Ga naar inhoud

Icequeen : 15 februari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, BIETJE23 zei:

Hoi Isequeen, 

 

Mag ik misschien toegevoegd worden aan jou album. Ik wordt 25 februari geopereerd. Respect voor jou. Wens jou verder een goed herstel. 

 

Groeten Bietje23

Hi Bietje23, je bent toegevoegd! Jij bent aan het aftellen, spannend!! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Icequeen zei:

En? Ben je op controle geweest? Ik moet vrijdag en ik dacht met 6 weken maar dat moet ik even nakijken. Hoop dat ze je antibiotica hebben voorgeschreven want dat geeft je toch een beetje rust denk ik.. Xx 

Heej icequeen,

 

nou ik ben toch gerustgesteld. Blauwe plek was inmiddels verkleint en geel geworden, dat was een goed teken zei dr. Snel en daarna zou het weggaan. De rode plek was inmiddels weg.... hij zei dat als deze paarden maanden verder is zal die net zo mooi zijn als mijn rechter. Ook wel iets dat ik even nodig had te horen.

ik heb toch het idee nu dat mijn lijf aan het doen is wat het hoort te doen en dat is super fijn!

pas over 3 maanden is de volgende controle, dat voelt echt als te lang. Maar goed, ik probeer er vertrouwen in te hebben en als ik twijfel bel ik gewoon dat ik heen wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, San28 zei:

Heej icequeen,

 

nou ik ben toch gerustgesteld. Blauwe plek was inmiddels verkleint en geel geworden, dat was een goed teken zei dr. Snel en daarna zou het weggaan. De rode plek was inmiddels weg.... hij zei dat als deze paarden maanden verder is zal die net zo mooi zijn als mijn rechter. Ook wel iets dat ik even nodig had te horen.

ik heb toch het idee nu dat mijn lijf aan het doen is wat het hoort te doen en dat is super fijn!

pas over 3 maanden is de volgende controle, dat voelt echt als te lang. Maar goed, ik probeer er vertrouwen in te hebben en als ik twijfel bel ik gewoon dat ik heen wil. 

Wauw, wat fijn!! Je bent dus aan het genezen, hoe fijn is dat! Zeker met zo'n mentale rugzak is dit eindelijk het verlossende woord.. Wens je echt een spoedig herstel en dat het resultaat helemaal naar wens mag zijn straks! ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Icequeen zei:

Wauw, wat fijn!! Je bent dus aan het genezen, hoe fijn is dat! Zeker met zo'n mentale rugzak is dit eindelijk het verlossende woord.. Wens je echt een spoedig herstel en dat het resultaat helemaal naar wens mag zijn straks! ? 

Zeker fijn, inderdaad. Gewoon het idee dat mijn lichaam nu aan het doen is wat het hoort te doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Icequeen sow wat een verhaal zeg! Heel goed dat je aan de bel getrokken hebt en ze meteen voor je klaar stonden. Blij om te lezen dat het nu een stuk beter met je gaat is niet niks zo 2x onder narcose, lekker uitrusten nu al dat nu zeker geen straf is met het mooie weer.

Zou ik ook in je album mogen kijken? Je kunt mijn albums ook zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Icequeen sow wat een verhaal zeg! Heel goed dat je aan de bel getrokken hebt en ze meteen voor je klaar stonden. Blij om te lezen dat het nu een stuk beter met je gaat is niet niks zo 2x onder narcose, lekker uitrusten nu al dat nu zeker geen straf is met het mooie weer.

Zou ik ook in je album mogen kijken? Je kunt mijn albums ook zien ?

@Ellen1997, ik heb je toegevoegd! Ben net wakker dus met het uitrusten zit het wel goed ? Is gewoon echt legale drugs die narcose en dan heb ik er inderdaad 2 binnen 12 uur gehad! Ha ha, lekker snurken.. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jesssi zei:

Ik heb je foto’s bekeken. Dank voor het toevoegen.

Heftig zeg die zwelling..

Maar het ziet er nu alweer top uit.

Komt helemaal goed.

Bikkel ben je. Xx

Dankjewel Jesssi! Denk dat ik zeker niet mag klagen gezien de situatie. Tepels moeten nog een stukje omhoog maar volgens mij kom dat goed als de protheses gaan zakken en op hun definitieve plekje gaan zitten. Linkertepel is nog iets vergroot maar dat leek potverdikkeme wel een piramide vrijdag! ? Schrok me kapot, ha ha! Maar ook dat schijnt weer bij te trekken is me beloofd. Nu ben ik nog een bonte verschijning met al die blauwe plekken maar over een paar weken hoop ik dat de dames keurig zijn bijgetrokken ? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Michelle2101 zei:

@Icequeen wat een heftig verhaal zeg!  Ik hoop dat je herstel goed verloopt en kan genieten van je nieuwe borsten. Zou je mij willen toevoegen voor je fotoalbum? Ik wordt 8 maart ook bij Boerhaave geopereerd. 

@Michelle2101 was gewoon vette pech maar Boerhaave is echt een top kliniek. Ze hebben direct gehandeld en nu hopen we op een vlot herstel van m'n nieuwe vriendinnen! Ik ga je toevoegen en alvast heel veel succes!! Xx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@MenM, sorry! Heb nog wel meegelezen maar inderdaad geen update geplaatst.. ? Lief dat je aan me denkt! Hier gaat het erg goed! Afgelopen vrijdag op controle geweest en ze waren enorm verbaasd hoe snel m'n lijf herstelt! Jippie, eindelijk een positief bericht vanaf de medische kant ☺️ Mocht iets meer gaan bewegen en het 'tillen' verhogen naar 5kg! Ook kreeg ik te horen dat ze 1,5 liter bloed hebben afgevoerd.. Holy shit, dat was genoeg dacht ik zo ? Weekend een beetje verkouden geweest maar maandag weer achter het stuur van m'n racemonster gekropen en even een bakje koffie op de zaak gedronken en nog even bij m'n zus op de koffie geweest. Vanochtend is een tante komen schoonmaken dus m'n huisje is weer heerlijk fris.. Morgen lekker terrasje aan het water op de planning met m'n dochter, haar vriendinnetje en een vriendin van mij dus ik zeg we draaien lekker!! Hoe gaat het inmiddels met jou? Zie trouwens net op de foto dat er weer veel vocht uit de borsten is dus ze slinken hard, ha ha. Zal de foto in m'n album zetten. Nooit gedacht dat ik dit nu al zo zou zien, het kleiner worden van m'n borsten terwijl het voor de operatie zulke doperwten waren... ??? Xx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Icequeen zei:

@MenM, sorry! Heb nog wel meegelezen maar inderdaad geen update geplaatst.. ? Lief dat je aan me denkt! Hier gaat het erg goed! Afgelopen vrijdag op controle geweest en ze waren enorm verbaasd hoe snel m'n lijf herstelt! Jippie, eindelijk een positief bericht vanaf de medische kant ☺️ Mocht iets meer gaan bewegen en het 'tillen' verhogen naar 5kg! Ook kreeg ik te horen dat ze 1,5 liter bloed hebben afgevoerd.. Holy shit, dat was genoeg dacht ik zo ? Weekend een beetje verkouden geweest maar maandag weer achter het stuur van m'n racemonster gekropen en even een bakje koffie op de zaak gedronken en nog even bij m'n zus op de koffie geweest. Vanochtend is een tante komen schoonmaken dus m'n huisje is weer heerlijk fris.. Morgen lekker terrasje aan het water op de planning met m'n dochter, haar vriendinnetje en een vriendin van mij dus ik zeg we draaien lekker!! Hoe gaat het inmiddels met jou? Zie trouwens net op de foto dat er weer veel vocht uit de borsten is dus ze slinken hard, ha ha. Zal de foto in m'n album zetten. Nooit gedacht dat ik dit nu al zo zou zien, het kleiner worden van m'n borsten terwijl het voor de operatie zulke doperwten waren... ??? Xx 

Geen sorry, ben je gek en voel je vrij om wel of niet te reageren hoor!!!!

 

Je gaat goed he! Wauw. 

1,5 liter bloed? Dat is veel zeg! Ik ben blij dat het zo lekker met je gaat! 

Met mij gaat het ook goed. Dank je wel! 

Gezellige dag vandaag. Het weer doet iig mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Icequeen Wat fijn dat het allemaal voor je achter de rug is joh! Wat een verhaal... Gelukkig bij jou is het goed afgelopen en kun je alsnog genieten van je boobs. Bij mij vorig jaar in de Boerhaave helaas niet. Zo te lezen hebben ze in ieder geval een hoop opgestoken en verbetert van de fouten die er bij mij zijn gemaakt. 

Hoop dat voor je dat je het allemaal snel achter je kunt laten en met de zomer in aantocht mag shinen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 26-1-2019 om 09:55, Jesssi zei:

Hoi hoi, ik ben een goede vergelijking denk ik met jou.

Ik ben 1.68 en 62 kilo en kreeg hetzelfde advies.

Ook dezelfde pinchtest.

Ik ben voor de 340 gegaan en ben er heel blij mee.

Voor die 40 cc verschil zou ik zeker voor de 340 gaan. Bloot zijn ze flink en Bh maat ook, maar in kleding zie je er niks van. Dan is het hetzelfde als met een maximizer Bh.

Mijn omgeving ziet het niet  

Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt?

Ik ben 2 oktober geopereerd en heb veel foto’s gemaakt. Dan zie je dat ze veel veranderen, en nu nog steeds.

Als je vragen hebt, vraag maar raak! Liefs 

Zou ik je album mogen zien? Ik ga voor de 340cc nadat ik in eerste instantie 275cc had gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2019 om 23:24, Miracle79 zei:

Zou ik je album mogen zien? Ik ga voor de 340cc nadat ik in eerste instantie 275cc had gekozen.

Hoi ik zal je toevoegen. Ik ben inmiddels ruim een half jaar po en zal binnenkort weer eens een nieuwe foto maken. Liefs 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
11 minuten geleden, Ringaroundtherosie zei:

Hey Jesssi, zou ik ook in jouw album mogen kijken? Ik wil ook mentor cohesive 3 anatomisch voor de spier bij boerhaave en ben heel benieuwd naar je resultaat 

Zeker! Ik voeg je toe :) hoor graag wat je vind x

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.