Ga naar inhoud

Ivyboobs : 21 januari 2019 : Dr. van der Pot : Kliniek Blooming


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

 

Ik zat hier al even rond te kijken voor mijn operatie en heb vooral heel veel gelezen.. Erg fijn om zo goed voor te bereiden want alles is hier te vinden!

 

21 januari stond mijn operatie in de planning bij Dr. van der Pot. 320 cc Motiva Demi voor de borstspier omdat ik genoeg weefsel heb en in combinatie met lipofilling voor een mooi resultaat. Ik had vooral een lege B cup door 2x borstvoeding. Ben nooit blij geweest met mijn borsten, ook al niet voor de kinderen. De jongste is nu bijna een jaar en daarom vond ik het wel een goed moment om nu voor de borsten te gaan, net voor de lente/zomer. 

 

De operatie is ontzettend mee gevallen. Van der pot is een hele leuke arts en ik voelde me op mijn gemak. Hij heeft wat vet uit mijn benen en buik gehaald (minimaal) zie daar niet echt effect van maar het was vooral de bedoeling om het een beetje over de prothese te bedekken. Dit wordt heel weinig gedaan ivm de extra kosten maar ik vond het wel een fijn idee dat er dan nog wat eigen vet overheen zou gaan haha! Ik had namelijk verwacht dat de silliconen heel nep zouden voelen, maar dat is helemaal niet zo! Het voelt direct al heel erg alsof het bij je hoort. Zo fijn! 

 

Ik ben nu 3 dagen PO en ik voel me weer helemaal goed, nergens last van. Was al gestopt met de zware pijnstillers en vanaf vandaag denk ik ook met de paracetamol. Uiteraard til ik niet en lig ik nog lekker op de bank en werk ik een beetje op de laptop. Met het resultaat ben ik ontzettend blij want zoals iedereen hier had ik echt de zenuwen of ik wel de juiste maat had gekozen. 

 

Ik ga even proberen om wat foto’s te plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ivyboobs, 

 

Ben benieuwd naar je resultaat . Zeker die combi...  En volgens mij is dat een hele leuke chirurg. Zie wel eens foto's op Instagram voorbij komen.

Heel goed herstel in ieder geval. Lekker rustig aan doen en je vooral laten verwennen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@An1977 Zeker een hele leuke chirurg!! ? 

 

@Ris92 Hij gaf zelf de voorkeur voor de spier maar ik mocht kiezen, heb het uiteindelijk aan hem overgelaten. Als er voldoende weefsel is, heeft dat voor hem zeker de voorkeur maar hij doet gemiddeld meer dual plane dan voor de spier geloof ik. Herstel is daardoor ook mega snel! Had eerst mijn twijfels omdat ik vooral hoor achter de spier maar gelukkig heb ik het gewoon aan hem overgelaten en ben ik nu heel blij haha 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ze zullen echt wel t beste advies geven. Met genoeg weefsel, bedoel je dat je gewoon nog van jezelf een redelijk gevulde borst had? Wel erg fijn hoor voor je! Nu alleen niet te snel weer teveel doen ;) Dat is wel lastig misschien als je je zo goed voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 24-1-2019 om 13:06, Ivyboobs zei:

Hi allemaal!

 

Ik zat hier al even rond te kijken voor mijn operatie en heb vooral heel veel gelezen.. Erg fijn om zo goed voor te bereiden want alles is hier te vinden!

 

21 januari stond mijn operatie in de planning bij Dr. van der Pot. 320 cc Motiva Demi voor de borstspier omdat ik genoeg weefsel heb en in combinatie met lipofilling voor een mooi resultaat. Ik had vooral een lege B cup door 2x borstvoeding. Ben nooit blij geweest met mijn borsten, ook al niet voor de kinderen. De jongste is nu bijna een jaar en daarom vond ik het wel een goed moment om nu voor de borsten te gaan, net voor de lente/zomer. 

 

De operatie is ontzettend mee gevallen. Van der pot is een hele leuke arts en ik voelde me op mijn gemak. Hij heeft wat vet uit mijn benen en buik gehaald (minimaal) zie daar niet echt effect van maar het was vooral de bedoeling om het een beetje over de prothese te bedekken. Dit wordt heel weinig gedaan ivm de extra kosten maar ik vond het wel een fijn idee dat er dan nog wat eigen vet overheen zou gaan haha! Ik had namelijk verwacht dat de silliconen heel nep zouden voelen, maar dat is helemaal niet zo! Het voelt direct al heel erg alsof het bij je hoort. Zo fijn! 

 

Ik ben nu 3 dagen PO en ik voel me weer helemaal goed, nergens last van. Was al gestopt met de zware pijnstillers en vanaf vandaag denk ik ook met de paracetamol. Uiteraard til ik niet en lig ik nog lekker op de bank en werk ik een beetje op de laptop. Met het resultaat ben ik ontzettend blij want zoals iedereen hier had ik echt de zenuwen of ik wel de juiste maat had gekozen. 

 

Ik ga even proberen om wat foto’s te plaatsen. 

Hey,

heb je ook een album? 

Ik heb 15maart een consult bij dr van der pot.. ik heb al een bvg gehad maar helaas niet goed verlopen en ik heb ook al een herstel gehad, wat het nog erger heeft gemaakt.. 

dus ik ben opzoek naar een goeie pc wat mij hopelijk echt kan helpen. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.