tevreden over hem en het resultaat, dat dit de juiste keuze is.

Ondanks dat ik al jaren wist dat ik het wou doen, bleef het er steeds bij..

Zaterdag weer een gesprek hierover gehad met mijn vriend, die zei : bel maandag meteen, en maak een afspraak!

Zo gezegd zo gedaan, en nu komt het wel héél dichtbij opeens!

Kan niet wachten tot het zover is, kan nu nergens anders meer aan denken :18:

Zou het leuk vinden om verhalen van andere meiden te horen die ook bij Dr D'hondt geweest zijn of bij een andere PC, ben gewoon benieuwd! :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees mee!

Ik vind de voor en na foto's van dr de hondt heel mooi, maar zie ze alleen van zijn site.

Hebben je vriendinnen geen foto's?

Enige nadeel vind ik dat hij alleen anatomische protheses plaatst wat ik kan lezen op zijn site....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees mee!

Ik vind de voor en na foto's van dr de hondt heel mooi, maar zie ze alleen van zijn site.

Hebben je vriendinnen geen foto's?

Enige nadeel vind ik dat hij alleen anatomische protheses plaatst wat ik kan lezen op zijn site....

Leuk dat je mee leest!

Het zijn geen vriendinnen, maar hun zijn zo tevreden dat ik er voor ga..

Vind de fotos op de site ook heel mooi, volgens mij werkt Dr D'hondt alleen maar met anatomische protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizzy,

Welkom! :D

Gefeliciteerd alvast met je datum! :64: SPANNEND!!! :104: Maar eerst nog je consult ook natuurlijk, minstens even spannend vind ik hihi, kom je te weten wat bij jou persoonlijk zal gebeuren, hoeveel cc en zo...

Als je bovenaan in de zoekfunctie d'Hondt intypt kom je op topics van meiden die bij hem zijn geweest, heb je vast al veel leesplezier aan (als je ze al niet allemaal verslonden hebt ondertussen hahaha)

Succes met je consult binnenkort!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Eefje,

Dankjewel! Ik vind het ook heel spannend, lag er vanacht wakker van :lol:

Ben ook erg benieuwd wat Dr D'hondt zegt inderdaad, hoeveel cc etc..

Ik heb sinds ik deze site bezoek volgens mij alle forums over Dr D'hondt al gelezen ja :152:

En nogmaals bedankt! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik wordt ook binnenkort geopereerd door dr d hondt!

Op 8 april om precies te zijn.

Ik heb 400cc mm of 420 mf als advies gekregen maartwijfel nu toch of ik niet voor 450cc mm moet gaan.

Bij mij wordt het trouwens een protheswissel,ik heb 23 ja geleden iets va 150cc?? gekregen en nu is het hoog tijd voor een wissel.

Spannend he,kunnen we samen aftellen:)

Gr,finimal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, veel groter... kijk maar eens naar mn album dan zie je dat wat ik nu heb bijna niets is,de protheses zitten nu ook alleen maar aan de binnenkant zeg maar,en als ik 450cc neem,valt straks die oude prothese weg natuurlijk.

Ook heb ik een onderwijdte van 80,dat schijnt ook wat uit te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf twijfelen tussen een C of een D.

Een D klinkt zo gigantisch, maar ik vermoed dat ik dat met mijn lichaamsbouw wel kan hebben. Heb nu een mooie 80 B maar wanneer ik mezelf in mijn blootje zet en kijk naar de voor foto's van anderen, lijken mijn vriendinnetjes vaak kleiner dan de borsten van dames met een 70 of 75 A.

Ik gok erop dat het tussen de 300 en de 350 CC wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizz,

Bedankt voor de steun op mijn topicpagina. Zonder je ongerust te willen maken: echt gek hoor, die pijn ! Maar als jij er binnenkort ook mee te maken krijgt, dan weet je wat er aan de hand is hé. Ik ben jouw voorganger :-).

Daarom kijk ik mee uit naar 25 maart.

Exact 1 maand na mijn operatie EN bij dezelfde dokter, bovendien hebben we zowat dezelfde leeftijd, dezelfde maten EN dezelfde wensen !

Ik ga je dus voorleiden hé ;-). Dan kan ik bij elke pijnscheut zeggen: oh, maar dat is normaal hoor, oh en dat ook ! :rolleyes:

Als het bij mij goed komt, bij jou ook !

Geniet nu nog even van je vertrouwde borsten.

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sendai : zie nu pas je bericht! :11:

Dat had ik dus ook bij het horen van een D, maar na tig foto's bekeken te hebben vind ik het eigenlijk wel meevallen, vind cup maten met prothesen toch een stuk kleiner lijken dan natuurlijke cup maten.

Apollon : You're welcome! :35:

Ik heb mezelf al voorgenomen om van het ergste uit te gaan, dan kan het alleen maar meevallen hé :P

Vind het leuk om hier meiden te vinden die bij dezelfde pc geweest zijn, en ik ben idd een maand na jou, dus zal zeker bij jou komen als ik iets wil weten, alvast bedankt meis! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs las ik hier ergens dat het verstandig is om een strakke T shirt mee te nemen, zodat je kan zien wat effect de protheses daaronder geven.

Zelf heb ik gisteren een sportbh gekocht in 80D zodat ik daar de protheses in kan passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.