Ga naar inhoud

Doperwt : 18 februari 2011 : Dr. Ullrich : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ehh geen idee of zit kan, verplaatst ie zich dan ook naar boven ofzo en kun je dat zien? Misschien is ie dan niet goed ingekapseld????

Vreemd, blijven checken he en anders morgen, voor het weekend,even bellen...

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, ik heb net contact gehad met de kliniek en die zeggen dat ik me geen zorgen moet maken (pff, dat doe ik wel)..... Ze had het over eventueel vocht dat er nog kan zitten en dat ik dat dan voel (vandaag 8 weken PO).

Maar het voelt anders dan dat, het voelt alsof rechts echt los zit. Het is echt een anders gevoel dan die bubbels enzo... Ben nog niet gerust nu :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Ik hoop ook zo dat ze gelijk hebben, baal hier echt flink van. het was ook mijn grootste angst, dat ze zouden kunnen gaan bewegen, draaien ofzo. Mijn eindcontrole is pas 20 mei dus nog wel een eind verder.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Doperwt,

Shit, wat rot! Misschien is er inderdaad niets aan de hand, maar kan me je ongerustheid helemaal voorstellen. Het is ook mijn grootste angst dat het, ondanks dat alles nu zo goed gaat, in een later stadium alsnog fout gaat. Je vraagt je af vanaf welke week alles nu echt 'veilig' is (ik ben bijna vier weken PO, maar ik vind het allemaal nog wel 'nep', en natuurlijk ook nog stug en hard, en links loopt voor op rechts - je vraagt je continu af of dat allemaal wel goed gaat komen en of het wel echt mooi en natuurlijk gaat worden...pffff..Nog nooit stond mijn leven zó in het teken van borsten, word er af en toe wel een beetje gek van! Als het maar echt mooi wordt en géén complicaties..)

Is het geen optie het via je consulente te spelen? Als zij twijfelt stuurt ze je bericht door naar je chirurg...die dan reageert (zo is dat bij mij een paar keer gegaan, maar misschien heb je dat ook wel gedaan?) Of anders toch om een extra consult vragen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Guus,

Het is idd zoals je het beschrijft, nog steeds telkens twijfels wanneer het nou helemaal goed is.

Ik belde vanochtend dus en toen kreeg ik een assistente die gelijk in de agenda ging kijken maar geen plek zag en iemand anders aan de lijn gaf (verpleegkundige denk ik). Zij zei dat het geen kwaad kon maar ik maak me toch echt nog wel zorgen. Mijn man zei: "kijk het een week aan en dan gaan we een extra afspraak plannen". Ik denk dat ik dat maar doe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, wel de tijd geven...ik weet niet hoe het is als je wat langer PO bent, maar het verschilt per dag (bij mij tenminste). Ik voel links nu toch weer vocht binnenin, en die tepel is ook weer glaziger. Iedere keer is het wat...Maar verder heb ik een droomherstel, nauwelijks pijn, ik sport alweer (nouja, sport, ik zit een uurtje per dag op een hometrainer..dat mocht van fysiotherapeute. Geen armen en zo min mogelijk 'stoten' in je lijf....dus fietsen mocht! Jeej!, dacht ik als sportverslaafde).

Ik duim voor je dat alles goed komt. Voel je je verder goed en ben je tevreden met het resultaat en hoe het aanvoelt (buiten wat er nu speelt)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guus,

Wat fijn te horen dat je herstel zo goed gaat! Ben jij helemaal tevreden?

Ik voel eerlijk gezegd al een tijdje geen vocht meer (tenminste dat denk ik) en ze veranderen qua grootte ook al een tijdje niet meer. Ik ben er qua grootte (70E) ook heel erg blij mee, het past heel mooi! Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat mijn borsten van boven er afgevlakt zijn, best plat. Ik weet dat dat met anatomische meer is dan bij ronde maar ik vind het een beetje TE. En de afstand tussen mn borsten vind ik ook wel groot. Dat is wel hetzelfe als ervoor maar nu ze groter zijn valt het toch meer op. Bij een triangelbikini vind ik het niet zo mooi :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow 70E, da's een flinke maat. Wat jammer dat het niet helemaal geworden is wat je gehoopt had. Als ik het me goed herinner, had jij mooie borsten voordat je kids kreeg, toch? Je hebt dus vergelijking....

Ik ben nog niet tevreden...maar goed, ik nu bijna vier weken PO, duzz er kan nog veel veranderen. Ik heb zelf het idee dat het erg petit is, maar denk dat ik qua maat echt wel op een 70C uitkom. Onder meet ik 71 cm, boven 87/88 (als ik de cm niet te strak aantrek, maar echt alleen meet). Bij mij zijn ze nog vrij nep, oa door die bolling die er bovenaan nog zit. Ik ga ervan uit dat dat minder wordt (heb ook anatomische, dual plane, ook 255cc), en links daalt beter in dan rechts. Maar als ik de consulente moet geloven is dat indalen en zacht worden een proces van máánden, dus ik kan niets anders dan afwachten.

Ik heb nooit borsten gehad, dus ik heb geen vergelijking met hoe het was. Ik hoop op een mooie natuurlijke skischans....dat vind ik mooi. Dan is het wel wat platter bovenaan (ik vrees dat ik over een paar maanden wat dat betreft over hetzelfde klaag als jij), maarja...ik heb zo'n magerig bovenlijf. Vel en botten, veel meer is het niet. Dan nog liever daar wat platter dan een bolling van een prothese die je altijd kunt zien....

Wat een gedoe. je haalt je wel iets op de hals met zo'n operatie....dat 24/7 met je borsten bezig zijn en er iedere 5 min even aan voelen...pfff...Maar ik zou ze al niet meer willen missen...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das idd flink! Klink echt super, maar ze lijken gewoon een volle C :). Voor mn zwangerschap had ik 70C (wel klein) en de vorm was toen heel mooi.

Als ik nu meet heb ik onder 68 cm en boven 88 cm. Die bolling ging bij mij tussen week 4 en 7 ineens helemaal weg. In het begin vond ik dat prima maar nu lijkt het steeds erger te worden, echt heel jammer. Mijn man zegt dat het wel meevalt en dat ze supermooi zijn, maar ja, mannen!

Ik ben ook heel mager, je zit als ik mn armen omhoog doe, mn ribben een beetje. En bij mn borstbeen zie je ook botten :(. Bij mij was die schans heel mooi maar ik vind het nu TE plat worden. Een beetje als na de zwangerschap maar voor de vergroting. Misschien valt dat ook wel mee, maar toch... Ik zal anders wel ff kijken of ik foto's kan plaatsen van schuin ervoor, zeg maar. Dan zie je het heel goed.

ik zou ze ook niet meer willen missen, ben al zo gewend eraan. Maar het is wel wat met ons, haha :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad..als het dan toch zogezegd maakbaar is, dan moet het ook perfect, hihi. Maar we hebben altijd nog een lijf dat er het zijne meedoet, en dat kan een pc ook niet voorspellen...Ik ga morgen een bh scoren. Heb ik zin in! Hoewel het allemaal nog stug is, wil ik een alternatief voor sport/compressiebh. Misschien voor nu een bh zonder beugels? We zullen zien, ben ook heel benieuwd welke maat het zal worden.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel benieuwd naar je foto's! Ik zal ook weer eens wat uploaden...

Moest jij ook je littekens masseren? Bij mij zitten er nogal knopen, vooral rechts (je ziet het ook gewoon als ik opstrek..je ziet m'n huid trekken en die knoopjes zitten). Had jij dat ook een duurde het lang voordat die wegtrokken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Guus,

BH-shoppen is nu heel leuk! Ik hoop dat je slaagd. Ik had er trouwens wel moeite mee om bh's te vinden zonder beugels, alles lijkt tegenwoordig beugels te hebben. Dus nu wissel ik mijn sportbh (van de Hema) af met beugelbh's.

Ik moet ook de littekens masseren, maar ik doe maar wat. gewoon harder wrijven enzo. Aan de buitenkanten van de littekens zitten bij nog verdikkingen en de littekens zijn ook nog erg rood. Die verdikkingen zijn al wel minder dus dat is fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Guus,

Zie je berichtje nu pas....

Helaas heb ik het idee dat het erger is geworden, ik voel het nu ook als ik loop en de buitenkant van mn rechterborst voelt, als ik voorover hang, ook erg gerimpeld.......

Gelukkig heb ik net gebeld en mag ik om half 12 zometeen al langs komen bij een verpleegkundige. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt maar ik ben er bang voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ik las je reactie op mijn topic.

Jee wat vervelend allemaal zeg!! Maar wel super dat je nu zo nog terecht kan bij de kliniek.

Ik heb ook nog steeds dat bewegende gevoel, alleen voel ik het niet als ik mijn borsten zelf opzij duw, het zit echt achter de prothese, heel vreemd en af en toe heb ik het idee dat rechts nu ook begint mee te doen pffff.

Ik hoop voor je dat je met goed nieuws naar huis gaat en dat het gewoon nog tijd nodig heeft om goed te herstellen.

Heel veel succes zo.

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Thanx! Ik ben net terug en er is met 2 verpleegkundigen naar gekeken en ze denken dat het te maken heeft met gewoon weer een fase van het helen. Dus daar ga ik maar vanuit dan....

Ze voelde ook de rimpeling die ik bedoelde en dat lieten ze zien met een andere prothese en dat dat dus normaal is. Gelukkig zie je het ook niet maar ik dacht: misschien heeft het er wel iets mee te maken omdat het bij links niet zo is. Maar dat hoeft dus niet.

Ze hebben het iig allemaal duidelijk in mn dossier gezet en is dan voor de eindcontrole. Eén van de verpleegkundige noemde dat ook het "eikpunt". Omdat je dn pas meer kunt zeggen. Dus ik hoop dat het idd van tijdelijke aard is en alles weer "normaal" gaat voelen.

Renate, wat vervelend dat rechts nu ook lijkt mee te doen... Ik hoop echt dat het voor jou allemaal meevalt en het dus ook een fase is!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.