Ga naar inhoud

Nikkyy : 22 december 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Wat ik ook nog even wil vermelden is dat mijn man, echt alles voor me doet. Ik moet er even om vragen maar zwlfs snachts gaat hij eruit om paracetamol te pakken en helpt me overeind. Hij draait het huishouden en zorgt voor de kids en onze pup. En heeft gelijk bewondering voor alles wat ik normaal gesproken doe in huis. 

Vanavond ga ik pas voor het eerst weer even weg van hujs. Kerstavond vieren. Ik zal er bijlopen als een onverzorgde bejaarde maar dat hinderd niet. Denk dat ik wel weer kan make uppen, en ga vandaag ook voor het eerst weer douchen. Ik was me uiteraard iedere dag, maar snak nu wel naar een douche. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je verslagje meegelezen. Wat een hectiek ervoor, gelukkig ben je wel goed je narcose in en uitgekomen. Kan door de stress ook vervelender zijn. Je arme man ook. Lief dat hij dacht ik zeg maar niks, maar zo verkeerd uitgepakt voor jou. Gelukkig is die ellende achter de rug. Wat zenuwen al niet met je kunnen doen. 

Je foto's zijn prachtig. Je borsten dan, lol. Veel plezier vanavond, probeer niet te veel te doen en naar je lichaam te luisteren, je bent nog zo kort po. Fijne kerstavond.?xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2018 om 11:34, M&M&m zei:

Heb je verslagje meegelezen. Wat een hectiek ervoor, gelukkig ben je wel goed je narcose in en uitgekomen. Kan door de stress ook vervelender zijn. Je arme man ook. Lief dat hij dacht ik zeg maar niks, maar zo verkeerd uitgepakt voor jou. Gelukkig is die ellende achter de rug. Wat zenuwen al niet met je kunnen doen. 

Je foto's zijn prachtig. Je borsten dan, lol. Veel plezier vanavond, probeer niet te veel te doen en naar je lichaam te luisteren, je bent nog zo kort po. Fijne kerstavond.?xx

Dankjewel. Lief! 

Ben op de derde dag te druk geweest.helaas. Ik had minder pijn en ging weer wat ondernemen, en. Lag daardoor helaas met kerstavond weer te knijpen van de pijn.. Vandaag (dag 4) dus weer even terug naar niets doen. (kukelde vanmorgen bijna van de trap, en moest mezelf opvangen, dat was geen prettig begin. Gewoon veel te weinig slaap) Wil geen risico lopen op complicaties dus ik moet inderdaad veel beter opletten. 

Jij ook fijne dagen. Geniet er lekker van. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2018 om 10:12, Flowersh zei:

 

 

Ach nou gelukkig heeft het geholpen!! Ik ben ook gelijk naar het forum gegaan als ik omging van de pijn om te kijken of andere het ook hadden en het wel normaal was hahaha geeft stress!

 

Ik weet zeker hoe je je voelt, ik heb zoveel gehuild die 1e dagen, zo ongelukkig was ik.. Had echt spijt, de zwelling was zo erg een borst was zo opgezwollen, de pijn was ondraagelijk & toen kreeg ik ook echt een brandend gevoel bij de wond van me rechterborst. Zo'n snijdende pijn bij elke beweging, me vriend heeft me echt er door heen moeten praten :32:

 

Bij dag 3 wou ik toch proberen me sportbh uit te doen om te kijken hoe ze er nou uit zagen nou ik werd licht in me hoofd, trillende beentjes en moest de bh onmiddelijk weer aan, ik was zo angstig :12:

Vanaf dag 4 begint het echt beter te gaan, ik durf meer ook te doen en daardoor maak ik de situatie ook minder erg dan alleen maar te huilen en bang te zijn, dus voel nog die snijdende pijn maar daar bijt ik echt ff doorheen

Ohja ik zou voor de zwelling iets uit de vriezer op je borst leggen, dat hielp bij mij ook heel erg

 

En over die knot omg dat kon ik ook echt niet, me vriend probeerde wat van me haar te maken.. Ik loop er in ieder geval als n dakloze bij ?

Kortom dit hele verhaal je bent zeker niet de enige !!! Maar dat lees je ook zeker op dit forum meis:)  

 

? xx

Eyy! Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het met dw pijn? Ik jeb vandaag bewust nists gedaan want was gisteren te druk en dat leverde savonds weer helse pijnen op.. 

Ik lag de eerste nacht met een bevroren schnitzel op mn borst ??? dag erna doperwten en toen eindelijk de cold packs in huis? ben blij voor je dat je het ergste achter ds rug hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Nikkyy zei:

Eyy! Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het met dw pijn? Ik jeb vandaag bewust nists gedaan want was gisteren te druk en dat leverde savonds weer helse pijnen op.. 

Ik lag de eerste nacht met een bevroren schnitzel op mn borst ??? dag erna doperwten en toen eindelijk de cold packs in huis? ben blij voor je dat je het ergste achter ds rug hebt!

Het gaat nu een stuk beter godzijdank!! 

Heb alleen af n toe dat me rechter wond nog brand maar heb vandaag voor t eerst mee gegaan in de auto en boodschappen gedaan, normale kleding aan en helemaal gedoucht eindelijk na 1

week ?

 

Voelde me echt een dakloze al die dagen bah ?  lag ook de 1e nachten met een bevroren aquawater fles op me borst haha 

 

Hoe voel je je nu? Wat ik hierboven al zei die 1e 4 dagen waren afschuwelijk en erna werd het geleidelijk minder

Mentaal ben ik nu ook weer een beetje in orde want was een emotioneel wrak hahaha 

 

Hield ze in de auto trouwens wel vast bij bochten of hobbels voor de zekerheid dat de prothese niet te heftig beweegt 

 

Welke bh's heb jij eigelijk?? :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowersh wat goed om te horen dat je je veel beter voelt. En weer de deur uit zal ook een oppepper geweest zijn. 

Dat dakloze gevoel herken ik mezelf ook heel erg in. Qua kleding en mn haar?  

Wij hebben een bad, die heb ik dag 2 een beetje gevuld en daar ben ik in gaan zitten om in ieder geval mn onderkant te wassen. En mn armen en buik op te frissen, die waren ook knalroze van de desinfectie denk ik. De rest gelaten voor wat het was. Vandaag ga Ik douchen en mijn man gaat mn haar wassen! Eindelijk ??? heb vannacht voor het eerst een paar uur achter elkaar geslapen, de pijn is goed te doen in verhouding met de eerdere dagen. Heb nu meer last van de vermoeidheid. Voel me een dweil, maar straks opfrissen, kijken of het lukt weer even te pitten, dan zal ik me weer veel fijner voelen denk ik. 

Het zal vast geen straf zijn je boobies vast te houden onderweg ?? ik zou ze ook beschermen met mn leven??  je hebt er flink wat voor moeten ondergaan, en daar ben je voorzichtig mee. Logisch. En dat gehobbel is nog helemaal niet prettig. 

Ik heb anne carefix bh's level 4. En ben er niet super blij mee. De onderrand had een stuk breder gemogen (dw band onder de borst) want die rolt steeds op en gaat dan vervelend zitten onder mn borst. En aangezien ik dus wat minder mobiel ben, is het nogal irritant om de rand steeds naar beneden te trekken. Maar moet wel, want de wondjes hebben er weer onder te lijden. Voel ze regelmatig branden. 

Als je een stukje terug scrollt op dit topic van mij, heb ik een operatieverslag en foto's geplaatst. Misschien leuk om even te kijken. Het lukte me niet een album te maken. Straks zet ik weer nieuwe foto's neer. 

Ik vond jou resultaat echt al mooi! Geniet er maar lekker van! 

??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nikkyy zei:

@Flowersh wat goed om te horen dat je je veel beter voelt. En weer de deur uit zal ook een oppepper geweest zijn. 

Dat dakloze gevoel herken ik mezelf ook heel erg in. Qua kleding en mn haar?  

Wij hebben een bad, die heb ik dag 2 een beetje gevuld en daar ben ik in gaan zitten om in ieder geval mn onderkant te wassen. En mn armen en buik op te frissen, die waren ook knalroze van de desinfectie denk ik. De rest gelaten voor wat het was. Vandaag ga Ik douchen en mijn man gaat mn haar wassen! Eindelijk ??? heb vannacht voor het eerst een paar uur achter elkaar geslapen, de pijn is goed te doen in verhouding met de eerdere dagen. Heb nu meer last van de vermoeidheid. Voel me een dweil, maar straks opfrissen, kijken of het lukt weer even te pitten, dan zal ik me weer veel fijner voelen denk ik. 

Het zal vast geen straf zijn je boobies vast te houden onderweg ?? ik zou ze ook beschermen met mn leven??  je hebt er flink wat voor moeten ondergaan, en daar ben je voorzichtig mee. Logisch. En dat gehobbel is nog helemaal niet prettig. 

Ik heb anne carefix bh's level 4. En ben er niet super blij mee. De onderrand had een stuk breder gemogen (dw band onder de borst) want die rolt steeds op en gaat dan vervelend zitten onder mn borst. En aangezien ik dus wat minder mobiel ben, is het nogal irritant om de rand steeds naar beneden te trekken. Maar moet wel, want de wondjes hebben er weer onder te lijden. Voel ze regelmatig branden. 

Als je een stukje terug scrollt op dit topic van mij, heb ik een operatieverslag en foto's geplaatst. Misschien leuk om even te kijken. Het lukte me niet een album te maken. Straks zet ik weer nieuwe foto's neer. 

Ik vond jou resultaat echt al mooi! Geniet er maar lekker van! 

??

 

 

Ik heb het gelezen!! Ach gelukkig is het wel goed gekomen tussen jou en je man en helpt ie je wel met alles!! Heel belangrijk de 1e dagen en dan zou je wss nu wel merken dat het met baby stapjes beter gaat ? 

 

Ik heb je foto's gezien, jou borsten zien er ook erg goed uit, ik vind dat je voor dag 2 erg weinig zwelling hebt. Bij mij aan de boven kant was die zwelling enorm en nu is het gelukkig wel een stuk minder.  

 

Ja dat heb ik met de carefix bonnie, die zit rolt echt op strak tegen me litteken, dus heb de carefix ava en sportbh van de hunkemoller besteld en die zitten top!?

 

Heerlijk dat jullie een bad hebben dat zou ik nu heel goed kunnen gebruiken. 

Ik heb gister gedoucht, wel me pleisters afgeplakt maar me oksels wassen gaat nog niet echt soepel me borst is echt groot die zit in me oksel zowat ??

 

Ben benieuwd naar je volgende foto's!! 

????

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Flowersh zei:

Ik heb het gelezen!! Ach gelukkig is het wel goed gekomen tussen jou en je man en helpt ie je wel met alles!! Heel belangrijk de 1e dagen en dan zou je wss nu wel merken dat het met baby stapjes beter gaat ? 

 

Ik heb je foto's gezien, jou borsten zien er ook erg goed uit, ik vind dat je voor dag 2 erg weinig zwelling hebt. Bij mij aan de boven kant was die zwelling enorm en nu is het gelukkig wel een stuk minder.  

 

Ja dat heb ik met de carefix bonnie, die zit rolt echt op strak tegen me litteken, dus heb de carefix ava en sportbh van de hunkemoller besteld en die zitten top!?

 

Heerlijk dat jullie een bad hebben dat zou ik nu heel goed kunnen gebruiken. 

Ik heb gister gedoucht, wel me pleisters afgeplakt maar me oksels wassen gaat nog niet echt soepel me borst is echt groot die zit in me oksel zowat ??

 

Ben benieuwd naar je volgende foto's!! 

????

Ik heb de verpakkingen weggegooid. Geen idee welke carefix bh's ik heb. 

Maar.. Heb vandaag echt een mega goede dag. Nauwelijks pijn. Maar doe okk zo min mogelijk. Wel in de auto op pad geweest even op visite, en dat ging prima. Mn man moest me wel even helpen met mn jas, want achterwaartse bewegingen maakt dat mn spier aanspant. En voel vooral trekkingen in mn oksel. 

Maar ik ben echt heel tevreden en mega blij met mn boobies?

Ik kon ook mn oksels niet wassen, en gezien mn man mn haar ging wassen, heeft ie gelijk de achterkant, oksels en benen meegenomen. ?

Ik heb verder niets afplakt. Maar wel geprobeerd droog te houden. Dat lukte niet. Dus erna gelijk droog gedept. Ik hoop dat dat geen kwaad kan. Maar ik check alles voor het slapen gaan.dan maak ik ook de foto's, kan ik het voor mezelf goed bijhouden. Voor de fun. En eventueel voor als er complicaties optreden. 

Ben ook zeker blij met dat bad, want voelde me te slecht en te bibberig om de eerste dagen onder de douche te stappen. Ik ga deze week ook even kijken naar een betere bh. Eentje die ik overdag kan dragen. Hou. Ik deze wel voor de nacht. Normaal. Slaap ik in 40 verschillende standen van half uit bed, tor overdwars, nu lig ik 'opgebaard'.. Plat op mn rug. 

Het is bij ons net een mortuarium ? want mijn vent slaapt ook zo??

Maar dan is de carefix prima. ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Nikkyy zei:

Ik heb de verpakkingen weggegooid. Geen idee welke carefix bh's ik heb. 

Maar.. Heb vandaag echt een mega goede dag. Nauwelijks pijn. Maar doe okk zo min mogelijk. Wel in de auto op pad geweest even op visite, en dat ging prima. Mn man moest me wel even helpen met mn jas, want achterwaartse bewegingen maakt dat mn spier aanspant. En voel vooral trekkingen in mn oksel. 

Maar ik ben echt heel tevreden en mega blij met mn boobies?

Ik kon ook mn oksels niet wassen, en gezien mn man mn haar ging wassen, heeft ie gelijk de achterkant, oksels en benen meegenomen. ?

Ik heb verder niets afplakt. Maar wel geprobeerd droog te houden. Dat lukte niet. Dus erna gelijk droog gedept. Ik hoop dat dat geen kwaad kan. Maar ik check alles voor het slapen gaan.dan maak ik ook de foto's, kan ik het voor mezelf goed bijhouden. Voor de fun. En eventueel voor als er complicaties optreden. 

Ben ook zeker blij met dat bad, want voelde me te slecht en te bibberig om de eerste dagen onder de douche te stappen. Ik ga deze week ook even kijken naar een betere bh. Eentje die ik overdag kan dragen. Hou. Ik deze wel voor de nacht. Normaal. Slaap ik in 40 verschillende standen van half uit bed, tor overdwars, nu lig ik 'opgebaard'.. Plat op mn rug. 

Het is bij ons net een mortuarium ? want mijn vent slaapt ook zo??

Maar dan is de carefix prima. ?

 

 

Wel top dat je herstel best soepel loopt!! Ik was gister ook met me vriend weg in de auto en voelde echt weer me litteken branden/trekken bij bochten en hobbels dus was daar niet zo blij mee !

 

Hahah mortuarium dat herken ik heel erg zo slapen wij ook ? Ik ben normaal een buik slaper maar dat word hem voorlopig echt niet ?? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2018 om 17:16, Nikkyy zei:

Dankjewel! lief! Het was geen kerstkado ? maar de timing is perfect, nu mijn man vrij is? word jij ook binnenkort geopereerd of heb je het al achter de rug?

?

Hoi...

Ik ben 7 november al geholpen.

Succes met je herstel.

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.