Jump to content

Vermoeidheid

Roby

Recommended Posts

Hoi allemaal! 

Ik weet niet goed bij welk onderwerp ik deze vraag moet plaatsen. Excuses als ik het verkeerd heb gedaan. 

Ik wil graag weten of meer mensen zo ontzettend moe zijn na de operatie. Ik ben nu 3 weken po en kan soms echt staand in slaap vallen. 

Ik hoop dat dit er bij hoort, maar hoor graag van jullie! 

@Peanut82 @Stephh90 @gastmama @Kelly_E @ann1988 bedankt voor jullie reacties. Volgens de arts duurt het sowieso 6 weken voor het uit je lichaam is en het kan zelfs tot een jaar aanhouden. Alleen de een heeft er meer last van dan de ander. Helaas zijn wij dan de gene die er veel last van hebben. Haha @ann1988 hopelijk ben ik snel uit mijn winterslaap

• Like 1

8 uur geleden zei Roby:

@Peanut82 @Stephh90 @gastmama @Kelly_E @ann1988 bedankt voor jullie reacties. Volgens de arts duurt het sowieso 6 weken voor het uit je lichaam is en het kan zelfs tot een jaar aanhouden. Alleen de een heeft er meer last van dan de ander. Helaas zijn wij dan de gene die er veel last van hebben. Haha @ann1988 hopelijk ben ik snel uit mijn winterslaap

Oh dat meen je niet, dat is best lang nog! 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.