Ga naar inhoud

jewel88 : 30 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

 

Ik heb na twee kindjes nu een 75 a cup (kom van een 75 b af).
Ik ben bij Nio olvg en van der Weij Boerhaave langs geweest voor een consult.

Nio adviseerde mij de 85% prothese 500 cc dual plane. Van der weij de anatomische 480 cc voor de spier.


Ik ben mezelf gek aan het maken van het twijfelen. Vind het zulke tegenstrijdige adviezen en weet niet waar ik goed aan doe.

Ik wil gewoon mooie volle borsten waarvan je niet gelijk ziet dat ze nep zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei jewel88:

Hoi Meiden,

 

Ik heb na twee kindjes nu een 75 a cup (kom van een 75 b af).
Ik ben bij Nio olvg en van der Weij Boerhaave langs geweest voor een consult.

Nio adviseerde mij de 85% prothese 500 cc dual plane. Van der weij de anatomische 480 cc voor de spier.


Ik ben mezelf gek aan het maken van het twijfelen. Vind het zulke tegenstrijdige adviezen en weet niet waar ik goed aan doe.

Ik wil gewoon mooie volle borsten waarvan je niet gelijk ziet dat ze nep zijn.

Ik bedoel de 380 geadviseerd door vd weij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag meiden.

 

Na nooit echt grote borsten gehad te hebben en de gelukkige mama te mogen zijn van 2 kindjes heb ik besloten mijn borsten te gaan vergroten.

 

Na informatie van het forum en mensen om mij heen ben ik op consult geweest hij Nio in het slaz en van der Weij bij de boerhaave kliniek.

 

Uiteindelijk heb ik besloten voor dokter van der Weij te gaan. 

Hier heb ik 380 en 425 cc anatomisch voor de spier gepast. Beide mooi maar toch nog twijfel. Daarom ga ik nog een extra keer passen. 

 

Zo spannend allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Spannend en leuk! Komt echt goed.

Ik ben ook extra gaan passen en je kan nog wijzigen tot twee weken van te voren geloof ik :) 

Wanneer ga je passen? Liefs 

Ben zo’n twijfelkont. Ze zijn bij jouw echt prachtig!

 

Vrijdag ga ik weer passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei jewel88:

Ben zo’n twijfelkont. Ze zijn bij jouw echt prachtig!

 

Vrijdag ga ik weer passen

Dank je wel!

Ik hoop dat je net zo een fijne ervaring zult hebben als ik

:)

Laat je weten hoe het passen ging? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei jewel88:

Dag meiden.

 

Na nooit echt grote borsten gehad te hebben en de gelukkige mama te mogen zijn van 2 kindjes heb ik besloten mijn borsten te gaan vergroten.

 

Na informatie van het forum en mensen om mij heen ben ik op consult geweest hij Nio in het slaz en van der Weij bij de boerhaave kliniek.

 

Uiteindelijk heb ik besloten voor dokter van der Weij te gaan. 

Hier heb ik 380 en 425 cc anatomisch voor de spier gepast. Beide mooi maar toch nog twijfel. Daarom ga ik nog een extra keer passen. 

 

Zo spannend allemaal!!

@jewel88 wanneer ben je aan de beurt? :) ik heb precies dezelfde formaten geadviseerd gekregen waarbij van der Weij uiteindelijk aangaf dat ik beter voor 380 kan gaan. Toch blijf ik twijfelen.. echter scheelt het in projectie maar 1mm.. dus eigenlijk maakt het niet heel erg uit. Als ik zo je proefielfoto zie vind ik ze wel een mooi formaat (ik heb het idee dat bij mij veel kleiner leek haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Odys:

@jewel88 wanneer ben je aan de beurt? :) ik heb precies dezelfde formaten geadviseerd gekregen waarbij van der Weij uiteindelijk aangaf dat ik beter voor 380 kan gaan. Toch blijf ik twijfelen.. echter scheelt het in projectie maar 1mm.. dus eigenlijk maakt het niet heel erg uit. Als ik zo je proefielfoto zie vind ik ze wel een mooi formaat (ik heb het idee dat bij mij veel kleiner leek haha)

Grapje.. je datum staat boven aan hahaha lekker snugger

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Odys:

@jewel88 wanneer ben je aan de beurt? :) ik heb precies dezelfde formaten geadviseerd gekregen waarbij van der Weij uiteindelijk aangaf dat ik beter voor 380 kan gaan. Toch blijf ik twijfelen.. echter scheelt het in projectie maar 1mm.. dus eigenlijk maakt het niet heel erg uit. Als ik zo je proefielfoto zie vind ik ze wel een mooi formaat (ik heb het idee dat bij mij veel kleiner leek haha)

5 november!! Ik de 425 oogde wat breder met passen. Heb daar alleen geen foto van gemaakt.

vrijdag nog een keer passen en daar ook nog even een foto van maken om te vergelijken.

 

wanneer mag jij? Spannend he.

ik ben 168 en 67 kilo misschien dat het daarom bij mij anders lijkt? 

 

Wil graag uitkomen op een goede d. Goed handje vol :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jewel,

 

Wat fijn dat je beide consulten gehad heb. Denk er goed over na wat je graag wit bereiken. Voor de spier oogt sneller ronder dan dual plane / onder de spier. 

 

Ik heb een afspraak gemaakt bij het park medisch centrum in Rotterdam (dr nio) in december. Ook ben ik geïnteresseerd in dr van der Weij, dus ga hierbij ook een consult inplannen.

 

Mijn vraag aan jou is misschien brutaal, maar hoeveel kost een bv bij dr nio in olvg en hoe ben jij hier terecht gekomen? Ik heb hen gebeld en zij verwezen mij per direct door naar rotterdam (consult kan wel in olgv met doktersverklaring). Ook wilde zij mij niks kwijt over de kosten in het olgv.. na eigen onderzoek op dit forum ben ik er achter gekomen dat het in rotterdam 4200 kost en olgv 3600 (beide dr nio) Ik vind dit een enorm groot verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vogeltje:

Beste Jewel,

 

Wat fijn dat je beide consulten gehad heb. Denk er goed over na wat je graag wit bereiken. Voor de spier oogt sneller ronder dan dual plane / onder de spier. 

 

Ik heb een afspraak gemaakt bij het park medisch centrum in Rotterdam (dr nio) in december. Ook ben ik geïnteresseerd in dr van der Weij, dus ga hierbij ook een consult inplannen.

 

Mijn vraag aan jou is misschien brutaal, maar hoeveel kost een bv bij dr nio in olvg en hoe ben jij hier terecht gekomen? Ik heb hen gebeld en zij verwezen mij per direct door naar rotterdam (consult kan wel in olgv met doktersverklaring). Ook wilde zij mij niks kwijt over de kosten in het olgv.. na eigen onderzoek op dit forum ben ik er achter gekomen dat het in rotterdam 4200 kost en olgv 3600 (beide dr nio) Ik vind dit een enorm groot verschil. 

Hoi via het olvg west heb ik een 06 nummer gekregen van nio. Hier moest ik een appje naar toe sturen en zo heb ik een afspraak gemaakt voor een consukt in het olvg. Operatie vind idd plaats in rotterdam vanwege personeels te kort in de ziekenhuizen en kost 3300 euro. Consult gaat via je zorgverzekering (kan dus eigen risico zijn als je deze nog niet opgemaakt hebt). 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei jewel88:

Hoi via het olvg west heb ik een 06 nummer gekregen van nio. Hier moest ik een appje naar toe sturen en zo heb ik een afspraak gemaakt voor een consukt in het olvg. Operatie vind idd plaats in rotterdam vanwege personeels te kort in de ziekenhuizen en kost 3300 euro. Consult gaat via je zorgverzekering (kan dus eigen risico zijn als je deze nog niet opgemaakt hebt). 

 

Oh heb je dat nummer vrijwillig zelf van hen  (olgv) gekregen? Of moest je daar echt naar vragen? Ik belde hun vandaag en de mevr was niet zo behulpzaam zeg maar... ''Ja verwijsbrief meenemen en dan kan het'' Kreeg niks te horen over kosten, operatieduur, wachttijd toen ik het vroeg etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Vogeltje:

Oh heb je dat nummer vrijwillig zelf van hen  (olgv) gekregen? Of moest je daar echt naar vragen? Ik belde hun vandaag en de mevr was niet zo behulpzaam zeg maar... ''Ja verwijsbrief meenemen en dan kan het'' Kreeg niks te horen over kosten, operatieduur, wachttijd toen ik het vroeg etc..

Ja ik wil het je wel geven via privebericht. Ik heb het gewoon van het olvg gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.