Ga naar inhoud

Doperwt : 18 februari 2011 : Dr. Ullrich : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je tweeling! :1big_boobs:

Hoop dat je een prettig en vlot herstel zult hebben :71:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das een goeie, Wizz. Ik heb ze eerlijk gezegd nog niet zonder bh gezien, alleen toen ik net wakker was vanuit de ok van boven en dat zag er mooi uit. Op dit moment zijn ze wat puntig en zitten ze hoog, echt van die typisch anatomische (zoals ik dat vind). Dus hoog en wat plattig van boven. haha, snap je het wel (ik snap het niet eens, haha).

Ik durf ook niet zo goed mijn bh uit te doen, heb ook best wel pijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey! Ik heb ze nog steeds niet goed bekeken.... Wil dat vandaag wel gaan doen.

Gister had ik even een breakdown, even heel hard gehuild omdat ik op een gegeven moment niet meer wist hoe ik moest zitten, staan of weet ik wat. Ach, luchtte op!

Vandaag de 1e dag dat het opstaan me mee viel. Mijn man moest me wel duwen maar dat hele zware gevoel daarna bleef redelijk uit. Ik kan nu ook mijn schouders weer redelijk recht houden, dus ik hoop dat het nu alleen maar beter gaat. We gaan het zien vandaag.

Hoe is tie met jou, Wizz???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh ik kon echt niet wachten om ze eens goed te inspecteren! Bij mij waren dag 2 en 3 wel lastig, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Nu is alleen slapen vervelend, krijg op een gegeven moment veel last van mijn rug.. dan moet er een kussen weg en even later weer eentje bij.. word echt als een omaatje wakker haha. Voor de rest gaat het echt prima met mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik merk wel dat ze nog erg hoog zitten, heel logisch want ze zitten er pas 4 dagen. Maar van de zijkant zijn ze echt nog plattig van boven enzo....

Ik moest naar de kliniek een 75D meenemen maar daar waren de bandjes veel te groot van en de cup ook een beetje. Dus mijn man op pad gestuurd voor een 70C. Die bleek de volgende dag echt te strak qua omvang te zitten dus nu heb ik een 75C aan. Ik hoop uiteindelijk op een 70C uit te komen. Niet te groot dus maar das ff afwachten.

verder flink pijn in mn rug en schouders en de :1big_boobs: voelen als beton, zo zwaar. Maar voor de rest gaat het wel. Kan mijn armen nog steeds niet echt omhoog krijgen dus iets pakken is grappig om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Doperwt! Ik vind ze er al mooi uitzien hoor! en die zullen echt nog wel wat dalen hoor! maak je maar niet druk over. Bij mij is er boven al wat vocht weg. Had echt t idee dat de borsten zowat in mijn nek zaten! Op de foto's viel dat toch wel mee. Mijn schouders doen ook met enige regelmaat behoorlijk pijn maar dat is nu alleen als ik wakker word. Dat gaat steeds beter geloof me! Ook die armen zullen steeds meer kunnen. Als je nu al een bh in c cup aan hebt dan is er een grote kans dat het een c blijft. Je omvang is misschien nu, dankzij het vocht, wat toegenomen. Dit trekt natuurlijk nog weg. Ik vind die sport bh absoluut niet fijn zitten. Die onderste rand zit voor m'n gevoel kei strak. Wanneer ik dan voel, valt het wel mee. Maar die stiek zit ook bijna op mijn hechtingen, heel irritant! Ik wens je heel veel sterkte komende dagen, geloof me: het gaat straks echt beter!!liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Wizz, dank je voor je bemoedigende woorden, heel lief! Ik merk wel dat de zwelling onder mn oksels al minder is, dus dat scheelt alweer wat. En mn rug en nek, tja, ik heb daar altijd wel last van, dus raar is het ook niet. Die sportbh is idd waardeloos, die band aan de onderkant zit bij mij ook precies op de hechtingen en dat JEUKT!! En het voelt zo strak, heb ook van die afdrukken erin staan :(. Nou, ik ga maar weer eens iets delegeren hier in huis :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn 1e controle gehad en alles zag er goed uit. Ik heb wel oefeningen meegekregen van de verpleegkundige omdat mijn schouders zo strak staan. Voor de rest gaat het wel goed, geen pijnstillers meer overdag. Ik heb af en toe wat steken en vooral de zijkanten onder mijn oksel zijn gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is goed nieuws!! langzaamaan gaat het steeds beter! Mijn hechtingen zijn er uit en het ziet er al heel netjes uit. Ze vallen nu al mooi in de plooi maar zijn wel heel gevoelig nu. Ik haat die sportbh's.. ik heb nu 1 favoriet en deze zit iets minder strak, ook 's nachts is die wat fijner.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Wizz, vanaf afgelopen vrijdag gaat het eigenlijk heel erg goed. Bijna geen last meer, dat drukgevoel is zo goed als weg, dus ik ben blij! Ik heb nog wel moeite om uit bed te komen en mijn spieren zitten no best vast maar het gaat wel. Ik moet morgen dus ook weer werken en ben benieuwd hoe dat gaat....

Hoe is tie nu verder met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ange,

Ik heb de eerste 5 dagen best wel veel pijn gehad. Ik had me op het ergst voorbereid maar niet dat ik ook pijn in mijn rug, schouders en nek zou kkrijgen. Het was echt afzien! Ik was wat blauw tussen mn borsten (kan je op de foto's een beetje zien) en mijn littekens zijn erg blauw. Iedereen reageert volgens mij anders en ik denk dan ook niet dat het heel raar is. Heb je trouwens arnica pilletjes/druppels geslikt? Ik wel en misschien heeft dat wel geholpen!

Slik je nu ook nog pijnstillers? Ik sinds vrijdag niet meer gelukkig maar ik doe wel heeel rustig aan. Morgen moet ik weer werken en ik ben benieuwd hoe dat gaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mijn eerste werkdag zit er weer op en het is me ontzettend mee gevallen :D ! Normaal loop ik op hoge hakken dus ook vandaag weer voor het eerst sinds ruim een week en ik moet zeggen dat ik ze daardoor wel meer voelde (je "schudt" dan toch meer). Daarstraks nog even naar ze gekeken in de spiegel en ze worden met de dag mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.