Ga naar inhoud

Doperwt : 18 februari 2011 : Dr. Ullrich : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb me net aangemeld en moet de site nog een beetje doorkrijgen. Ik ben 25 jaar, getrouwd en moeder van een zoon van bijna 6 jaar. Ik wil al heeeel lang een BV laten doen maar twijfelde eerst nog. Na het krijgen van mijn zoon, bleef er van mijn 70b/c niets meer over.

Inmiddels ben ik bij 3 PC's op consult geweest (Dr. Timmenga, Zestienhoven, Dr. Giedajc, Zestienhoven en Dr. Ullrich, Velthuiskliniek) en wordt ik 18 februari eindelijk geopereerd. Eerst zou ik bij Dr. G geopereerd worden in oktober 2010 maar vanwege PVC's (hartoverslaan) ben ik eerst langs de cardioloog gegaan. Begin dit jaar was ik "goedgekeurd" en wilde ik een nieuwe datum plannen toen bleek dat dokter G. met pensioen is en de afdeling PC van Zestienhoven is opgeheven. Pffff, uiteindelijk bij de Velthuiskliniek in R'dam uitgekomen en daar gaat het dan gebeuren!

Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden maar heb er ook zin in! O ja, het worden Mentor 255 cc, dual plane en anatomisch.

Groetjes Doperwt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi missJ,

Ik moest er nog aan denken. Ik had bij jou gelezen dat je bij mevrouw Ulrich was geweeste en toen dacht ik: " huh", bij mij was het een man, HELP!!! Haha, maar fijn dat je dit bericht!! Vandaag heb ik die arnica pillen gekocht, dus daar ga ik maar eens mee beginnen. Iemand ervaring mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb me net aangemeld en moet de site nog een beetje doorkrijgen. Ik ben 25 jaar, getrouwd en moeder van een zoon van bijna 6 jaar. Ik wil al heeeel lang een BV laten doen maar twijfelde eerst nog. Na het krijgen van mijn zoon, bleef er van mijn 70b/c niets meer over.

Inmiddels ben ik bij 3 PC's op consult geweest (Dr. Timmenga, Zestienhoven, Dr. Giedajc, Zestienhoven en Dr. Ullrich, Velthuiskliniek) en wordt ik 18 februari eindelijk geopereerd. Eerst zou ik bij Dr. G geopereerd worden in oktober 2010 maar vanwege PVC's (hartoverslaan) ben ik eerst langs de cardioloog gegaan. Begin dit jaar was ik "goedgekeurd" en wilde ik een nieuwe datum plannen toen bleek dat dokter G. met pensioen is en de afdeling PC van Zestienhoven is opgeheven. Pffff, uiteindelijk bij de Velthuiskliniek in R'dam uitgekomen en daar gaat het dan gebeuren!

Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden maar heb er ook zin in! O ja, het worden Mentor 255 cc, dual plane en anatomisch.

Groetjes Doperwt

wat leuk ik hoop ook binnenkort naar velthuiskliniek te gaan in rotterdam mijn dochter werkt daar zij wilt mij liever daar hebben dan in een ziekenhuis en volgens haar is dr. ulrich een hele goede dokter deze werkt ook in de daniel den hoot in rotterdam daar doet zij recontructie met mensen die een kankerverleden hebben is zij erg lief en betrokken bij haar patienten dus beter kan je het niet treffen ik hoop dat mijn dochter dan dienst heeft kan vragen hoe alles verlopen is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh, wat leuk! Begint haar naam toevallig met een B.? ik wilde idd ook liever in een kliniek dan in een ziekenhuis mede omdat een ziekenhuis zo'n medisch gebeuren is.......

Ik heb bij de Velthuiskliniek ook een heel goed gevoel, dus daar maak ik me zeker geen zorgen over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

whaaa das gewoon eng dat ik je vraag nu lees.. ik heb er vannacht voor t eerst over gedroomd! heb mijn vriend nog wakker gemaakt, droomde dat ze echt gigantisch waren!! :1bouncingboobs: hahaha..

Ik krijg ronde prothesen 225cc, merk mentor, moderate plus projectie, dual-plane, nog maar een paar nachtjes slapen! tjuu toch!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha, dat heb ik ookal gedroomd, verschrikkelijk. Ik heb zelfs gedroomd dat mijn lijf werd geopereerd en ik er zelf nog naast zat :wacko:, Te weird gewoon!

Trouwens, dat van die projectie, is dat alleen bij ronde protheses of ook bij anatomische. Want ik krijg anatomische maar heb daar eigenlijk niets over gehoord.......

Nog een paar nachtjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ongelooflijk, heb nu ook voor de zekerheid 75d moeten halen maar kan echt niet geloven dat ze daar ooit inpassen.. kan m gelukkig nog terugbrengen als 75c goed is. wat een oncharmante dingen trouwens. volgens mij drukken die alles plat! heb je eindelijk iets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, dat van die projectie, is dat alleen bij ronde protheses of ook bij anatomische. Want ik krijg anatomische maar heb daar eigenlijk niets over gehoord.......

Ook anatomische prothesen komen in verschillende projecties. De 410 van Natrelle/McGhan bijvoorbeeld is er in 4 projecties: Low, Moderate, Full en Extra full Projection en in 3 hoogtes: Low, Moderate en Full

Height. Weet niet welk merk je krijgt, maar dat zal bij andere merken ook wel zo zijn. Natrelle Product Catalogue 2009.pdf Vanaf blz. 18/19 vind je alles over de 410.

Zag net pas de post van Miss J, is wel een heel duidelijke link van Mentor, maakt meteen veel duidelijk! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.