Ga naar inhoud

Wizz : 16 februari 2011 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel!! Nu is het echt afscheid nemen van mijn erwtje en bertje.. ik besef het niet echt.. ik denk morgen als ik eenmaal die kliniek binnenloop.. spannend!!!! Ik heb van mijn collega's een kaart gekregen met de tekst 'gefeliciteerd met de tweeling' haha super lief en heel veel boekjes om te lezen.. dat komt goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Meiden,

Hier even een verslagje van mijn dag..

Om 8u 's ochtends werd ik geopereerd moest om 7.30 er zijn en mijn vriend bracht me weg en haalde me op. Eerst even foto's maken en vervolgens naar het uitslaapkamertje waar de anesthesist even kwam voor een laatste controle van hart/longen. Alles was goed gelukkig.

Daar moest ik stoffen slippers aan, een papieren kimono en een heel relaxed mutsje :97: ik zag er goed uit.....

Vervolgens kwam dr. van Tits om een mooie tekening te maken. Ik vroeg of hij goed geslapen had, ik was immers de eerste van de dag! Daarna nam hij me mee naar de operatiekamer die relatief klein leek. Er waren een stuk of 5 mensen in heuze operatiepakjes druk in de weer, het leek net echt :D

Ik zei nog dat ik op de set van ER was beland..

Het infuus prikken stelde niets voor! ik mocht gaan liggen en ademen in zo'n beademingskapje. Ik hoorde nog iemand zeggen dat ik wel 'levendig was zo vroeg op de ochtend' en weg was ik!

Voor m'n gevoel werd ik 1 minuut later wakker op het uitslaapkamertje. Michael Bublé werd gedraaid op de cd speler (goede keus!). Iemand maakte mij wakker herinner ik me nog en ik wilde terug praten en vragen of het mooi was geworden. Het leek alsof ik dronken was!! Het kwam er ongeveer zo uit:izzz ut mwooi gewoord.... :66:

Ik weet ook niet meer wat ze zei ze kwam later terug. Ik had een drukbelletje gekregen dan zou er iemand komen.

Ik had het zooo koud en moest super plassen. Blijkbaar wordt er vocht toegediend tijdens de operatie. Ik belde en kreeg meteen een deken met een soort van stofzuiger eraan :D die blies warme lucht.. Heerlijk! Ook kwam ze aanzetten met een po die ze zo hoppakee onder mijn billen plaatste.. het kon me op t moment weinig schelen.. moest zoooo plassen!!! daarna nog eventjes gelegen en toen moest ik naar een ander kamertje waar de dokter en de anesthesist nog even langs kwamen.

De assistente vond mij super stoer dat ik zo opgewekt was en eigenlijk heel weinig last had. Aankleden en alles ging super goed!

Toen ik eenmaal thuis was heb ik de 'boel' eens goed bekeken samen met mijn vriend. Geweldig!! ik vind ze nu al prachtig en het kan alleen maar mooier worden!!!

Heb heel de dag in bed gelegen. Veel kussens erbij, was heel goed te hebben. Bezoek gehad en lekker tv gekeken. Ik verbaasde me erover hoe weinig last ik de eerste uren na de operatie had. Ik had me op het ergste voorbereid ivm dualplane techniek.

Maar.. ze laten dan ook een verdovingsmiddel achter in de borstholte en litteken. Deze begint nu aardig uit te werken maar is goed op te vangen met paracetamol. Je voelt het wel heel goed natuurlijk, als een zware spierpijn ook in je armen. Mijn vriend moet veel voor me doen op het moment en het bevalt me niets om zo afhankelijk te zijn. Maar het hoort er bij. Ik ga niets forceren want de herstelperiode is natuurlijk heeeel belangrijk!

Ik heb geen drains gelukkig maar een goede sportbh. Deze had ik besteld via kiesdejuistesportbh.nl. Deze is speciaal voor borstvergrotingen. Fijn ding en niet zo hoog. Ik kan ze nu ook mooi van boven in de gaten houden. Ik denk dat ik uitkom op een goede c. Maar eerst maar eens afwachten op het vocht dat nog weg moet trekken. Dat gekraak onder mijn bh is echt vreemd. Gelukkig had ik dit al gelezen hier op het forum dus daar maak ik me absoluut geen zorgen over!

Nu ga ik weer lekker chillen, bedankt voor alle succeswensen!!

Veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! Wat fijn om zo'n positief verslag te lezen..!

I've news too...

Onverwacht consult gehad bij dr Moojen ipv bij dr Bos. Zijn operatie liep erg uit en dr Moojen wilde het consult overnemen zodat we niet hoefden te wachten. Vanwege de goede verhalen over haar werk, wilde ik dat wel. Ze luisterde goed en begreep dat ik zo natuulijk mogelijke borsten wil. Haar advies: dual plane, anatomisch, moderate, 255 cc. Ik had gehoopt op meer cc, moet ik toegeven. Voor mijn eigen gevoel ga ik nog een keer passen als ik voor de fysio moet, gewoon om me te realiseren dat ze echt wel gelijk heeft wat betreft het aantal cc (ik ben behoorlijk smal, breedte was maar iets van 11,5 cm geloof ik).

Ik ben vrij zeker dat ik de operatie bij haar wil, ook omdat ze in Hilversum met een fysio-traject werken dat me erg aanspreekt. Het helpt bij herstel en daarbij heb ik er snel en behoorlijk last van spierpijn ookal sport ik dagelijks. Vandaag optie genomen op operatiedatum: 21 maart! Heb tot vlgde week vrijdag bedenktijd zodat ik evt naar het andere consult op donderdagavond kan...

Am I really gonna do this? Las net nog een topic uit 2009 van een aantal dames met een moeizaam herstel en heftige reactie op de narcose. Is dat de werkelijkheid of zijn dat de uitzonderingen??

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Wizz,

gefeliciteerd met je tweeling! Uitgebreid verslag, fijn om te lezen!

Laat je maar lekker verwennen. Hopelijk heb je een vlot herstel.

Gr Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie!!

Guusje; ja het kan ineens heel snel gaan! 255cc lijkt me heel mooi hoor!!

Mijn eerste nacht zit er op. 1 kussen onder mijn matras gedaan (had ik maar zo'n elektrisch ding..) en op 2 kussens gelegen.. was goed te doen! was bang dat ik toch op m'n zij ging liggen maar die spierpijn houd je wel tegen!! om 2u even wakker geweest, om 4uur (meteen maar wat pijnstillers geslikt) om 8u en vervolgens tot 10u geslapen! prima!!

De kliniek heeft ook al gebelt en ik had eigenlijk weinig vragen, alleen wanneer de pleisters van de hechtingen af mogen. die moeten dus blijven zitten totdat de hechtingen eruit worden gehaald (volgende week vrijdag)

Het opstaan vanuit bed valt me super tegen. Mijn vriend moet echt voorzichting mijn rug omhoog duwen. En naar de wc gaan. voel me zo afhankelijk!!

Maar lopen gaat goed, typen ook zoals jullie zien!!

Eten gaat super goed, die narcose stelde bij mij echt nix voor!! das weer een meevaller!

Binnenkort eens foto's maken van mijn nieuwe vriendjes..

Ik vind de grootte nu super mooi maar ik ga er vanuit dat het nog iets minder wordt ivm de zwelling. Maar dat was in het begin natuurlijk ook mijn wens. Ik heb nu een flinke c cup en wilde op een 'gemiddelde' c uitkomen. Dr. van Tits is mijn held, ik ben fan!! :136:

Ik ben zo blij dat ik me niet te druk heb gemaakt van te voren. Bleef heel rustig en had er alle vertrouwen in. En alles komt goed! Tuurlijk is het een kutgevoel wat je hebt maar als je dan ziet wat je er voor terug hebt gekregen!! jippie!!

Alleen opstaan vanuit een liggende houding.. auw auw auw.. voor de rest gaat het prima!! ik strompel hier een beetje rond want je moest wel met regelmaat blijven bewegen en niet alleen maar liggen (wat me ook prima bevalt.. was er aan toe met zo'n drukke baan :D)

Ik heb zo veel kaarten gekregen, bloemen, smsjes en krijg komende dagen elke dag wel bezoek van een vriendin. Ze moeten alleen zelf de thee zetten hihi.

Laat de zomer maar komen!!

Liefs Wizz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wizz,

Wat super dat het al zo goed met je gaat, het recht komen uit lighouding enz. klinkt allemaal zeer bekend, maar dat gaat geleidelijk elke dag iets beter! Geniet van je nieuwe aanwinsten en van het vele bezoek, leuk zeg!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Eefje, ik vind mijn boobies op de jouwe lijken, das mooi want vind de jouwe super mooi!!! ben benieuwd hoe de mijne er over een paar weken uit zien..

Hey Wizz,

Ooh, nou dat vraagt op z'n minst om een fotootje! :118: Over een paar weken zien ze er alleen nog maar mooier uit! :wub:

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat was/is eigenlijk het ergste bij mij. Vooral na het slapen omdat alles extra stijf is. Vanochtend moest ik er gewoon uit omdat ik zo'n last van m'n sschouders had. Ik heb foto's en ga ze er nu opzetten, ben zo benieuwd wat jullie er van vinden!!! bedenk wel dat ze nu nog gezwollen zijn enzo he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.