Ga naar inhoud

Nikkyy : 22 december 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Ik word de 22e geopereerd. Ik ben naar diana gabriels kliniek geweest en ben daar eerst gaan passen bij de consulent. Wauw wat een verschil.. ik heb een lege b cup en had ineens een prachtige volle boezem. Dit wil ik! Afspraak geplant bij dr Gabrietz, en hij raadde me 375cc aan en anders 350. Voor een natuurlijk ogend effect. En niet 'ordinair' zoals hij dat noemde. Nu ben ik me gaan verdiepen in resultaten en naar mijn idee was dat niet het juiste formaat voor het fantastische resultaat bij het passen.. ik ben gaan bellen, en heb gevraagd hoeveel cc er gepast is door mij (dom van mij, want het aantal cc interesseerde me niet veel, gaat om het resultaat, dacht ik:93:)

maar na het belletje bleek ik 450 cc gepast te hebben, een slag kleiner vond ik blijkbaar niet goed genoeg.. 

zo'n 75/100 cc verschil met de pc!

ik heb aanstaande dinsdag een nieuwe afspraak met dr Gabrietz om het hierover te hebben. Ik ben 176 lang en weeg 70 kg. Ik heb 2 maal borstvoeding gegeven, vandaar mijn slappe lege  Borsten. Ik wil nu minimaal 400 cc, liefst 425 zelfs om een tussenweg te vinden. Heeft iemand een soortgelijke ervaring Gehad? En hoe is dat verlopen. Ipv van zenuwen en voorpret, word ik nu bijna misselijk van de stress..

kus nikkyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-12-2018 om 11:46, Nikkyy zei:

Ik word de 22e geopereerd. Ik ben naar diana gabriels kliniek geweest en ben daar eerst gaan passen bij de consulent. Wauw wat een verschil.. ik heb een lege b cup en had ineens een prachtige volle boezem. Dit wil ik! Afspraak geplant bij dr Gabrietz, en hij raadde me 375cc aan en anders 350. Voor een natuurlijk ogend effect. En niet 'ordinair' zoals hij dat noemde. Nu ben ik me gaan verdiepen in resultaten en naar mijn idee was dat niet het juiste formaat voor het fantastische resultaat bij het passen.. ik ben gaan bellen, en heb gevraagd hoeveel cc er gepast is door mij (dom van mij, want het aantal cc interesseerde me niet veel, gaat om het resultaat, dacht ik:93:)

maar na het belletje bleek ik 450 cc gepast te hebben, een slag kleiner vond ik blijkbaar niet goed genoeg.. 

zo'n 75/100 cc verschil met de pc!

ik heb aanstaande dinsdag een nieuwe afspraak met dr Gabrietz om het hierover te hebben. Ik ben 176 lang en weeg 70 kg. Ik heb 2 maal borstvoeding gegeven, vandaar mijn slappe lege  Borsten. Ik wil nu minimaal 400 cc, liefst 425 zelfs om een tussenweg te vinden. Heeft iemand een soortgelijke ervaring Gehad? En hoe is dat verlopen. Ipv van zenuwen en voorpret, word ik nu bijna misselijk van de stress..

kus nikkyy

 

Ik heb niet in je situatie gezeten maar kan je enkel vertellen dat je niet misselijk van de stress moet worden .. Tussen de 375 wat de dokter je adviseerde en de 450 zit welgeteld 75 cc verschil, een halve cupmaat ongeveer .. Tenzij de dokter een specifieke reden heeft om die 75 cc extra niet te plaatsen (omdat het bijvoorbeeld niet past) zal het niet echt een probleem zijn .. Het volume van je borsten na een vergroting hangt af van meerdere factoren dan alleen het aantal cc’s .. Je eigen situatie, je bouw, de projectie van je prothese het zijn allemaal dingen die meebepalen in het uiteindelijke resultaat, cc’s wil echt niet alles zeggen .. Bespreek je wensen en vooral het resultaat wat jij graag wil bereiken en dan komt het vast allemaal dik in orde ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje. Ik heb morgen een nieuwe afspraak met de pc om dit te bespreken. Ben erg benieuwd waarom hij mij dit adviseerd. De resultaten zijn nauwelijks besproken, ik had mn telefoon vergeten, en kon geen 'voorbeelden' laten zien, vandaar mijn stress. Maar een nieuw gesprek zal ongetwijfeld zorgen wegnemen. Ik zou het heel jammer vinden als ik achteraf spijt krijg omdat ik heb gedaan wat de chirurg mooi vind ipv ikzelf. Zijn beslissing is bepalend. Ik zal morgen het resultaat van aankomend gesprek plaatsen. 

Ben zelf erg benieuwd naar de onderbouwing van zijn mening. En of ik het resultaat krijg wat ik echt heel mooi vind. Want wat ik heb gepast paste heel mooi bij mijn lijf. Maar of het mogelijk is..? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen @Nikkyy .. Uiteraard moet het resultaat zo zijn dat jij tevreden bent en gelukkig met je borsten en dat gaat ook vast lukken na het tweede gesprek morgen .. Ik ben benieuwd hoe het je vergaat en kom nog even terug lezen morgen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎12‎-‎2018 om 09:42, Nikkyy zei:

Dankje. Ik heb morgen een nieuwe afspraak met de pc om dit te bespreken. Ben erg benieuwd waarom hij mij dit adviseerd. De resultaten zijn nauwelijks besproken, ik had mn telefoon vergeten, en kon geen 'voorbeelden' laten zien, vandaar mijn stress. Maar een nieuw gesprek zal ongetwijfeld zorgen wegnemen. Ik zou het heel jammer vinden als ik achteraf spijt krijg omdat ik heb gedaan wat de chirurg mooi vind ipv ikzelf. Zijn beslissing is bepalend. Ik zal morgen het resultaat van aankomend gesprek plaatsen. 

Ben zelf erg benieuwd naar de onderbouwing van zijn mening. En of ik het resultaat krijg wat ik echt heel mooi vind. Want wat ik heb gepast paste heel mooi bij mijn lijf. Maar of het mogelijk is..? 

Je moet het zeker niet laten doen bij Grabrietz als hij je niet kan geven wat je graag wilt.... Ookal is de druk van je datum natuurlijk heel erg groot op het moment. Ik zou in dat geval, als je iets te kiezen hebt, voor Hupkens kiezen. 
Niet om de onzekerheid groter te maken, maar ik denk dat Hupkens meer kan dan Grabrietz in dit geval... 
Heel veel succes morgen, hoop dat hij toch groter kan gaan voor je!!
Het scheelt ook in de breedte tussen die 375 en 450 en dat ga je wel zien op het oog. De vulling is dan hoger in je borst, en je krijgt meer bolling.. Echter, het kan zijn dat de consulente alleen maar groter gegeven heeft doordat je het andere te klein vond, en die consulenten weten niet wat er mogelijk is.. 
Ik zou echter denken met jouw lengte en gewicht, dat je toch wel meer cc zou kunnen krijgen... 

Tussen de 375 en de 450 zit in jouw geval 0,7 cm breedteverschil en 0,2 cm projectie.. niet heel veel maar het is wat het is en voor het oog zul je die breedte dus wel gaan merken... Waardoor je ook een grotere borst krijgt... 

Nou, succes!!! Hopelijk valt het mee en kun je het gewoon laten doorgaan zonder twijfels, na deze afspraak :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2018 om 14:15, Sjuul zei:

Succes morgen @Nikkyy .. Uiteraard moet het resultaat zo zijn dat jij tevreden bent en gelukkig met je borsten en dat gaat ook vast lukken na het tweede gesprek morgen .. Ik ben benieuwd hoe het je vergaat en kom nog even terug lezen morgen ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt. @Sjuul het gesprek met Gabrietz verliep veel soepeler dan verwacht! hier kom ik zo op terug. Ik kijk nu echt uit naar zaterdag. Geen stress meer. En hupkens is inderdaad ook een goede chirurg maar die maakt, naar horen zeggen, het litteken niet in de borstplooi, dat vind ik het enige nadeel.

@best_boobie dankjewel voor je informatie. Inderdaad kon ik naar mijn idee ook best een maatje groter.

 

Ik had dinsdag dus mijn 2e gesprek, en ja was erg nerveus, en tegelijkertijd keek ik er enorm naar uit. Gabrietz was blij verrast me weer te zien. En vroeg waarom ik op 2e gesprek kwam. Ik legd hem uit dat ik veel voor en na fotos heb bekeken van vrouwen met mijn borstpostuur en 375 cc mentor hp en dat dat naar mijn idee niet het resultaat zou geven van de passessie. Dat ik vervolgens gebeld had en te horen kreeg dat dat 450 cc was, en er zonder problemen een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. Dus daar ben ik weer! Want ik heb nu twijfels.

hij zei me dat hij niet meer precies wist waarom hij dat geadviseerd had. Hij zei, ja met 375 cc krijg ik je cup mooi vol, een goede c. Maar meer kan natuurlijk ook. Ik zei hem: het mag van mij een maatje meer worden, niet overdreven, het moet bij mijn lijf blijven passen. We konden nog wat lachen over het feit dat ik zei; en anders doen we toch 425? Gaan we er gewoon een beetje tussen zitten.. (we zaten met zn 4en, ik, mijn man, de pc, en een assistente denk ik) lachend zei hij: neee nu gaan we voor die 450. Toen weer serieus: ik ga het proberen voor je, maar ik wil niet dat er teveel spanning op komt, dat verslechterd de genezing. Ik betwijfel ook eerlijk gezegd of dat gaat lukken, ik ga het wel proberen. Lukt het niet dan ga ik een maatje kleiner. Maar het word niet kleiner dan 400, dan waar was hij wel zeker van.

nu heb ik er ontzettend veel zin in, en kijk er echt naar uit. Ik heb op advies van hier goede bh's aangeschaft, en ga nu echt aftellen!

???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja aanstaande zaterdag 22 dec. 

dankje!

3 minuten geleden, best_boobie zei:

Super! @Nikkyy

En heb je dan nu ook een datum en in welke kliniek word je geopereerd? Dan pas ik je titel ook meteen ff aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Kun je alles gewoon in dit topic verder updaten, dan heb je het handig en overzichtelijk bij elkaar staan :)

 

xx BB

Dankje!

ja 22 dec, aanstaande zaterdag dus al. (Er was een uitvaller, dus kon er verrassend snel tussen, wat dus ook weer de nodige stress met zich meenam) het is de kliniek van diana gabriels en word geopereerd in world eye center in amsterdam

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2018 om 12:05, Nikkyy zei:

Ja aanstaande zaterdag 22 dec. 

dankje!

Dankje!

ja 22 dec, aanstaande zaterdag dus al. (Er was een uitvaller, dus kon er verrassend snel tussen, wat dus ook weer de nodige stress met zich meenam) het is de kliniek van diana gabriels en word geopereerd in world eye center in amsterdam

xxx

Heel veel succes ? met je operatie morgen.....zo net nog voor de Feestdagen,mooi cadeautje hé.

Liefs ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Engeltje73 zei:

Heel veel succes ? met je operatie morgen.....zo net nog voor de Feestdagen,mooi cadeautje hé.

Liefs ?

Dankjewel! lief! Het was geen kerstkado ? maar de timing is perfect, nu mijn man vrij is? word jij ook binnenkort geopereerd of heb je het al achter de rug?

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nikkyy zei:

Zag dat jij ook heel recent bent geopereerd. 

Hoop dat je helemaal tevreden bent en kunt genieten van het resultaat. Hoe gaat het met de pijn? Is dat inmiddels wat minder?

?

 

 

Ik ben wel blij met de hoeveelheid CC wou meer als 425cc maar paste niet en gelukkig maar dit is precies goed voor mij! :DPijn is wel minder kan al veel makkelijker opstaan en pak steeds meer uurtjes slaap. Mijn wond van me rechter borst brand alleen heel heftig daar heb ik nu het meeste last van maar dat schijnt erbij te horen dus ik hoop dat t niks ernstigs is voor de rest gaat t me echt steeds beter af (ook mentaal) haha :43:

 

Jij vandaag je boobies!! Komt helemaal goed :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Flowersh zei:

 

Ik ben wel blij met de hoeveelheid CC wou meer als 425cc maar paste niet en gelukkig maar dit is precies goed voor mij! :DPijn is wel minder kan al veel makkelijker opstaan en pak steeds meer uurtjes slaap. Mijn wond van me rechter borst brand alleen heel heftig daar heb ik nu het meeste last van maar dat schijnt erbij te horen dus ik hoop dat t niks ernstigs is voor de rest gaat t me echt steeds beter af (ook mentaal) haha :43:

 

Jij vandaag je boobies!! Komt helemaal goed :1bouncingboobs:

Ik ben ook voorzien van 425cc. Ik ga zo je verslag eens lezen, heb je die? Ben benieuwd. Ik kan nu niet eens fatsoenlijk een glas drinken oppakken. Jezus wat een pijn. Mn midden rif.. Of er iemand op heeft gestaan, een olifant ofzo. Tot en met mn.oksels. Maar ben zo ongelooflijk blij!!! Enorm tevreden. Ik dacht ook in eerste instantie aan meer cc maar dit is werkelijk prachtig???

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nikkyy zei:

Ik ben ook voorzien van 425cc. Ik ga zo je verslag eens lezen, heb je die? Ben benieuwd. Ik kan nu niet eens fatsoenlijk een glas drinken oppakken. Jezus wat een pijn. Mn midden rif.. Of er iemand op heeft gestaan, een olifant ofzo. Tot en met mn.oksels. Maar ben zo ongelooflijk blij!!! Enorm tevreden. Ik dacht ook in eerste instantie aan meer cc maar dit is werkelijk prachtig???

Ooh netjes!! Dualplane of voor de spier? 

Heb wel een verslagje ja, geen foto's nog! Die 1e dagen voor mij waren wel hell eerlijk gezegd nu dag 4 en t gaat nu wel een stuk beter gelukkig!! Ik kon ook echt niks die 1e dagen, nu kan ik zelf naar de wc, handen wassen, glas pakken etc kleine dingetjes dus

 ?

Ik had de pijn wel onderschat maar ik ben erg blij en hoe meer dagen ik po ben hoe blijer ik word en echt ervan begin te genieten was namelijk nog al emotioneel die 1e 3 dagen hahaha.

 

Komt helemaal goed tis het zeker waard :D !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Flowersh zei:

Ooh netjes!! Dualplane of voor de spier? 

Heb wel een verslagje ja, geen foto's nog! Die 1e dagen voor mij waren wel hell eerlijk gezegd nu dag 4 en t gaat nu wel een stuk beter gelukkig!! Ik kon ook echt niks die 1e dagen, nu kan ik zelf naar de wc, handen wassen, glas pakken etc kleine dingetjes dus

 ?

Ik had de pijn wel onderschat maar ik ben erg blij en hoe meer dagen ik po ben hoe blijer ik word en echt ervan begin te genieten was namelijk nog al emotioneel die 1e 3 dagen hahaha.

 

Komt helemaal goed tis het zeker waard :D !!

Omg.. Nu midden in de nacht, en ik lig wakker, en ben zo blij je bericht te lezen! Had ik echt even nodig. Want zag het even niet zitten. Inderdaad die kleine dingetjes niet kunnen, ook ik heb me er ontzettend op verkeken. Hoewel mijn pijngrens hoog is, echt hoog, volgens anderen, vind ik deze pijn bijna ondraaglijk.Voel me nu een bejaarde die geeneens een kussen in de rug kan veranderen. En de snelle knot in mn haar kan ik vergeten. ?Haleluja.. Wat een.elllende. En de emotie en tranen inderdaad, in overvloed. Sta er echt van te kijken wat een 'jankerd' ik nu ben. ?

Maar ik ga er voor ? hartelijk dank voor deze steunende woorden?

En kan niets anders zeggen dat ik heeel erg blij ben voor  je dat het voor jou nu draaglijker word. Toppie! Extra genieten! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog antwoord te geven op op je vraag: ?dual plane methode.

En heb mentor cohesive l, (van de lll) dus zachte gel. High profile gekregen. En nu zijn mn nieuwe boobies dan extra opgezet, alsof ze gaan exploderen, maar direct na de operatie zagen ze er fantastisch uit! Ik ga me richten op mijn verslagje straks, en dan vertel ik alle details, en maak.ik een album (even uitvogelen hoe dat werkt) 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Nikkyy zei:

Om nog antwoord te geven op op je vraag: ?dual plane methode.

En heb mentor cohesive l, (van de lll) dus zachte gel. High profile gekregen. En nu zijn mn nieuwe boobies dan extra opgezet, alsof ze gaan exploderen, maar direct na de operatie zagen ze er fantastisch uit! Ik ga me richten op mijn verslagje straks, en dan vertel ik alle details, en maak.ik een album (even uitvogelen hoe dat werkt) 

Liefs

 

 

Ach nou gelukkig heeft het geholpen!! Ik ben ook gelijk naar het forum gegaan als ik omging van de pijn om te kijken of andere het ook hadden en het wel normaal was hahaha geeft stress!

 

Ik weet zeker hoe je je voelt, ik heb zoveel gehuild die 1e dagen, zo ongelukkig was ik.. Had echt spijt, de zwelling was zo erg een borst was zo opgezwollen, de pijn was ondraagelijk & toen kreeg ik ook echt een brandend gevoel bij de wond van me rechterborst. Zo'n snijdende pijn bij elke beweging, me vriend heeft me echt er door heen moeten praten :32:

 

Bij dag 3 wou ik toch proberen me sportbh uit te doen om te kijken hoe ze er nou uit zagen nou ik werd licht in me hoofd, trillende beentjes en moest de bh onmiddelijk weer aan, ik was zo angstig :12:

Vanaf dag 4 begint het echt beter te gaan, ik durf meer ook te doen en daardoor maak ik de situatie ook minder erg dan alleen maar te huilen en bang te zijn, dus voel nog die snijdende pijn maar daar bijt ik echt ff doorheen

Ohja ik zou voor de zwelling iets uit de vriezer op je borst leggen, dat hielp bij mij ook heel erg

 

En over die knot omg dat kon ik ook echt niet, me vriend probeerde wat van me haar te maken.. Ik loop er in ieder geval als n dakloze bij ?

Kortom dit hele verhaal je bent zeker niet de enige !!! Maar dat lees je ook zeker op dit forum meis:)  

 

? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatieverslag voor degene die het leuk vinden om te lezen. 

 

Ik moest gelukkig redelijk vroeg aanwezig zijn, maar dit leverde stress in ds ochtend. Mijn man zou me helpen i. De huishouding voordat we gingen maar die bleef lekker liggen. Hij. Zou zetpillen voor me halen, en broodjes voor de kids. Kwam terug met broodjes maar zonder zetpillen. Dan maar zonder dacht ik. 

Ik had mn spulletjes de avond ervoor klaargelegd. Deze had meneer 'opgeruimd' moest dus last minute op zoek, en vergat daardoor mijn warme sokken mee te nemen. Lekker begin. 

Oppas kwam en wij direct weg. Ik zonder mn bakkie koffie, gestrest, en beetje gespannen werd in ds auto genegeerd omdat ik chagrijnig deed. Toen kwamen de tranen. Ik voelde me zo alleen, en hij moet mij straks bijstaan? 

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb een fantastische relatie, maar nu ik hem harder nodig heb dan ooit, zweeg hij me dood. 

We kwamen aan in amsterdam en ik ben gelijk uitgestapt en naar binnen gelopen, en dacht : dan doe ik dit alleen. Ik kan het ook alleen!

Mijn man kwam 5 min later binnen en ik werd geroepen. Dus zonder woorden te wisselen was ik weer weg. 

Ik moest me uitkleden en kreeg de operatie kleding aan, er werd een infuus aangelegd, en ik zat al hoog in mijn emoties, en had al wat tranen gelaten, toen ik hoorde dat mijn man niet meer bij me mocht, en ik alleen lag te wachten, moest ik me echt vermannen niet in een gigantische huilbui terecht te komen. Ik wachtte op de chirurgen kreeg mn telefoon, ik had nog even matig contact met mn man, want mn tante was bezorgder, ze wenste me succes en hield contact tot ik werd gehaald. Dat Duurde best lang. En toen kwam er iemand van de o. k. Me halen. Ik ging mee naar de operatiekamer, en daar zij de chirurg mij nog niet afgetekend te hebben, maar dat zou hij daar wel even doen. Er was dus geen gesprek vooraf. 

Ik moest gaan liggen, mn armen in beugels, vastgegespt, infuus erin, plakkers op mn lijf, en jezus, wat miste ik mijn man!! 

Ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld. 

Ze waren erg lief op de o.k. En checkten de laatste gegevens, en zeiden me aan iets leuks te denken. Ik noemde mijn kinderen. "Wat leuk, hoeveel heb je er?" ik antwoorde met: twee. "aah hoe oud zijn ze?" ik: eeeh 6 en eeeh.... 2... En weg was ik. In dromenland. 

Toen ik mijn ogen open deed, hoorde ik gelijk een lieve stem: hallo, je ligt op de uitslaapkamer en alles is goed gegaan hoor. Word maar rustig wakker. Hoe voel.je je? Ik. Wilde praten maar dat lukte niet, er kwam alleen maar eeeh uit? dus dacht: ik lijk wel een debiel.. Klinkt echt niet. Met mn hoofd was ik erbij maar mn lijf werkte nog niet mee. En voelde me nog wat wazig. Een kleine. 2 minuten later denk ik, kreeg ik mijn woorden langzaam eruit. En 5 min later kletste ik voluit tegen de verpleegster. Bekeek mn boobies en dacht; mjah.. Dis horen daar, lijken niet nieuw, chirurg heeft er zeker veel minder in gedaan. Ik vervolgens mn telefoon gekregen voor communicatie, en weer contact met mijn man. Ik heb de chirurg een anderhalf uur later aan mn bed gezien en hij vertelde me er 425 cc te hebben gebruikt. Ik dacht : huh echt? Ik nog eens kijken, en verrek! Ik had inderdaad een flinke voorgevel gekregen. Eentje die echt bij me past, niets te groot. Gewoon peefect! Ik was zo blij!

Ik mocht weg en mijn man vroeg alleen hoe het ging, pas in dd auto vroeg ik zelf: wil je, ze zien? 

Hij keek zo verrast, en zei ja natuurlijk! Graag. Achteraf bleek gewoon dat hij net zo gespannen was als ik, en wilde me niet oversuur maken, dus zei hij maar niets. Wat uiteraard averechts werkte. 

Heb onderweg naar huis alleen maar gehuild, herpakte mezelf steeds weer, maar belande steeds weer in de tranen. Eenmaal thuis keek ik om de 10 min even naar mn decolleté. Wat voelde dit normaal. Wel leek het of er een bus over mn borstkas was gereden. Een ware pijnlijke druk op het middenrif en of mn ribben gebroken waren. Iedere beweging deed godsgruwelijk zeer. En kon nog geen glas oppakken. Mn boobies waren gevoelloos. Nog verdoofd. Savonds kwam de pijn van mn boobies erbij. Het voelde alsof ik stuwing had. 2 in de fik op ontploffen staande bulten op een aangereden borstkas. Pff wat een hel! 

Ik heb gelukkig 3 x een anderhalf uur kunnen slapen die nacht. Ik ben buik/zij slaper, maar dat ging hem sws al niet worden. Ik ben nu momwnteel 3 dagen po en de pijn is nu op af en toe na goes te handelen. Ik koel mn borsten veel. En dat lijkt de zwelling ook echt te minderen. En de druk af te nemen. 

Ik heb me erg vergist in de napijn, en sta iedere avond tw popelen mn bh te wisselen en weer even te kijken hoe ze erbij staan/hangen. En kijk zo enorm uit om me weer fatsoenlijk aan te kleden! Want loop er nu bij als een sloeber met ongekamt haar in te makkelijke kleding ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.