Ga naar inhoud

Dena123 : 3 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik ben nieuw hier op het forum en nog zoekende naar hoe het allemaal werkt hier. Ik vind het ontzettend prettig om al jullie verhalen en foto’s te zien. Dat geeft mij wat goede moed voor de operatie die komen gaat. Het is fijn om te lezen wat me ongeveer te wachten staan!

 

woensdag 3 juli wordt ik geopereerd door dokter straten. Ik heb nu een b75 en hoop op een DD/E uit te komen met de 400cc die geplaatst gaan worden. Zelf ben ik ongeveer 1,73 lang en 61 kg. Op de dag zelf zal de arts nog bepalen of er in een borst 375 gaat, aangezien de linker net iets kleiner is. 

 

Ik ben voornamelijk erg benieuwd naar de resultaten die dr straten heeft bereikt. Ik zou graag meer foto’s van zijn ‘creaties’ zien, zodat mijn verwachtingen nog duidelijker worden. Het valt me op dat ik niet zomaar de foto’s van de profielen te zien krijg, aangezien ik nog niemand in mijn vriendenlijst heb staan. Zouden jullie me hierin verder willen helpen?

 

Al met al is het super spannend allemaal, maar zo leuk!!!

 

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Gefeliciteerd met je datum!! 

Ik word dinsdag door dr Straten geholpen. 

Ik krijg anatomisch 390 CC in de linker en wrs 440 CC in de rechter, maar bepaalt hij ook ter plekke dinsdag. 

Krijg High profile. 

Heb nu een 75D, soms 80C, maar mis volume bovenin. Heb een vrij brede borst nl.

Geen idee waar ik op uit zal komen qua BH maar...wachten het gewoon maar even af. 

Als je boven in de zoekbalk zoekt naar dr Straten zie je veel vrouwen die door hem zijn geholpen. 

Als je hun borsten wilt zien, moet je even een berichtje doen met het verzoek om mee te kijken in het album. 

Ik heb al meerdere mooie resultaten gezien. 

@Cato2 heeft ook een prachtig resultaat! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi,

Ik word woensdag 10 juli geopereerd door dr. van Straten. Ik krijg 340 of 365 cc van Mentor X tra.

Ik heb nu  75 A/B. Ik ben benieuwd welke maat het gaat worden, heb er super veel zin. Wel erg bang voor de narcose.

 

Heel veel succes morgen!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ben je dan aan de beurt! Spannend hoor! 

Inmiddels ben ik 4 weken geleden alweer door hem geholpen en nog steeds heel blij met het resultaat. 

Inmiddels al wat meer foto's van zijn werk gezien? Je kan in mijn mapje kijken hoor, staat openbaar. 

Lees graag hoe het je is bevallen! 

Succes morgen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik word woensdag 10 juli geopereerd door dr. van Straten. Ik krijg 340 of 365 cc van Mentor X tra.

Ik heb nu  75 A/B. Ik ben benieuwd welke maat het gaat worden, heb er super veel zin. Wel erg bang voor de narcose.

 

Heel veel succes morgen!?

 

Oh spannend zeg. Ik hoor goede verhalen over dr Straten dus moet vast goedkomen bij ons?.

 

Dankjewel. Ik hou jullie op de hoogte!! Kan niet slapennnnnnnn??. Zoooo spannend!!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii Dena,

 

ik heb ook vandaag mijn operatie. (Niet door dezelfde dokter overigens) wel zelfde qua formaat. 400cc en verder beetje vergelijkbaar met jouw situatie. Zo spannend! Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Hoelaat mag je je melden?

 

xxx lisa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, LisaG zei:

Hoiii Dena,

 

ik heb ook vandaag mijn operatie. (Niet door dezelfde dokter overigens) wel zelfde qua formaat. 400cc en verder beetje vergelijkbaar met jouw situatie. Zo spannend! Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Hoelaat mag je je melden?

 

xxx lisa 

Hoi Lisa,

 

we zijn nu onderweg. Om half 10 moet ik er zijn..... en jij!??!! Is het gelukt met niet eten en drinken? Mijn strot is zo droog?

 

succes in ieder geval alvast !

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Dena123 zei:

Hoi Lisa,

 

we zijn nu onderweg. Om half 10 moet ik er zijn..... en jij!??!! Is het gelukt met niet eten en drinken? Mijn strot is zo droog?

 

succes in ieder geval alvast !

 

xxx

Ik ben al klaar nu onderweg naar huis. Het viel echt reuze mee. Toen ik wakker werd wel flinke pijn maar was na een half uurtje verdwenen door de morfine tabletten. Heb nog niet echt durven kijken. Niet eten en drinken ging goed want moest er al om 8.00 zijn, dus werd wakker en gelijk hoppa door. 

 

Als je wakker bent. Laat me weten hoe je je voelt! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jongens, ik ben al even thuis. De operatie was heel goed gegaan en ik werd super melig en vrolijk wakker. Kraamde onzin uit als “oh wat een lekker gevoel” en “krijg zin in een feestje” haha. Het verzorgend team raadde me het direct af met een knipoog. Pijn had ik niet toen ik wakker werd, slechts de bekende druk op de borst. Bij snelle bewegingen doet het zeer.

 

na een paar uur thuis te zijn, begon de celebrex uit te werken. Nu wel wat pijn, maar nog te doen. Even lopen of in een stoel zitten is haast prettiger dan liggen. Gelukkig is vriendlief het receptje ophalen bij de apotheek. Hij neemt ook nog melatonine mee voor het slapen, want verwacht geen oog dicht te doen.

 

het resultaat heb ik heel snel even mogen zien, voor de bh aanging. Omdat iedereen me hier zo geholpen heeft met alle foto’s, wil ik die van mij ook gaan delen. Hopelijk hebben jullie er iets aan.

 

maat is uiteindelijk 2x 425 hp mentor 2 geworden, door dr straten.

 

de foto is genomen toen ik net uit de OK kwam. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwwww!!! Wat mooi zeg! Echt heel mooi zijn ze al. ?

 

Super fijn dat je het zo hebt ervaren en dat je lekker wakker geworden bent. Vond jij het ook een gek gevoel toen je de OK binnen reed en je voorstelde dat er nu dus dingen gaan gebeuren die je zelf niet gaat meemaken en überhaupt gaat weten haha. Ik moest daar echt even aan denken. 

 

Als je wilt kan ik ook wel een foto posten want die van mij lijken ook erg op de jouwe. Kunnen we misschien beetje vergelijken door de dagen heen. 

 

Ik hoop dat je lekker kan uitrusten nu en fijn kan slapen vanavond! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! Dat ziet er erg netjes uit!

 

Gefeliciteerd met je nieuwe meiden ? en bewaar dat feestje inderdaad maar voor een latere datum ???

 

Geniet ervan en een goed herstel gewenst!

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Dena123 zei:

Super lief allemaal, dankjewel!!

 

fijn dat vrouwen elkaar ook nog willen helpen en dingen gunnen!❤️

 @LisaG ik ben zeker erg benieuwd naar je foto’s. Waar kan ik ze zien?

 

x

Ik zal vanavond of morgen er een paar maken en dan zet ik ze wel hier in het topic of ik maak een album aan. Ik laat je weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, kimmietje zei:

Woooow wat zijn ze ontzettend mooi geworden! ???

 

Dabkjewel Kimmie, was er vanochtend ook heel blij mee....

 

nu is het toch wel afzien. Ze zijn aan de bovenkant dubbel zo groot en gezwollen geworden en ik verwacht dat het nog wel erger wordt de komende dagen?.

 

maar idd al met al was ik zonder de zwelling ook zeer tevreden met wat ik zag!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dena, 

Wat je nu hebt is volkomen normaal. Ik vond dag 2/3 qua zwelling het ergst, alsof ze kapot knappen.

Dag 1 had ik een foto gemaakt zonder zwelling en toen waren ze prachtig. 

Fijn dat alles goed is gegaan.

Mag ik misschien een foto zien hoe het nu is of heb je een album?

Ik ben nu 4 weken PO, ook geholpen door dr Straten.

Anatomisch, 390 CC, high profile. 

Ben er nu ook echt heel blij mee. 

Laat je aankomende dagen lekker verwennen en neem je rust en neem je medicatie op tijd in. 

Dan vond ik het te doen.

 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu met je @Dena123 ?

Heb je een beetje kunnen slapen?

 

En die zwelling is inderdaad héél normaal hoor... zó lang het niet warm aanvoelt/gloeit of heel erg rood ziet is het gewoon goed hoor... neem je rust en vertrouw op je lichaam... en op tijd je pijnstillers pakken hoor... 

 

En ondertussen lekker genieten ook al zitten ze nu misschien in je nek of onder je oksels... ze worden weer prachtig hoor!

 

?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries en Missy,

 

ik heb verbazingwekkend goed geslapen vannacht. Om 03.00 u wakker geworden vd pijn, maar nadat ik goed gelegd was, doezelde ik weer in. Geslapen tot half 8 vanochtend!

 

De pijn is inderdaad redelijk te doen. 4x per dag Celebrex en 4x 1000mg paracetamol. Daarnaast heeft de melatonine me ook goed geholpen vannacht.

 

vanavond zullen we gaan proberen te douchen. Dan gaat de bh af en zal ik een foto maken. Ik weet niet hoe ik een album aan moet maken, dus zal hem hier in de reacties plaatsen.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dena123 fijn te horen dat je zo goed geslapen hebt, dat is al het halve werk!

 

Oooh het bekende douchen... ik blijf het eng vinden... ?? zo goed als het gaat, die bh uitdoen vind ik verschrikkelijk... (watje dat ik ben hahaha)

 

En goed op tijd je pijnstillers pakken inderdaad... die spiegel voorlopig even hoog houden... 

 

Oh en wat betreft een album kan ik je niet helpen... heb er zelf een aangemaakt, maar ben nu zo'n doos dat ik maar niet door krijg hoe ik iemand toe kan voegen ???? ben zo'n leek wat betreft die dingen hahaha

 

Fijn te horen dat het lekker gaat... rustig aan en geniet van de dag... 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dena123 en @MissyJoy

 

Idd je bh uitdoen was bij mij ook een dingetje hoor. Hield alles vast en was bang dat ze naar beneden zouden vallen. 

Eerste keer douchen viel mij best zwaar. Had een bad krukje om op te kunnen zitten, maar alles kostte nog veel energie. 

Had ook overal hulp bij nodig, werd aangekleed en al. 

Even jezelf helemaal overgeven. Best lastig als je alles zelf wilt doen.

Fijn te lezen dat de pijn draaglijk is Dena. 

Je hebt ook al een borstband? 

Dag 3 en 4 heb ik de bh aangehouden, juist omdat ze zo gewollen waren dat ik dacht...ik heb die steun nu echt nodig.

Je lijf geeft vaak wel goed aan wat wel en niet goed voelt. 

Goed blijven drinken ook vooral. 

Mbt iemand toevoegen aan je album @MissyJoy...je kunt ergens een naam typen en dan mogen die het zien. Je kunt het ook gewoon openbaar zetten. Heb ik ook nu gedaan, scheelt een hoop toevoeg werk hahaha 

Rustig aan allebei!

Liefs Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries78  ja moet er gewoon een keer voor gaan zitten, maar ben te ongeduldig denk ik ?

 

En zo openbaar liever niet, heb nogal herkenbare tattoos ? 

 

En inderdaad, je lichaam geeft zelf héél goed aan wat het nodig heeft... hier ook erg blij met die bh, voelt toch een stuk veiliger... hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat zijn ze mooi zeg, ik wordt 20 juli geopereerd maar twijfel nu ineens heel erg tussen 390 cc of 440cc duel plane, anatomisch , maar nu ik die van jou zo zie denk ik dat ik toch maar voor de 440cc ga. Heel veel sterkte ermee en hopelijk geneest alles mooi en snel en voorspoedig 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.