Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Heyy meid,

Je zal wel helemaal opgelucht zijn! Top dat hij zeer tevreden was, kan ook niet anders met zulke mooie boobs.

Beter "iets" te groot als "iets" te klein hihihi Dr. Nio vond het ook een goede keuze, zeker omdat het toch allemaal vrij snel went.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kiki: Tnx voor je complimenten!! Ik vond ze toen ook kwa vorm erg mooi en dat mis ik dus echt ontzettend. Ik denk dat je wel gelijk hebt met de foto’s, dat als de operatie voorbij is je het wel durft. Dan heb je immers mooie boobs (als het goed is) en niks meer om te schamen.

Vandaag toch even naar het ziekenhuis gebeld voor het aantal cc’s, Dr. Nio belt me daar morgen over terug. Ga toch voor de 50cc meer, net wat je zegt veel zeggen hier dat het zo snel went ;)

Hahaha geweldig grootte verkeerd ingeschat, moest hard lachen. Uiteraard wel meteen het AUW idee erbij…. Ben zeer benieuwt hoe je controle verloopt!!! Hopelijk mag je dan je martelwerktuig uit :D Slapen lijkt me ook lastig de eerste tijd!

@sannetje1980: Heyy wat top 11 maart, das toch weer sneller :P Snap je heel goed hoor meid, je vrouwelijkheid terug en dat valt en staat toch met je boobs. Hier hetzelfde gevoel.

@Miss.E: Ik had al een bericht achter gelaten bij je foto, maar echt waar meid: prachtig! Ze worden echt steeds mooier, zo apart om te zien eigenlijk. Is echt een verschil. Ben echt nieuwsgierig 3mnd po. Zelf ook helemaal happy met je boobies???

Liefs Fem

Bedankt voor je leuke reactie op mijn foto.

Ben erg blij met mijn boobs..

Ze zijn heel erg veranderd de afgelopen drie maanden.

Maar ben reuze trots.

Lees dat jij voor de 450 cc...

Het is echt waar, de grote van je borsten went heel snel.

Denk dat het een goede keus is :rolleyes:

Gr MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feminime,

Nog een weekje en dan mag jij ook. Ik zie hele mooi resultaten van dr Nio dus het zal wel mooi worden.

En 450 cc is een mooie grote ( heb ik zelf ook) :59: en ik vind de grote echt mee vallen. Ik had ze ook niet groter gewild. Ik ben echt heel blij hoe ze nu zijn.

Ik ben heel benieuwd naar de foto's straks. O en ik had ook pas een voor foto geplaatst na de operatie hahaha. Ik schaamde mij ook.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.E: Graag gedaan meid, nu ik ze 3mnd po heb gezien ben ik er helemaal verliefd op. Heb geloof ik in de afgelopen maanden nog nooit zoveel boobs gezien. Als ik dan jou foto’s bekijk, dan wordt ik spontaan helemaal happy. Je mag er zeker erg trots op zijn, wat zal jij stralen van de zomer aan te strand!

Ja toch gegaan voor de 450cc in overleg met Dr. Nio. Hij vond dit ook een goede keuze. Is geen schrikbarend verschil, maar waarschijnlijk net dat tikkeltje. Zeker omdat het zo snel went, dan maar liever iets te groot, als net iets te klein ;) Ben nu zelf ook al mijn twijfels kwijt na het gesprek van gister, dat is ook heel erg fijn.

@Jayro: Nog 7 nachtjes en moet eerlijk zeggen, ze gaan harder als ik dacht. Eerst dacht ik pfff duurt nog zo lang, maar nu vliegen de dagen echt voorbij.

Alle boobs die ik tot nu toe heb gezien van Nio, vind ik ook allemaal stuk voor stuk prachtig. Heb dus alle vertrouwen dat het wel wat moois gat worden :D

Heb even jou foto’s gekeken en ik vind het perfect bij je passen, een erg mooie maat en heel natuurlijk. 450cc lijkt inderdaad erg groot, maar als ik dan naar jou kijk vind ik het echt perfect. Als mijne daar al een fractie op gaan lijken, ben ik de gelukkigste vrouw van de wereld straks hahaha

Heb gister wel foto’s gemaakt van hoe ze nu zijn, maar dacht echt meteen van bah!! Die ga ik dus echt niet plaatsen. Denk dat ik ze dus ook mooi pas plaats ná de operatie hihihi De schaamte is gewoon te erg nog nu, net als jij had….

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik had het ook hoor.

Kon hele dagen op het internet zitten.

Wilde er alles van weten....

Heb de laatste week voor mijn bv wel iets rustiger aan gedaan.

Was alleen daar nog maar mee bezig...Ik dacht er echt HEEl veel aan.

Door in die week iets minder op het borstenforum te zitten werd dat voor mijn gevoel iets minder.

Voor jou komt het nu ook echt dicht bij he..Echt spannend hoor.

Als je nog vragen heb...Dan lees ik het wel he?

Weet niet of ik ze altijd weet te beantworden...Ik leer hier nog steeds dingen, ook na mijn bv.

Fijn weekend!!

Gr MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy MissE,

Nou dat heb ik dus ook, lijk wel obsessed door boobs nu hahaha

Overal waar ik kan kijken ga ik kijken, heb geloof ik de profielen van iedereen hier op de site gezien.

Wil ook alles weten, wat ik zo ongeveer kan verwachten. Het is ook natuurlijk iets wat je niet even iedere dag doet, he wil dat het goed gebeurd. En natuurlijk leef je er ontzettend naar uit en wil je gewoon spieken hoe bij jezelf ongeveer het resultaat zal zijn. Nu ben ik er wel achter dat het zoveel verschilt per persoon!

Het komt zeker dichtbij, nog maar 6 nachtjes gewoon. Het vliegt gewoon voorbij, terwijl eerder de dagen leken weg te kruipen.

Vind dit forum echt ideaal, net wat je zegt je leert zoveel bij! En alle meiden geven advies waar ze kunnen, het is fijn een plekkie te hebben waar je toch met je vragen terecht kan.

Wat ik me heel erg afvraag is, wanneer je nou ongeveer weer op je zij zou mogen gaan slapen??

Jij ook fijn weekend meid!!!

Gr. Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Feminine,

Na ongeveer een week of twee kun je al weer voorzichtig op je zij proberen te slapen hoor, desnoods zo een beetje tussen zij en rugslapen in met een dik kussen in je rug zodat je niet terugrolt, dat scheelt echt al enorm voor je arme rug! :)

Trek je niet te veel aan van die tabelletjes of maatberekeningen op sites, vaak klopt het niet echt hihi :P

Extra VitC nemen kan helpen om een verkoudheid tegen te gaan! ;)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Eefje,

Tnx voor de tip! Heb toevallig een lading kussens gekregen van men moeder, dus dat gaat dan goed komen. Ben een echt buik en zijslaper, dus kijk daar misschien zelfs meer tegen op als de pijn hahahaha

Ja joh die tabelletjes snap je niks, denk dan gelukkig wel van de pc zou het echt niet verkeerd meten ofzo. Gewoon stom dat het een cup verschild, dacht echt huh hahaha

Ik neem nu 2x vitamine C1500 per dag, ga hopen dat het de verkoudheid de kop in drukt. Heb nu alleen een verstopte en dan weer een loopneus, hopelijk is het voor donderdag weg!

Zou ik jou ww mogen? Ben erg benieuwt! :blush:

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fem,

Ik lag ook na 2 weken al op mijn zij. En ik ben een echte buikslaper hahaha. Nu kan ik na 6 wkeen weer lekker op mijn buik liggen.

Ik nam ook veel vitamine c vlak voor de operatie. Was ook beetje verkouden. Maar komt goed, je hebt nog een paar dagen.

En bedankt voor je complimenten. :)

Nog even en jij hebt ook super mooie boobs.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jayro,

Van deze berichten wordt ik helemaal blij! En helemaal dat je zegt dat jij al na 6 weken op je buik kon liggen.

Hoeveel vitamine c nam jij voor de operatie??? Ja precies heb nog een paar dagen, dus ga netjes men vitamientjes nemen en mijn rust pakken. Dan komt het vast wel goed :D

Graag gedaan meid, ze passen perfect bij je.

Kan zelf niet wachten hahaha maar ben blij dat ik toch de 450cc heb gekozen!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Eefje,

Tnx voor de tip! Heb toevallig een lading kussens gekregen van men moeder, dus dat gaat dan goed komen. Ben een echt buik en zijslaper, dus kijk daar misschien zelfs meer tegen op als de pijn hahahaha

Ja joh die tabelletjes snap je niks, denk dan gelukkig wel van de pc zou het echt niet verkeerd meten ofzo. Gewoon stom dat het een cup verschild, dacht echt huh hahaha

Ik neem nu 2x vitamine C1500 per dag, ga hopen dat het de verkoudheid de kop in drukt. Heb nu alleen een verstopte en dan weer een loopneus, hopelijk is het voor donderdag weg!

Zou ik jou ww mogen? Ben erg benieuwt! :blush:

Liefs Fem

Hey Fem,

Dat lijkt me wel voldoende hoor 1500 2x/dag, hihi, komt helemaal goed met die verkoudheid, gelukkig heb je nog een kleine week! ^_^

Ww ligt in je inbox!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Gister 3x 1500 genomen, hou het vandaag wel weer op de 2x 1500.

Heb inderdaad nog een kleine week, maak me waarschjnlijk druk om niks.

Is gewoon dat je zolang uitkijkt naar zoiets en je gewoon niet wil dat de datum verplaatst wordt :blush:

Tnx voor je ww meid, ze zijn prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Feminine,

ik was zelf ook verkouden ruim 1 week voor de operatie en heb idd veel vit. C genomen en mijn verstopte neus gedruppeld met zoutoplossing en gegorgeld met zoutoplossing. Veel keelpastilles weggewerkt en gezond geleefd. Hoop dat je koortsvrij blijft dan komt het allemaal wel goed. Sterkte :71:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sim@,

Ja stom he die verkoudheid timing! :wacko:

Zoutoplossing gaat op men boodschappen lijstje :141:

Doe nu ook extra gezond, gezond koken, gezonde tussendoortjes, echt minimaal 8 uur slaap per nacht pakken.

Gelukkig heb ik bijna nooit koorts *klopt het meteen even af*

Groetjes Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Gister 3x 1500 genomen, hou het vandaag wel weer op de 2x 1500.

Heb inderdaad nog een kleine week, maak me waarschjnlijk druk om niks.

Is gewoon dat je zolang uitkijkt naar zoiets en je gewoon niet wil dat de datum verplaatst wordt :blush:

Tnx voor je ww meid, ze zijn prachtig!

Hey Fem,

Begrijpelijk hoor, was zelf ook als de dood dat ik ziek zou worden voor m'n operatie!

Thanks voor je complimentje! :blush:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister migraine gehad, vanmorgen opgestaan en weer knalt men kop eraf :( bah bah

Ook weer zo bizar gedroomd vannacht, over men boobs vlak na de operatie....

Hadden jullie ook voor de operatie van die rare dromen? :blush:

@Eefje: Dat is de grootste nachtmerrie een paar dagen voor de operatie ja hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.