Guest Buttercup2.0

Buttercup2.0 : 22 januari 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Guest Buttercup2.0

Hallo allemaal,

ik ben een 31-jarige plus mama van 2 gekke pubers en ik ben ondertussen 7 jaar samen met hun vader.

Vorig jaar zijn we getrouwd. Ik ben voor de trouw een 12-tal kg afgevallen, en dat zorgt ervoor dat mijn borsten er sindsdien maar slapjes bij hangen.

Vandaar de keuze voor een borstvergroting, die had ik mezelf beloofd als ik netjes op gewicht bleef :).

Op 1 september heb ik een afspraak bij dokter verdonck bij de belgian breast clinic.

Ik las al veel goede ervaringen van dames die door hem geopereerd werden. Naar de reacties ben ik denk ik gewonnen voor Motiva implantaten.

Ikzelf ben hier op zoek naar meer info over het al dan niet achter de borstspier plaatsen, hoe groot zijn jullie gegaan, wat met de littekens achteraf...?

Ik ben 1m60 en weeg 55kg. Toen ik nog een stukje dikker was had ik een 75D. Ondertussen is dat een slappe 70C geworden.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en voor en na foto's

Guest Buttercup2.0

Afgelopen zaterdag was het zo ver: mijn afspraak bij dokter Verdonck. 

Het werd een koude douche: er blijkt een lift nodig te zijn. De 'hang' is nog maar in een beginstadium, waardoor het met een tepellift op te lossen valt. 

Nu ben ik doodsbenauwd voor de littekens...

En ook wel teleurgesteld dat ik niet door dokter verdonck geopereerd zal worden. 

Gezien het bv met tepellift zal worden zal ik door zijn collega dokter danau geopereerd worden. 

Iemand ervaring met dokter danau of met een tepellift? In elk geval heb ik 9 oktober een 2e consult gepland zodat ik met dokter danau alles verder kan bespreken. 

Guest Buttercup2.0

Ik ben over de eerste shock wat het liften betreft. Ze gaan uit zichzelf niet meer hoger komen te staan, dus dan nu maar "korte pijn" en een tepellift ipv binnen enkele jaren een volledige lift. 

In oktober staan er afspraken bij dr bosmans en dr danau op de planning, en in december ga ik op consult bij dr plovier. 

Zeer benieuwd wat deze 3 me gaan vertellen. 

Guest Buttercup2.0

Afspraken met dokter bosmans en dokter danau zijn achter de rug. 

Bosmans was voor mij persoonlijk geen aanrader. Je past eerst wat prothesen die bij in je bh gestopt worden. Het passen wordt door de secretaresse/assistente gedaan. Dan komt dokter bosmans eraan te pas: hij knijpt een keer in mijn borsten en dan mag ik me weer aankleden. Meten of goed bekijken komt er niet aan te pas. Wel de waarschuwing: ga niet te groot, anders nemen mensen je niet meer serieus (we hadden het btw over 300cc op dat moment, dus niet van die jumbo meloenen...)

Hij plaats enkel voor de spier want die implantaten achter de spier of dual plane "kruipen omhoog"...

Samengevat: zeer vreemde consultatie, zeker niets voor mij. 

Dan de afspraak bij dokter danau: kundige en duidelijke uitleg. Hij stelde voor om het in 2 delen te doen: eerst de vergroting en (indien ik het nodig zou vinden) dan de tepellift. Gezien mijn tepels nog mooi naar voor wijzen en ik echt wel bang ben voor het litteken raadt hij aan het zo te doen. De tepellift kan nadien onder plaatselijke verdoving gedaan worden en heeft een hersteltijd van ongeveer 1 week. Kostprijs tesamen of apart blijft ook gelijk. 

Hier voel ik me ook het best bij eerlijk gezegd... dus ga ik voor eerst de vergroting en als ik het nodig acht nadien een tepellift.

Geen slecht woord over dokter danau, maar mijn gevoel zat beter bij dokter verdonck. Dus direct aansluitend dan bij dokter verdonck langs geweest (wat ik wel wat awkward vond tov dokter danau maar ja...)

De datum is geprikt voor 22 januari. 285cc motiva progressive plus demi. 

Nu aftellen en hopen op een mooi resultaat zonder de tepellift. 

@best_boobie pas jij titel ed aan aub? Thx!!

Hey ik ben ook bij dokter Verdonck geweest hij zei me dat er een lifting moest gebeuren dus ik ben ook bij dr danau geweest (mijn gevoel ligt ook beter bij dr Verdonck) wat het nu moeilijk maakt omdat ik volgens hem een lifting nodig heb. 

Guest Buttercup2.0

@sor moet je een volledige lift krijgen of ook enkel een tepellift?

Guest Buttercup2.0

@sor als je gevoel bij danau niet goed zit zou ik toch zeker ook elders eens op consultatie gaan. Bij de albums ivm lifting vind ik persoonlijk het werk van dokter plovier zeer geslaagd. Zeer mooie, fijne littekens 

Dank u ga ik is even bekijken, had ook al werk gezien van dr vito en dat ziet er ook netjes uit 

Guest Buttercup2.0

@@Robijntje02 op dit forum kan je foto's vinden van het werk van dokter plovier. 

Hoi hoi. Ik word een week voor jou geopereerd. Door drs Mesters Velthuis. 

Gelukkig geen lift nodig. Ben nog een beetje aan t twijfelen of ik voor 275 of 300cc ga. Ik krijg ronde implantaten, dual plane geplaatst. Altijd leuk om diegene te volgen die rond zelfde tijd geopereerd worden