Ga naar inhoud

Vermoeidheid


Roby

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 

 

Ik weet niet goed bij welk onderwerp ik deze vraag moet plaatsen. Excuses als ik het verkeerd heb gedaan. 

 

Ik wil graag weten of meer mensen zo ontzettend moe zijn na de operatie. Ik ben nu 3 weken po en kan soms echt staand in slaap vallen. 

 

Ik hoop dat dit er bij hoort, maar hoor graag van jullie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 @Stephh90 @gastmama @Kelly_E @ann1988 bedankt voor jullie reacties. Volgens de arts duurt het sowieso 6 weken voor het uit je lichaam is en het kan zelfs tot een jaar aanhouden. Alleen de een heeft er meer last van dan de ander. Helaas zijn wij dan de gene die er veel last van hebben. Haha @ann1988 hopelijk ben ik snel uit mijn winterslaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Roby:

@Peanut82 @Stephh90 @gastmama @Kelly_E @ann1988 bedankt voor jullie reacties. Volgens de arts duurt het sowieso 6 weken voor het uit je lichaam is en het kan zelfs tot een jaar aanhouden. Alleen de een heeft er meer last van dan de ander. Helaas zijn wij dan de gene die er veel last van hebben. Haha @ann1988 hopelijk ben ik snel uit mijn winterslaap

Oh dat meen je niet, dat is best lang nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.