Ga naar inhoud

Wat deden jouw tepels?


Aanbevolen berichten

Hee hallo

 

even een gekke vraag.

Ik zoek naar verhalen over wat er gebeurde met jullie tepels na de borstvergroting.

En dan doel ik op, werden je tepels groter, bleven ze t zelfde, gevoelig, niet gevoelig?

Bleven ze dezelfde kant op richten (dus je tepels stonden recht vooruit, doen ze dat nu nog steeds)

Zijn ze juist naar de zijkant gegaan? 

Dat soort dingen ben ik erg benieuwd naar.

Ikzelf heb dan dus ook nog geen borstvergroting gehad.

 

Groetjessss Soof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk weinig verschil. Misschien ietsjes groter maar weet t niet eens zeker. 

Ze waren na de operatie wel echt mega gevoelig! Jach! 

En dan is een niet voorgevormde bh ook niet zo fijn... kleding schuurt er dan ook zo overheen (vestje met rits bijv)

maar goed, dat wordt vanzelf ook weer minder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepels zijn eigenlijk niet veranderd. Mijn tepelhop is misschien een heel klein beetje groter geworden. Wel zijn ze hyper gevoelig geweest maanfen lang. Dat word nu steeds minder. Mijn man mag er nu sinds een paar maanden weer aankomen :D 

Ik ben nu bijna een jaar po dus het herstel zit er bijna op....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de 16 jaar dat ik protheses heb zijn mijn tepels en tepelhof toch wel wat verandert .. Na de eerste bv via de tepelhof was het gevoel aan de bovenkant helemaal weg, dit heeft zich eigenlijk nooit spontaan hersteld tot aan mijn wissel 3 weken geleden .. Nu zijn ze zeer gevoelig, zowel boven als onder de tepel .. Hopelijk blijft het gevoel nu wel intact .. Mijn tepelhof is wat groter geworden, dit gebeurde eigenlijk vrij snel na de eerste bv ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.