Ga naar inhoud

Ontevreden na BV, wat zijn dan eigenlijk je mogelijkheden?


Aanbevolen berichten

Hoewel er veel positieve verhalen over borstvergrotingen te vinden zijn, gaat het helaas niet bij iedereen goed. Op het forum lees ik bijv. verhalen van vrouwen bij wie het ongelijk is, de tepels niet op de goede plek staan, de grootte anders is dan afgesproken etc. Zelf heb ik met mijn pc vooraf iets afgesproken, en vervolgens iets totaal anders gekregen. Ik had haar zelfs foto's laten zien van hoe ik het in ieder geval NIET wilde (ronde, grote borsten) en exact dat is nu het resultaat.

 

Mijn pc heb ik er twee keer op aangesproken, maar zij vindt dat de operatie technisch gewoon goed is gelukt en daarmee klaar. Alles wat ik nu nog zou doen, is op mijn eigen kosten. Ik vind dat zo bizar! Alsof 'technisch goed gelukt' de wenselijke uitkomst is, en niet het resultaat dat we van tevoren af hebben gesproken (waar het in niets maar dan ook niets op lijkt). Ook heeft ze letterlijk gezegd dat het sowieso natuurlijker zou worden dan ik had (het ging om een wissel), zelfs al zou ik groter gaan. Ik ben niet groter gegaan en toch is het onnatuurlijker geworden. Een aantal dagen nu na het consult ben ik zo kwaad. Ook omdat zij niets erkent en het op mij afschuift. Alsof dit mijn perfectionisme is in plaats van haar inschattingsfout.

 

Ik vraag mij nu af, kan dit allemaal zomaar? Als je een product bestelt en je krijgt vervolgens een geheel ander artikel, dan stuur je het toch ook terug? Hoe werkt het dan na een operatie? Is hier iemand die op een informele of formele manier een klacht heeft ingediend? En hoe en waar dan? Volgens mij komt het niet vaak voor, maar mocht er toch iemand een ervaring hebben, dan hoor ik die heel graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Hoewel er veel positieve verhalen over borstvergrotingen te vinden zijn, gaat het helaas niet bij iedereen goed. Op het forum lees ik bijv. verhalen van vrouwen bij wie het ongelijk is, de tepels niet op de goede plek staan, de grootte anders is dan afgesproken etc. Zelf heb ik met mijn pc vooraf iets afgesproken, en vervolgens iets totaal anders gekregen. Ik had haar zelfs foto's laten zien van hoe ik het in ieder geval NIET wilde (ronde, grote borsten) en exact dat is nu het resultaat.

 

Mijn pc heb ik er twee keer op aangesproken, maar zij vindt dat de operatie technisch gewoon goed is gelukt en daarmee klaar. Alles wat ik nu nog zou doen, is op mijn eigen kosten. Ik vind dat zo bizar! Alsof 'technisch goed gelukt' de wenselijke uitkomst is, en niet het resultaat dat we van tevoren af hebben gesproken (waar het in niets maar dan ook niets op lijkt). Ook heeft ze letterlijk gezegd dat het sowieso natuurlijker zou worden dan ik had (het ging om een wissel), zelfs al zou ik groter gaan. Ik ben niet groter gegaan en toch is het onnatuurlijker geworden. Een aantal dagen nu na het consult ben ik zo kwaad. Ook omdat zij niets erkent en het op mij afschuift. Alsof dit mijn perfectionisme is in plaats van haar inschattingsfout.

 

Ik vraag mij nu af, kan dit allemaal zomaar? Als je een product bestelt en je krijgt vervolgens een geheel ander artikel, dan stuur je het toch ook terug? Hoe werkt het dan na een operatie? Is hier iemand die op een informele of formele manier een klacht heeft ingediend? En hoe en waar dan? Volgens mij komt het niet vaak voor, maar mocht er toch iemand een ervaring hebben, dan hoor ik die heel graag!

Hey meid

Ik begrijp je kwaadheid heel goed.. Als het niet is zoals je voor ogen hebt, en de pc ontkent dat, dan is dat een enorme onmacht die je voelt... 
Het 'probleem' in dit soort gevallen is idd dat ze zich beroepen op enerzijds 'technisch' een geslaagde operatie, anderzijds op dat ze geen 'esthetisch' resultaat kunnen garanderen vooraf.. Elk lichaam is anders, wordt gesteld, en dus kan een prothese bij iedereen een ander resultaat geven, een estethisch resultaat dus.. 

Ik ben bang dat je hiermee niets zult kunnen bereiken.. Je pc geeft niets toe, en dus sta je eigenlijk machteloos (zover ik het weet.…)
Je zou evt eens navraag kunnen doen bij je rechtsbijstand (als je die hebt?) of bij een juridisch loket.... 

Misschien zijn er meerdere meiden hier die iets gelijkaardigs meegemaakt hebben, maar ik kan even niemand voor je taggen, omdat ik niemand weet (die nog actief is en dus een abonnement heeft)

Evt zou je eens een paar second opinions kunnen doen, al weet ik niet of het iets uithaalt uiteindelijk.. In die wereld (en ook dat is van 1 kant wel weer te begrijpen, maar toch....) houdt men ook elkaar wel een beetje de hand boven het hoofd....

Succes meid!!
Je hebt mooie borsten, maar ik begrijp het ook dat je ze te groot vindt voor jouw lichaam.. 

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat jij niet blij bent met je borsten. Ik kan mij heel goed indenken dat jij teleurgesteld bent als jij iets heel anders voor ogen had en het anders is gelopen dan afgesproken. Ik kan natuurlijk alleen maar "oordelen" over je profiel foto en die vind ik zelf (persoonlijk gesproken) erg mooi. Begrijp uit jouw verhaal dat het een wissel betreft, wat is het grootste verschil tussen de oude en je nieuwe prothese als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar voor je! Mag ik eens meekijken in je album? Ik denk dat pc in de rechg staat omdat ze nooit kunnen garanderen dat het precies wordt als dat je voor ogen kan hebben. Hier horen ze je wel nadrukkelijk op te wijzen van tevoren. Mijn pc zei bijv ook dat mijn borsten ietwat ongelijk zouden blijven . Dat kon opgelost worden door in de 1 iets meer cc te doen maaaarrr dan zouden mn tepels weer wat ongelijk kunnen gaan staan. Zo moeten ze alle dingen goed voorbesprekwn. Sec opinion zou ik overwegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rosanna123

 

Jeetje wat vind ik dit erg zeg!!! Ik denk dat je net als BB zegt dat je weinig kans maakt zolang zij niets toegeeft. Denk dat als ik jou was dat ik toch ergens zou informeren wat je kansen zijn. Nee heb je en ja kun je krijgen...

 

Mag ik ook meekijken om er een beeld van te krijgen???

Alvast bedankt en ik wens je heel veel succes en hoop zo voor je dat je iets kunt bereiken!!! :71:

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rosanna123,

 

Wat een narigheid! Mag ik vragen bij welke pc of kliniek je bent geweest? En zou ik mee mogen kijken in je album?

Kun je omschrijven wat je precies niet mooi vindt (heb je misschien een voor- en nafoto?).

Ik zou in ieder geval een second opinion bij een andere kliniek doen. Wellicht kan die pc je vertellen in hoeverre je in je recht staat?

 

Succes in ieder geval.

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, ik vind t heel vervelend voor je dat je je nu zo voelt, heb geen antwoord op je vraag.. maar wil je in ieder geval een gevoel van medeleven geven ? en ondanks dat het jou misschien niet helpt (jij alleen weet wat je voor jezelf had gewenst/ gewild) heb ik nog even je foto album bekeken, ook die van vandaag en ik vind persoonlijk dat het heel mooi is én je mooi staat. Xx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie@oussie23 @Mtvo @Kimmi @e.e.f. @Mevrouw1987

Wat lief dat jullie met me mee willen kijken! Heb jullie toegevoegd aan mijn album (voor zover je dat nog niet was) en net ook twee nieuwe foto's geplaatst. In mijn album staan foto's van voor mijn wissel en van erna. 

 

Wat ik vooral niet mooi vind is de grootte van mijn borst ten opzichte van mijn lichaam. Mijn borst is vrij lang, rond en breed, terwijl mijn lichaam smal en dun is. Het matcht gewoon niet. Als ik in de spiegel kijk, kan ik wel huilen :74:

 

Ik ben trouwens bij Lydia Oostveen-Bol geweest, destijds bij de Cosmed Kliniek maar inmiddels werkt ze daar niet meer (nog wel bij Faceland). 

 

Zal ook de foto's delen met jullie die ik mee had genomen naar het consult.

 

Deze eerste had ik meegenomen als voorbeeld van wat ik absoluut NIET wilde (het is vast kundig gedaan, maar persoonlijk hou ik niet van hele ronde borsten en deze verhouding van klein/smal lichaam tegenover xl borst). Dit is ongeveer het effect dat ik nu bij mezelf zie, waar ik me zo aan stoor...

 

 

 

Mijn ideale borst voeg ik toe in de bijlage, daar heb ik geen link van. Maar die vind ik prachtig! Mooi subtiel en natuurlijk. En deze hieronder had ik ook meegenomen als voorbeeld van wat ik versta onder een anatomisch ogende borst. Ik vind ze nog wel best groot, maar wel mooi- niet zo overduidelijk rond en nep.

 

 

Ben ook wel benieuwd wat jullie vinden als je mijn foto's ziet van wat ik wel en niet wilde, en van hoe het uiteindelijk is geworden! 

 

Zou inderdaad op zoek kunnen gaan naar een second opinion... Al had ik redelijk wat artsen gezien voordat ik mijn pc uitkoos. Weet bijna niet waar ik nog zou moeten kijken, maar zal de komende periode nog eens op zoek gaan!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Flor zei:

Hai, ik vind t heel vervelend voor je dat je je nu zo voelt, heb geen antwoord op je vraag.. maar wil je in ieder geval een gevoel van medeleven geven ? en ondanks dat het jou misschien niet helpt (jij alleen weet wat je voor jezelf had gewenst/ gewild) heb ik nog even je foto album bekeken, ook die van vandaag en ik vind persoonlijk dat het heel mooi is én je mooi staat. Xx 

Ah wel superlief, dank je wel! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123
Je bent dus vooral op zoek naar minder brede prothesen. Daarmee ga je al veel meer het effect krijgen dat je graag wilt.. Ik zit me alleen suf te bedenken wie met ergonomix van Motiva werkt en een werkwijze heeft met wat smallere prothesen.. Normaal zou ik zeggen, van der Weij.. Hij zit altijd aan de smallere kant, is mijn mening.. Maar hij werkt niet met Motiva.. 
Fresow misschien? (faceland) 
Of Winters, in het Jan van Goyen? (die is trouwens totaal fan van Motiva, en werkt veel met de ergonomix) Of was je bij hem al geweest? Sorry, zulke dingen onthoud ik helaas niet... 

Succes meid

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rosanna123,

 

Bedankt dat ik mocht mee kijken. Als ik naar het vooraanzicht kijk denk ik echt: geslaagde wissel. Ik vind ze prachtig, staan mooi dichtbij elkaar. En ik vind ze mooi van vorm en passend bij je postuur. Maar het gaat er natuurlijk om dat jij tevreden bent met hoe je lijf eruit ziet, zeker als je er een smak geld voor betaald hebt. Helaas krijg je nergens een garantie dat het wordt zoals jij voor ogen hebt. 

Ben je nu bij Wouter van der Pot geopereerd? Ik heb helaas niet echt tips voor je, behalve toch een second opinion. Staat de arts waardoor je bent geopereerd niet meer open voor een gesprek of wil je dat zelf liever niet meer?

 

Succes in ieder geval! 

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, best_boobie zei:

@Rosanna123
Je bent dus vooral op zoek naar minder brede prothesen. Daarmee ga je al veel meer het effect krijgen dat je graag wilt.. Ik zit me alleen suf te bedenken wie met ergonomix van Motiva werkt en een werkwijze heeft met wat smallere prothesen.. Normaal zou ik zeggen, van der Weij.. Hij zit altijd aan de smallere kant, is mijn mening.. Maar hij werkt niet met Motiva.. 
Fresow misschien? (faceland) 
Of Winters, in het Jan van Goyen? (die is trouwens totaal fan van Motiva, en werkt veel met de ergonomix) Of was je bij hem al geweest? Sorry, zulke dingen onthoud ik helaas niet... 

Succes meid

xxx

Ja het liefst niet zo breed inderdaad, maar lastige bij mij is dat als ik smaller ga de ruimte tussen mijn borsten in groter wordt. Met dezelfde breedte en 275cc denk ik dat het ook al een stuk minder fors zal zijn. Ik vroeg aan mijn pc nog hoe het dan zat dat mijn pocket groter zou zijn dan de nieuwe prothese (is toch 65cc minder). Dat moest ze tijdens de operatie kijken zei ze en daar kon ze nu niets van zeggen. Het kwam namelijk niet zo vaak voor. Ik vond dat wel vaag, en vraag me af hoe een meer ervaren arts hiernaar kijkt, die dit wel vaker heeft meegemaakt. Zal eens kijken naar Fresow en Winters (beiden nog niet bezocht :)), bedankt voor de tip!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Mevrouw1987 zei:

Hoi @Rosanna123,

 

Bedankt dat ik mocht mee kijken. Als ik naar het vooraanzicht kijk denk ik echt: geslaagde wissel. Ik vind ze prachtig, staan mooi dichtbij elkaar. En ik vind ze mooi van vorm en passend bij je postuur. Maar het gaat er natuurlijk om dat jij tevreden bent met hoe je lijf eruit ziet, zeker als je er een smak geld voor betaald hebt. Helaas krijg je nergens een garantie dat het wordt zoals jij voor ogen hebt. 

Ben je nu bij Wouter van der Pot geopereerd? Ik heb helaas niet echt tips voor je, behalve toch een second opinion. Staat de arts waardoor je bent geopereerd niet meer open voor een gesprek of wil je dat zelf liever niet meer?

 

Succes in ieder geval! 

 

Liefs x

Dank je wel, had na deze wissel niet gedacht dat prachtig en mijn borsten nog in dezelfde zin zouden komen staan ;) 

 

Ik ben uiteindelijk door Lydia Oostveen-Bol geopereerd bij de Cosmed Kliniek.

 

Heb eerst consulten gehad bij Wouter vd Pot idd, maar hij zei dat ik 420cc moest nemen om de ruimte tussen mijn borsten te vullen. Die cc's zouden in de breedte komen en het zou echt niet te groot zijn. Ik foto's gezocht van 380-420cc en vond enkel enorme borsten, dus ondanks dat ik hem heel kundig vind er vanaf gezien. En dat is achteraf goed ook. Stel je voor, nog 80cc meer  :20:

 

Mijn eigen arts staat niet echt open voor een gesprek. Zij vindt het technisch geslaagd. Mijn ontevredenheid lijkt ze aan mijn perfectionisme te wijten. Ik vertrouw haar technisch gezien wel, ze heeft het verder goed gedaan maar ik vind dat ze geen verantwoordelijkheid neemt hierin. Erken het op zijn minst, denk ik dan, dat je me bij wijze van een vrachtauto hebt bezorgd terwijl ik een Twingo had besteld.

 

Hieronder zal ik nog een keer naast elkaar zetten (links wat ik heb, rechts wat ik wilde), dan is het misschien nog duidelijker. Geloof best dat ik perfectionistisch ben, maar dit is toch wel echt een verschil...

 

Bedankt voor het meedenken trouwens, ik ga inderdaad nog eens een second opinion nemen!

Naamloos (hersteld).bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Heb je foto's gezien, ik vind je borsten erg mooi, maar snap wel wat jij bedoelt met (net) te brede protheses. Zelf heb ik uiteindelijk gekozen voor ronde protheses en het aantal cc "rustig" gehouden (om het maar uit te drukken) zelf heb ik idd meer ruimte tussen mijn borsten over en dit had met een bredere prothese waarschijnlijk opgelost kunnen worden. Hoop voor jou in elk geval dat er iets aan te doen is, want vind het heel naar voor jou dat jij je zo voelt met je huidige borsten. En daarnaast zou een "sorry" van je arts fijn zijn, het lost niets op, maar voor jouw eigen gevoel zou dat iig wel fijner zijn. Heel veel suc6!

 

Liefs

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het resultaat. Zou ik mee mogen kijken? Wat frusterend ook dat je niet mee begrepen wordt.. Ik vind het echt vervelend voor je! 

 

Ik ben 6 weken PO en ik vind het resultaat juist veelste natuurlijk en ongelijk. Ik liet een bv doen voor de ongelijkheid en omdat ik ronder wilde, niet omdat ik onzeker was over het formaat. Ik heb weliswaar alle gesprekken met dokter Straten opgenomen, dus dan sta je wel sterker.. Ik kom uit een grote advocatenfamilie’ dus bij dit soort dingen doen wij dit altijd haha. 

Als je arts dan na de operatie hele andere informatie verkondigd, kun je dit teminste aantonen.. 

Straten heeft trouwens nog niets gezegd hoor, ik ben nog maar kort PO maar voor het geval dat.

 

Als je dit niet hebt schat ik je kansen klein in als je er echt werk van zou willen maken... 

 

Misschien kun je later met de arts en de kliniek nogmaals in gesprek gegaan na wat second opinions. Ik ben heel benieuwd naar je foto’s. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rosanna123 wat erg dat je niet tevreden bent! Ik heb je foto's bekeken en ik vind ze heel erg mooi, maar ik begrijp wel dat je ze te groot voor je lichaam vindt. Vervelend dat je je niet begrepen voelt door je arts. Je zou juridisch advies kunnen inwinnen, en hopelijk kan je wat met een second opinion. Heel veel succes meid xx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, boobstories zei:

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het resultaat. Zou ik mee mogen kijken? Wat frusterend ook dat je niet mee begrepen wordt.. Ik vind het echt vervelend voor je! 

 

Ik ben 6 weken PO en ik vind het resultaat juist veelste natuurlijk en ongelijk. Ik liet een bv doen voor de ongelijkheid en omdat ik ronder wilde, niet omdat ik onzeker was over het formaat. Ik heb weliswaar alle gesprekken met dokter Straten opgenomen, dus dan sta je wel sterker.. Ik kom uit een grote advocatenfamilie’ dus bij dit soort dingen doen wij dit altijd haha. 

Als je arts dan na de operatie hele andere informatie verkondigd, kun je dit teminste aantonen.. 

Straten heeft trouwens nog niets gezegd hoor, ik ben nog maar kort PO maar voor het geval dat.

 

Als je dit niet hebt schat ik je kansen klein in als je er echt werk van zou willen maken... 

 

Misschien kun je later met de arts en de kliniek nogmaals in gesprek gegaan na wat second opinions. Ik ben heel benieuwd naar je foto’s. 

Wow dat is echt heel slim, om het op te nemen! Zeg je dat dan ook van tevoren, dat je gaat opnemen?

 

Het was nu super handig geweest, want vooraf zij ze letterlijk dat het met ergonomix natuurlijk zou worden, met zachtere lijnen. Terwijl nu ineens geeft ze toe dat je wel kan zien dat er iets aan gedaan is, maar dat dit met mijn postuur van tevoren te verwachten viel bij een ronde prothese. Ja had dat dan van tevoren gezegd! ?

 

Wel balen dat je ook niet tevreden bent. Je wilde dus eigenlijk ronder en meer symmetrisch, maar in plaats daarvan zijn ze alleen groter.  Heeft hij ook de toezegging gedaan vooraf, dat het ronder en symmetrischer zou worden? Wel super dat je het dan opgenomen hebt, mocht hij dat ontkennen. Maar vervelend is het alsnog, je wil gewoon blij zijn met je borsten en niet een hele strijd met je arts hoeven aangaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.