I.Winkelmolen

I.Winkelmolen : 29 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hi,

mijn naam is Imke en ik word in Januari geopeerd. Het eerste consult gehad bij kliniek heyendael en daar voelde ik me zo goed bij dat we meteen een afspraak voor de operatie hebben gemaakt. 

Toch blijf ik twijfelen over de cc’s..

We kwamen uit op 375, maar we twijfelde tussen de 400 & 375.

Zijn er hier dames die een B-cup hebben en 375 cc?

Liefs 

Wat leuk! Ik Ben daar ook geopereerd 8 weken terug. Ik heb een 75b gehad alleen heb maar 345cc , ietsje minder dus. Zo’n klein verschil ga je waarschijnlijk niet erns echt zien hoor!  Maat kiezen blijft lastig, heb je foto’s gemaakt, kunnje die altijd nog even terug kijken!

Guest cgg

Hoihoi!

ik word (wss) 18 februari geopereerd door Frans Straten. Ik las dat jij anatomische protheses hebt! Zou jij mij willen toevoegen aan je album? Ben erg benieuwd. Heb je ook een voor foto?

Hee

Ik word ook in januari geopereerd. 

Ook bij heyendael

Ik heb ook een B cup en heb gekozen voor mentor 400cc. 

In dat opzicht zijn we het zelfde.

Helaas heb ik dus geen ervaring verder voor je, want ik moet dus ook nig geopereerd worden.

400 en 375 is idd een super klein verschil. 

Ik hoor van veel meiden dat ze altijd groter hadden willen kiezen uiteindelijk. 

Dus wie weet geld dit ook voor jou.

@I.Winkelmolen wat doet je twijfelen? 

Als je het beide mooi vind zou ik voor de grootste gaan. Ik denk dat je beide wel mooi gaat vinden. JE hoeft achteraf niet veel spijt te hebben welke je ook kiest wat het verschil is bijna niet te zien.

Succes!

@Soofjetunie @Ellen125

Ik denk dat ik inderdaad even naar de kliniek ga bellen en vragen of ze de 400 ook bestellen, en dat hij dan tijdens de operatie kijkt wat het mooiste is. Het zal inderdaad maar een minimaal verschil zijn, maar ben er zo mee bezig haha. 

Snap ik wel hoor. Je wilt natuurlijk wel de beste keuze maken en je weet niet hoe het eruit komt te zien. 

Hoi hoi

Als je even je preciese datum doorgeeft, dan zet ik die ook nog in je titel :) Dan heb je je titel compleet :35: 

Veel plezier met aftellen nog!!

xx BB

@I.Winkelmolen, spannend!!! Morgen is het (eindelijk) zo ver :43:

Nog niet te veel zenuwen? 

Alvast heel veel succes voor morgen! 

Groetjes Ann 

Wauw morgen jou dag! Heel veel Suc6 en ook alvast veel plezier met je boobs! :) x

@Ann1997 @Jesssi

Ik werd vanmorgen wakker met kriebels in mijn buik en de zenuwen zijn verdwenen. Komt misschien zo nog wel. Moet om kwart voor 11 melden! Ga het over me heen laten komen, of in me laten komen in dit geval hihi. ☺️ 

Thanks!

• Like 1