Ga naar inhoud

Loesje : 22 dec. 2010 : Dk Tits : Velthuiskliniek Eindhoven


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Loesje (niet mijn echte naam),26 jaar , mama van 2 kinderen en gelukkig getrouwd.

Ben nooit tevreden geweest met mijn borsten.

Heb bewust gekozen om te wachten met een borstvergroting vanwege de kidnerwens die ik had en omdat ik wist dat een zwangerschap je borsten positief maar ook negatief kan veranderen.

Nou bij mij is het na 2 zwangerschappen dus negatief veranderd.

ik heb aan de onderkant bijna geen borst (niet helemaal ontwikkeld).

nu ben ik al een hele tijd op internet aan het zoeken naar klinieken,voor en na foto's, ervarings verhalen en ga zo maar door.

Heb met mijn man afgesproken om 3 klinieken op te schrijven en daar eens te gaan informeren en op consult te gaan.

Omdat psygische bij mij ook een grote rol speelt ben ik eerst met een verwijskaart naar Nijmegen het Radboud gegaan.

Daar ben ik vriendelijk geholpen en werd ons alles uitgelegt en foto's genomen zodat de arts met de andere artsen kon overleggen.

Omdat ik een niet helemaal ontwikkelde borsten had twijfelde hij of een borstvergroting alleen wel het resultaat zou geven watik graag wilde.

Moest dus na 4 weken terug komen.

2de afspraak in het Radboud verliep anders....

25 min hebben we moeten wachten en stonden vervolgens na 5 min. weer buiten.

Werd ons verteld dat hij overlegt had met de andere en dat ze dachten dat ik eerst een borstlift en dan een borstvergroting zou moeten hebben om een mooi resultaat te krijgen.

Maar de gene die die ingrepen altijd doet ( hij deed alleen vergroting of lift alleen en niet samen)was er niet dus ze konden op het moment niks doen.

Moest dus maar weer in augustus terug komen.

Jaaaa die arts had ook nog eens de hele maand juli vakantie....

Je snapt wel dat ik teleurgesteld was.... Mijn man voor de 2de keer vrij moeten vragen en nu helemala voor niks...

Ja voor iets wat ook via de tel had gekunnen...

Besloten om eens een kliniek te gaan bellen....

Janssen kliniek in Oisterwijk en velthuiskliniek in eindehoven.

Janssen kliniek kon ik al heel snel terecht....

Fijn gesprek gehad en veel uitleg.

Ik heb 450 en 500 cc gepast en dat paste goed bij mijn lichaam.

Was er tevreden mee!

Nog wat antwoorden op mijn vragen gehad en de prijs te horen gekregen.... zou 4250 euro kwijt zijn voor anatomische. (schrijf ik het goed?)

Thusi aangekomen nog eens op hun site gekeken en daar stond iets over een aanbieding voor ronde en anatomische silliconen.

3500 euro.... Dacht dat schilt toch mooi dus effe over opgebeld.

Kreeg de heer janssen zelf aan de tel en die legde uit dat het dezelfde sillicoon was als ik gepast had maar een andere naam had waardoor ze die goedkoper konden inkopen en nu in deze vakantie periode die rustiger is voor die prijs aan konden bieden. Kwaliteit en garantie was precies hetzelfde en hij kon me die ook aan raden.

Nou oke.... zou erover nadenken...

Vind het wel vreemd dat hij dat nietr gewoon tijdens het consult heeft gezegt want nu leek het in mijn ogen zo van dat hij liever het meeste eraan overhoud... Snappe jullie ?

14 juli consult eindhoven.... Ben heel benieuwd!

Heb al veel gelezen doorover en hopelijk bevalt dat ook goed....

Weet nog niet echt wat ik wil ronde of anatomische....

Ben bang als ik anatomische neem dat ik vanwege het best redelijk veel cc toch een hangborst wordt of vind dat ik dan bovenop nog te weinig borst heb....

Ronde heb je in echt rond maar ook echt lijkende borsten... Dat laatste zou ik dan willen.

wil niet zoals je vaak in.... films ziet dat het lijkt alsof ze er zo opgeplakt zitten.

Dus nof twijfel... Hopelijk snel meer duidelijkheid en natuurlijk een mooie borstvergroting....

sorry van het mega lange verhaal hihi

Groetjes Loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loesje,

Welkom hier! :54:

Lees graag lange verhalen, dus niet erg haha, wil je veel succes wensen met je consulten!

Vind het ook een beetje een raar verhaal van die goedkopere aanbieding, vreemd dat hij dat dan inderdaad niet heeft verteld op het consult, kan zijn dat hij er misschien meer aan wou over houden, maar kan ook zijn dat hij niet helemaal achter dat andere merk staat en toch liever met het duurdere merk werkt?! Hoeft ook niets te betekenen natuurlijk, maar eerst maar eens je andere consulten ook afwachten en zien of je er een beter gevoel aan over houd!

Een pc kan wel het beste inschatten wat je nodig hebt, ronde of anatomische, maar klopt wel dat ronde ook een heel mooi resultaat kunnen geven, tegenwoordig zie je haast nooit nog opgeplakte ballen.

Welke maat heb je nu en wat zou je graag bekomen?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste welkom :)

Vervelend van je eerdere consulten, ik weet dat de velthuis wel een zeer goede kliniek is :)

Welke cup heb je nu? 500cc is flinke vergroting, krijg je hem voor of achter de spier?

Een ronde achter de spier of dual plane plaatsting wordt namelijk vanzelf al minder bol aan de bovenkant.

In een hangborst zou ik geen anatomische doen, dan krijg je inderdaad dat glijbaan effect.

Ik weet niet of ze bij jou erg hangen?

Anatomische is mooi als je bijvoorbeeld een A cup heb en je wilt het zo natuurlijk mogelijk.

Als je naar mijn fotos kijkt zie je wat een grote anatomiche prothese in een al hangende borst doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 80B ....

Heb geen erge hang borsten.

Heb meer een brede borst en onder weinig borst waardoor mijn tepels naar beneden hangen( beetje moeilijk uit te leggen)

Als ik een push up bh aan heb ziet het eruit als een mooie b cup maar zonder dat push effect is het niks.

Moet dus aan de onderkant meer borst krijgen waardoor de tepels iets omhoog gaan en bovenop iets meer volume.

Wil wel een natuurlijk resultaat.

Weet niet of dat bij kliniek janssen op of onder de borst zou komen....

Had genoeg huid/vet op de borst dus volgens mij op de spier.

Gr loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch geeft alleszins meer vulling aan de onderkant en kan ook een beetje liftend werken voor je tepels. Maar goed, dat is aan de pc om uit te maken wat het beste is! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok zou best eens een flinke E cup kunnen worden dan.

Het zal dan inderdaad voor de spier zijn, dat geeft toch het natuurlijkste resultaat.

Aangezien je aan de onderkant meer wilt dan aan de bovenkant en een natuurlijk resultaat wil kan een anatomische wel een oplossing bieden.

Helemaal de nieuwe mcghan 510 die geeft ook een liftend resultaat.

Maar goed ik ben eigenlijk geen voorstander meer voor de anatomische :unsure: .

Aan rond moet je niet denken aan die opgeplakte ballen van tv hoor, dat waren toch voornamelijk amerikaanse zoutwater protheses die werden erg hard.

Je pc kan het beste inschatten wat je wilt en wat kan.

Gewoon de velthuis kliniek afwachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Loesje.

welkom :)

ronde die een ballenefect geven,zie je nagenoeg allen maar op amirikaanse site,s.

eerlijk,ik heb werkelijk op 1hand te tellen ballen voorbij zien komen hier.

de meeste onder ons bekijken toch foto,s en of plaatjes van vergrotingen die in amerika zijn vericht,en ja,dat zijn nu eenmaal andere soorten (ballen) boobs ghahahaha

ik zou je goed inlezen,en heel goed dat je meerdere consulten plant,zodat je achteraf kan vergelijken wat je het meeste bevalt en wat het dichtst komt bij je eigen wens.

veel sucses en aftellen maar tot je volgende consult...

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens je heel veel succes met je verdere zoektocht. Het is echt zoeken naar de geschikte prothese die jouw wens kunnen vervullen. Ik vond dat zelf ook ontzettend moeilijk, maar mijn pc straalde zoveel kennis uit dat ik eigenlijk niet lang getwijfeld heb, eigenlijk niet ! Het klikt en als het vertrouwen er ook nog is dan kan je ervoor gaan.

Ikzelf had een kleine A, ook na 2 zwangerschappen en borstvoeding. Ik heb nu ronde achter de spier, en ze zijn echt heel mooi. Geen balleneffect ondanks mijn tengere borstkas, maar mooi in vorm (wel met minder cc's dan ze bij jou voorstellen). Ook al zitten ze achter de spier, ze bewegen al mooi mee.

Succes meid ! Ik duim voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Loesje,

Heb je gevonden :141:

Welkom hier!

Wel grappig. Had al een keer gereageerd op een topic wat je had geplaatst en helemaal niet in de gaten dat je "loesje" bent die ik ken :154:

Laat je even weten hoe je consult is geweest bij de Velthuiskliniek?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen!

Ben erg benieuwd bij wie je je consult hebt en wat je ervan vond.

Ik denk niet bij mijn PC, want ik geloof dat hij alleen op dinsdag en vrijdag daar werkt. De andere dagen werkt hij in het ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

nou ben gisteren dus op consult geweest in eindhoven bij de velthuiskliniek.

We kwamen daar aan en werden heel prettig ontvangen!

Na wat gedronken te hebben kwamen ze ons halen en hadden we eerst een gesprek met een consulente.

Hele aardige vrouw ...

We hebben van alles door genomen en kon daarna wat vragen stellen.

Daarna kwam Dr Tits erbij de plastische chirurg.

Hele aardige man die echt de tijd voor ons nam.

Heb alle vragen die ik had kunnen stellen en kreeg overal antwoord op.

Daarna kon ik gaan passen.

De consulente hielp mij en na een aantal protheses gepast te hebben was ik eruit!

De plastische chirug heeft mij heen laten doen om te kijken wat ik wilde bereiken qua volume.

Daarna vertelde hij wat hij in gedachte had en we kwamen mooi overeen.

Ik kon kiezen voor anatomische en ronde ....

Wilde eerst voor anatomische gaan maar omdat ik onder en boven meer volume wilde raadde hij aan voor rond te gaan.

Dan niet de hoge ronde maar de plattere van mentor.

Omdat ik genoeg huid heb kan ik ze op de spier hebben.

Nadat alles opgeschreven was en alle vragen gesteld waren ging de plastische chirug weer weg en nam de consulente het weer over.

We hebben echt nog een half uur gezellig zitten babbelen en heb haar kaartje mee gekregen voor als ik nog vragen had.

Daarna hebben we de datum vast laten zetten.

en ja wat denk je...... Kan 4 augustus al geholpen worden!

Jeetje wat snel..... Heb er zo'n zin in!!!!!

Heb alle papieren al mee gekregen en aankomende dinsdag belt de consulente mij op of ik nog vragen heb en of ik het zeker weet.

( doen ze standaard ) en dan stuurd ze de rest op ....

Ik krijg mentor rond 450 cc op de spier.

Wat bij mij zal uitkomen op een d cup ongeveer....

Ben echt blij dat ik het daar laat doen... Voelde mij meteen op me gemak!

En ze zetten daar echt met alles de puntjes op de i.

Echt super....

Nou mijn topic mag verplaatst worden...

En ik kan gaan aftellen!

Liefs Loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loesje,gefeliciteerd met je datum,leuk dat je consult zo goed is gegaan,

450cc gaat zeker een mooie volle d cup opbrengen,en dat is een mooi maat,klinkt veel,maar met prothesen is het een gewoon normale leuke maat die al gauw bij je lichaam past.

sucses met je dagen aftellen tot je GROTE dag :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt nu aftellen..

Vond de 450cc ook het mooiste staan.

Ben erg benieuwd waar ik dan op uit kom, aangezien ik.. uhm 2 koppen kleiner ben :141:

Krijg je ook High Profile?

Groetjes

Klopt wat Butterfly zegt ....

Ik krijg geen high profile maar de plattere van Mentor.

Weet zo niet hoe die genoemt worden.

Heb wel de high profile gezien maar dat was niet nodig voor mij.

Hij vond die plattere beter voor mij en voor het resultaat wat ik wil.

Hij zei ook dat het heel moeilijk is om te zeggen wat voor cub maat erbij hoort want het verschilt per persoon en per bh.

Maar hij dacht een volle c kleine d

ach ja wat het ook wordt het zal bij mij passen en dat is het belangrijkste toch....

jij bent idd wat kleiner dan mij en smaller haha maar denk dat het jou heel geod zal staan!

Ben benieuwd

Gr loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

4 auguatus is het zo ver...

Dan krijg ik eindelijk mijn bv.

Na veel wikken en wegen heb ik besloten voor rond te gaan.

Wou eerst anatomische omdat ik niet het balleneffect (dacht dat dat altijd was met rond ) wil hebben maar natuurlijk.

Op consult geweest en na mijn wensen kenbaar te hebben gemaakt kwamen we uit dat allebei kon zowel anatomische als rond.

Krijg van Mentor en dan niet de hoge maar de plattere prothese.

Wil namelijk boven en onder volume en dat werd daar het meeste mee bereikt.

Ik krijg 450 cc op de spier.

Ben heel benieuwd naar ervaringen van meiden die dat ook hebben en hoe het resultaat is geworden ?

Ben ook erg benieuwd naar foto's van de gene die het zelfde hebben als wat ik ga krijgen.

Groetjes Loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha die naam daar moest ik ook wel effe om lachen...

ik heb nu een b cup

Moet wel zeggen dat ik het probleem heb dat ik ene brede borst heb.

Heb dus qua beugel eigenlijk een c nodig maar dat kan niet omdat ik daar weer te weinig borst voor heb met het resultaat

dat het gaapt aan de onder en bovenkant waar ik dus weinig volume heb.

Moet blij zijn als ik jaarlijks 3 goeie setjes kan kopen...

Erg frustrerend en het is nooit leuk om te shoppen daarvoor.

hopelijk komt daar straks verandering in! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vind een d wel genoeg haha

Rare is dat als je aan het passeb bent en naderhand hoort hoeveel het is en wat daar ongeveer bij hoort qua maat je dat helemaal niet verwacht.

Toen ik hoorde dat ik waar ik tevreden mee was 450 cc was had ik dat helemaal niet verwacht.

en vond het er ook niet uitzien als een volle d

Maar was tevreden met die 450 cc dus zal wel goed komen allemaal! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loesje

Wat leuk :1: dat jij ook bij Dr Tits bent geweest,zeer leuke man en legt je alles goed uit.

Ik ben ook door hem geholpen en ben zeer tevreden,hoewel hihi

ik nu wel denk bij de eindcontrole aan een wissel voor groter.

Je raakt snel gewend aan je :1boobs: en dan vind ik dat je ze al weer klein zijn haha.

Bij mij is 375cc geplaatst,medium profile voor de spier,maar dan

wel anatomische, ik had een lege b-cup en zit nu op

75E of 80D ligt aan de bh.

Ik heb dus aan de onderkant en breedte veel volume en meer projectie na voren en mis eerlijk gezegd

mijn boven vulling.Dat ga ik wel bespreken daar als ik op eindcontrole ben.

Had zelf daar aangegegeven dat ik geen balleneffect wou en dat ik op deze keuze ben uitgekomen.

Spannend dat je al snel kan worden geholpen! :101:

Tja ik moest ook wel lachen :4: hoor om zijn naam,mijn man maakte daar nog een leuke grap over.

Je kunt mijn topic ook lezen hier,alleen ik heb zijn naam niet vermeld in mijn titel.

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Even snel een klein verslagje van mij....

Waarschijnlijk gaat 4 augustus niet door.

Ik baal er heel erg van en voel me echt rot want keek er zo naaruit.

Moet een keuzen maken en dat is best lastig...

Wil heel graag zo snel mogelijk maar door omstandigheden qua gezondheid van mij is het beter om even te wachten.

Gaat sinds een paar dagen wat minder en kan goed zijn dat het straks beter gaat tegen 4 augustus maar als dat niet zo is dan kan dat het herstel ook tegen werken en kan ik er ook niet 100% van genieten.

Rot is het ... Eindelijk zo ver dat alles geregelt is ....

Maar weet ook dat het nu niet verstandig zal zijn.

Dinsdag bellen ze op en dan moet ik dat gaan doorgeven.

Nu zal het pas december gaan worden....

Mijn man heeft dan 2 weken kerstvakantie en kan er nog een week vakantie bij nemen ...

3 weken in totaal dus het zelfde als het nu zou zijn met de bouwvak.

Laat dinsdag dus ook meteen als ze bellen in december alvast een nieuwe datum vast zetten zodat ik zeker weet dat ik dan ook echt aan de beurt ben.

Grote tegenvaller dus maar hopelijk doe ik er goed aan....

Dus mijn topic valt even stil maar daar komt eind van het jaar nieuw leven in :141:

Blijf hier wel rond hangen hoor!

Liefs Loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.