Ga naar inhoud

Icequeen : 15 februari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dames, 

 

Het zit erop! 

Echt 200% meegevallen!!

Nu onderweg naar huis dus verslag volgt later maar zal alvast een foto laten zien! ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Icequeen zei:

Dames, 

 

Het zit erop! 

Echt 200% meegevallen!!

Nu onderweg naar huis dus verslag volgt later maar zal alvast een foto laten zien! ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw! In je sportbh ziet het er al goed uit! Gefeliciteerd met je borsten! :D Hoe is je operatie verlopen? Laat je maar lekker vertroetelen succes met je herstel!  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Icequeen zei:

Dames, 

 

Het zit erop! 

Echt 200% meegevallen!!

Nu onderweg naar huis dus verslag volgt later maar zal alvast een foto laten zien! ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw!!! Ziet er echt al super mooi uit joh!! Wat fijn dat het jou ook echt meegevallen is! Rust lekker uit vandaag en ik hoop dat je goed kan slapen vanavond :)! Ben heel benieuwd naar verdere updates!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, 

 

Helaas weer met spoed naar Boerhaave geweest. Helaas met de zeldzame complicatie nabloeding.. Ben inmiddels met spoed weer geopereerd en nu net wakker. Blijf hier even een nachtje om te kijken hoe het gaat. Hele verslag volgt maar een dikke pluim voor het team van Boerhaave om mij zo serieus te nemen!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Icequeen zei:

Lieve meiden, 

 

Helaas weer met spoed naar Boerhaave geweest. Helaas met de zeldzame complicatie nabloeding.. Ben inmiddels met spoed weer geopereerd en nu net wakker. Blijf hier even een nachtje om te kijken hoe het gaat. Hele verslag volgt maar een dikke pluim voor het team van Boerhaave om mij zo serieus te nemen!! 

Goede morgen @Icequeen wat een geluk idd dat ze je meteen serieus genomen hebben. Je leest hier regelmatig dat er in eerste instantie gezegd wordt; kijk het maar even aan.

Ik hoop dat je ondertussen wat hebt kunnen slapen of hopelijk nog slaapt en wens je veel sterkte en succes met de nieuwe start van je herstel. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Icequeen zei:

Lieve meiden, 

 

Helaas weer met spoed naar Boerhaave geweest. Helaas met de zeldzame complicatie nabloeding.. Ben inmiddels met spoed weer geopereerd en nu net wakker. Blijf hier even een nachtje om te kijken hoe het gaat. Hele verslag volgt maar een dikke pluim voor het team van Boerhaave om mij zo serieus te nemen!! 

Echt heel veel sterkte!! Ik duim voor je, dat alles vanaf nu alleen maar mee mag gaan vallen! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Icequeen zei:

Lieve meiden, 

 

Helaas weer met spoed naar Boerhaave geweest. Helaas met de zeldzame complicatie nabloeding.. Ben inmiddels met spoed weer geopereerd en nu net wakker. Blijf hier even een nachtje om te kijken hoe het gaat. Hele verslag volgt maar een dikke pluim voor het team van Boerhaave om mij zo serieus te nemen!! 

Fijn dat ze het zo goed hebben opgepakt.  En heel goed van je dat je meteen ben gaan bellen! Heel veel sterkte met je herstel en hopelijk straks met een gerust hart naar huis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had al vannacht op de chat gereageerd, maar ook nog even hier.

ik werd wakker om 5 uur en moest even weten hoe het met je ging. Ik ben ervan geschrokken zeg. Ze dachten bij mij in de kliniek dat ik een nabloeding had, maar dat was gelukkig niet het geval. De angst die ik voelde toen ik op de pc zat te wachten voor een extra check, die angst moet jij ook hebben, en helaas was het bij jou wel het geval. Ik leef echt met je mee en ik hoop dat je vandaag weer lekker naar huis mag om te beginnen met je revalidatie. 

liefs Manon

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, 

 

Ik ben inmiddels weer thuis gelukkig. 

Wel echt kapot geschrokken natuurlijk. 

Ik probeer even een verslag van gisteren te maken maar 2 narcoses binnen 12 uur hakken er wel in dus alvast excused voor de spelfouten.. 

 

Vrijdag 15 februari 10:30 uur kwam ik samen met mijn vriendin binnen lopen bij Boerhaave in Amsterdam. Nadat ik van de super vriendelijke receptioniste een aantal formulieren kreeg om in te vullen mochten we in de wachtruimte gaan zitten. Alles ingevuld en ondertussen en leuk praatje maken met de receptioniste tot we om 11:00 uur opgehaald werden door de verpleegkundige. Ik kreeg mijn bed op de dagopname toegewezen en uiteraard een mooi operatiepakje. Even alles doorgenomen en begreep dat er nog iemand lag met mijn achternaam dus check, check dubbelcheck. Ha ha. Sexy blauwe outfit aangetrokken en ze kwam nog een warme deken brengen. Vervolgens kwam de anestesist Gerard. Echt de meest aardige man die je maar kunt bedenken. Even een aantal dingen doorgesoroken en vervolgens kwam Dr. van der Weij aftekenen. Om kwart voor 12 was het dan zover en werd ik naar de OK gereden. Daar waren ze super relaxed en werden er een hoop grapjes gemaakt. Heerlijke warme lucht werd er onder een speciaal deken geblazen en ik lag er als een koningin bij. Infuus zat er inmiddels keurig in en ze lieten me super relaxed in slaap vallen na 5 keer checken wie ik was en wat de bedoeling was.. ? Voor ik het wist werd ik wakker en stond Clinton naast me te bellen op de uitslaapkamer. Voor de kenners, dit is Dr. Snel. ? Ik verstond dat hij aan de telefoon zei dat hij de verkeerde.... (achternaam) geopereerd had maar hij zei in werkelijkheid de verkeerde.... (achternaam) geopend te hebben op de computer.. ? Ik kreeg ogen zo groot als schoteltjes en trapte als een malle de dekens weg om te kijken of ik wel aan m'n borsten was geopereerd.. ?? Hoe verzin je het! Clinton schrok zich rot want ik was ineens echt wakker, hij zag m'n paniek en legde rustig uit dat ik me geen zorgen moest maken en dat alles goed was gegaan. Tja, janken geblazen natuurlijk maar hij was heel lief en daarna hebben we erom gelachen. Sport bh aan en terug naar de dagopname en daar was m'n vriendinnetje. Eten drinken en zelfstandig naar de wc lukte binnen een half uurtje en ik voelde me super goed. Heeeeel blij met wat ik zag. Na de uitleg voor thuis van de verpleegkundige mochten we al gaan en hup de auto in naar huis. Thuis ging ik even rusten en vriendinnetje werd afgelost door mijn zus. Dochter was bij haar vader maar belde op dat ze graag bij mij wilde zijn dus prima. We zaten rond half 8 aan tafel met een kom kippensoep toen ik ineens helemaal naar werd.. Snel op de bank gaan zitten maar ik begon te zweten en alles begon te draaien. 10 minuten later zag ik dat de linkerborst behoorlijk aan het zwellen was.. Foto van gemaakt en een koelpack erop gedaan. Maar de borst begon erg pijn te doen en werd warmer en groter. Uiteindelijk contact gezicht met Boerhaave.. Meerdere malen gebeld door hun en foto's gestuurd. De situatie liep vrij vlot uit de hand zeg maar. Uiteindelijk werd ik door Dr. van der Weij gebeld en hij zei als een speer naar Amsterdam dan kom ik er ook aan.. Vriendinnetje gebeld en dochterlief met m'n zus mee gestuurd voor een logeerpartijtje. Onderweg naar Amsterdam voelde ik allerlei vocht lopen en de zwelling was zo extreem dat ik serieus dacht dat m'n huid uit elkaar ging scheuren. Maar met een verse wond aan de onderkant had het bloed een uitgang gevonden. De zwelling zat vanaf m'n schouder tot de onderkant van de sport bh en m'n borst had inmiddels formaat Lolo Ferrari. Bizar en doodeng. Bij Boerhaave stond er een 7 koppig team klaar om me te prepareren voor een spoedingreep. Echt stuk voor stuk top mensen. M'n alleraardigste anestesist Gerard, Clinton, de grote baas Micha en nachtverpleegkundige Annelen stelden me voor zover het lukte op m'n gemak. Alles werd klaar gemaakt en ik werd met spoed naar de OK gereden. Het wachten was op Dr. van der Weij want hij woont op een behoorlijke afstand. Hij kwam de OK binnen rennen en ze lieten mij direct heerlijk slapen. Uiteindelijk werd ik om kwart over 1 wakker en zat Annelen naast me. Terug naar de kamer en later kwamen Micha en Clinton er ook bij om even te babbelen over wat er allemaal gebeurd was en we hebben uiteraard de nodige grapjes gemaakt. ? De heren gingen naar huis en ik kreeg nog een beetje eten en drinken en ben daarna half aan het dommelen geweest. Vanochtend de laatste zak antibiotica via het infuus gekregen en toen werd ik rond 11 uur opgehaald. Nu thuis maar zit wel veel in de stress en kijk constant of de borsten niet zwellen.. Tja, mentaal wel een tikje dit maar het is een zeldzame complicatie. Kan niet anders zeggen dan: wat een super team bij Boerhaave!! Latere updates volgen maar ben echt doodop ? Bedankt voor alle lieve berichtjes van iedereen, waardeer het enorm. ❤️ Xx 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus wat heftig meis! Als ik San terug denk aan de momenten dat ik dacht zou ik een nabloeding hebben stelde ik me echt aan. Fijn dat ze zo snel gehandeld hebben en je zo serieus genomen hebben en terecht! 

 

Een valse start voor jou maar heb begrepen dat het verder niets hoeft te betekenen in hoe het eindresultaat zal zijn. Behalve dan de heftige ervaring die je hebt gehad. Als je ergens mee zit, twijfels hebt of gewoon iemand nodig hebt om tegen te praten weet dat we er altijd voor je zullen zijn?.

 

Nu lekker rust nemen. Heb je verdiend en moet je ook zeker doen. Je lichaam moet even herstellen van alles wat je hebt meegemaakt. 

Komt goed meis?? Ga maar snel genieten van je nieuwe zussen:1boobs:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Icequeen, wouw wat heftig.  Dit is voor mij en waarschijnlijk vele van hier wel de grootste angst. Wat fijn dat je je verhaal deelt zodat ik een alle anderen die geopereerd zijn of nog gaan worden, weten waar we alert op moeten zijn.  En fijn dat ze bij Boerhave zo adequaat hebben gehandeld.  Ik kan mijn voorstellen dat de schrik er goed in zit. Gelukkig is het nu voorbij en kan je aan je herstel beginnen.  Elke dag een stapje vooruit.  Heel veel sterkte een een goed herstel gewenst.  En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Icequeen zei:

Lieve meiden, 

 

Ik ben inmiddels weer thuis gelukkig. 

Wel echt kapot geschrokken natuurlijk. 

Ik probeer even een verslag van gisteren te maken maar 2 narcoses binnen 12 uur hakken er wel in dus alvast excused voor de spelfouten.. 

 

Vrijdag 15 februari 10:30 uur kwam ik samen met mijn vriendin binnen lopen bij Boerhaave in Amsterdam. Nadat ik van de super vriendelijke receptioniste een aantal formulieren kreeg om in te vullen mochten we in de wachtruimte gaan zitten. Alles ingevuld en ondertussen en leuk praatje maken met de receptioniste tot we om 11:00 uur opgehaald werden door de verpleegkundige. Ik kreeg mijn bed op de dagopname toegewezen en uiteraard een mooi operatiepakje. Even alles doorgenomen en begreep dat er nog iemand lag met mijn achternaam dus check, check dubbelcheck. Ha ha. Sexy blauwe outfit aangetrokken en ze kwam nog een warme deken brengen. Vervolgens kwam de anestesist Gerard. Echt de meest aardige man die je maar kunt bedenken. Even een aantal dingen doorgesoroken en vervolgens kwam Dr. van der Weij aftekenen. Om kwart voor 12 was het dan zover en werd ik naar de OK gereden. Daar waren ze super relaxed en werden er een hoop grapjes gemaakt. Heerlijke warme lucht werd er onder een speciaal deken geblazen en ik lag er als een koningin bij. Infuus zat er inmiddels keurig in en ze lieten me super relaxed in slaap vallen na 5 keer checken wie ik was en wat de bedoeling was.. ? Voor ik het wist werd ik wakker en stond Clinton naast me te bellen op de uitslaapkamer. Voor de kenners, dit is Dr. Snel. ? Ik verstond dat hij aan de telefoon zei dat hij de verkeerde.... (achternaam) geopereerd had maar hij zei in werkelijkheid de verkeerde.... (achternaam) geopend te hebben op de computer.. ? Ik kreeg ogen zo groot als schoteltjes en trapte als een malle de dekens weg om te kijken of ik wel aan m'n borsten was geopereerd.. ?? Hoe verzin je het! Clinton schrok zich rot want ik was ineens echt wakker, hij zag m'n paniek en legde rustig uit dat ik me geen zorgen moest maken en dat alles goed was gegaan. Tja, janken geblazen natuurlijk maar hij was heel lief en daarna hebben we erom gelachen. Sport bh aan en terug naar de dagopname en daar was m'n vriendinnetje. Eten drinken en zelfstandig naar de wc lukte binnen een half uurtje en ik voelde me super goed. Heeeeel blij met wat ik zag. Na de uitleg voor thuis van de verpleegkundige mochten we al gaan en hup de auto in naar huis. Thuis ging ik even rusten en vriendinnetje werd afgelost door mijn zus. Dochter was bij haar vader maar belde op dat ze graag bij mij wilde zijn dus prima. We zaten rond half 8 aan tafel met een kom kippensoep toen ik ineens helemaal naar werd.. Snel op de bank gaan zitten maar ik begon te zweten en alles begon te draaien. 10 minuten later zag ik dat de linkerborst behoorlijk aan het zwellen was.. Foto van gemaakt en een koelpack erop gedaan. Maar de borst begon erg pijn te doen en werd warmer en groter. Uiteindelijk contact gezicht met Boerhaave.. Meerdere malen gebeld door hun en foto's gestuurd. De situatie liep vrij vlot uit de hand zeg maar. Uiteindelijk werd ik door Dr. van der Weij gebeld en hij zei als een speer naar Amsterdam dan kom ik er ook aan.. Vriendinnetje gebeld en dochterlief met m'n zus mee gestuurd voor een logeerpartijtje. Onderweg naar Amsterdam voelde ik allerlei vocht lopen en de zwelling was zo extreem dat ik serieus dacht dat m'n huid uit elkaar ging scheuren. Maar met een verse wond aan de onderkant had het bloed een uitgang gevonden. De zwelling zat vanaf m'n schouder tot de onderkant van de sport bh en m'n borst had inmiddels formaat Lolo Ferrari. Bizar en doodeng. Bij Boerhaave stond er een 7 koppig team klaar om me te prepareren voor een spoedingreep. Echt stuk voor stuk top mensen. M'n alleraardigste anestesist Gerard, Clinton, de grote baas Micha en nachtverpleegkundige Annelen stelden me voor zover het lukte op m'n gemak. Alles werd klaar gemaakt en ik werd met spoed naar de OK gereden. Het wachten was op Dr. van der Weij want hij woont op een behoorlijke afstand. Hij kwam de OK binnen rennen en ze lieten mij direct heerlijk slapen. Uiteindelijk werd ik om kwart over 1 wakker en zat Annelen naast me. Terug naar de kamer en later kwamen Micha en Clinton er ook bij om even te babbelen over wat er allemaal gebeurd was en we hebben uiteraard de nodige grapjes gemaakt. ? De heren gingen naar huis en ik kreeg nog een beetje eten en drinken en ben daarna half aan het dommelen geweest. Vanochtend de laatste zak antibiotica via het infuus gekregen en toen werd ik rond 11 uur opgehaald. Nu thuis maar zit wel veel in de stress en kijk constant of de borsten niet zwellen.. Tja, mentaal wel een tikje dit maar het is een zeldzame complicatie. Kan niet anders zeggen dan: wat een super team bij Boerhaave!! Latere updates volgen maar ben echt doodop ? Bedankt voor alle lieve berichtjes van iedereen, waardeer het enorm. ❤️ Xx 

Oh oh oh... en dan nog na je eerste berichtje dat het 200% meegevallen was... nadat het bij mij ook zo meegevallen was had ik echt nooit gedacht dat dit zou gebeuren!! Wat een pech heb jij zeg! Ik vind het echt super knap van je dat je zo positief klinkt ondanks alle shit. Wat fijn dat Boerhaave je zo goed opgevangen heeft! Ik had een andere anesthesist maar die van jou klinkt ook echt heel aardig. En wat een topper die van der Weij! Nu moet alles wel goed komen met je! Rust goed uit want 2 narcoses zo kort achter elkaar lijkt me inderdaad een zware. Ik hou je in mijn achterhoofd en ben zelf stiekem ook wel even wat rustiger aan gaan doen na jouw ervaring. Het blijkt toch nog maar weer even een heftige ingreep te zijn en je kunt maar 1 keer goed herstellen. Ik wens je het allerbeste en hoor graag updates! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jou verhaal gelezen, wat een vervelende toestand! Wat zal jij geschrokken zijn, kan mij zo goed voorstellen dat jij nu erg huiverig en onzeker bent. Wel fijn dat men zo adequaat heeft gereageerd. Ik hoop dat alles v.a. nu beter zal gaan en dat jij over een aantal weken eindelijk echt kunt genieten van je bv. Heel veel sterkte met je herstel en denk om jezelf!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga morgen even reageren maar plaats nu even informatief een foto van circa 20 minuten na het starten van de bloeding... Het werd nog veel extremer maar zo hebben jullie een beetje een idee bij zo'n inwendige bloeding.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Icequeen zei:

Ga morgen even reageren maar plaats nu even informatief een foto van circa 20 minuten na het starten van de bloeding... Het werd nog veel extremer maar zo hebben jullie een beetje een idee bij zo'n inwendige bloeding.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh wat goed dat je dit laat zien!! Ik was door jouw verhaal een beetje twijfelachtig & onzeker geworden over wat pijn scheutjes die ik nu heb maar ik zie dat dit wel echt even iets anders is. Ontzettend veel sterkte nogmaals! Kan het je niet vaak genoeg toewensen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.