Ga naar inhoud

Wizz : 16 februari 2011 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ga naar de Velthuiskliniek in Eindhoven. Dokter van Tits (hilarische naam..) hij raadde me 200 of 225cc aan dual plane. Vrees dat dit erg pijnlijk wordt.. maarja, wie mooi wil zijn..! :unsure:

Hmm 200 of 225cc dual plane dus?

Ikzelf krijg straks 300cc dual plane. Mag ik pleas pleas fotos van je zien?

(alleen als je wil hoor). Want ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

En heb je veel pijn (gehad)??

Thnaks. Bonbonella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wizz,

Heb ook net jouw picjes gezien! Heel mooi hoor!!! Lijken inderdaad wat op de mijne, alleen staan jouw tepels mooie op dezelfde hoogte! Lucky you! :136:

Ja, die jeuk hoort er allemaal bij hihi, je boobs lekker insmeren met een bodylotion of huidolie geeft wat verlichting.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wizz!

Gaat het al wat beter met de pijn in je schouders, jeuk etc? Je moet alweer bijna aan het werk toch? Ga je dat redden?

Heb net je foto's bekeken! Prachtig! Héél mooi! Vind dat je voor de bv al mooie borsten had, het leuke is dat ze er nog steeds op lijken, alleen een stukkie groter! Dan gaat het met mij ook wel goed komen, de vorm is mooi, alleen de grootte niet. Jij had nog meer dan ik...

Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden?

Gr. Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Wizz,

Gefeliciteerd met je bv! :64:

Leuk verslagje om te lezen en herkenbare pijntjes van het opstaan, dat gaat ook weer over :35:

Ik ben benieuwd naar je foto's, zou ik die ook mogen zien?

Heel veel sterkte met je herstel :116:

Liefs,

Kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat super goed met me! Met mijn schouders gaat het alweer stukken beter en de jeuk is een teken van genezing dus laat het maar jeuken :D ik moet eigenlijk donderdag weer gaan werken maar vrijdag moeten de hechtingen eruit dus denk dat ik donderdag en vrijdag er nog bij trek. Dan kan ik maandag er met 'volle borst' tegenaan!

Ik heb uiteindelijk 225cc gekregen en was van te voren ook best tevreden over de vorm. zo zie je maar dat je eigen borst toch een groot deel van het resultaat bepaald. liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wizz!

Voor jou is het toch nu 6 dagen geleden? Is er een groot verschil met de eerste paar dagen, kwa pijn? Ik hoop het echt haha!

Ik zat vanochtend het liedje "i just don't know what to dooo with myself' te zingen! Omdat ik me ook echt zo voel haha! Sjee wat een gedoe he die boobs!

Veel succes nog met je herstel, en neem inderdaad nog maar ff die paar daagjes extra vrij!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja qua pijn is er wel een verschil! het gaat elke dag een stuk beter! Ik kan eigenlijk weer alles maar moet oppassen niet te veel met mijn armen te doen. Ben vanochtend boodschappen wezen doen met mijn moeder (zonder tas :D) en ging allemaal prima. Ik was blij dat ik er even 'uit' was. Hang al dagen op de bank.. De eerste 2 a 3 dagen waren echt het meest lastig. Nu gaat het echt super goed. Alleen slapen blijft lastig omdat ik zo'n last van mijn nek/rug krijg op een gegeven moment.. Maarja, kleinigheidje blijf je houden he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn inmiddels een stuk minder hard! Heb ook weer een beetje gevoel in mijn tepels en je ziet eindelijk verschil wanneer ik het koud heb (eerst stonden ze ze op spanning dat ze geen kant op konden haha). Alleen aan de onderkant van mijn borst heb ik nog weinig gevoel. Het vocht trekt weg maar ze voelen al met al natuurlijk nog wel heeeel stevig. Ben blij als vrijdag de hechtingen er uit gaan, ben benieuwd hoe dat er uit ziet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh me net in mijn 'normale' kleren gehesen.. ipv mijn huispakkie. In een strak shirt zijn ze echt huge!! Het is nu echt wel een D, vraag me af hoeveel vocht er nog in zit. Ik heb er maar een colbertje over aan getrokken. Dat is wel heel mooi nu met borsten. Ik heb voor t eerst die hema sportbh aan, mooie dingen hoor maar hier lijken ze wel extra groot in haha. Maar ik mag niet klagen! ze zijn prachtig!! Tis gewoon zo wennen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had mn foto's er weer afgehaald aangezien de meesten ze nu toch hadden gezien. Ja D klinkt ook ontzettend groot. Toch valt t op zich wel mee. Maar komt meer omdat de borsten relatief breed zijn en ik een smalle omvang heb. Als je m'n foto's nog een keer wilt zien moet je maar even een berichtje sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gaan de hechtingen eruit! Eindelijk.. die vieze pleisters beginnen los te laten en het jeukt! ben benieuwd hoe het er uit ziet en wat ze in de kliniek zullen zeggen. Heb ook voor het eerst geslapen zonder rug/nekpijn!! dat is echt wat mij het meeste is tegengevallen. Hopelijk krijg ik mijn kussens (3stuks) vanavond weer zo 'gearrangeerd' net als vannacht.. zul je zien dat als ik eindelijk lig.. een uur later er een kussen weg moet.. even later er toch weer 1 bij moet.. om chagrijnig van te worden (vooral om 4u 's nachts..)Ik wil zo graag op mijn zij liggen!! :102:

Zul je zien.. mag ik eindelijk op mijn zij.. durf ik niet ivm het verschuiven van voormalig erwtje en bertje (ik moet nog nieuwe namen verzinnen)

Maandag werken.. bah! Ben eindelijk gewend aan mijn leventje wat nu bestaat uit alle dagen bankhangen en flauwe comedys kijken :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah wizz, je kunt het werkende leventje vast wel weer aan!

En als je dan lekker klaar bent, plof je op de bank en doe je lekker NIKS meer :rolleyes:

Vandaag de hechtingen eruit, spannend zeg! Lekker die jeukpleisters eraf!

Ik ken het slaapding, je ligt lekker voor een paar uur en dan móet je even anders liggen anders voelt alles alsof je een grote pijnlijke plank bent haha!

Maar ik ga het onthouden, ik hop dat ik op mijn dag 9 ook wat beter slaap!

Wel fijn dat je voor mij bent geweest, weet ik een beetje wat me te wachten staat ;)

Succes/veel plezier vandaag bij de pc! En nieuwe namen... ik noem mijne nu 'puntje puntje' haha, omdat ze nog zo fier voruit staan!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die van mij staan ook nog behoorlijk op spanning. Aan de bovenkant begint ze zwelling wel af te nemen. De linker is wel iets meer gezwollen dan de rechter maar niets om me druk over te maken denk ik. Die sportbh's van de Hema vind ik trouwens voor nu nog niet stevig genoeg. Misschien over een weekje ofzo. Vind nu die lelijke dure toch wel fijner zitten.. Alles behalve charmant maarja boeie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wizz

Fijn om te horen dat alles is mee gevallen met je :1boobs:.

En fijn dat je hechtingen eruit mogen vandaag .

Doe je al veel ,of hou je je eigen nog rustig

Mij is het ook 100%mee gevallen.

Kan niet zeggen dat ik echt pijn heb gehad .

Nu zijn we alweer 11 dagen verder ,ik heb nergens last soms een lichte steekjes das alles.

Vind het niks doen veel erger

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.