Ga naar inhoud

vitalia : 29 oktober 2018 : Dr. Meesters: Mooi Kliniek


Gast vitalia

Aanbevolen berichten

Hallo, 

ben vandaag 2 dagen PO na een prothese wissel. Na 4 jaar is er een scheur geconstateerd in mijn Natrelle 320 CC low profiel. Heb nu voor POLYTECH protheses met speciale coating gekozen met hoge profiel, anatomisch. Dat is erg wennen, zelfs schrikken want ze zitten erg hoog. Zou later voor en na foto’s plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danke, ontzettend fijn om verloop met jullie mogen delen. Heb inmiddels bijna geen pijn meer, wel beetje zwak en duizelig bij opstaan. Foto's staan in mijn album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen zonder zorgen! Vandaag 1 week PO. Eerste dag zonder pijnstillers en antibiotica en het gaat super. Mijn conclusie is dat herstel bij wissel stuk lichter is dan bij de 1e BV. Er is al simpelweg een ruimte bij de borstspieren aanwezig waardoor zelling en pijn echt minimaal zijn. De cupmaat is D gebleven wel heb ik nu andere vorm van de boobs, iets voller van boven :).  Heel grappig, ik doe wel 10x per dag mijn bh uit om ze te bewonderen. Ik heb trouwens mijn oude inplanten mee gekregen en er zit idd mega scheur in. Ben superblij dat ik alles op tijd hebt ontdekt, echt een geruststelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, vitalia zei:

Goedemorgen zonder zorgen! Vandaag 1 week PO. Eerste dag zonder pijnstillers en antibiotica en het gaat super. Mijn conclusie is dat herstel bij wissel stuk lichter is dan bij de 1e BV. Er is al simpelweg een ruimte bij de borstspieren aanwezig waardoor zelling en pijn echt minimaal zijn. De cupmaat is D gebleven wel heb ik nu andere vorm van de boobs, iets voller van boven :).  Heel grappig, ik doe wel 10x per dag mijn bh uit om ze te bewonderen. Ik heb trouwens mijn oude inplanten mee gekregen en er zit idd mega scheur in. Ben superblij dat ik alles op tijd hebt ontdekt, echt een geruststelling.

 Hey, ze zien er erg mooi uit. Zo fijn on jouw verhaal te lezen. Ik heb nu ook natrelle fm 310 dual plane anatomisch en ook bij mij is na 5 jaar een scheur ontdekt. Ik ga nu waarschijnlijk voor ronde MI 360 dual plane. Ze worden ook iets lager gezet. Ik vond ze erg bol aan de bovenkant.hoef niet perse veel groter. Ben 1.68 en 54 kilo. Ik ben zo benieuwd hoe t eruit komt te zien, wanneer ik geopereerd word maar vooral naar de pijn. Vorige keer vond ik een HEL. Ben echt niet kleinzerig maar bevallen vond ik minder zeer doen. Maar jij geeft me goede hoop! Succes met je herstel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.