Roby Posted October 15, 2018 Share Posted October 15, 2018 Hoi allemaal! Ik weet niet goed bij welk onderwerp ik deze vraag moet plaatsen. Excuses als ik het verkeerd heb gedaan. Ik wil graag weten of meer mensen zo ontzettend moe zijn na de operatie. Ik ben nu 3 weken po en kan soms echt staand in slaap vallen. Ik hoop dat dit er bij hoort, maar hoor graag van jullie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted October 15, 2018 Share Posted October 15, 2018 Dat is heel normaal. Ik heb dat gehad tot 3 masnden. Bij komt het door de narcose. Langzaam aan ging dat beter. Indien mogelijk gaf ik er lekker aan toe. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
An1977 Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Heb het nu niet gehad, maar ooit met een eerdere narcose wel. Had ik 2 maanden een winterslaap ofzo... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly_E Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Zou uiteindelijk niet van narcose zijn maar wel van de (onbewuste) stress die ermee gepaard gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephh90 Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Ik ben ook nog steeds erg moe. Doe nog regelmatig een middagdutje en ben echt rond 21:30 al helemaal kapot. Nu 3,5 week po. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peanut82 Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Ja hier nog een. Ik dacht vandaag dat ik me wel weer fit voelde! 50 minuten gewandeld en daarna weer helemaal gesloopt. Ben echt niet fit en ik ben vandaag 2 weken po. De een heeft wat meer last van de narcose als de ander denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roby Posted October 25, 2018 Author Share Posted October 25, 2018 @Peanut82 @Stephh90 @gastmama @Kelly_E @ann1988 bedankt voor jullie reacties. Volgens de arts duurt het sowieso 6 weken voor het uit je lichaam is en het kan zelfs tot een jaar aanhouden. Alleen de een heeft er meer last van dan de ander. Helaas zijn wij dan de gene die er veel last van hebben. Haha @ann1988 hopelijk ben ik snel uit mijn winterslaap 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephh90 Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 8 uur geleden zei Roby: @Peanut82 @Stephh90 @gastmama @Kelly_E @ann1988 bedankt voor jullie reacties. Volgens de arts duurt het sowieso 6 weken voor het uit je lichaam is en het kan zelfs tot een jaar aanhouden. Alleen de een heeft er meer last van dan de ander. Helaas zijn wij dan de gene die er veel last van hebben. Haha @ann1988 hopelijk ben ik snel uit mijn winterslaap Oh dat meen je niet, dat is best lang nog! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts