Ga naar inhoud

Doperwt : 18 februari 2011 : Dr. Ullrich : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik denk idd dat dat dan bij anatomische niet bestaat, ach nog even!! Ik stond vandaag nog even met de sportbeha's in mijn handen te kijken van: daar gaan ze straks in passen, hahaha!

Daar zit bij anatomische protheses ook wel degelijk verschil in ;)

Zie bijlage!

Liefs

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeey meiden! Bedankt voor alle info, gelijk weer een onduidelijkheid weg. Ik ben echt blij dat ik me hier heb aangemeld, zeg!

In het "contract" wat ik heb getekend staat dat ik cohesief 3 krijg (255cc). Als ik dan kijk in het pdfje van missJ zie ik dat er dan 2 verschillende mogelijkheden zijn, namelijk de CPG 322 (medium height, moderate plus projection) of de CPG 312 (low height, moderate plus projection). Hmmm, misschien toch even bellen en vragen welke het dan worden :wacko:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hé , ik krijg ook altijd de kriebels als ik die 'zenuwverhalen' lees , dan beleef ik het steeds een beetje opnieuw .

Je kijkt er rijkhalzend naar uit , wachten duurt zooooo lang en ineens is't zover .

Nog één nachtje wakker liggen :D

Succes morgen ! :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meiden,

Bedankt voor de bemoedigende woorden! Ik denk dat thuis alles klaar is nu, schoongemaakt, extra kussens gehaald, vanavond booschappen doen en een aantal hulptroepen ingeschakeld. Het is zo'n raar idee dat ik binnen 24 uur boobs heb, hahaha! Nou, zodra ik weer kan typen, zal ik verslag uitbrengen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja begrijp precies hoe je je voelt!! ik moet de hele tijd in de spiegel kijken haha, ben ik dit?? wowie!! en het is heerlijk dat alles super netjes thuis is want ik kan toch nix! maar verveel me nu al!! thuis zitten is niets voor mij dat blijkt wel.. Net even in het zonnetje in de tuin gezeten.. in mijn hele relaxte outfit.. loop de hele dag in trainingsbroek sloffen en vest van mijn vriend. super charmant :D Ik mag op zich al douchen maar stel het nog even uit. Uitkleden enzo gaat nog niet zo soepel. Ik heb gisteren voor de operatie alles gewassen en 'bijgewerkt' (het kan maar gedaan worden..)

En zit nu maar een beetje op de bank tv te kijken met de laptop erbij..

Toen ik bij kwam na de narcose lag ik alleen in onderbroek onder de dekens (geen wonder dat ik het zo koud had..) en moest de hele tijd onder de dekens gluren.. Whaa er zitten gewoon borsten!!! :136: Ik wens je super veel succes, gaat helemaal goedkomen! maak je niet te druk, heb je niets aan. Tuurlijk is het spannend maar ga niet te veel twijfelen. Ze worden vast prachtig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vervelen kan ik me wel voorstellen, ik ben ook zo iemand die niet stil kan zitten, nog even dit en nog even dat, ik word af en toe moe van mezelf, haha. Ik heb ook die huispak-achtige dingen maar weer uit de kast getrokken en klaargelegd want dat zal het de 1e week wel worden. Ik ben benieuwd hoe ik de pijn ga ga ervaren en hoelang het duurt voor ik mezelf weer een beetje kan behelpen en natuurlijk hoe het gaat worden!!! Morgen om kwart over 6 opstaan, kwart over 7 weg en gaan!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meiden,

Daar ben ik weer! wat een dag, wat een dag maar ik heb :1bouncingboobs: !!!!

Vandaag mocht ik me om half 8 melden (ik was omhalf 4 al wakker, pfff). Afscheid nemen van mijn man en zoon en mee voor de foto's. Daarna moest ik in een soort tussenkamertje wachten op de chirurg en de anestesist. Ik kreeg een hele grote jurk aan, slofjes en de badmuts :). Toen heeft de arts me afgetekend en nog wat foto's gemaakt. Ik liet nog even mijn shaky handen zien en hij zijn niet-shakende handen en toen mocht ik even gaan liggen voor het infuus. Ik heb al vaker een infuus gehad maar ik kan zeggen dat deze bijna helemaal pijnloos was, echt heel blij mee. Daarna mocht ik mee naar de operatiekamer en daar stonden 3 dames, de anestesist en de chirurg. Daar mocht ik gaan liggen met mn armen wijd en kwam 1 van de dames naadt me zitten en vanalles vragen. Daarna de time-out waatbij ze nogmaals alles checken enzo. Toen vroeg de dame naast me allerlei dingen over vakanties enzo en weg was ik :rolleyes: .

Ik schijn om tien voor half tien klaar te zijn geweest en als eerste te zijn gaan huilen, hahaha, was ook wel veel spanning. Het 1e half uur dat ik wakker was, had ik wel echt pijn, vooral aan de zijkanten. Gelukkig kreeg ik daarvoor iets en was het snel over.

Uiteindelijk ben ik nog tot 2 uur geweest omdat ik continue duizelig werd en mijn bloeddruk zelfs zakte naar 80 over 40...... Heel laag. Het rare was ook dat als ik mijn ogen dicht deed (niet eens om te slapen) dan ging mijn hartslag gelijk naar 60 en als ik ze weer opendeed gelijk naar 90, echt een huup-huup-huup-barbaratruc dus. Ik heb 1 keer overgegeven (een beetje soep maar) en toen ging het beter. Om 2 uur was mijn man er weer om me op te halen en heb ik lekker op de bank gelegen en nog wat geslapen. De pijn gaat nu wel, vooral een druk in het midden en spierpijn aan de zijkanten.

Ik ben verder niet ingetaped en heb nu een sportbeha aan. Volgende week vrijdag op controle!

Nu even relaxen weer en genieten!

Ps. ik zal kijken of ik er morgen wat foto's op krijg, ik heb ze zelf namelijk nog maar 1x heel even gezien met een spiegel en alleen van boven, maar dat zag er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, bedankt! Ik heb vannacht beste goed geslapen, maar een paar keer wakker geworden. Vanochtend was ik wel helemaal onderuit gezakt dus dat was niet ze prettig. Nu heb ik flinke spierpijn onder mijn armen en daar is het ook flink gezwollen. Verder zijn mijn ribben gevoelig en voel ik zo'n enorme druk op mijn borstkas. maar goed, hoort erbij, dus rustig aan doen nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.