Ga naar inhoud

Wizz : 16 februari 2011 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik merk zeker dat mijn wens borsten te hebben heel sterk is. Ik heb de afgelopen dagen goed nagedacht en heeeeel erg getwijfeld (het wisselde echt per minuut, ik ben slecht in keuzes maken ahum...doodvermoeiend ). Met veel mensen gesproken ook, dat is heel fijn. Ik merk dat ik meer overtuigd raak van een goed verloop en mooie borsten dan een hoop ellende. Je kunt niet alles uitsluiten, dat kan je met niets. Het overgrote deel van de borstvergrotingen gaat goed en vrouwen zijn er erg blij mee. De relatie tussen ziektes is tot dusver niet bewezen, wat niet zegt dat je lijf niet kan reageren. Zoals de directeur van Mentor het tegen me zei: als je ineens contactlenzen gaat dragen, kan je ook merken dat je er niet tegen kan. Dan ben je daar gevoelig voor en reageert je lichaam. Dat wil niet zeggen dat het product niet deugt. En ook: als echt zoveel vrouwen klachten hebben dat moet er een grote patiëntenvereniging zijn...en die is er niet, anders zou ik dat wel weten.

Mooi gezegd natuurlijk!

En de huisarts had nooit iets vernomen over vrouwen met siliconenborsten en een klachtenpatroon. Als dat alarmerend was dan was er iets van info rondgestuurd. Ook hij wees op het onmogelijk kunnen uitsluiten van lichamelijke reacties, maar wees ook op de toekomst: wat brengt het je als je het wél doet?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee ML, werken gaat erg goed!! alleen met het opstaan voelen ze erg gespannen 's ochtends maar dat is het dan ook. En tillen van zware dingen doen mijn borsten geen goed. Ik kan/doe eigenlijk weer alles. Ben nu ook begonnen met smeren van littekencreme en de littekens zien er elke dag mooier uit. Ik heb wel het idee dat ik nog wat vocht in de borsten heb. Ik ben nu heel erg verkouden en moet geregeld niezen.. dat is echt een crime!! :( ik hou ze dan met beiden handen vast haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat niezen ken ik. Alsof je uit je borstkas scheurt :blink:

Ik heb ook niet het idee dat ik voorheen elke dag niesde, nu ben ik me erg bewust van elke nies...

Wel vervelend zeg, verkouden. Let je wel goed op jezelf, je voelt je misschien al helemaal oké maar 100% genezen ben je nog niet...

Fijn dat je littekens mooi worden :) is toch iets wat zo min mogelijk mag opvallen over een tijdje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Wizz en andere dames,

Hoe gaat't nu met jullie? Herstel nog steeds voorspoedig? En het resultaat? Zag net een nieuwe foto van Doperwt... Ziet er écht mooi uit! Hoe voelen ze nu bij jullie? Worden ze al en beetje beweeglijk? En als je ligt?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Guus, het is ongelooflijk hoe snel ze nu 'mooier' worden. Gisteren is het 4 weken geleden en de laatste week heeft er echt voor gezorgd dat het vocht weg ging en ze zachter werden. Ze vervellen nu ook niet meer. Ze zijn niet meer zo overgevoelig. Als ik lig kijken ze nog erg omhoog en ze voelen ook nog behoorlijk stevig. Ja bij doperwt zijn ze super mooi geworden! ik zal binnenkort ook nieuwe foto's maken!xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee meiden, heb nieuwe bh's geshopt, tjonge wat een ervaring! stond te juichen in de paskamer; heb maat 70d, wat had dat gedacht???? haha vind het echt zo stoer! hoe is het met jullie???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wizz!!

Hoe is het met je?

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je borsten :D Moet fantastisch zijn, shoppen voor nieuwe bh's! Een D, hoera!!

Zag dat je net ook in Guus' topic gereageerd had, weet niet of je mijn reactie erboven nog gelezen hebt..? De laatste keer dat ik je sprak op de chat had ik pas het consult afgebeld met dr Tits. Toch die twijfel, vriend die ineens wel voor een 2e kindje wilde gaan, leek me beter het uit te stellen. Dag erna had ik spijt, voelde hoe graag ik het wilde en heb meteen weer gebeld of ik niet alsnog kon komen. Plek was meteen vergeven (drukke meneer, die van Tits!) Heb toen last minute een consult in Hilversum kunnen krijgen bij dr Laban, waar ik al veel goede ervaringenover had gelezen. Moest er binnen een uurtje zijn, dus dat was haasten. Maar was erg blij dat ik meteen langs kon komen. Hilversum is ook nog eens stukken dichterbij dan Eindhoven.

Was een superleuk gesprek, wist toen dat dit was wat ik wilde. Had alle vertrouwen in deze pc. 3 wkn later zou ik vakantie hebben dus de operatie zou dan moeten, en er was zowaar een plekje. Die kon ik reserveren, kon het binnen een week annuleren als ik het niet geregeld kreeg op het werk.

Was superblij! Maar helaas sloeg die stomme twijfel weer toe, fijn dat de operatie zo snel al zou zijn, maar dat gaf me ook weer de kriebels, icm het regelenen op het werk wat ook niet bepaald ging zoals ik wilde, en dat eewige getwijfel deed me besluiten het af te zeggen. Gewoon te schijterig. Koudwatervrees?!

Pfff, word gek van mezelf. Maar het voelde op dat moment gewoon niet goed, had dnek ik meer tijd nodig ernaar toe te leven ofzo... Had ook niemand die me een flinke schop onder mn kont wilde geven, bijna iedereen in mijn omgeving was er tegen. Helpt ook niet als iedereen zegt dat je het zo maar moet laten.

Anyway, heb het even laten rusten, vandaar mijn afwezigheid op het forum hier. Was wel erg benieuwd hoe het met je gaat, en ben blij allemaal enthouisaste verhalen te lezen!

Zou ik nog eens een foto mogen zien? Is volgens mij echt prachtig geworden als ik het zo lees! Super!

Fijn weekend!

X Sise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sise!! wat een verhaal telkens.. als je in de buurt zou zitten zou ik je wel n schop onder je kont geven!!! ik ga snel nieuwe foto's maken en die mag je zien!! ik ben er bang voor dat je over 2 jaar 10 consulten hebt gehad en misschien wel geen tweede kindje, en dan denk je; had ik het maar gedaan!! wat stom dat trouwens iedereen het in je omgeving een stom idee vindt.. wat voor argumenten hebben hun?? tot snel!! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Wizz! Hoe is het nu met jou!

Ik wil ook graag je foto's zien :) ben benieuwd! Heb ik jou mijn link gegeven?

Vraagje: heb jij ook nog steeds pijnlijke/gevoelige tepels?

En mijn borsten jeuken ook nog erg aan de zijkant... wanneer houden deze irritaties toch op!!! Verder gaat alles prima :) Binnenkort wat nieuwe BH's kopen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.