Ga naar inhoud

Icequeen : 15 februari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

13 uur geleden, Ringaroundtherosie zei:

Dankjewel! Echt super mooi en natuurlijk, precies wat ik ook wil hoe voelen ze inmiddels aan bij jou? Zijn ze al zachter geworden? En voel je de prothesen of de plooien zitten als je ze aanraakt?

Dank je! Ze worden steeds zachter en dat merk ik ook nu nog steeds. Het verbaasd mij hoe het aanvoelt. Al zoek ik, ik voel niks Haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-2-2019 om 22:45, Icequeen zei:

Dames, ik heb een album aangemaakt waar ook 2 foto's in staan tijdens de bloeding zonder bh... Aangezien ik het een raar idee vind dat iedereen zomaar die blote misvormde borst kan bekijken is het een album op uitnodiging dus mochten jullie willen kijken dan hoor ik het wel en kan ik jullie toevoegen! Xx 

 

Ik heb je hele topic doorgelezen, wat een verhaal. Zo mooi dat je dit deelt en er zo open over bent, zo kunnen mensen er veel van leren denk ik. Symptomen herkennen maar ook juist angst wegnemen omdat je nu wel ziet van ‘ohja dit is niet even een klein L/R verschil’. Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik studeer geneeskunde en ga zelf ook voor een bv, zodoende dat ik dit extra leerzaam vindt :)

 

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat, en hoe ze herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.