Ga naar inhoud

Gootje78 : 12 januari 2011 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Het is echt super snel gegaan de laatste tijd! Nog maar 13 dagen en dan heb ik mijn operatiedag!!

Ik heb er zo'n zin in!! Maar ik heb de laatste week echt tijd gehad om dit borstenforum te lezen. Ben wel geschrokken wat voor een complicaties en klachten je kunt hebben.

Ik heb een heel fijn consult gehad bij Drs.Tits bij de Veldhuiskliniek. Ik heb na 1,5 maand nog een extra passessie gehad en ben er nu voor 100% uit! Ik heb nu een 75A cupje. En krijg anatomische proteses voor de borstspier.

Ik heb super blij dat het voor de borstspier kan want die spier is bij mij enorm ontwikkeld ivm thaiboksen en fitness.

Ik weet niet precies hoe dit verslag werkt, maar volgens mij gewoon aanvullen wat er gebeurd en wat ik tegenkom onder dit bericht??

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs Gootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Het is echt super snel gegaan de laatste tijd! Nog maar 13 dagen en dan heb ik mijn operatiedag!!

Ik heb er zo'n zin in!! Maar ik heb de laatste week echt tijd gehad om dit borstenforum te lezen. Ben wel geschrokken wat voor een complicaties en klachten je kunt hebben.

Ik heb een heel fijn consult gehad bij Drs.Tits bij de Veldhuiskliniek. Ik heb na 1,5 maand nog een extra passessie gehad en ben er nu voor 100% uit! Ik heb nu een 75A cupje. En krijg anatomische proteses voor de borstspier.

Ik heb super blij dat het voor de borstspier kan want die spier is bij mij enorm ontwikkeld ivm thaiboksen en fitness.

Ik weet niet precies hoe dit verslag werkt, maar volgens mij gewoon aanvullen wat er gebeurd en wat ik tegenkom onder dit bericht??

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs Gootje

hoi gootje

dat gaat al opshieten voor je ...benje al zenuwachtig aan het worden ???? ik heb vandaag mijn bv gehad bij dr plovier

weet je al hoeveel cc je gaat krijgen ? ..

voor je het weet zijn de 13 dagen voorbij en krijg je eindelijk je droomboobs

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi gootje

dat gaat al opshieten voor je ...benje al zenuwachtig aan het worden ???? ik heb vandaag mijn bv gehad bij dr plovier

weet je al hoeveel cc je gaat krijgen ? ..

voor je het weet zijn de 13 dagen voorbij en krijg je eindelijk je droomboobs

gr emmy

Hi Emmy!

Vandaag je bv gehad?????? Waar hb je het laten doen en hoeveel cc?

Ik ga voor 295cc anatomisch op de spier. Wil n zo natuurlijk mogelijk effect. Spannend!!!!

Hoe ist met jou?? Goed gegaan je bv?

Gr.Margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Gootje,

Spannend hoor, schiet al heel erg op voor jou dan :D

Ik ben 16 dec geopereerd heb ook anatomische gekregen en 295 cc en kwam van een 70A dus vergelijkbaar met jou...je kan mijn foto's zien in de galerij...heb net me eerste controle gehad en alles zag dr goed uit :D

Succes met aftellen in ieder geval ;)

Liefs xxx

Hey anoniempje:-)

Idd we hebben hetzelfde of eigenlijk jij hbt t wat ik ook wil!!

En wauw wat ziet het er na 1 week al mooi uit! Wat weeg je als ik vragen mag en hoe groot?

Ik ben 1.69 en weeg rond 67 kg.is wel veel spiermassa.

Hoe gaat het nu met je herstel?? Ik lees almaal dingen over dof/gevoelloos,moeilijk douchen....:P

Spannend hoor.hb je tips wat ik zeker moet doen voor m'n bv???

Groetjesss Margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej thanks voor je compliment, ben dr zelf ook al erg blij mee en t wordt alleen nog maar mooier :D

Ik ben 1.70 en ik weeg 58 kilo, ik sportte voor me operatie zo'n 4 a 5 keer per week alleen geen krachttraining maar ik deed spinnen en zumba en steps enzo...ik weeg nu trouwens 62 :S vreselijk gewoon!! je houdt echt een hoop vocht vast na je operatie en je doet natuurljk bijna niks en t is nog eens kerstperiode dus dan gaat t hard met de kilootjes :( me buik is nog steeds een beetje opgezet, hoop dat dit snel minder wordt want t bevalt me nie ;)

Met me herstel gaat t op zich prima hoor, heb niks te klagen eigenlijk, echte pijn heb ik niet gehad, ben ook niet misselijk geweest van de narcose alleen een btje duf, maar wat t ergste was en nog steeds wel is bij mij is dat drukkende strakke gevoel bij je borsten, dat is echt geen pretje en vooral de eerste dagen lijkt t net of dr een olifant op je borst heeft gestaan :S maar ik kon wel meteen al zelf me bed uit en zelf naar de wc en alles dus dat was wel beter en elke dag ging t wel beter met die erge spierpijn en druk op de borst...na een week had ik eigenlijk wel verwacht dat t elke dag beter zou gaan maar ik vind dat t nu een btje stilstaan eigenlijk, me pc zei dat t wat meer tijd nodig heeft bij mij om uit te rekken omdat ik nog niet zwanger ben geweest en me vel is dus gewoon nog erg strak zeg maar :S op zich wel logisch natuurlijk dus ik moet nog wat meer geduld hebben denk ik...maar ik kan al heel veel zelf hoor, licht werk in huis doe ik gewoon zelf alleen geen zware dingen tillen en je heb nog weinig kracht dus je moet niet proberen om een pot appelmoes (bijvoorbeeld) te openen want dat lukt je amper haha

Wat betreft het douchen dat vond ik de eerste keer echt een crime, dat voelde gewoon echt niet prettig omdat je dan die bh uit moet doen en dan lijkt t net of ze eraf vallen ofzoiets haha kan t nie zo goed uitleggen maar ik was altijd blij als ik hem weer aan kon en eigenlijk is dat nog steeds wel zo...bij mij zijn me tepels op t moment erg gevoelig en aan de zijkanten en onderkant van me borsten heb ik inderdaad dat doffe gevoel btje verdoofd ofzo lijkt t, dat is wel minder prettig maja dat heeft erg veel tijd nodig schijnbaar dus met bepaalde dingen gewoon erg voorzichtig doen, zoals afdrogen na het douchen uitkijken dat je niet te hard met je handdoek erlangs gaat enzo...

Of ik nog tips weet voor de operatie...niet echt veel eigenlijk, zorgen dat je huis heelmaal op en top schoon is aangezien je dat best lang niet zelf kunt doen ;) en zorg ervoor dat je een vestje en een makkelijke broek hebt voor als je geopereerd wordt en makkelijke schoenen en een pyama met knoopjes aan de voorkant zodat je die niet over je hoofd hoeft te doen....en verder zou ik eerlijk gezegd niet echt iets weten zo gauw, als ik nog iets bedenk laat ik t je zkr weten ;)

Zo is een heel verhaal geworden haha hoop dat je er wat aan hebt ;) als je nog vragen hebt stel maar zoveel je wilt...

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emmy!

Vandaag je bv gehad?????? Waar hb je het laten doen en hoeveel cc?

Ik ga voor 295cc anatomisch op de spier. Wil n zo natuurlijk mogelijk effect. Spannend!!!!

Hoe ist met jou?? Goed gegaan je bv?

Gr.Margot

hoi margo

ik heb 560 onder de spier gehad ronde protheses ...mar ik ben niet bang voor een balle effect hoor dr Plovier maakt toch erg mooie boobs ..maar ben wel reuze benieuwd nou hoe ze eruit zien hoor ..ze lijken zooo groot hihihimaar geloof dat het herstel een stuk minder pijnlijk is voor de spier

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej anoniempje,

Bedankt voor al je tips. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat verlopen.

Ik heb net de sport bh-s gekocht. 75C,75D en 80C. Dit op advies van de pc. Dus dat zal wel goed komen.

Hoe is het met je nu? Heb je nog je foto's ge-update!? Ik vind het zo grappig dat je hetzelfde hebt.

Je bent wel iets lichter. Nog steeds!! hahahah, dat lijkt me ook het ergste van het hele herstel. Dat niets kunnen. En al helemaal niet kunnen sporten!! AAAARGH! Krijg je wel genoeg visite? Om de tijd door te komen?

Ik ga vanavond nog trainen, volgende week en de maandag de 10e en dinsdag de 11e denk ik ook... Dan is het woensdag de 12e om 10.15 HET moment!

Ik ga iig mn huis vantevoren goed poetsen en wat eten invriezen. En kun je wel in de week erna gewoon kleren over je hoofd aantrekken? of moet je daarvoor toch echt hulp hebben?

Wanneer ben jij weer gaan douchen na je op? en mag/ kan je op je zij slapen? Of is het de bedeoling op je rug te liggen???????

Nah dat zijn wel weer wat vragen. Super als je ze wilt beantwoorden! (of iemand anders)

Liefs Gootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margot,

Ik ben 17 dec. geopereerd in de Velthuiskliniek in Eindhoven, maar dan door dr. Hoogbergen. Ik heb het hele traject vanaf consult tot en met controle als heel goed ervaren.

Je krijgt ook pijnstillers mee voor na de behandeling en een middeltje tegen misselijkheid als gevolg van de narcose. Ik heb alles braaf ingenomen en heel erg weinig pijn gehad. Als ik zo alle verhalen lees van andere meiden die achter de spier of dual plane hebben gekregen dan heb ik echt mazzel gehad. :lol: Maar jij krijgt ze voor de spier en daarvan herstel je blijkbaar sneller en heb je minder pijn.

Succes met aftellen!

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margot,

Ik ben 17 dec. geopereerd in de Velthuiskliniek in Eindhoven, maar dan door dr. Hoogbergen. Ik heb het hele traject vanaf consult tot en met controle als heel goed ervaren.

Je krijgt ook pijnstillers mee voor na de behandeling en een middeltje tegen misselijkheid als gevolg van de narcose. Ik heb alles braaf ingenomen en heel erg weinig pijn gehad. Als ik zo alle verhalen lees van andere meiden die achter de spier of dual plane hebben gekregen dan heb ik echt mazzel gehad. :lol: Maar jij krijgt ze voor de spier en daarvan herstel je blijkbaar sneller en heb je minder pijn.

Succes met aftellen!

Groetjes Leentje :116:

Hej Leentje,

Super bedankt voor je berichtje! Ik kan namelijk weinig vinden over de Velthuiskliniek in E'hoven.

Ik heb het ook lekker relaxt en goed verzorgt gevonden allemaal.

Heb vandaag mijn medicijnen opgehaald. Dat anti-misselijkheidmiddeltje moesten ze nog bestellen. Maar ik voel me er goed behandeld. Was geen probleem om een tweede passessie te plannen. Geen punt.

Inderdaad is het aftellen echt begonnen. Ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar moet nog wat thuis voorbereiden. Dat poetsen enzo.

Hoe verloopt je herstel tot nu toe?? Wat heb je al allemaal kunenn doen?? en tevreden met het resultaat??

Na hoelang moet je op controle?? 2 weken meen ik?

Liefs Margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margot,

Ik heb heel weinig pijn gehad. Alleen een beetje spierpijn en wat druk op mijn borstbeen als ik lag. Daarom heb ik de eerste week ook met mijn matras een beetje omhoog gelegen.

Ik moet me echt inhouden om niet te veel te doen. Maar stofzuigen, strijken, dweilen, sporten, reiken mag echt de eerste 6 weken niet. Niet dat ik dat erg vind, maar ik vind het soms wel vervelend voor mijn man. Alles komt nu op hem neer. Hij zegt dat ie t geen probleem vindt. :33:

Ik ben zeker tevreden tot nu toe. Ze zijn nog wel een beetje puntig en ik heb nog een klein beetje zwelling. Verder zijn ze supergevoelig (niet pijnlijk).

Na een week mag je op controle om de hechtingen te laten verwijderen. Dat zijn er maar een paar. De meeste zijn oplosbaar.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Graag gedaan hoor, ik heb ook echt super vaak vragen gesteld aan mensen hier voor me operatie, echt super dat je dan al zo veel weet en goed op de hoogte bent.

Ik weeg helaas niet meer hetzelfde als voor me operatie :S vreselijk!!! weeg nu 62 :S 4 kilo zwaarder, schijnt dat je de eerste tijd veel vocht vasthoudt maar denk dat dr bij mij ook wel minstens 2 kilo aan kalorien bijzit :P maja dat gaat dr wel weer af als ik dalijk weer kan sporten en die vreselijk vreetpartijen van kerst en oud en nieue voorbij zijn....

Ik heb de eerste week me moeder in huis gehad, ik woon op mezelf maar heb geen vriend ofzo dus me moeder is bij me komen slapen, was erg handig en ook erg gezellig dus die eerste week is ook zo voorbij gevlogen moet ik zegge en verder zijn dr nog veel vriendinnen langsgeweest en ik had ook van te voren allemaal boeken en tijdschriften opgespaard en allemaal films opgenomen en series gedownload dus ik heb nog voor uuuuuuuuuuuuren vermaak haha

Ik heb ook echt nog tot op de laatste avond voor mijn operatie gewoon gesport hoor, heerlijk!! maar 10.15 is een mooie tijd hoor, hoef je nie belachelijk vroeg je bed uit maar toch lekker vroeg ook weer thuis dan ws :D

Van te voren je huis schoon is zkr aan te raden ja en eten invriezen is ook makkelijk...wat betreft kleren over je hoofd moet ik zegge dat ik dat na een paar dagen wel weer gekund zou hebben hoor, maar mijn pc raadde het me af om te doen, ik mocht zowieso me armen niet boven me hoofd houden dus had ik heel de tijd gewoon vestjes aan met knoopjes van voren en daaroverheen nog een iets dikker vest ofzo...maar als je perse iets over je hoofd aan wilt, zou ik het op zich wel gekund hebben...

Ik ben weer gaan douchen na 6 dagen,eerste dagen gewoon me voorzichtig gewassen, maar ik vond de eerste keer zkr geen pretje met douchen, alles is nog zo gevoelig dan en t lijkt of ze eraf vallen dan haha heb t zo weinig mogelijk gedaan eigenlijk alleen omdat me haar op een gegeven moment wel erg vet werd :S

De eerste 2 weken moet je zowieso op je rug slapen en daar had ik best wel problemen mee de eerste week, erg vaak wakker en moeilijk in slaap te komen weer, dus ik had me tijdschriften naast me liggen en me laptop naast me in bed gezet zodat ik die kon gebruiken als ik wakker lag...nu moet ik zegge dat t steeds beter gaat hoor, wordt nog maar 1 keer per nacht wakker ofzo en val zo weer in slaap dus daar ben ik wel blij om...de eerste paar dagen kreeg ik ook echt rugpijn van dat op je rug liggen toen had ik met allemaal kussens en slaapzak en kleine kussentjes een heel bouwsel gemaakt en toen ging t redelijk...je moet dr de eerste paar nachten voor zorgen dat je niet helemala plat gaat liggen want dan is omhoog komen wel erg lastig, maar ik kon het wel gewoon zelf al meteen de eerste nacht dus dat was wel fijn...

Nou volgens mij waren dat al je vragen weer haha hoop dat je dr wat aan heb en ik hoor t wel als je nog nieuwe vragen heb ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Anoniempje,

Hoe is het met jou? En je herstel?? Vergaat het je goed? en alweer aan het werk?

Ik begin behoorlijk de kriebels te krijgen!!! Nog 7 nachtjes slapen en dan rij ik naar de kliniek!

Ik begin opeens vanalles te bedenken. Zal wel normaal zijn..

Zoals kan ik mijn vuile borden in de afwasmachine zetten? Kan ik wel een pan eten tillen de eerste dagen? of kan ik dat allemaal echt niet?

AAAARGH! ik ben zo benieuwd naar wat ik na de operatie allemaal kan en mag. En hoe dat dan verloopt.pffff kan niet wachten! Wil het graag achter de rug hebben.

Alvast bedankt voor je reactie! enne, heb je een updatefoto?

Liefs Margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Met mij gaat t erg goed hoor, heb alleen nog wat last van dat strakke gevoel, naja last kan je t nie noemen, maar het is nog aanwezig zeg maar, dus ze zullen nog wel aan het indalen zijn, kan nog wel ff duren natuurlijk!!! Maar verder gaat t prima hoor, elke keer denk ik oww dat gaat opeens ook een stuk makkelijker met kleine dingetjes enzo dus das wel fijn!!!

Ik ben nog niet aan het werk, dat zag ik toch nog niet zitten, ik zit de hele dag zo'n btje in de auto dus dit leek me nog iets te zwaar!!!

Schiet voor jou ook echt al op zeg, ik had dat ook hoor dat je dan echt over van alles gaat nadenken haha maja hoort erbij hoor heeft iedereen denk ik wel!!

Borden in het afwasmachine heb ik denk ik een week lang nie gedaan maar dat kwam ook omdat me moeder een week in huis was en die deed dat gewoon voor me, maar als je zou willen en rustig aan doet had ik dat mis wel al eerder gekund hoor!!

Lichte dingen tillen deed ik al vrij snel hoor, maar toch wel goed opgelet dat t niet te zwaar was natuurlijk en vooral niet boven je hoofd tillen, dus zorgen dat je bepaalde dingen die je dagelijks gebruikt uit de keuken dat het laag staat tijdelijk is wel aan te raden ;)

Ja snap goed dat je allemaal benieuwd ben naar dat soort dingen, had ik ook hoor, naja nog ff geduld meid en dan kom je dr allemaal vanzelf achter...

Heb je wel hulp in huis de eerste tijd???

Ik heb als laatste foto's gemaakt van 2 weken po maar ik zie dat verschil niet echt met 1 week dus dat is het niet echt waard om hier in de galerij te zetten, zal als ik zelf t idee heb dat t weer erg veranderd is wel weer nieuwe erop zette :D

Succes met aftellen en de laaste dingetjes regelen!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey!

Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

Het vergaat me erg goed.gstr verliep alles soepel en perfect in de kliniek en ik hb zowaar heerlijk geslapen!

De verdoving die bij de narcose is ingespoten begint n beetje uit te werken nu dus m'n gevoel komt al terug!

Bovenop ist nog verdoofd en helaas voel ik m'n tepels nog niet... Had jij het de eerste keer wel terug gekregen???

En waarom moest je n wissel doen??

Nah ik lig lekker te relaxen op bed. Het gaat echt goed mrt me.alleen al hetbezoek is vermoeiend..Hihi wel lief!

Hoe vergaat het jou allemaal? Ik hou wel vocht vast jij ook??

Liefs

Heey gootje gefeliciteerd met je boobies :1bouncingboobs:

Hoe gaat het nu met je?

Ik heb vandaag ook mijn wissel gehad en voel me echt stukken betere vergeleken de eerste keer toen ik geopereerd werd

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey gootje dankjewel, hoeveel cc is er bij jou in gegaan?

Ik had een wissel gedaan, omdat ik ze te klein vond er is nu 560cc ingegaan klinkt megaveel, maar bij mij valt het op de één op andere manier kleiner uit dan bij anderen.. morgen mag ik gaan kijken ben heel erg benieuwd hoe het eruit ziet!!

Ik heb echt nog geen idee of ik gevoel heb, bij mij was het ook een tijdje terug, maar dat vond ik eigenlijk niet erg, want daarna zijn ze bij mij echt megagevoelig geworden tot het pijnlijke toe.. dat is ook niet fijn hoor, dus ben benieuwd hoe dat nu is.

Ik heb best wel behoorlijk wat pijn, vooral last van steken in mijn rug, waardoor ik tijdens het slapen wakker word van de pijn en dan echt even rechtop moet gaan zitten, majaa dat gaat vanzelf wel minder worden. Ik hou volgens mij wel minder vocht vast dan de vorige keer, maaar dat hoor je vaak hoor dat iedereen vocht vasthoudt

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HELP!!!

vocht hou ik echt veel vast. Ik hb namelijk minder honger en zie er "dikker" uit.

Maje.ik merk dat ik stiekem teveel doe... Hou er niet van afhankelijk te zijn. Ik kreeg vannacht enorme schrik, ik was gaan plassen en ging onder t dekbed liggen. Toen ik deze omhoog trok deed ik m'n rechterarm naar boven en bij het terug doen van die arm hoorde ikn vreemd geluid uit m'n borst komen. Alsof er lucht onder de protese kwam en die de lucht er weer onder uit duwde ......!!!!!?!?!?!

Heeft iemand dat ooit gehad??? De operatie is nu nog niet eens 48 uur geleden maar is het normaal??

Ik ga zo de kliniek bellen.. Vragen of t schadelijk is.ik hb 295cc anatomisch op de spier.dus dat kan draaien........

Ik ben me rot geschrokken !!! Eng geluid!!! Het doet geen pijn en er is niets veranderd volgens mij...

Hft iemand dit ooit gehad!??

BVD! Voor de reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Niet panikeren! Is nergens voor nodig, dat geluid is normaal. Verschillende meiden hebben al gemeld dit geluid te horen, en het voelt soms net of er een mobieltje in je borst-oksel trilt, of dat je over pasgevallen sneeuw loopt zo dat geknars. Dat is gewoon echt het vocht wat erin zit hoor, niet druk over maken, trekt vanzelf weg! Ik heb maandag een nacorrectie gehad van een buikwandcorrectie en had gisteren als ik uit de douche stapte ook datzelfde geluid toen ik me afdroogde, echt zo'n borrelend geluid. Ben ook mega gezwollen aan de buik. Maar echt, gaat allemaal goed komen ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margot,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Doe t rustig aan, hè. Was voor mij ook lastig, maar t moet echt.

En als je twijfels hebt, inderdaad gewoon de kliniek bellen.

Groetjes Leentje :116:

Thanxx voor de reactie en de felicitatie!!

Ik ben echt super blij met mn boobies! Ze zijn de perfecte maat!

Als ze nog wat zakken valt t bijna niet op dat ze nep zijn.

Ik moet me idd rustig(er) houden. Stiekem doe ik toch teveel.

Toch de waterkoker vullen en tillen enzo. Het geluid schijnt "normaal" te zijn en zou lucht zijn.

Bij kleine bewegingen van m'n arm van m'n lichaam af hoor ik t af en toe en Damned er loopt n zenuw vanaf m'n oksel onder m'n tepel door naar de andere kant van m'n borst en die doet vaak pijn!!ofwel pijn meer n kietelend gevoel aan de binnenkant van m'n tepel.. Ook als ik m'n borsten aanraak schiet dat erin... Auweej!

Leentje:Hoe is het verder met jou???verloopt en hersteld het allemaal goed???

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.