Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Kim2018:

Super Odys! Ik ga hetzelfde doen.  Leuk om wat steun en info te hebben aan en van elkaar! Bij eenzelfde dokter creëert toch een extra band vind ik :lol:

@Kim2018 of iemand anders, weten jullie hoe je kan zien wie je nu zelf allemaal volgt? Ik weet dat ik een boel meiden volg en wou eens even gaan kijken maar vind dit nergens terug. Zie alleen op mijn eigen profiel wie mij volgt.. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden zei Kelly_E:

@Kim2018 of iemand anders, weten jullie hoe je kan zien wie je nu zelf allemaal volgt? Ik weet dat ik een boel meiden volg en wou eens even gaan kijken maar vind dit nergens terug. Zie alleen op mijn eigen profiel wie mij volgt.. :huh:

Nee geen idee, vind de site zoiezo soms onhandig maar kan ook aan mij liggen ;) 

Ik moet na een dag niet lezen 23 verschillende berichten stuk voor stuk terug lezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me-39 ik tagg je hier even kun je het hele verhaal zien/ lezen ;)

Maar klopt idd, nog een weekje en dan ben ik aan de beurt.

2 oktober eh het wordt 340 anatomisch voor de spier:)

Begin best zenuwen te krijgen..

Hoe is het met jou? Wanneer en hoeveel ook weer?:blush: Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg time flies, ik krijg de kriebels ook een beetje.. 

Volgende week heb ik tieten joehoe!

Vind het reuze spannend opeens.

En ook vooral omdat ik al weken aan het kwakkelen ben met snot/ hoofd/ keel/oor /koortsig elke keer wat..

Ben als de dood dat ik opeens echt ziek ben ,dat het doorzet zeg maar.

Zou echt zooooo zonde zijn moest ik daardoor niet geopereerd kunnen worden. Dus Please straal wat vitamine en andere oppeppers deze kant uit.. :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jesssi:

Omg time flies, ik krijg de kriebels ook een beetje.. 

Volgende week heb ik tieten joehoe!

Vind het reuze spannend opeens.

En ook vooral omdat ik al weken aan het kwakkelen ben met snot/ hoofd/ keel/oor /koortsig elke keer wat..

Ben als de dood dat ik opeens echt ziek ben ,dat het doorzet zeg maar.

Zou echt zooooo zonde zijn moest ik daardoor niet geopereerd kunnen worden. Dus Please straal wat vitamine en andere oppeppers deze kant uit.. :103:

Spannend!!! Ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-9-2018 om 18:16 zei Kelly_E:

@Kim2018 of iemand anders, weten jullie hoe je kan zien wie je nu zelf allemaal volgt? Ik weet dat ik een boel meiden volg en wou eens even gaan kijken maar vind dit nergens terug. Zie alleen op mijn eigen profiel wie mij volgt.. :huh:

Hi Kelly_E, 

Ik kan het zien als ik naar mijn profiel ga en dan naar beneden scrollen naar activiteit. Daar zie je al je activiteit en ook wie je volgt. Maar  een duidelijk overzicht van alleen maar wie men volgt, zoals er wel is wie jou volgt, heb ik ook nog niet gezien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jesssi:

Omg time flies, ik krijg de kriebels ook een beetje.. 

Volgende week heb ik tieten joehoe!

Vind het reuze spannend opeens.

En ook vooral omdat ik al weken aan het kwakkelen ben met snot/ hoofd/ keel/oor /koortsig elke keer wat..

Ben als de dood dat ik opeens echt ziek ben ,dat het doorzet zeg maar.

Zou echt zooooo zonde zijn moest ik daardoor niet geopereerd kunnen worden. Dus Please straal wat vitamine en andere oppeppers deze kant uit.. :103:

Ik denk aan je Jesssi en stuur je denkbeeldige vitamines en goede vibes door! Hopelijk voel je je helemaal gezond tegen volgende week; jouw dag! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Kim2018:

Hi Kelly_E, 

Ik kan het zien als ik naar mijn profiel ga en dan naar beneden scrollen naar activiteit. Daar zie je al je activiteit en ook wie je volgt. Maar  een duidelijk overzicht van alleen maar wie men volgt, zoals er wel is wie jou volgt, heb ik ook nog niet gezien. 

@Kim2018, ja die staan er inderdaad wel telkens tussen zo tussen je activiteit maar vind de gehele groep ook niet.. was in het begin een aantal meiden gaan volgen omdat ik hun boobs zo mooi vond en wou aan de hand daarvan mijn chirurg bepalen als ik wat meer tijd had maar genoeg rondzweven op dit forum heeft me dezelfde kennis gegeven dus hoef het niet zo nodig nog terug te vinden. Toch bedankt voor je berichtje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kelly_E:

@Kim2018, ja die staan er inderdaad wel telkens tussen zo tussen je activiteit maar vind de gehele groep ook niet.. was in het begin een aantal meiden gaan volgen omdat ik hun boobs zo mooi vond en wou aan de hand daarvan mijn chirurg bepalen als ik wat meer tijd had maar genoeg rondzweven op dit forum heeft me dezelfde kennis gegeven dus hoef het niet zo nodig nog terug te vinden. Toch bedankt voor je berichtje :116:

Ik begrijp je! Wat een bom aan informatie dit forum, zo handig! Door dit forum ben ik ook van chirurg veranderd en voel ik me 1000 keer zekerder van mijn beslissing!:lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Yvie:

@jessi heb jij alles gekocht wat er ij de richtlijnen beschreven staat? Bijv die Hibiscrub? 

 

Best apart trouwens,  bij Velthuis krijg je na het consult al recepten mee voor medicatie en hier is het alleen para en ibu na afloop. 

 

X

Hoi ,ja dat was mij ook al opgevallen. 

Bij Velthuis had ik ook een hele berg recepten inclusief oxyicodon ofzoiets heftigs.. maar daar was het advies ook dual plane. Misschien is dat het?

 

Ik heb er nog naar gevraagd bij mijn 2e passessie.

Alleen para en ibu moet voldoende zijn. 

Je krijgt pijnstilling via infuus en antibiotica ook. 

Verder niks extra nodig gelukkig. 

En ja idd ook de hibiscrub, maar ik moet bekennen dat ik dat pas 1 keer gedaan heb.. hoe is het met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld door de kliniek.

Ik hoopte zo op vroeg in de

ochtend..

Dinsdag 11:30 melden en 12.00 uur opereren.

Wtf dan ben ik al drie keer flauw gevallen denk ik.. 

Maar niks aan te doen :( 

Gek genoeg zie ik daar het meest tegenop :152: 

Ik moet gewoon meteen eten als mijn ogen los zijn ‘ s ochtends.

Nog tips iemand?  Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jesssi:

Vandaag gebeld door de kliniek.

Ik hoopte zo op vroeg in de

ochtend..

Dinsdag 11:30 melden en 12.00 uur opereren.

Wtf dan ben ik al drie keer flauw gevallen denk ik.. 

Maar niks aan te doen :( 

Gek genoeg zie ik daar het meest tegenop :152: 

Ik moet gewoon meteen eten als mijn ogen los zijn ‘ s ochtends.

Nog tips iemand?  Liefs 

Hi Jesssi!

Ik zou zeggen; zo lang mogelijk proberen slapen, maar ja, kan me voorstellen dat dat met zenuwen ook makkelijker gezegd is dan gedaan :unsure:! Of misschien s avonds laat nog eten, zodat je s morgens minder honger hebt?  Sterkte en hoop dat de uren snel voorbij gaan dinsdagochtend! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi ik vast iedere dag. Ik eet maar 4 uur per dag en inderdaad is het makkelijkste als je probeert uit te slapen en probeer de dagen ervoor je ontbijt uit te stellen. Veel drinken de avond ervoor.  Haha maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan. Ik ben met je aan het aftellen! Vind het ook zo spannend voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Kim2018:

Hi Jesssi!

Ik zou zeggen; zo lang mogelijk proberen slapen, maar ja, kan me voorstellen dat dat met zenuwen ook makkelijker gezegd is dan gedaan :unsure:! Of misschien s avonds laat nog eten, zodat je s morgens minder honger hebt?  Sterkte en hoop dat de uren snel voorbij gaan dinsdagochtend! X

Dank je! Ja zoiets zal het wel worden ja. 

Laat eten en proberen uit te slapen. Thanks voor de support :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Peanut82:

@Jesssi ik vast iedere dag. Ik eet maar 4 uur per dag en inderdaad is het makkelijkste als je probeert uit te slapen en probeer de dagen ervoor je ontbijt uit te stellen. Veel drinken de avond ervoor.  Haha maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan. Ik ben met je aan het aftellen! Vind het ook zo spannend voor je!

Lief van je! Ja ik ga idd laat eten en lang slapen proberen. En ontbijt proberen uit te stellen. Jij ook bedankt voor je support!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je laatste weekend met kleine borsten @Jesssi ! 

 

Ik zou inderdaad s avonds nog even wat eten. Ondanks ik weinig zenuwen kende, had ik geen trek op de dag van operatie.. ik werd pas rond 15:45 geopereerd.. daarna heb ik wel gegeten als een beer Hahaha! 

 

We blijven met je aftellen hoor, ik vind dat mee leven met elkaar ook super fijn, je zit toch in hetzelfde schuitje, Meiden weten wat je mee maakt, herkennen je gevoel/ lijntjes/ etc etc.. 

 

nog 3!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jesssi:

Hoi ,ja dat was mij ook al opgevallen. 

Bij Velthuis had ik ook een hele berg recepten inclusief oxyicodon ofzoiets heftigs.. maar daar was het advies ook dual plane. Misschien is dat het?

 

Ik heb er nog naar gevraagd bij mijn 2e passessie.

Alleen para en ibu moet voldoende zijn. 

Je krijgt pijnstilling via infuus en antibiotica ook. 

Verder niks extra nodig gelukkig. 

En ja idd ook de hibiscrub, maar ik moet bekennen dat ik dat pas 1 keer gedaan heb.. hoe is het met je? 

Ik had bij beiden advies dual plane, kennelijk dus ook geen verschil in medicatie. 

Hopelijk is para dan voldoende,  ben al geen pillenslikker namelijk...

 

Gaat verder oké,  straks weer passen en verder nog steeds het gevoel van help ga ik dit echt doen! Zie enorm op tegen het herstel. En niet lekker met mn kindjes kunnen knuffelen enzo. 

 

Hoe is het met de spanning bij jou..?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.