Ga naar inhoud

Vampire : 19 december 2018 : Dr. Osinga : Slingeland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

@Vampire

 

hoi hoi,

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen,dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle verdere updates en je verslag, zo heb je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Door welke pc word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Nu lekker aftellen meis.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Vampire

 

hoi hoi,

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen,dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle verdere updates en je verslag, zo heb je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Door welke pc word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Nu lekker aftellen meis.

 

x

Hoii, bedankt! Ik word geopereerd door Osinga

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Vampire zei:

Dankjewel! Ja het is over een maand al, vind het erg spannend. Je leest naast positieve verhalen ook zoveel negatieve verhalen.. 

 

Snap wat je bedoelt, dat kan soms wel beangstigend zijn, het "stel dat gevoel". Maar als dit iets is wat jij zelf graag wil, dan moet je er voor gaan, bij twijfel moet jij kijken of jij dit zeker wil, of juist niet, jij moet doen (of laten) waar jij je goed bij voelt. Deze gevoelens heeft iedereen wel denk ik, zelf heb ik ook heel lang getwijfeld en heb dit jaar de knoop doorgehakt en nu ben ik 02-02-2019 aan de beurt en geloof mij, ook ik vind het heel spannend.

Wil jij mij op de hoogte houden?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Snap wat je bedoelt, dat kan soms wel beangstigend zijn, het "stel dat gevoel". Maar als dit iets is wat jij zelf graag wil, dan moet je er voor gaan, bij twijfel moet jij kijken of jij dit zeker wil, of juist niet, jij moet doen (of laten) waar jij je goed bij voelt. Deze gevoelens heeft iedereen wel denk ik, zelf heb ik ook heel lang getwijfeld en heb dit jaar de knoop doorgehakt en nu ben ik 02-02-2019 aan de beurt en geloof mij, ook ik vind het heel spannend.

Wil jij mij op de hoogte houden?

 

Liefs

Oeps, bedoel 02-01-2019 :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2018 om 16:00, Mtvo zei:

 

Snap wat je bedoelt, dat kan soms wel beangstigend zijn, het "stel dat gevoel". Maar als dit iets is wat jij zelf graag wil, dan moet je er voor gaan, bij twijfel moet jij kijken of jij dit zeker wil, of juist niet, jij moet doen (of laten) waar jij je goed bij voelt. Deze gevoelens heeft iedereen wel denk ik, zelf heb ik ook heel lang getwijfeld en heb dit jaar de knoop doorgehakt en nu ben ik 02-02-2019 aan de beurt en geloof mij, ook ik vind het heel spannend.

Wil jij mij op de hoogte houden?

 

Liefs

Ja ik ga het zeker doen. Liever niet helemaal tevreden dan helemaal niks haha. Tuurlijk ik hou je op de hoogte! Net gesprek gehad met de anesthesist. Niet veel bijzonders, kijken of me bloeddruk en hartslag goed was. Verder informatie meegekregen over het nuchter zijn. Nu is het alleen nog de operatie zelf, aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎11‎-‎2018 om 09:38, Vampire zei:

Ja ik ga het zeker doen. Liever niet helemaal tevreden dan helemaal niks haha. Tuurlijk ik hou je op de hoogte! Net gesprek gehad met de anesthesist. Niet veel bijzonders, kijken of me bloeddruk en hartslag goed was. Verder informatie meegekregen over het nuchter zijn. Nu is het alleen nog de operatie zelf, aftellen!

 

Haha, herkenbaar ;) 

Rondom zaken heb je iig achter de rug, nu kun je echt aftellen, spannend! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag mijn vriendinnen op de hoogte gesteld van m'n operatie. Niemand van hen wist dat ik geen borsten had, zag er enorm tegen op om dit met ze te delen. Gelukkig reageerde iedereen heel erg lief! Ook mijn baas is inmiddels op de hoogte. Alleen mijn collega's nog inlichten. Nu wil ik ze niet allemaal inlichten, maar alleen als het moet. Als het aan me gevraagd wordt waarom/waaraan ik geopereerd wordt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het is bijna zover! Ik zie er enorm naar uit, maar tegelijkertijd zie ik er enorm tegen op! Ik ben nog nooit geopereerd dus ik vind het allemaal erg spannend. Ik zie vooral op tegen het herstel. Maar hey, wie mooi wil zijn moet pijn lijden he! Ik blijf trouwens ook een nachtje slapen in het ziekenhuis. Meer mensen die een nachtje hebben moeten blijven na de operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Vampire zei:

Het is bijna zover! Ik zie er enorm naar uit, maar tegelijkertijd zie ik er enorm tegen op! Ik ben nog nooit geopereerd dus ik vind het allemaal erg spannend. Ik zie vooral op tegen het herstel. Maar hey, wie mooi wil zijn moet pijn lijden he! Ik blijf trouwens ook een nachtje slapen in het ziekenhuis. Meer mensen die een nachtje hebben moeten blijven na de operatie? 

 Spannend voor je, maar het gaat allemaal helemaal goed komen, Over een paar dagen ben je superblij dat je de stap gezet hebt .. Het herstel is me reuze mee gevallen, meer last van de bh als van de operatie eigenlijk .. 

Na de ingreep ben ik naar huis mogen gaan, het is echter wel zo comfortabel dat je een nachtje mag blijven, geen gereis met een suf narcose hoofd en lekker 24 uur vertroeteld worden, laat het maar lekker over je heen komen ..

 

Heel veel succes alvast :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

 Spannend voor je, maar het gaat allemaal helemaal goed komen, Over een paar dagen ben je superblij dat je de stap gezet hebt .. Het herstel is me reuze mee gevallen, meer last van de bh als van de operatie eigenlijk .. 

Na de ingreep ben ik naar huis mogen gaan, het is echter wel zo comfortabel dat je een nachtje mag blijven, geen gereis met een suf narcose hoofd en lekker 24 uur vertroeteld worden, laat het maar lekker over je heen komen ..

 

Heel veel succes alvast :54:

Lief van je, dankjewel :54: hopelijk valt het bij mij ook mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Vampire zei:

Morgen 06.50 melden in het ziekenhuis! Spannend hoor. Nu lekker naar bed. Vanaf morgen heb ik eindelijk borsten :wub:

 

Spannend, ik wens jou heeeeeeel veel suc6, beterschap en op naar een goed herstel! :) 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om 06.50 uur moeten melden. Pre operatief gesprekje gehad en toen kreeg ik me blauwe schort en infuus. Om 8 uur naar de ok gebracht en onder narcose gebracht. Om kwart over 10 was ik wakker en had ik veel pijn. Veel medicatie gehad, zoveel dat ik er duf van werd en niet genoeg zuurstof kreeg. Heb tot 2 uur op de uitslaapkamer moeten blijven. Toen mocht ik eindelijk m'n ouders weer zien. De nacht ging prima in het ziekenhuis. Heb op het moment alleen weer veel pijn. De pijn valt me echt vies tegen. En dan moet je het doen met paracetamol van 1000mg. Ik zit helemaal strak ingepakt met verband dus heb helaas nog niet kunnen spieken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2018 om 12:37, Vampire zei:

Hallo allemaal,

 

Ik heb goedkeuring gekregen van mijn verzekering! De operatie kan dus gepland worden! 1 november heb ik nog een afspraak met de PC om het een en ander door te spreken. Nu moest ik zelf al even goed na gaan denken over het aantal cc. Ik heb al een beetje online gekeken maar vind het zo toch lastig te bepalen. Zijn er mensen die met mij willen delen hoeveel CC hun hebben of wat jullie goed lijkt? Ik heb zelf nu dus praktisch helemaal niks, en wil denk ik ongeveer naar een C-cup. Ik ben 1.68 en weeg 58kg. Ik krijg in ieder geval ronde protheses, want de pc gaf aan dat dat beter was als je van niks af kwam. Ik weet nog niet hoe ze geplaatst worden, maar ik ga er vanuit dat het achter de borstspier zal worden. 

 

Groetjes,

Vampire

Hoi meid. Ik ben 1.67m groot en weeg nu 62.5 kg. Fijn van postuur. Ik heb 255cc ronde prothese van mentor high profile xtra achter het spierweefsel voor natuurlijk resultaat. Dus wel voor de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Muisje-g zei:

Hoi meid. Ik ben 1.67m groot en weeg nu 62.5 kg. Fijn van postuur. Ik heb 255cc ronde prothese van mentor high profile xtra achter het spierweefsel voor natuurlijk resultaat. Dus wel voor de spier

Nu 2.5 week geleden. En de verpleegkundigen zeiden al met de nacontrole dat ik uitkom op een volle C kleine D. Super bij mijn lichaam 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Vampire zei:

Ik mag naar huis. Geen verband en geen drains. Wel veel pijn. Heb nu sportbh 75b aan

Hey Vampire,

 

Wat fijn dat je naar huis mag! Maar wel vervelend dat je zoveel pijn hebt.. heb je wel een beetje kunnen slapen? Ik vind vandaag ook pijnlijker doordat er nu zwelling in zit.. hopelijk voel je je morgen alweer wat beter!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Summer18 zei:

Hey Vampire,

 

Wat fijn dat je naar huis mag! Maar wel vervelend dat je zoveel pijn hebt.. heb je wel een beetje kunnen slapen? Ik vind vandaag ook pijnlijker doordat er nu zwelling in zit.. hopelijk voel je je morgen alweer wat beter!

 

Xx

Ja heb van 12 tot 6 redelijk geslapen dus mag niet klagen. Hopelijk voel jij je morgen ook beter! Wat heb jij als medicatie schema gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.