Ga naar inhoud

Dena123 : 3 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Suus31084 lief, dankjewel!! Oh spannend zeg dat komt ook steeds dichterbij nu! Als er 440 inpast, zou ik idd daarvoor kiezen. Je leest zoveel reacties dat het resultaat uiteindelijk klein uitvalt... maar toch is het wel belangrijk om naar jouw eigen lichaam en wensen te kijken. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt!

 

@MissyJoy ook ik ben erg benieuwd naar je resultaten!! Zou je mij ook kunnen toevoegen als je zover bent??

 

@Patries78 nee de borstband krijg ik volgende week op de eerste controle mee naar huis. De zwelling moet eerst zakken. Ben benieuwd hoe ik dat martelwerktuig ga ervaren?. De bh valt tot nu toe goed te doen

 

❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dena123

 

Ik stuur je wel even een privé berichtje met de foto's ? voor dat ik uitgevogeld heb hoe ik dat album gedoe onder de knie heb zijn we een jaar verder denk ik hahahaha ??

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy je foto’s zijn prachtig! Hoe gaat het met je??

 

ik merk op dat mijn borsten voornamelijk sochtends het meeste pijn doen. Dan is het stijf. Waarschijnlijk van het lang liggen op mijn rug.

 

gisteren foto’s gemaakt. Ze zijn niet meer zo mooi als op de eerste foto hoor?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh vind ik juist wel! Ja ze zijn wat opgezwollen, maar je ziet wel dat er steeds meer en meer natuurlijke vorm erin komt... ze maken ook een heel proces door he! 

 

Hier smorgens ook wat stijf, dan vooral last van mijn maagstreek. Die zit dan vol afgezakt vocht ??? na wat bewegen en traumeel gaat het gelukkig weer...

 

Geniet er lekker van... ze worden echt met de dag mooier en mooier hoor! 

 

???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dena123

Hoe is het nu met je?

De foto die ik zag van dat ze zo hoog zitten is vooral vocht. 

Ik had precies hetzelfde. 

Hoop dat je herstel goed gaat en elke dag je borsten mooier en mooier worden. 

Ik ben nu bijna 5 weken PO en ze veranderen hier ook nog steeds. Ze zakken vooral en het is nu wachten tot ze zachter worden...

Mbt borstband...

Ik vind het geen marteling.

Je moet even goed weten hoe je m draagt.

En in het begin zit het best strak en voel je daardoor spanning op je borsten, maar hoe beter je m draagt, des te beter ze zakken en goed herstellen. 

Succes er mee!

Liefs Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2019 om 09:02, Patries78 zei:

@Dena123 en @MissyJoy

 

Idd je bh uitdoen was bij mij ook een dingetje hoor. Hield alles vast en was bang dat ze naar beneden zouden vallen. 

Eerste keer douchen viel mij best zwaar. Had een bad krukje om op te kunnen zitten, maar alles kostte nog veel energie. 

Had ook overal hulp bij nodig, werd aangekleed en al. 

Even jezelf helemaal overgeven. Best lastig als je alles zelf wilt doen.

Fijn te lezen dat de pijn draaglijk is Dena. 

Je hebt ook al een borstband? 

Dag 3 en 4 heb ik de bh aangehouden, juist omdat ze zo gewollen waren dat ik dacht...ik heb die steun nu echt nodig.

Je lijf geeft vaak wel goed aan wat wel en niet goed voelt. 

Goed blijven drinken ook vooral. 

Mbt iemand toevoegen aan je album @MissyJoy...je kunt ergens een naam typen en dan mogen die het zien. Je kunt het ook gewoon openbaar zetten. Heb ik ook nu gedaan, scheelt een hoop toevoeg werk hahaha 

Rustig aan allebei!

Liefs Patries 

 Lijkt mij ook heel lastig om jezelf over te moeten geven aan een ander en je niks zelf kan, dat is wel iets waar ik tegen op zie, haren wassen etc zal je niet zelf kunnen in het begin. 

Maar een T-shirt aan trekken lijkt me ook lastig, welke tips hebben jullie kwa kleding voor eerste paar dagen want dan kan ik misschien nog even gaan shoppen, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

het gaat fysiek redelijk goed met me. Slapen lukt opzich wel op mijn rug. Ik neem geen pijnstillers meer, op wat paracetamol na en ik kan steeds meer zelf. Aan en uitkleden lukt met makkelijke kleding ook zelf. Enigste vervelende is soms nog steken aan mijn borstbeen en de borstspieren die soms verkrampen. Dat laatste is een heel naar gevoel... 

 

Ik merk dat ik psychisch toch wel last heb van het thuiszitten. Ik ben iemand die graag onder de mensen komt en bezig is. Ik ben de afgelopen dagen vrijwel niet naar buiten gegaan omdat dat simpelweg niet kon. Het valt me op dat ik hier wat down door word. Het zou een hoop schelen als ik weer auto kan rijden. Dan kan ik zelfstandig weer op pad!

 

qua resultaat wordt het met de dag mooier. Zwelling trekt steeds iets meer weg. Ze zitten nog wel hoog en zijn nog hard. Als het goed is krijg ik morgen op de controle de borstband mee.

 

zie hier het resultaat. Foto is gisteren genomen.

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Dena123 zei:

Hoi allemaal,

 

het gaat fysiek redelijk goed met me. Slapen lukt opzich wel op mijn rug. Ik neem geen pijnstillers meer, op wat paracetamol na en ik kan steeds meer zelf. Aan en uitkleden lukt met makkelijke kleding ook zelf. Enigste vervelende is soms nog steken aan mijn borstbeen en de borstspieren die soms verkrampen. Dat laatste is een heel naar gevoel... 

 

Ik merk dat ik psychisch toch wel last heb van het thuiszitten. Ik ben iemand die graag onder de mensen komt en bezig is. Ik ben de afgelopen dagen vrijwel niet naar buiten gegaan omdat dat simpelweg niet kon. Het valt me op dat ik hier wat down door word. Het zou een hoop schelen als ik weer auto kan rijden. Dan kan ik zelfstandig weer op pad!

 

qua resultaat wordt het met de dag mooier. Zwelling trekt steeds iets meer weg. Ze zitten nog wel hoog en zijn nog hard. Als het goed is krijg ik morgen op de controle de borstband mee.

 

zie hier het resultaat. Foto is gisteren genomen.

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Mmmm dacht dat ik mijn bericht toch echt al verstuurd had, maar niet dus ?

 

Ze zien er echt al super uit hoor! Die hardheid is normaal, is nog steeds zwelling en de zwaartekracht heeft onze meiden nog niet echt gevonden lijkt wel ?? héél herkenbaar hoor!

 

Maar vind ze er echt héél erg mooi uitzien! Mag je met recht trots op zijn hoor tjikkie!

 

Hier ook zó toe aan autorijden... vorige week stiekem al gedaan, twee straten hier in dit kleine dorp... blij met de stuurbekrachtiging ? maar ging eigenlijk héél erg goed... het is wel dat ik op dat moment niet anders kon hoor... anders had ik het niet gedaan, maar met de rolstoel was helemaal geen optie, het zelf hoepelen... dat is nog veel zwaarder... en lopen zo ver kan ik helaas niet meer...

 

Hopelijk gaat de tijd gewoon snel, zodat we dat allemaal weer lekker kunnen... want dat thuiszitten klinkt leuk, voor diegene die werken, maar dan merk je pas hoe afhankelijk je bent... 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.