Ga naar inhoud

Doperwt : 18 februari 2011 : Dr. Ullrich : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeey dames,

Ben ik weer ff! Vanochtend zijn de hechtingen eruit gegaan (nou ja, de knoopjes) en dat viel me alles mee. Toen we binnen kwamen, zag ik gelijk dat ik bij de verpleegkundige mocht komen die ook die hele tijd bij me op de verkoever heeft gestaan, heel fijn! Aan de linkerkant moest ze iets harder aan trekken en dat voel ik nu ook een beetje, maar goed. Verder vond ze alles er goed uitzien en hoef ik dus in principe pas eind mei weer op controle.

Vandaag is het de laatste dag van mijn eerste werkweek en ik moet zeggen, het is me alles meegevallen. Nu heb ik dan ook wel een kantoorbaan, dus inspannen zit er niet bij. Op woensdag ben ik altijd vrij en dat was ook de dag met mijn zoon de hele dag thuis (gelukkig werkte mijn man ook thuis) en dat was wel een heavy dagje qua moeheid.

Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds moeite heb met het uit bed komen. Ik heb of hulp nodig of ik moet me er echt af laten glijden. Na hoelang konden jullie weer enigzins fatsoenlijk uit bed komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! Wat gek dat je nog niet gemakkelijk uit bed kunt komen :(

Mij lukt het al een paar dagen prima, en ik ben drie dagen later geopereerd..

Waarschijnlijk zijn het je schouders die nog erg tegen werken?

Wat ik doe is elke avond voor het slapen gaan goed heet douchen, pijnstiller nemen en lekker met een boekje/tv lekker doezelen in bed. Dan ga je ontspannen slapen, misschien slaap je onbewust heel gespannen?

Wel lekker nu weekend :) Hoe oud is je zoon? En wat vind hij ervan :)

Fijn weekend, liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey! Hmmm, dat zou best eens kunnen! Het lijkt met opstaan idd dat mijn schouders niet mee willen werken alsof ze blokkeren..... Ik moet ook wel zeggen dat ik de hele 2 weken alleen onder mijn borsten heb gedouched (snappie?) en de rest met washandjes. Ja, ben een beetje een schijterd, hoor! Maar vanavond ga ik helemaal, hahaha! Wel fijn te horen dat het bij jou goed gaat en jouw ritueel klinkt goed ;)!

Mijn zoon is alweer bijna 6. Mijn nickname komt trouwens ook door hem want ik noem hem al sinds ik zwanger was "doperwt". Toen ik mijn profiel had aangemaakt realiseerde ik me dat het wel ERG toepasselijk was (yoehoe: WAS). hij vindt het allemaal wel gek. Als ik in mn BH loop of even aan het luchten ben, kijkt die raar, zo van, was da?? En hij zegt nu de hele tijd: mama heeft nu mooooooie borsten, hahahaha! Hij heeft het wel even enthousiast tegen de buren verteld, haha, dus tja, toen moest ik wel even zeggen dat het ons geheimpje is!

Heeel fijn weekend (met boobs)! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah jaaaa, vorral links, hahahaha! Die wordt om de haverklap hard en met afdrogen moet ik echt oppassen.

Mij was trouwens geadviseerd om de hechtingen 2 weken droog te houden dus ik heb de bovenkant alleen met een washandje gedaan. Daardoor kon ik er niet lekker onder gaan staan dus dat werkte ook niet mee met die pijnlijke spieren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne beginnen sinds vanochtend beide ontzettend te vervellen en dat brandt!!!Verder had ik net wat steken in mijn rechterboob, aaah. Maar nu gaat het weer. Verder weer aan het werk, balen, want de zon schijnt zoooo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vervellen lijkt me zo irritant :mellow:

En dat je tepels kunnen vervellen vind ik echt een raar idee, kan me voorstellen dat het naar voelt zeg :(

Ik dacht eigenlijk dat dit vooral voorkwam bij meiden die van niks naar heel groot zijn gegaan, en dat de huid dat niet bij kan houden. Maar met mijn bescheiden 290cc kan dit dus ook nog gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, idd, volgens mij maakt dat niet veel uit. Ik had vroegerrr een 70C en tijdens mn zwangerschap een 75E en ben toen terug gegaan naar een lege 75B. Dus uitgerekt was ik al, hahaha! En toch nu vervellen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden,

Ik volg jullie een beetje...krijg het immers zelf over een paar weken ook voor de kiezen. Goed om te lezen wat me allemaal te wachten staat, kan ik me daat vast een beetje op voorbereiden. Ik vind het allemaal wel spannen hoor! Nog twee weken..

Vdg nog ff de maat gepast. Had graag iets groter gewild...mja, tis niet anders.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden, jeetje dus mij staat het vervellen ook nog te wachten :unsure:

Ik ben als voorzorg heel driftig elke dag aan het smeren met pure vitamine E olie, dus misschien dat het ietsie pietsie uitmaakt :D

Guus, spannend he! Op hoeveel cc is je chirurg uitgekomen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben nu 3 weken po.

Die overgevoelige tepels ken ik inderdaad ook.

Maar het vervellen van de tepels heb ik niet.

Vorige week was mijn linkerborst lichtjes aan het vervellen,ik heb ze

toen ingesmeerd met bodylotion en sedertdien is het gestopt.

Klein vraagje hebben jullie ook iets meer last van de rechterborst?

Bij het opstaan 's morgens doet de rechterborst nog wat vervelend,niet te vergelijken

met de eerste dagen.Maar toch.

Groetjes Cherise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Cheries, bij mij is rechts ook gevoeliger. Maar dat komt denk ik omdat ik ook rechts ben! De eerste dagen heb ik ook met links gegegen, omdat ik mn rechter arm niet eens omhoog kreeg haha! Die spier is sterker en protesteerd dus harder tegen de prothese denk ik..

Hoe voel jij je nu na 3 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ML, op 255cc. Er paste niet meer in. Als ik zelf 300cc had gewild had dr Moojen de operatie niet eens willen uitvoeren. Ik denk dat wel genoeg zegt...

De fysio vertelde me vdg dat meer last hebt van rechterborst als rechts bent en van links als je links bent...Dus jullie hebben helemaal gelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Cheries, bij mij is rechts ook gevoeliger. Maar dat komt denk ik omdat ik ook rechts ben! De eerste dagen heb ik ook met links gegegen, omdat ik mn rechter arm niet eens omhoog kreeg haha! Die spier is sterker en protesteerd dus harder tegen de prothese denk ik..

Hoe voel jij je nu na 3 weken?

Hoi ML 86,

Waarschijnlijk heeft het dus te maken met het feit dat we rechtshandig zijn,dacht het ook wel maar toch fijn als je het ook van

een ander hoort.

Nu na 3weken po voel ik mij supergoed,alles lukt alweer alleen lijkt het nog steeds of mijn armen te kort zijn als ik omhoog

wil reiken.

Het is ook superfijn dat ik door de dag een gewone bh aan mag doen,want die sportbh knelt enorm.

Maar voor de rest mag ik echt niet klagen en ben ik nog altijd even verbaasd als ik in de spiegel kijk,maar dat gevoel

zul je wel kennen.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohooohhh, ik heb de ene dag meer last van rechts (onder mn tepel aan de binnenkant van mn borst) en de andere dag meer van links 9ander gevoel) en ik ben rechtshandig :wacko:

Ik ben wel aan het smeren geslagen met vitamine E en hoop dat het vervellen daarmee minder gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohooohhh, ik heb de ene dag meer last van rechts (onder mn tepel aan de binnenkant van mn borst) en de andere dag meer van links 9ander gevoel) en ik ben rechtshandig :wacko:

Ik ben wel aan het smeren geslagen met vitamine E en hoop dat het vervellen daarmee minder gaat worden.

Hoi doperwt(leuke naam),

Jij zal 2goed ontwikkelde borstspieren hebben,want het valt op dat rechtshandige meer last hebben van hun rechterborst

en linkshandige van hun linkerborst.

Ja,dat smeren zal zeker geen kwaad kunnen.

Meerdere hebben hier toch ook last van he.

Wel goed dat iedereen zowat de zelfde ongemakjes heeft dan weet je dat het normaal is.En er waarscheinlijk gewoon bijhoort.

Voor de rest alles ok met jou?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heey dames,

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat achtergelaten heb maar ik heb wel veel meegelezen! Ik ben nu (morgen) 8 weken PO en alles lijkt/leek heel goed te gaan. Mooi ingedaald en alles, kortom helemaal tevreden MAARRRR...... ik stond me net om te kleden in mn avondkloffie en toen zat ik de dames even een beetje te bewegen met mn handen (snappie??) en toen voelde links gewoon zoals ie hoort maar bij rechts lijkt het net of ik binnenin de prothese voel bewegen. Ik bedoel dus als ik met mn hand mn borst pak en em omhoog duw dat ik de prothese een soort van wegduw..... Kan dit??? Het voelt niet echt goed namelijk....... Ben nu echt bang dat het niet goed zit, ofzo.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.