Dena123

Dena123 : 3 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum en nog zoekende naar hoe het allemaal werkt hier. Ik vind het ontzettend prettig om al jullie verhalen en foto’s te zien. Dat geeft mij wat goede moed voor de operatie die komen gaat. Het is fijn om te lezen wat me ongeveer te wachten staan!

woensdag 3 juli wordt ik geopereerd door dokter straten. Ik heb nu een b75 en hoop op een DD/E uit te komen met de 400cc die geplaatst gaan worden. Zelf ben ik ongeveer 1,73 lang en 61 kg. Op de dag zelf zal de arts nog bepalen of er in een borst 375 gaat, aangezien de linker net iets kleiner is. 

Ik ben voornamelijk erg benieuwd naar de resultaten die dr straten heeft bereikt. Ik zou graag meer foto’s van zijn ‘creaties’ zien, zodat mijn verwachtingen nog duidelijker worden. Het valt me op dat ik niet zomaar de foto’s van de profielen te zien krijg, aangezien ik nog niemand in mijn vriendenlijst heb staan. Zouden jullie me hierin verder willen helpen?

Al met al is het super spannend allemaal, maar zo leuk!!!

Groetjes!!!

Hoi, 

Gefeliciteerd met je datum!! 

Ik word dinsdag door dr Straten geholpen. 

Ik krijg anatomisch 390 CC in de linker en wrs 440 CC in de rechter, maar bepaalt hij ook ter plekke dinsdag. 

Krijg High profile. 

Heb nu een 75D, soms 80C, maar mis volume bovenin. Heb een vrij brede borst nl.

Geen idee waar ik op uit zal komen qua BH maar...wachten het gewoon maar even af. 

Als je boven in de zoekbalk zoekt naar dr Straten zie je veel vrouwen die door hem zijn geholpen. 

Als je hun borsten wilt zien, moet je even een berichtje doen met het verzoek om mee te kijken in het album. 

Ik heb al meerdere mooie resultaten gezien. 

@Cato2 heeft ook een prachtig resultaat! 

X

Hoi Patries,

excuses voor mijn late reactie😅.

hoe is je operatie verlopen? Ben je blij met het resultaat?

Hoi,

Ik word woensdag 10 juli geopereerd door dr. van Straten. Ik krijg 340 of 365 cc van Mentor X tra.

Ik heb nu  75 A/B. Ik ben benieuwd welke maat het gaat worden, heb er super veel zin. Wel erg bang voor de narcose.

Heel veel succes morgen!💪

Morgen ben je dan aan de beurt! Spannend hoor! 

Inmiddels ben ik 4 weken geleden alweer door hem geholpen en nog steeds heel blij met het resultaat. 

Inmiddels al wat meer foto's van zijn werk gezien? Je kan in mijn mapje kijken hoor, staat openbaar. 

Lees graag hoe het je is bevallen! 

Succes morgen. 

2 uur geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik word woensdag 10 juli geopereerd door dr. van Straten. Ik krijg 340 of 365 cc van Mentor X tra.

Ik heb nu  75 A/B. Ik ben benieuwd welke maat het gaat worden, heb er super veel zin. Wel erg bang voor de narcose.

Heel veel succes morgen!💪

Oh spannend zeg. Ik hoor goede verhalen over dr Straten dus moet vast goedkomen bij ons😅.

Dankjewel. Ik hou jullie op de hoogte!! Kan niet slapennnnnnnn😫😫. Zoooo spannend!!!

xxx

Hoiii Dena,

ik heb ook vandaag mijn operatie. (Niet door dezelfde dokter overigens) wel zelfde qua formaat. 400cc en verder beetje vergelijkbaar met jouw situatie. Zo spannend! Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Hoelaat mag je je melden?

xxx lisa 

2 uur geleden, LisaG zei:

Hoiii Dena,

ik heb ook vandaag mijn operatie. (Niet door dezelfde dokter overigens) wel zelfde qua formaat. 400cc en verder beetje vergelijkbaar met jouw situatie. Zo spannend! Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Hoelaat mag je je melden?

xxx lisa 

Hoi Lisa,

we zijn nu onderweg. Om half 10 moet ik er zijn..... en jij!??!! Is het gelukt met niet eten en drinken? Mijn strot is zo droog😫

succes in ieder geval alvast !

xxx

3 uur geleden, Dena123 zei:

Hoi Lisa,

we zijn nu onderweg. Om half 10 moet ik er zijn..... en jij!??!! Is het gelukt met niet eten en drinken? Mijn strot is zo droog😫

succes in ieder geval alvast !

xxx

Ik ben al klaar nu onderweg naar huis. Het viel echt reuze mee. Toen ik wakker werd wel flinke pijn maar was na een half uurtje verdwenen door de morfine tabletten. Heb nog niet echt durven kijken. Niet eten en drinken ging goed want moest er al om 8.00 zijn, dus werd wakker en gelijk hoppa door. 

Als je wakker bent. Laat me weten hoe je je voelt! 

Groetjes 

Nou jongens, ik ben al even thuis. De operatie was heel goed gegaan en ik werd super melig en vrolijk wakker. Kraamde onzin uit als “oh wat een lekker gevoel” en “krijg zin in een feestje” haha. Het verzorgend team raadde me het direct af met een knipoog. Pijn had ik niet toen ik wakker werd, slechts de bekende druk op de borst. Bij snelle bewegingen doet het zeer.

na een paar uur thuis te zijn, begon de celebrex uit te werken. Nu wel wat pijn, maar nog te doen. Even lopen of in een stoel zitten is haast prettiger dan liggen. Gelukkig is vriendlief het receptje ophalen bij de apotheek. Hij neemt ook nog melatonine mee voor het slapen, want verwacht geen oog dicht te doen.

het resultaat heb ik heel snel even mogen zien, voor de bh aanging. Omdat iedereen me hier zo geholpen heeft met alle foto’s, wil ik die van mij ook gaan delen. Hopelijk hebben jullie er iets aan.

maat is uiteindelijk 2x 425 hp mentor 2 geworden, door dr straten.

de foto is genomen toen ik net uit de OK kwam. 

Wauwwww!!! Wat mooi zeg! Echt heel mooi zijn ze al. 😍

Super fijn dat je het zo hebt ervaren en dat je lekker wakker geworden bent. Vond jij het ook een gek gevoel toen je de OK binnen reed en je voorstelde dat er nu dus dingen gaan gebeuren die je zelf niet gaat meemaken en überhaupt gaat weten haha. Ik moest daar echt even aan denken. 

Als je wilt kan ik ook wel een foto posten want die van mij lijken ook erg op de jouwe. Kunnen we misschien beetje vergelijken door de dagen heen. 

Ik hoop dat je lekker kan uitrusten nu en fijn kan slapen vanavond! 

X

Wow! Dat ziet er erg netjes uit!

Gefeliciteerd met je nieuwe meiden 😉 en bewaar dat feestje inderdaad maar voor een latere datum 🥳🤣😉

Geniet ervan en een goed herstel gewenst!

💖

Super lief allemaal, dankjewel!!

fijn dat vrouwen elkaar ook nog willen helpen en dingen gunnen!❤️

@LisaG ik ben zeker erg benieuwd naar je foto’s. Waar kan ik ze zien?

x

13 minuten geleden, Dena123 zei:

Super lief allemaal, dankjewel!!

fijn dat vrouwen elkaar ook nog willen helpen en dingen gunnen!❤️

@LisaG ik ben zeker erg benieuwd naar je foto’s. Waar kan ik ze zien?

x

Ik zal vanavond of morgen er een paar maken en dan zet ik ze wel hier in het topic of ik maak een album aan. Ik laat je weten!