Ga naar inhoud

Nikka : 21 november 2018 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Gast Nikka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden, DoubleD zei:

Ah wat lief v j vriend! Kun je iets moois v uitzoeken :35: hoe is t met je?

Ja idd, nu al zin in :D de pijn word met de dag minder. Gisteren was denk ik de meest ergste en die vond ik nog goed te hebben. Dus qua pijn vind ik het 100% meevallen. Het helemaal stil gezet worden met je armen vind ik lastiger. Verveel me enorm en het irriteert me dat ik niks met de kindjes kan dan zie je die gezichtjes helemaal sip. Maar goed over 2 weken is het alweer heel anders 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Nikka zei:

Oh dalijk eens kijken. Heb vandaag een mindere dag. Nacht was goed maar geestelijk is het even bleh. Mij borsten zijn aan de onderkant wel al zachter maar bovenop is het nog gigantisch. Spierpijn lijkt wel iets minder te zijn. 

Nacht was bij mij slecht meer last van spierpijn rechterborst, en alles voelt echt nog heel strak, onderkant borst nog steeds een verdoofd gevoel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Nacht was bij mij slecht meer last van spierpijn rechterborst, en alles voelt echt nog heel strak, onderkant borst nog steeds een verdoofd gevoel...

Oh dat is minder. Strak heb ik ook idd. Verdoofd gevoel heb ik nog nergens gehad. Het ziet er al wel mooi uit bij je :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nikka zei:

Oh dat is minder. Strak heb ik ook idd. Verdoofd gevoel heb ik nog nergens gehad. Het ziet er al wel mooi uit bij je :35:

Vandaag heeft mijn man mijn haren gewassen echt hilarisch! Douchekop recht in mijn oor hahaha we zien er maar de humor van in:45: wel fijn even helemaal schoon weer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jenny1981 zei:

Vandaag heeft mijn man mijn haren gewassen echt hilarisch! Douchekop recht in mijn oor hahaha we zien er maar de humor van in:45: wel fijn even helemaal schoon weer..

Hahaha ik had gisteren precies hetzelfde. Ze zijn iets lomper hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenny1981 ik heb een foto van vandaag erin gezet. De zwelling is hier al vele malen minder. Zakken moet nog komen dat wel. Hoe ben jij de dag doorgekomen? Hier wel goed ben lekker al een grote ronde wezen wandelen. Was wel moe erna maar dat geeft niks. Is je spierpijn nog erger geworden? Hier word het juist allemaal minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Nikka zei:

@Jenny1981 ik heb een foto van vandaag erin gezet. De zwelling is hier al vele malen minder. Zakken moet nog komen dat wel. Hoe ben jij de dag doorgekomen? Hier wel goed ben lekker al een grote ronde wezen wandelen. Was wel moe erna maar dat geeft niks. Is je spierpijn nog erger geworden? Hier word het juist allemaal minder. 

Ik heb vandaag nog lekker rustig aan gedaan, mijn ouders en een vriendin zijn op bezoek geweest, overdag heb ik niet veel last voel alleen mijn rug een beetje, gisteren nacht had ik wel wat steken in mijn borst, en vandaag voel ik af en toe het vocht in mijn borsten heel apart, niet pijnlijk maar net of er luchtbelletjes in zitten hihi ben vandaag wel vergeten mijn paracetamol te pakken om 13:00 door de visite vergeten maar heb om 18:00 gewoon weer gepakt...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen, lekker zeg een rustig dagje.

 

3PO alweer hier gaat het echt heel goed. Ik heb geen pijn meer ik slaap hele nachten door. Vandaag het idee dat mijn borsten ‘kraken’ als ik beweeg hihi. Neem de paracetamol en de ontstekingsremmer nog maar dat is ook vandaag de laatste dag. Ben ik wel blij mee want ben heel de dag misselijk van al die pillen. Ga vandaag weer eens de douche bezoeken en mijn nagels worden weer gedaan vandaag :43: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikka wat fijn dat het zo goed gaat met je! Wat mag je al snel stoppen met de para en ontstekingsremmers, ik moet die nog tm dag 8 slikken. En kan ook nog niet helemaal zonder merk ik.

 

Fijn dat je lekker kan slapen. Mag jij op je zij slapen of slaap je op je rug? Ik wordt 1x per nacht wel wakker omdat ik dan echt niet meer lekker lig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt? Ik heb voor 3 dagen medicatie en als ik het nodig heb mag ik dan paracetamol nemen. Wat balen dat je nog niet zonder kan. Waar heb jij nog pijn? 

 

Ik heb een kussen onder mijn matras gelegd en dan een zwangerschapskussen mee in bed. Slaap op mijn rug. Ze hebben niet gezegd of ik op mijn zij mag slapen maar dat is me nog niet gelukt. Die druk op mijn ribben vind ik nog niet fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek he al die wisselde adviezen aan medicijnen enzo per kliniek.

Ik voel het vooral trekken bij de littekens en als ik wakker wordt steekt het soms bij 1 en soms bij beiden borsten.

 

Ik slaap ook met bed omhoog, hebben verstelbare lattenbodem.  En zwangerschapskussen onder mn benen en 1 in mn nek.  Op mn zij lukt me ook niet. Draai mn benen wel beetje op zij, maar bovenlijf echt nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nikka zei:

Goeiemorgen, lekker zeg een rustig dagje.

 

3PO alweer hier gaat het echt heel goed. Ik heb geen pijn meer ik slaap hele nachten door. Vandaag het idee dat mijn borsten ‘kraken’ als ik beweeg hihi. Neem de paracetamol en de ontstekingsremmer nog maar dat is ook vandaag de laatste dag. Ben ik wel blij mee want ben heel de dag misselijk van al die pillen. Ga vandaag weer eens de douche bezoeken en mijn nagels worden weer gedaan vandaag :43: 

Goedemorgen dat kraken heb ik ook idd, heb vannacht wel een pijnstiller genomen en nu heb ik ook goed geslapen wel een beetje duf wakker geworden, maar dat trekt wel weer weg, laatste dagje pillen!! Fijn want ik begon ze al vergeten in te nemen, ik ga vandaag lekker voor een wandeling in het bos!! Even wat frisse lucht, fijne dag vandaag!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jenny1981 zei:

Goedemorgen dat kraken heb ik ook idd, heb vannacht wel een pijnstiller genomen en nu heb ik ook goed geslapen wel een beetje duf wakker geworden, maar dat trekt wel weer weg, laatste dagje pillen!! Fijn want ik begon ze al vergeten in te nemen, ik ga vandaag lekker voor een wandeling in het bos!! Even wat frisse lucht, fijne dag vandaag!:53:

Fijn dat die geholpen heeft! Geniet van je wandeling vandaag xx 

 

ik heb nog nieuwe foto’s in mijn album gezet het begint een beetje vorm te krijgen gelukkig :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nikka zei:

Fijn dat die geholpen heeft! Geniet van je wandeling vandaag xx 

 

ik heb nog nieuwe foto’s in mijn album gezet het begint een beetje vorm te krijgen gelukkig :56:

Dank je! Heb net al gekeken, begint echt vorm in te komen, jippie!! Ik heb ook een nieuwe gepost:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jenny1981 zei:

Dank je! Heb net al gekeken, begint echt vorm in te komen, jippie!! Ik heb ook een nieuwe gepost:101:

Ja hè. Dat geeft me hoop haha 

oh ga even spieken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Nikka said:

Goeiemorgen, lekker zeg een rustig dagje.

 

3PO alweer hier gaat het echt heel goed. Ik heb geen pijn meer ik slaap hele nachten door. Vandaag het idee dat mijn borsten ‘kraken’ als ik beweeg hihi. Neem de paracetamol en de ontstekingsremmer nog maar dat is ook vandaag de laatste dag. Ben ik wel blij mee want ben heel de dag misselijk van al die pillen. Ga vandaag weer eens de douche bezoeken en mijn nagels worden weer gedaan vandaag :43: 

Ah wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat zeg! :D En zo snel ook al. Heerlijk!

Goed begin van het weekend zo! Geniet er van :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.