Ga naar inhoud

Icequeen : 15 februari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur terug, M&M&m zei:

@Delicate Arnica helpt wel denk ik. Heb het al is eerder gebruikt en toen werd ik ook niet echt blauw. Maar dat kan ook gewoon aan mezelf liggen natuurlijk, haha. Ik slik dan toch liever een grote pil, die ik door de midden breek hoor, dan een bruistablet, brrr. Die vind ik weer vies? Mijn datum is 12 februari. Nog twee kleine weekjes.

Oooh wat spannend! Echt aftellen nu he... ik ben twee daagjes na jou aan de beurt! ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Delicate zei:

Oooh wat spannend! Echt aftellen nu he... ik ben twee daagjes na jou aan de beurt! ??

Oeh, bijna! Jij nog twee weekjes dan, ik nog 12 nachtjes?

@Icequeen , jij en ik zitten echt vlak bij elkaar. Leuk, samen aftellen. Ik ben wel weer nerveus ervan. Hebben jullie daar ook last van? Als ik wakker word dan denk ik gelijk, oeh, nog minder dan twee weken, hoe zal ik mij dan voelen..... Ik druk het wel weg de rest vd dag, met mijn pokerface op?, maar af en toe vliegt het me wel weer naar de keel hoor.... Heb het ook bijna aan niemand verteld, dus kan het er niet veel over hebben buiten thuis om. Dat vind ik ook wel lastig, ben normaal een open boek. Dus dat vind ik ook lastig, terwijl ik het ook niet aan iedereen wil vertellen, dus lekker dubbel...? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou en dan is het ineens nog maar een paar dagen wachten. Ben wel erg nerveus nu. Heb volgens mij alles wel in huis gehaald, inclusief zwangerschapskussen voor het slapen (ben echt een buik/zij slaper!). Als er verder nog tips zijn voor wat handig is om in huis te hebben of mee te nemen naar de kliniek dan heel graag!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Delicate zei:

Nou en dan is het ineens nog maar een paar dagen wachten. Ben wel erg nerveus nu. Heb volgens mij alles wel in huis gehaald, inclusief zwangerschapskussen voor het slapen (ben echt een buik/zij slaper!). Als er verder nog tips zijn voor wat handig is om in huis te hebben of mee te nemen naar de kliniek dan heel graag!!

 

 

Ja en die paar dagen vliegen ook voorbij kan ik je vertellen;-)

Geen tips hier voor jou. Ik laat het maar over mij heenkomen. Wel soort van nesteldrang hier.?  Wil alles lekker opgeruimd en schoon hebben. Kussen heb ik over getwijfeld om aan te schaffen, maar hier zoveel kussens in huis dat ik eerst dat ga proberen. Kan m altijd nog even laten halen als ik denk dat ik m tochnodig heb. 

Succes de laatste dagen! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, M&M&m zei:

Ja en die paar dagen vliegen ook voorbij kan ik je vertellen;-)

Geen tips hier voor jou. Ik laat het maar over mij heenkomen. Wel soort van nesteldrang hier.?  Wil alles lekker opgeruimd en schoon hebben. Kussen heb ik over getwijfeld om aan te schaffen, maar hier zoveel kussens in huis dat ik eerst dat ga proberen. Kan m altijd nog even laten halen als ik denk dat ik m tochnodig heb. 

Succes de laatste dagen! Liefs

Haha ja dat heb ik ook! Heel schoonmaak schema gemaakt... van het weekend de badkamer en de bovenste verdiepingen... morgen alles dweilen haha. Ja je kan het ook eerst met kussens proberen! Alleen die hebben wij nog niet zoveel want net verhuist :). Jij ook heel erg veel succes, ik ga voor je duimen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Delicate, wij moeten nog even geduld hebben... Moet eerlijk zeggen dat ik zo druk op m'n werk ben dat ik eigenlijk nog niet het gevoel heb dat het vrijdag zover is en er ein-de-lijk borsten aan m'n lijf zitten.. Heb wel alles in huis maar hier zal wel last-minute een schoonmaaktornado door het huis razen ? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Icequeen zei:

@M&M&m holy shit, jij bent morgen al aan de beurt!! Heel veel succes meid en ik lees graag je verslag als je er aan toe bent! Mag ik trouwens in je album spieken? Ga voor je duimen!! Xx 

Ja holt shit ja? Dank je wel! Zal je toevoegen. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, M&M&m zei:

Ja holt shit ja? Dank je wel! Zal je toevoegen. Liefs

Zo lang naartoe geleefd en nu is het moment bijna daar! Heb in je album gespiekt en mijn situatie is vergelijkbaar. Alleen loopt het bij mij niet schuin naar beneden maar heb de uitvoering met 2 'deukjes' aan de bovenkant van die lege borstjes ? Echt kansloos, ha ha! Ze worden vast erg mooi bij je, kan niet missen! ???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Icequeen zei:

@Delicate, wij moeten nog even geduld hebben... Moet eerlijk zeggen dat ik zo druk op m'n werk ben dat ik eigenlijk nog niet het gevoel heb dat het vrijdag zover is en er ein-de-lijk borsten aan m'n lijf zitten.. Heb wel alles in huis maar hier zal wel last-minute een schoonmaaktornado door het huis razen ? Xx 

Haha ja werk is een goede afleiding! Maar zodra ik thuis ben beginnen de zenuwen… morgen iets eerder vrij maar had liever gewoon de hele dag gewerkt! Schoonmaaktornado is hier in volle gang, ik maak mijn vriend er maar gek mee. Ik ga vrijdag voor jou duimen… dat moet ik nog kunnen na de operatie toch?? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Delicate, duimen omhoog moet inderdaad wel lukken neem ik aan. We liggen niet volledig in het gips toch? ? Ben zojuist gebeld, vrijdagochtend om 11:00 uur! Perfecte tijd ivm files en dan kan ik zelf m'n dochter naar school brengen. Vandaag en morgen nog werken dus morgenavond zullen de zenuwen wel toeslaan.. ? Afgelopen dagen zit ik 's avonds wel te bedenken welke complicaties er eventueel op kunnen treden.... Brr.. Heb jij dat ook? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Icequeen zei:

@Delicate, duimen omhoog moet inderdaad wel lukken neem ik aan. We liggen niet volledig in het gips toch? ? Ben zojuist gebeld, vrijdagochtend om 11:00 uur! Perfecte tijd ivm files en dan kan ik zelf m'n dochter naar school brengen. Vandaag en morgen nog werken dus morgenavond zullen de zenuwen wel toeslaan.. ? Afgelopen dagen zit ik 's avonds wel te bedenken welke complicaties er eventueel op kunnen treden.... Brr.. Heb jij dat ook? Xx 

Oh wat een fijne tijd ook! En pfff die zenuwen… ik mag er nu echt aan geloven ?. Mijn vriend wil straks nog even sushi eten voor valentijnsdag dus ik hoop dat dat een goede afleiding is! Ik denk niet echt aan de complicaties… wel aan of ik tevreden ga zijn met het resultaat! Die complicaties vind ik te eng om aan te denken ?. Gelukkig hebben we beide een hele goede pc uitgekozen die inmiddels al bijna 4000 bv's heeft gedaan! Dus het zal allemaal echt wel goed komen met ons ?! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Icequeen zei:

@Jesssi dankjewel!! Reuze benieuwd naar het uitzicht ? Hoe gaat het inmiddels met jou? Xx 

Ja heel goed! 4,5 maand alweer!

Alsof ik ze altijd al had :

Alleen 1 tepel brand nog steeds..ik hoop dat dat nog wegtrekt.. maar kan wel gelukkig! Suc6 nogmaals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Icequeen zei:

@Delicate nog even en dan ben jij.. Hoop dat je lekker hebt gegeten en dat het morgen allemaal soepel verloopt!! ?? Ben reuze benieuwd hoe je het allemaal hebt ervaren als het achter de rug is. Zet hem op meid! Xx 

Dankjewel! Alles is echt 100% meegevallen. 12:30 werd mijn vriend gebeld dat hij weer kon komen, toen lag ik nog half te slapen. Qua pijn valt het zo erg mee! Ik kan ook nog best veel merk ik... tijdens het aantrekken van mijn bh en vest wilde ik zelf mee helpen door mijn hand in de mouw te steken.. toen moest de verpleegster wel even zeggen dat het echt niet de bedoeling is dat ik mijn armen zo hoog til. Maar ik kan het allemaal en het voelt niet pijnlijk dus ik moet echt even goed opletten dat ik die dingen niet meer doe. Thuis gaf mn vriend me ook op mijn kop dat ik allerlei dingen zelf deed. Lig nu op de bank en doe niks behalve op mijn telefoon zitten haha. Maar echt, zo’n fijn ervaring! Om 10:00 moest ik me melden en om 10:30 kwam dr. van der Weij aftekenen, er voor kwam de anesthesist nog even wat dingen vragen. Na het aftekenen moest ik nog even wachten en toen kwam de anesthesist me naar de operatiekamer brengen. Hij was heel aardig en stelde me erg goed gerust want ik was erg nerveus voor de narcose. Ik kreeg eerst iets waarvan ik me heel “lekker” ging voelen en eigenlijk al bijna in slaap viel. De narcose toediening weet ik niet eens meer.. toen ik weer wakker werd vroeg ik “is er eigenlijk afgeteld?” en toen moest iedereen lachen en vertelden ze dat de operatie erg goed was gegaan. Wakker worden vond ik lastig maar niet misselijk! Gewoon heel erg moe. Dat is echt de eerste keer dat ik goed wakker ben geworden na een narcose, voorheen vond ik dit altijd verschrikkelijk en moest ik overgeven en kon ik niet meer lopen. Nu kon ik na een uurtje al zelf naar de wc! De pijn is een beetje branderig en dof, maar echt te doen. Boobies heb ik al gezien, kan nog moeilijk inschatten wat ik er van vind. Ze hebben nog een rare vorm, zitten heel hoog en zijn heel hard aan de bovenkant. Kan nu al niet wachten tot ze gaan settelen! Maar al met al voel ik me echt een geluksvogel en zou ik het nu al zo overnieuw doen als het moest!

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Delicate

gefeliciteerd meid met je nieuwe aanwinst. Grappenmaker ben jij na je narcose? Fijn dat het je is meegevallen! Goed om te horen. Voorlopig hoef je het niet over te doen? Neem goed je rust zodat je herstel ook soepel verloopt. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, M&M&m zei:

@Delicate

gefeliciteerd meid met je nieuwe aanwinst. Grappenmaker ben jij na je narcose? Fijn dat het je is meegevallen! Goed om te horen. Voorlopig hoef je het niet over te doen? Neem goed je rust zodat je herstel ook soepel verloopt. Liefs 

Heel erg bedankt! ❤️❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Jesssi zei:

Ja heel goed! 4,5 maand alweer!

Alsof ik ze altijd al had :

Alleen 1 tepel brand nog steeds..ik hoop dat dat nog wegtrekt.. maar kan wel gelukkig! Suc6 nogmaals.

Dankjewel!! Goed om te horen dat ze na een aantal maanden helemaal eigen voelen.. En die tepel moet goedkomen toch? Ben reuze benieuwd. Almost showtime! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Delicate zei:

Dankjewel! Alles is echt 100% meegevallen. 12:30 werd mijn vriend gebeld dat hij weer kon komen, toen lag ik nog half te slapen. Qua pijn valt het zo erg mee! Ik kan ook nog best veel merk ik... tijdens het aantrekken van mijn bh en vest wilde ik zelf mee helpen door mijn hand in de mouw te steken.. toen moest de verpleegster wel even zeggen dat het echt niet de bedoeling is dat ik mijn armen zo hoog til. Maar ik kan het allemaal en het voelt niet pijnlijk dus ik moet echt even goed opletten dat ik die dingen niet meer doe. Thuis gaf mn vriend me ook op mijn kop dat ik allerlei dingen zelf deed. Lig nu op de bank en doe niks behalve op mijn telefoon zitten haha. Maar echt, zo’n fijn ervaring! Om 10:00 moest ik me melden en om 10:30 kwam dr. van der Weij aftekenen, er voor kwam de anesthesist nog even wat dingen vragen. Na het aftekenen moest ik nog even wachten en toen kwam de anesthesist me naar de operatiekamer brengen. Hij was heel aardig en stelde me erg goed gerust want ik was erg nerveus voor de narcose. Ik kreeg eerst iets waarvan ik me heel “lekker” ging voelen en eigenlijk al bijna in slaap viel. De narcose toediening weet ik niet eens meer.. toen ik weer wakker werd vroeg ik “is er eigenlijk afgeteld?” en toen moest iedereen lachen en vertelden ze dat de operatie erg goed was gegaan. Wakker worden vond ik lastig maar niet misselijk! Gewoon heel erg moe. Dat is echt de eerste keer dat ik goed wakker ben geworden na een narcose, voorheen vond ik dit altijd verschrikkelijk en moest ik overgeven en kon ik niet meer lopen. Nu kon ik na een uurtje al zelf naar de wc! De pijn is een beetje branderig en dof, maar echt te doen. Boobies heb ik al gezien, kan nog moeilijk inschatten wat ik er van vind. Ze hebben nog een rare vorm, zitten heel hoog en zijn heel hard aan de bovenkant. Kan nu al niet wachten tot ze gaan settelen! Maar al met al voel ik me echt een geluksvogel en zou ik het nu al zo overnieuw doen als het moest!

 

xxx

Oehh, wat een verhaal!! Gefeliciteerd!! Jij bent klaar meid, nu lekker proberen rustig aan te doen al zal het niet meevallen zo te horen. ? Fijn dat je zo is meegevallen! Ik hoop dat het mij morgen ook zo goed vergaat! ? Ga nog even de laatste dingen doen en dan proberen te slapen.. Je hoort van me.. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.