Ga naar inhoud

Anoniem001: 2 dec 2010:Dkt B.De Meyere:Artemedis,Gent


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe voorgevel!!

Voor jou dit jaar ook een mooie zomer :D

Heel veel succes met je herstel ;

Liefs Sunny :116:

hee hallo sunnygirl

THANX!ben helemaal in de wolken met me nieuwe jongens :1bouncingboobs: ik blijf maar kijken enme wens is uitgekomen,nu ik dit zo bekijk had ik dit al veel eerder moeten doen!

laat de zomer maar komen hoor ik ben dr klaar voor :101:

en tot nu toe nog geen echte pijn gehad :D

Liefs Angela :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste Reactie

gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:

en heel eel beter schap met je herstel

Rebecca

hey Rebecca

THANX!en ik voel me kei goed,weinig pijn en toch redelijk geslapen,ik ben een rugslaper dus voor mij ideaal.

ben wel geneigd om dingetjes te doen in huis maar rust zal ik zeker goed moeten houden,ben niet zo'n stil zitter!

nog even en dan ben jij ook aan de beurt,dan kun jij erook zo blij mee zijn dat weet ik zeker :D

grtjs Angela :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela,

Is heel duidelijk hoor dat je superblij bent met je mooie nieuwe boobies!!! :55: Van harte gefeliciteerd ermee! Laat je nu maar lekker verwennen en geniet, geniet, geniet :D , je hebt ook gelukkig niet veel pijn, dus dat valt alvast lekker mee! Hopen dat het zo blijft! Wens je een goede nacht op je rug, valt niet echt mee bij de meesten, maar er zijn ook uitzonderingen dus hopen dat je daartoe behoort!

Veel liefs, :54:

hey Eefje

bij mij straalt het er helemaal vanaf,zo blij ben ik ermee :D

en me manneke doet alles voor mij :3: hoef zelf helemaal niks te doen,tja wel de wc hahaha.

heb zogoed als geen pijn wat me reuze meevalt,toch wel rustig aan doen want ik ben gauw geneigd weer van alles te doen,ben geen echte stil zitter.

ik ben een echte rugslaper dus geen probleem voor mij.

Liefs angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) hey allemaal,

nou me dag was aangebroken en heb die nacht niet zo veel geslapen,om 5uur op gestaan en alvast gedouched,pilletjes ingenomen,me man om half zeven wakker gemaakt die slaapkop,om me straks weg te brengen.ik heb alles al klaar gelegd wat ik mee moet nemen en ben er klaar voor wel wat zenuwen.Om kwart over zeven reden we aan,tis niet zo ver van mij vandaan dat is wel fijn.om half acht daar en we werden heel vriendelijk ontvangen door een medewerkerster daar,de nodige papieren doorgenomen en natuurlijk me krabbeltje nog zetten onder de overeenkomst.Daarna nog het restant betalen,allemaal 100 en 50 euro's,was ze nog wel even bezig.kwartiertje later werd ik opgehaald door de verpleegkundige en me man ging na huis toe,me zoon moest ook na school,en in een kamertje werden de voor foto's gemaakt.op na de volgende deur...twee vriendelijke en bekende anesthesisten van de vorige keer kwamen nog wat uitleg geven en me hart beluisteren.nu me charmante operatiejurk aan,de slippers en haarmuts op,wat een plaatje zeg pfff.als laatste kwam de pc langs om alles af te tekenen en me vragen door te nemen.alles is nu duidelijk,heb hem ook nog tussen neus en lippen gevraagd na me buik te kijken en ik weet al dat ik dat door hem laat doen. :) als ik genoeg hersteld ben van deze bv.

inmiddels na de OK.,kwart over acht en daar lig ik dan,5 mensen om me heen die me goed in de gaten houden.daar word ik aangesloten en krijg de vloeistof ingespoten om lekker te gaan slapen...wel draaierig voor me ogen en weg was ik.Kwart voor tien weer bijgekomen en lag te shaken van de kou,me uitwerking van de narcose,heb ik wel meer zo meegemaakt,lekker zo'n warme slang onder de dekens.nu was het gelijk spieken onder de dekens,WAUW dacht ik wat een verandering zeg,eindelijk me boobs!!kon het nog niet geloven dat ik ze nu heb.me man inmiddels gebeld en ik zat al om half elf in de andere rustruimte bij te komen.gaat best snel allemaal vind ik.me man kwam binnen en gelijk eraan voelen en bekijken,vond het helemaal geweldig :D:D hij had een hele lieve kaart geschreven voor me, die lieverd,op na huis rond half twaalf was ik er.eenmaal thuis al die smsjes en telefoontjes die aan me gedacht hadden,wat fijn dat iedereen zo meeleeft met je :) thuis was het de hele tijd kijken na me nieuwe boobies voor de spiegel!heb heel weinig pijn gehad ,beetje stijfheid van de zijkanten en midden tussen de borsten verder is alles heel goed gegaan de nacht ook prima doorgekomen,voor de zekerheid maar 2 paracetamols in genomen.op de rug slapen was voor mij geen probleem zo slaap ik altijd al.alleen lastig met opstaan en broek omlaag doen voor de wc.nu lekker rusten en herstellen,thuis is alles goed geregeld me dochter van 20 helpt me en zorgt voor haar broertje en me man is nu een me huishoudlijk hulpje en verwend me goed! :52: het is me allemaal best mee gevallen deze bv,zou het zo weer doen.ben wel blij dat ik hier op dit forum veel heb kunnen lezen,op naar de 2e dag...... :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeey angela gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

mooi dat het allemaal mee gevallen is !

heb je de op de spier of dual plane? en hoeveel cc heb je erin gekregen?

lekker uitrusten en genieten van de hulp die je krijgt!!

Groetjes Yasje :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela,

Leuk te lezen je verslagje :62: , ben blij dat je de nacht ook goed bent doorgekomen! Dat scheelt toch weer een pak! Laat je maar lekker verwennen door je ventje en dochter!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeey angela gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

mooi dat het allemaal mee gevallen is !

heb je de op de spier of dual plane? en hoeveel cc heb je erin gekregen?

lekker uitrusten en genieten van de hulp die je krijgt!!

Groetjes Yasje :48:

hey Jasje

ik heb 375cc gekregen voor de borstspier en ik moet je zeggen dat het me reuze meegevallen is,zou het zo weer doen! :D enne dat rusten dat valt niet mee hoor want ik ben geen stilzitter en wil gelijk zelf weer van alles doen. :43: doe wat licht huishoudelijke dingetjes.verder maar veel dvdtjes kijken en achter de pc hangen :rolleyes:

grtjs Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gefeliciteerd!!

Fijn dat het is meegevallen en dat je dochter en je man ook meehelpen.

Moest wel even lachen om de naam van je arts.... Dr. Tits! Zou hij daarom BV doen? :rolleyes: hihi

Beterschap!

Liefs

Excella

:116:

hey Excella

ja wij moesten ook erg lachen om zijn naam,toen we daar op consult kwamen stak mijn man er gelijk de draak mee,zo van je doet je naam wel de eer aan :154: ,maar hij is wel een hele fijne man die je goed alles uitlegt en op je gemak stelt.heel wat anders dan die andere die ik bij mijn lipo heb gehad,maar tja verschil zal er wel altijd zijn,met wie je beter een connectie hebt. :6:

Ben er helemaal blij mee en benieuwd wanneer ze gaan zakken want nu staan ze in volle glorie naar voren gericht hihi.

Liefs Angela :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey angela ! Hoe gaat het met je? :)

Tot nu toe heb ik niet echt pijn , hopelijk morgen ook niet ^^

Al wat gewend aan je boobs?

liefs

hey Debra

met mij gaat het heel goed hoor, nu me 4e dag PO en ik heb zogoed als nergens last van ,tja die stijfhied aan de zijkanten en met opstaan thats it!Ik had er toch wat anders verwacht qua pijn en nu valt het gelukkig mee!o,ja alleen als ik in bed lig dan lijkt het net of er een olifant op me ligt qua gewicht :45: .Hoe voelt het bij jou?het went wel snel gelukkig maar ook,wil toch nu wel heel erg graag lingerie aanschaffen en bikini's kopen,maar ik zal nog effe moeten wachten,omdat ze nog kunnen veranderen.

liefs angela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat heb ik weer,dacht het kan allemaal best heb weinig last van de bv,maar nu begint het toch wat op te spelen,beetje balen! :74: vanmorgen dacht ik laat ik maar eens mee boodschappen doen want ik voel me toch goed en me pijn die valt wel mee,shit!! had ik het maar niet gedaan,halverwege de boodschappen heeft me man me huilend terug na huis gebracht allemaal pijn steken en het leek wel of het aan het rommelen was in me boobies!gelijk thuis weer plat gegaan,maar ik kan zo moeilijk stilzitten dat is voor mij niet te doen.net ook voor het eerst in douche geweest en dat was ook niet zo fijn wat ik wel had gehoopt,gauw der uit brrrrr koud zeg,was me zo wel voorlopig aan de wastafel,wat een gedoe zeg,hoelang nog zo?

hoe hebben jullie dat gedaan??

weet zo nu even geen raad met mezelf :23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Angela!

Je moet echt even je rust pakken. Naast het feit dat je lichaam zich zo onwijs moet aanpassen aan de protheses die in je lijf zitten, heb je ook een algehele narcose gehad! Kalm aan dus! Ik ben 16 april geopereerd en heb echt anderhalve week lang weinig tot niks gedaan.. Omdat dat me ook voorgeschreven was.

Kortom, luister naar je lichaam. Het is de meest natuurlijke rem die zojuist is aangetrokken. Dus hup, kruip onder de dekens en laat je even vertroetelen!

Die steken ken ik wel hoor! Mijn nichtje van 2 kwam op dag 4 PO bij me op schoot kruipen en ik trok haar even omhoog, ik trok direct wit weg! Alsof mijn borsten eraf vielen gewoon! Echt heel veel pijn. Moest ik niet doen dus!

Ik ben 2 dagen PO gaan douchen. Heb een stoeltje onder de douche gezet en ben daarop gaan zitten en heb voorzichtig mijn haar gewassen, met mijn hoofd gebogen, want ik kon mijn armen heel slecht strekken.

Doe rustig aan!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Je moet echt uitkijken. Je bent 3 dagen geleden geholpen! Ze zeggen dat je 6 weken rustig aan moet doen met tillen etc. dus niet doen hoor :unsure:

Ik heb me wel gedouched maar ook voorzichtig, haren wassen ging moeilijk, net als oksels scheren maar ik heb 't gewoon voorzichtig gedaan.;

Haha ja nu staan ze vast helemaal naar voren en zitten ze net ergens onder je keel of niet :4: dat zakt de komende weken wel

Beterschap! En laat je maar verwennen, want je hebt nu een reden dat het niet mag/kan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meis toch, balen zeg!!

Kan me voorstellen dat je dacht dat het allemaal wel ging omdat je geen pijn had, toch verradelijk dus.

Maar dit is weer een leer voor de volgende keer ;)

En stil zitten hoeft niet perse toch, met je benen mag je alles doen :D

Misschien is een dwangbuis een ideetje :P

Succes verder met je herstel, hoop voor je dat het snel beter gaat en je weer alles kan doen wat je wil, tot die tijd dus maar even doorbijten en armpjes omlaag houden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal :)

Zo het is nu voor mij 5 dagen geleden sinds me bv,aan de ene kant gaan de de dagen maar langzaam voorbij,omdat ik zo weinig maar kan doen en dat is eigenlijk niks voor mij want ik ben altijd in de weer!Met me vorige lipo deed ik ook eigenlijk alles al heel snel en dat kon ook goed want ik zat met me buik helemaal ingepakt en daar had ik niet zoveel last en belemmering van,maar een bv is toch heel wat anders <_< je ziet nu wel hoeveel je je armen gebruikt en om die omhoog te doen,wat effe niet meer kan.

Ik ben deze dagen goed door gekomen en wordt wel heel erg bewust van wat je wel kan doen en wat niet,dus geen was meer doen en was opvouwen :84: ,tja ik dacht da doe ik wel effe en dan gisteren zei me man ga toch effe mee boodschappen doen en wijs maar aan wat je nodig hebt voor de rest hoef je niks tedoen grrrrrr :85::81::81: halverwege kei veel pijn,steken en bovenop pijn en hij heeft me gelijk na huis gebracht.Gelijk me bedje ingekropen en zelf voor me kop geslagen hoe ik het in me hoofd haalde om mee te gaan.Dat het verradelijk is dat je denkt ach ik kan weer alles,daar ben ik op teruggekomen!

Verder heb ik geen klachten ofzo,dus dat is me wel meegevallen als ik lees hoeveel pijn je wel kunt hebben!Gisteren me man op pad gestuurd om een ander maat bh te halen want ik heb het idee dat deze 80,d-cup behoorlijk strak zit of is dat de bedoeling

Aanstaande donderdag op 6mei mogen bij mij de hechtingen er uit,weet niet of dat pijn zal doen?

Is dat trouwens al niet snel?

Nou vandaag maar lekker dvd kijken met me kleine ventje, nou ja klein hij is 9 maar het is zo'n knuffelkont en ligt het liefst de hele dag tegen me aan geplakt :54:,ook hij vindt het prachtig dat een dokter zomaar bij zijn moeder grotere borsten kan maken hahaha,en zegt mam nu zijn ze wel groot he :)

Heel veel liefs :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat een grappige reactie van zoontje! Ja de dokter is echt geweldig :4:

De hechtingen ging bij mij ook vrij snel er uit, iets van een week na de BV al. Ik voelde er niks van, was voor mij ook de 1e keer dat ik hechtingen had dus dacht dat 't pijn zou doen, niks van gevoeld :D

Ja dat lopen kan al wel zeer doen he? Ik was na 2 dagne ook weggeweest en had het gevoel dat ik bij elke stap die ik zette het voelde 'bonken'. Beetje raar om uit te leggen, maar het dreunde helemaal door.. woahhh. Nou gewoon goed rusten, dat is wat je lijf nodig heeft. ^_^

En lief van je man dat hij je meehelpt, en dat ie een bh voor je heeft gekocht haha! Ik zie bijna nooit kerels in de lingeriezaak.

Volgens mij heb je 2 hele lieve mannen in huis :3:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

hoe gaat het met je? Gaan de dagen voor jou ook zo traag vooruit? zit heel de dag in de zetel niets te doen , frustrerend ! ik wil zoveel doen maar ja, eventjes wachten natuurlijk !!

Valt het wat mee van pijn voor jou?

Morgen mag ik eindelijk mn boobs zien !!

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

hoe gaat het met je? Gaan de dagen voor jou ook zo traag vooruit? zit heel de dag in de zetel niets te doen , frustrerend ! ik wil zoveel doen maar ja, eventjes wachten natuurlijk !!

Valt het wat mee van pijn voor jou?

Morgen mag ik eindelijk mn boobs zien !!

liefs

D

hey Debra,

Pfff vindt het best moeilijk allemaal,ik wil van alles doen en kan dan niks :26: de hele dag niets doen dat is niet mijn ding!Enne ik mis me spinningslessen,dat is dadelijk wel het eerste waar ik op zit op me even af te kunnen reageren haha,maar verder heb ik weinig pijn en klachten,vandaag al weer me laatste dag van het innemen van die celebrex,krijg daar trouwens bultjes van op me gezicht :( en ik moet je zeggen dat ik deze ingreep zo weer zou doen,misschien later weer eens als deze cup me niet zou bevallen :9:

want ik ben wel bang voor als ze gaan zakken wat je dan uiteindelijk overhoudt he,dat is nog de vraag?

Fijn zeg,spannend dat je morgen je boobies eindelijk kan zien,maar uhh wanneer mogen bij jou de hechtingen eruit?

liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat een grappige reactie van zoontje! Ja de dokter is echt geweldig :4:

De hechtingen ging bij mij ook vrij snel er uit, iets van een week na de BV al. Ik voelde er niks van, was voor mij ook de 1e keer dat ik hechtingen had dus dacht dat 't pijn zou doen, niks van gevoeld :D

Ja dat lopen kan al wel zeer doen he? Ik was na 2 dagne ook weggeweest en had het gevoel dat ik bij elke stap die ik zette het voelde 'bonken'. Beetje raar om uit te leggen, maar het dreunde helemaal door.. woahhh. Nou gewoon goed rusten, dat is wat je lijf nodig heeft. ^_^

En lief van je man dat hij je meehelpt, en dat ie een bh voor je heeft gekocht haha! Ik zie bijna nooit kerels in de lingeriezaak.

Volgens mij heb je 2 hele lieve mannen in huis :3:

Groetjes!

hey Exella

Ja dat lopen is wel vreemd hoor,elke keer als ik loop denk ik dat ik ze moet vasthouden hahaha zo raar gevoel :3: is dat en ook als ik lig meen ik dat ik ze vast moet houden,tja vreemde gewaarwording,ik snap helemaal wat jij zegt.

Ja, ik heb een geweldige man als ik zo mag zeggen,hij zorgt goed voor me en bediend me op me wenken,das ook wel een keer fijn hoor!We zijn trouwens dit jaar al weer 25jaar samen en dat gaan we vieren in Parijs dus daar ga ik lekker shoppen voor nieuwe lingerie en een blitse bikini :3:

Kan haast niet wachten......

Enne me kleine spruit van 9 helpt me ook goed door alles aan te geven om het zo voor mij makkelijker te maken en wat ik nu wel jammer vindt dat het vakantie is en nu weinig met hem kan doen, maar dat maak ik wel goed met de aankomende zomer!btw,hij is niet af te slaan van zijn ps3 en de wii hahaha dus laat maar gaan.

Enne me andere grote spruit van 20 die doet het huishouden zoveel als ze kan want ik kan natuurlijk niet alles van haar verwachten ze heeft zo ook haar eigen ding te doen.

groetjesssssssss :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angela, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, fantastisch gevoel niet!?

Ik begrijp je heel goed als je zegt dat je je goed voelt en van alles wilt doen maar feit blijft dat je een narcose hebt gehad, er in je gesneden is en je huid en hechtingen onder zware spanning staan. Dus meid, doe het lekker rustig aan. Ik ben nu 13 dgn PO en heb de afgelopen weken extra veel geslapen (middagdutjes) en beschamend weinig uitgevoerd. Ik ben inmiddels op de hoogte van alle roddels in de wereld (ik heb alle gossip en modebladen 3x gelezen) dus vraag me wie met wie is vreemd gegaan en ik weet het! Ben inmiddels ook weer op de hoogte van de kleding waarin wij dames deze zomer ons zouden moeten presenteren haha!! Ik heb de Otto en Wehkamp doorgespit naar mooie bikini's, lingerie, jurkjes etc... We hebben thuis Kanaal+ dus elke dag wel een mooie film of documentaire gezien. Ik was 2 wkn helemaal alleen want mijn vriend werkte en we hebben geen kinderen dus had dan ook weinig aan mn hoofd. Ik had dag 4 en 5 de meeste last, stekend en trekkend gevoel voornamelijk.

Ik heb gisteren mn pleisters eraf getrokken, de hechtingen haal ik er vandaag zelf uit, ik hoef pas op controle te komen na 3 of 4 maanden!

Als ik douche dan houd ik mn borsten vast zodat het gewicht niet ineens aan mn borstkas hangt zeg maar, dat voelt beter dan als ik het laat hangen. Zorg wel dat je bh goed strak zit, de prothesen hechten zich de eerste paar weken. Als ik mn bh uitdoe dan zie is de afdruk op mn decolete staan, ik denk dat dat wel goed is, als de onderwijdte in je huid snijd dan zou ik alleen dat verstellen en de bandjes zo strak mogelijk houden voor een goede lift.

Ik kon niet eens rechtop lopen de eerste week, zo te horen is dat voor jou geen probleem, prettig hoor!

:116: Veel beterschap xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames

is dat normaal die van mij voelen zo koud aan brrrr :65: zou zo de sauna in willen gaan,misschien een kruik erbij? :)

vandaag een paar vervelende steken in me linkerborst ervaren en rechts is super gevoelig aiiii,

mag je ze eigenlijk al wat masseren ofzo?

Liefs Angela ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angela, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, fantastisch gevoel niet!?

Ik begrijp je heel goed als je zegt dat je je goed voelt en van alles wilt doen maar feit blijft dat je een narcose hebt gehad, er in je gesneden is en je huid en hechtingen onder zware spanning staan. Dus meid, doe het lekker rustig aan. Ik ben nu 13 dgn PO en heb de afgelopen weken extra veel geslapen (middagdutjes) en beschamend weinig uitgevoerd. Ik ben inmiddels op de hoogte van alle roddels in de wereld (ik heb alle gossip en modebladen 3x gelezen) dus vraag me wie met wie is vreemd gegaan en ik weet het! Ben inmiddels ook weer op de hoogte van de kleding waarin wij dames deze zomer ons zouden moeten presenteren haha!! Ik heb de Otto en Wehkamp doorgespit naar mooie bikini's, lingerie, jurkjes etc... We hebben thuis Kanaal+ dus elke dag wel een mooie film of documentaire gezien. Ik was 2 wkn helemaal alleen want mijn vriend werkte en we hebben geen kinderen dus had dan ook weinig aan mn hoofd. Ik had dag 4 en 5 de meeste last, stekend en trekkend gevoel voornamelijk.

Ik heb gisteren mn pleisters eraf getrokken, de hechtingen haal ik er vandaag zelf uit, ik hoef pas op controle te komen na 3 of 4 maanden!

Als ik douche dan houd ik mn borsten vast zodat het gewicht niet ineens aan mn borstkas hangt zeg maar, dat voelt beter dan als ik het laat hangen. Zorg wel dat je bh goed strak zit, de prothesen hechten zich de eerste paar weken. Als ik mn bh uitdoe dan zie is de afdruk op mn decolete staan, ik denk dat dat wel goed is, als de onderwijdte in je huid snijd dan zou ik alleen dat verstellen en de bandjes zo strak mogelijk houden voor een goede lift.

Ik kon niet eens rechtop lopen de eerste week, zo te horen is dat voor jou geen probleem, prettig hoor!

:116: Veel beterschap xxx

hey A80

thanx!nou heel veel slapen doe ik niet niet lig wel op de bank maar of dat echt ontspannen is voor mij ???langs me zit me zoon bijna de hele dag op z'n ps3 te spelen,tja die wil ook wat he en me man is niet de hele dag thuis en dan vindt ik het zielig voor me zoon als ik na boven ga om te rusten.vandaag veel steken gevoeld in me linkerborste en rechts is super gevoelig!!

nou ik vindt een hele strakke bh niet zo fijn druk teveel aan de onderkant op die hechtingen en drukt me boobies plat en dat is denk ik toch niet de bedoeling.

en douchen dat is een ramp was me zo wel even aan de wastafel voor een paar dagen :)

vasthouden doe ik eigenlijk de hele tijd als ik door het huis aan het sjorren ben gaat automatisch hihih.

ook voor jou veel beterschap!

grtjs Angela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.