Ga naar inhoud

Chantal24 : 29 juni 2011 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek , Eindhoven!!


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier dus zal me even kort voorstellen (weet nog niet goed hoe alles hier werkt haha)

ik ben chantal ben 24 jaar en na 2 zwangerschappen en bij beide het geven van borstvoeding ben ik van een volle B cup naar een hele kleine A cup gegaan.

ik loop hier al bijna 4 jaar mee en ben er erg onzeker door geworden draag het liefst dag en nacht een dikke trui om me in te verschuilen. ik zou heel graag een kleine C cup willen!!

maar heb al zoveel op internet gelezen en zoveel klinieken gevonden dat ik gewoon geen keuze kan maken.

Kan iemand van jullie me misschien vertellen wat jullie de beste klinieken vinden want lees zoveel nare berichten.

Alvast bedankt!!

Groetjes chantal :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Wat fijn dat je zo ver bent met je keuze!

Kan er over mee praten, onzeker, liever niemand die het ziet :blush:

Ik kan je eigenlijk geen kliniek aanraden, ga zelf naar het ziekenhuis.

Ik zou zeggen kijk lekker rond uiteindelijk moet je je eigen gevoel volgen :7:

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Herkenbaar verhaal! Heb er ook 2 zwangerschappen op zitten.

Ben ook heel blij met de Veldhuiskliniek, al krijg ik ze pas 29 juni...

Heb er een heel goed gevoel over! Het moet wel mooi gaan worden!

Je word super geholpen en ze werken als enige met meer pijnstilling...

Veel suc-6!!!

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Welkom! :54:

Fijn dat je voor jezelf een beslissing hebt genomen, dat is al een belangrijke eerste stap! Is natuurlijk niet makkelijk je zomaar wat klinieken te gaan aanraden, dus zou zeggen lees hier lekker wat rond en zo kun je alvast verschillende ervaringen van allerlei klinieken/ziekenhuizen uit eerste hand vernemen en maak zelf misschien enkele consulten zodat je kunt vergelijken waar en bij wie je je het beste voelt!

Veel succes en veel lees en postplezier hier op het forum!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:viannen_01:

ja een goede kliniek vinden kan best lastig zijn, ik ben daar ook heel lang mee bezig geweest. mijn keuzes waren gevallen op wellnesskliniek en beaucare. uiteindelijk vorige week bij beaucare geopereerd

ja ik ben ook al bijna vier jaar bezig.

ik denk dat ik binnenkort maar eens een afspraak ga maken bij de bergman kliniek.

is je operatie een beetje meegevallen?

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

hallo allemaal, zal me even voorstellen,

ik ben Chantal moeder van 2 meiden en denk al heel lang na over een borstvergroting.

had voor de zwangerschappen en borstvoedingen geven een gewone b cup maar na 2x borstvoeding te hebben gegeven is er weinig of niks meer overgebleven ben van een b cup naar een hele kleine a cup gegaan...

het beinvloed je hele leven en ook dat van mijn partner wil me weer graag vrouw en mooi voelen.

zou graag een volle b of kleine c cup willen weet niet zo goed welke het beste bij mijn lichaam past ben namelijk 1.72 lang en weeg 55 kg en wil wel dat het natuurlijk blijft.

ik heb al heel lang op internet gezocht en hier al veel gelezen dus vandaar dat ik eindelijk mijn 1ste consult heb staan!!

op woensdag 9 februari 2011 heb ik bij Dr Tits mijn 1ste consult.

kan alleen niet veel mensen vinden hier die ook bij hem zijn geweest..

hoop dat iemand me wat meer kan vertellen of eind resultaten laten zien..

alvast bedankt en hou jullie op de hoogte!

groetjes Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Chantal,

:116:

Welkom op het forum. Zoals je al wel gezien hebt kun je hier echt veel te weten komen. Veel vrouwen zijn je voorgegaan en vragen, twijfels, gevoelens, ervaringen kun je hier goed kwijt. Ik ben zelf erg aan het twijfelen geweest over het aantal cc. Voor mij was wel duidelijk dat ik anatomische protheses wilde. Tijdens het eerste consult bij mijn pc heb ik foto's mee genomen van mijn droomborsten :105: en gevraagd of dit voor mij ook zou kunnen. Op basis van mijn wensen heeft de pc het aantal cc geadviseerd. Bij mij kon er niet voor de spier geplaatst worden ivm te weinig eigen weefsel.

Is dokte Tits, (geweldige naam) verbonden aan een kliniek en zo ja aan welke?

Ik heb ook veel foto's van andere vrouwen bekeken met vergelijkbare lichaamsbouw zelfde protheses en zelfde manier van plaatsten om een idee te krijgen.

Succes met het uitpluizen en de voorbereidingen.

Ciao Petra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Welkom! :D

Via de zoekfunctie bovenaan kun je zoeken naar anderen die bij dr. Tits zijn geweest, denk dat het er niet zo veel zijn hier, zal anders zo even kijken voor je.

Veel lees- en postplezier op het forum en succes met je aankomende consult!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Welkom hier. Spannend hoor zo'n eerste consult!

Ken de PC wel van het blad Beauty +.

Succes met je zoektocht.

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Ik ben alleen meelezer op dit forum, maar wilde je toch even op de hoogte brengen van mijn ervaring met dr. van Tits. Ik ben op 10 nov. 2010 door hem geopereerd in de Velthuiskliniek in Eindhoven. Ik ben echt heel tevreden over de kliniek en het resultaat, het ziet er nu prachtig uit! Dr. Van Tits was erg aardig en professioneel en de kliniek staat ook goed aangeschreven. Het feit dat je weinig over hem of de kliniek kunt vinden, is denk ik alleen maar een goed teken.

Wel heb ik meerdere consulten gehad, ik heb drie klinieken bezocht om ze maar goed te kunnen vergelijken. Ik zou je aanraden om dat ook te doen, dan kun je echt vergelijken en een goede keuze maken.

In ieder geval heb ik alleen positieve ervaringen met de kliniek en arts, ik heb echt geen seconde spijt gehad van mijn keuze!

veel succes verder!

groetjes, sofie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben dan niet door dr. Tits geopereerd maar wel in dezelfde kliniek.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen bij de Velthuis kliniek in Eindhoven.

Ik ben door Dr. Hoogbergen geopereerd en kon destijds ook niets vinden over hem, maar ben erg blij dat hij mijn operatie heeft gedaan. Het resultaat is super! Ik ben alleen een beetje ontevreden over de maat, maar goed dat is mijn eigen keus geweest en heeft niets met de arts of de kliniek te maken. Ik wilde zelfs tijdens de tweede passessie kleiner gaan, omdat ik bang was dat het TE zou worden. Gelukkig zei de arts dat ik het beste bij mijn keus kon blijven. Gelukkig heb ik naar hem geluisterd.

Als je gevoel goed is dan zou ik het gewoon doen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hallo dames,

heb afgelopen woensdag mijn consult gehad bij Dr Tits in de velthuiskliniek in eindhoven!

alles was heel erg goed gegaan vond de dokter heel erg duidelijk en niet zo in dokterstaal maar in taal die iedereen begrijpt!! heb er een erg goed gevoel bij! nu kan het aftellen echt beginnen na 4 lange jaren!!

kon niet eerder i.v.m mijn werk dus dan maar ik de zomervakantie..

kijk er echt naar uit.

heeft iemand nog meer een afspraak bij Dr tits van de velthuiskliniek in eindhoven???

hoor het graag van jullie!!

zou het leuk vinden als ik met iemand kan kletsen erover.

hou jullie op de hoogte!!

liefs en groetjes chantal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

heb afgelopen woensdag mijn consult gehad bij Dr Tits in de velthuiskliniek in eindhoven!

alles was heel erg goed gegaan vond de dokter heel erg duidelijk en niet zo in dokterstaal maar in taal die iedereen begrijpt!! heb er een erg goed gevoel bij! nu kan het aftellen echt beginnen na 4 lange jaren!!

kon niet eerder i.v.m mijn werk dus dan maar ik de zomervakantie..

kijk er echt naar uit.

heeft iemand nog meer een afspraak bij Dr tits van de velthuiskliniek in eindhoven???

hoor het graag van jullie!!

zou het leuk vinden als ik met iemand kan kletsen erover.

hou jullie op de hoogte!!

liefs en groetjes chantal..

Heeejj chantal!

Wel goed dat je consult goed is gegaan, en ik kan me er wel wat by voorstellen

Dat het byna zover is kw8 ook al bijna 6 jaar.

En kheb ook een consult gehad vorig jaar by bergman en dit jaar bij vlietland ziekenhuis

Bij dr lommen. Ik word 28 juni geopereerd. En in april krijg k een anethesist onderzoek,

Hoe zit dat bij jou wanneer krijg je die.

Ik heb nu 75A en kwil naar een grote C cup 350 CC. Ben benieuwd.. Hoe het allemaal gaat lopen

Ik kan echt niet wachten denk wel dat jij er ook zo over denkt.

Xxx groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.