Ga naar inhoud

Nikka : 21 november 2018 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Gast Nikka

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Vogeltje zei:

Gefeliciteerd met je aanwinsten! Ja douchen is even eng he! Ik zit op 7 dagen po (donderdag) en heb dinsdag pas mn haar gewassen. Ook op een stoeltje met mn vriend. Washandjes erop voor de zekerheid ookal mocht de shampoo over de wondjes heen. Slapen in de nacht zijn de rotste momenten ...  maar dat komt wel goed na verloop van tijd!

 

Oh ja maak fototjes per dag! Al hou je ze voor jezelf zoals ik doe. Dan zie je zooveel verschil dag na dag wat je op t blote oog niet zou zien. Heel bizar!

Dankjewel jij bent al wat verder hoe is het met de (spier)pijn?  

 

Heb idd net foto’s gemaakt voor ik in de douche ging. Zitten ze bij jou al helemaal op zijn plek? Bij mij nog hoog nu maar komt goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden, Nikka zei:

Dankjewel jij bent al wat verder hoe is het met de (spier)pijn?  

 

Heb idd net foto’s gemaakt voor ik in de douche ging. Zitten ze bij jou al helemaal op zijn plek? Bij mij nog hoog nu maar komt goed 

Yes klopt dag7! Na dag 4/5 is het bij mij steeds beter gegaan. Betreft spierpijn! Ik had verkeerde medicatie voorschrift  gekregen waardoor de eerste 3 nachten drama was! Had meer last van mn maag dan borst. Je gaat steeds meer kunnen. Zo probeer ik voor jet eerst alleen te douchen alleen behulp van afdrogen natuurlijk. 

 

Ik had ook vaak hulp nodig om overeind te komen en dat lukt nu ook steeds meer zelfs. Heftige spierpijn is eraf, nog wel een druk. alleen sinds dag 6 begon ik de wonden wat meer te voelen dus krijg je een andere soort pijn, maar veel minder erg dan de eerste 2/3 dagen!! Daar moet je echt ff doorheen meid. En krijg ik soms wat steekjes in mijn borst, maar dat komt juist omdat je spier weer op gang komt en alles aan het settelen is.

 

Ze zijn nog wel heel zwaar, maar er is wel 500cc in gegaan en ik had bijna niks ban mijzelf. Een kleine B. strakke spier dun velletje en slank lijf waardoor het wel ff een klap was. Ik was ook over gegaan op de ocycodon en had dit door verkeerd advies verkeerd gebruikt waardoor ik nacht2 de spoeseisendehulp belde. Had al darmproblemen dus kon dat niet gebruiken.

 

ze zitten veel meer op hun plek als ik dag 1 en 7 naast elkaar leg! Alleen dat proces duurt natuurlijk 6 maanden tot echt alles hersteld is. Meeste vocht is al gezakt bij mij en ze vormen nu wat ronder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Nikka zei:

Ahh wat balen zeg! Idd maar overdag wat uurtjes pakken. Ik heb van 11-2 geslapen en toen was ik ook wakker. 2-4 heb ik voor me uit zitten kijken en bh’s zitten kijken voor erbij :P en toen nog 2 uurtjes geslapen. 

 

Ik word wakker omdat ik mijn draai niet kan vinden. Maar je kunt niet opdraaien dus buikspieren omhoog uit bed en weer hoger instappen. :rolleyes: Heb enorme spierpijn gevoel in mijn borstspieren en aan de zijkant bij mijn ribben. Kan mijn handen nauwelijks nog uitsteken. Net de medicijnen weer genomen en zit alweer lekker met een ijspack. Is de zwelling bovenin bij jou ook minder? 

Ja bij mij gaat het heel goed bijna geen spierpijn ook geen last met mijn armen daarom moet heel erg opletten dat ik niks forceer heb alleen de paracetamol en de ontstekingsremmers genomen, had echt verwacht veel meer last te hebben... de zwelling is al iets minder, en ik vind ze echt heel mooi, maar wel groot ben echt blij dat ik niet voor de full ben gegaan!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Ja bij mij gaat het heel goed bijna geen spierpijn ook geen last met mijn armen daarom moet heel erg opletten dat ik niks forceer heb alleen de paracetamol en de ontstekingsremmers genomen, had echt verwacht veel meer last te hebben... de zwelling is al iets minder, en ik vind ze echt heel mooi, maar wel groot ben echt blij dat ik niet voor de full ben gegaan!! Xxx

Ahh wat fijn zeg!! Ik neem idd ook alleen de paracetamol en de ontstekingsremmer. Die zware heb ik niet nodig. Wilde al een privé album maken dat je kan kijken wel leuk omdat we precies hetzelfde hebben maar weet niet hoe dat moet? Jij we @Jenny1981 ik doe alles op mijn mobiel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Nikka zei:

Wilde al een privé album maken dat je kan kijken wel leuk omdat we precies hetzelfde hebben maar weet niet hoe dat moet? Jij we @Jenny1981 ik doe alles op mijn mobiel 

Lees even de mededeling bovenaan het forum, de mededeling voor iedereen :)
Daarin staat ook een link naar de galerij, maar het is ook altijd handig om het hele topic even te lezen ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, best_boobie zei:

Lees even de mededeling bovenaan het forum, de mededeling voor iedereen :)
Daarin staat ook een link naar de galerij, maar het is ook altijd handig om het hele topic even te lezen ;) 

 

xxx

Dankjewel nu heb ik het gevonden idd. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Mijn profiel doet het op dit moment niet ze zijn er mee bezig, zodra ik het heb uitgevogeld laat ik het je weten! Xxx

@Jenny1981Heb je toestemming gegeven dan kun je kijken. Heb er geen begin foto’s instaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even spammen hoor :36: Krijg ik ook nog een cadeautje van mijn mannetje :123: super lief 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Zal morgen nog wat foto’s maken:01:

Dat poppetje hihi. Ik maak ook gewoon elke dag foto’s. Dan kan ik het een beetje bijhouden en vergelijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Nikka said:

Vooruit ;) en dat was het dan ook #onzeker

Hihi Ohja ze zitten inderdaad nog erg hoog. Maaaaar als we iets geleerd hebben van dit forum is dat geduld het keyword is! Ze worden vast helemaal prachtig! Het begin is er alvast :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Marg23 zei:

Hihi Ohja ze zitten inderdaad nog erg hoog. Maaaaar als we iets geleerd hebben van dit forum is dat geduld het keyword is! Ze worden vast helemaal prachtig! Het begin is er alvast :53:

Daar gaan we wel voor. Vind het nog geen gezicht. Lief, dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jenny1981 zei:

Net een nieuwe foto geplaatst... hoe gaat het met je? Xxx

Oh dalijk eens kijken. Heb vandaag een mindere dag. Nacht was goed maar geestelijk is het even bleh. Mij borsten zijn aan de onderkant wel al zachter maar bovenop is het nog gigantisch. Spierpijn lijkt wel iets minder te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.