Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Feminine,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat je in de 7de hemel bent, dan moet het wel goed gaan met je! Wens je een voorspoedig herstel, doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen! Zie uit naar je uitgebreide verslagje :62: !

Liefs, :53:

PS: zou ik ook je ww mogen? :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen

Helemaal toppie meid!

Geniet ervan en laat je lekker verwennen!

Liefs

Hey meiden,

Alles is helemaal top gegaan! Ben in de 7de hemel hihihi

Was om 16.00 weer thuis, lig nu lekker op de bank en dan op tijd men bedje in vanaaf. Heb alleen spierpijn en een suf konijn hihihi. Tot nu toe valt het me mee hihihi

Er komt snel een uitgebreid verslagje!

Tnxxxx voor alle succes wensen meiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy meiden,

Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!! Dat doet me echt goed en vind ik erg lief!!!

Gister het eerste berichtje geplaatst via men blackberry en ook al jullie felicitatie gelezen.

Nu voor het eerst weer achter de pc! Ga zo mijn verslagje typen, doe het rustig aan. Wil niks overbelasten natuurlijk. Maar het verslagje hoop ik vandaag nog te plaatsen!

Ben in ieder geval nog steeds in de 7de hemel en totaly in loveeee with mu boobs :D

Laat misschien mijn mannetje straks nog foto's maken.

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn B-day & de ochtend erna:

Hier mijn uitgebreide verslagje!

Om 4.15 was ik uit bed, nog lekker een grote mok thee en om 4.45 zaten we in de auto richting A’dam. Expres op tijd vertrokken, want er was gladheid voorspeld. Ruim op tijd waren we in het SLAZ, want we zaten al om 6.20 in de wachtruimte te wachten. Afdeling was compleet uitgestorven hihihi Om 6.45 kwamen de eerste verpleegsters op de afdeling, met een kar met koffie, mijn pa helemaal happy en ik kon wel janken. Dacht pfff lust ook wel een lekker bakkie :P Nog geen 5 min later werd ik al naar de kamer gebracht, mocht me meteen omkleden in men charmante blauw met gele jasje. Bloeddruk werd gemeten, die wat aan de lage kant was maar dat was verder geen probleem. Temperatuur was in orde, nog wat laatste vragen en toen wachten tot Dr. Nio zou komen aftekenen.

Om 7.05 was Dr. Nio er al!! Heel blij kwam die om de hoek van het gordijn kijken en wenste me een zeer goede morgen en of ik er zin in had. Ik dol enthousiast jazeker wel. Heel mooi zei hij. Eerst heeft hij nog wat foto’s voor gemaakt en daarna afgetekend. Heel nauwkeurig heeft hij alles afgetekend, nam er alle tijd voor. En weg was die weer. Toen moest ik meteen al 2 paracetamols innemen en een kalmerings/slaaptablet.

Rond 7.20 werd ik naar de uitslaapkamer gereden en mocht ik op het operatiebedje klimmen. Men sport bh moest ik onder mijn kussen leggen. Nog wat vragen die ik moest beantwoorden van de anesthesist. Infuus werd aangelegd, heerlijk warm dekentje over me heen. En toen werd ik al direct naar de OK gereden, Daarbinnen keek ik om me heen en dacht ik van dit lijkt wel een aflevering van House (ben ik helemaal weg van). Alles werd me uitgelegd wat er ging gebeuren, ze vonden me wel erg kalm. Vroegen of ik überhaupt wel zenuwachtig was, ik zo nee kom maar op heb er super veel zin in! Vonden ze erg grappig. Kreeg een kapje op met zuurstof, diep in en uit ademen. Daarna moest ik aan wat leuks denken en werd de narcose ingespoten. Moest het zeggen als ik wat merkte. Dat duurde nogal even. Ze zeiden van oh dat duurt wel even bij jou, moest lachen en dat was het laatste wat ik hoorde. Weg was ik.

Terug op de uitslaapkamer was ik erg snel klaar wakker, moest mijn pijn inschalen op de schaal van 1 tot 10. Daar moest ik even over nadenken. Gaf het maar een 5 en zei erbij van ga niet dood van de pijn maar echt lekker voelt het ook niet hahahaha. Toen kreeg ik voor de zekerheid nog een extra spuitje morfine. Om 10.30 lag ik alweer op de afdeling, moest direct plassen! Vroeg ze eerst of het wel echt drang was, ik zo ja is echt drang hahaha Mocht ik op een rolstoel wc. Nog nooit gezien zo’n ding, vond het erg grappig.

Op de afdeling was ik echt aan het doezelen, dacht wakker worden jij! Wil naar huis met men nieuwe boobs. Vechten tegen morfine heeft weinig zin, daar ben ik wel achter, heb heerlijk liggen doezelen. Iedere keer als ik men ogen open deed en dacht hup wakker worden, was ik alweer weg hahaha. Na een tijdje werd ik wakker en had me toch een dorst. Verpleegster kwam er direct aan en vroeg ook of ik al wilde eten. Nou honger had ik ook hahaha. Wat gegeten en gedronken en toen was het alweer 13.30. Ondertussen was ik al 4x naar de wc geweest om naar men boobs te kijken hahaha. Heb iedereen gepingt, gesmst enz hahaha Mijn pa smste me dat hij me om 14.30 al mocht komen halen! De verpleegster kwam men bloeddruk nog meten, men temperatuur en alles was in orde. Kreeg nog wat formulieren mee, een controle afspraak (7 maart) en de kaartjes van men eurosiliconen en wat pijnstillers. Heb toen mezelf aangekleed, als het niet ging moest ik bellen, maar ging prima. Voor ik goed en wel klaar was stond men pa er al met de rolstoel. Ik meteen waarom moet ik in een rolstoel, kan toch gewoon lopen…. Dat moest dus hahaha maja ik ben nogal een eigenwijsje soms, maar toch maar braaf gaan zitten.

Toen mezelf met 2 kussens geïnstalleerd in de auto en toen begon de rit naar huis. Had me voorbereid op een helse rit, mijn pa keek bij ieder hobbeltje in de weg direct in zijn achteruitkijk spiegel of het wel goed ding. Ik meteen don’t worry heb geen pijn. Om 15.00 in de auto meteen men pijnstillers genomen, dat moet iedere 8 uur. De rit ging prima, viel me niks tegen. Was helemaal in de wolken.

Thuis aangekomen heeft men mannetje de kussens op de bank gelegd, maar ik wilde eerst koffie! Heerlijk koffie gedronken. Daarna heeft hij lekkere broodje in de oven gebakken met salades en heb ik heerlijk gegeten. Daarna lekker op de bank men series gekeken. Alleen het opstaan van de bank was geen pretje, kreeg ik en steek in men borst. Trok gelukkig erg snel bij, dus ook dat viel me niks tegen.

Vlak voor we gingen slapen heeft hij wat grote kussens onder het matras gelegd, zodat ik hoger lag. Die tip had ik hier gelezen en ik kan je vertellen dat is een super goede tip! Om 23.00 men laatste pijnstillers genomen en geslapen tot 1.00, werd ik wakker van de kleine die aan het huilen was. Mijn mannetje me uit bed geholpen (ja dat deed weer even zeer die steek), naar de wc en weer geslapen tot 7.00. Had de wekker gezet om 7.00 voor de medicatie, netjes ingenomen en weer verder gaan slapen.

Sliep net weer een uur en toen werd ik al gebeld door het ziekenhuis. Hoe de reis naar huis was gegaan, de avond en nacht. Ik verteld dat het me reuze meevalt, alleen dat ik dus best flink spierpijn heb met uit bed stappen. Wel dat dat binnen een minuut weer bijtrekt. Is meer even zoiets van pffff auw en weg is het. Ze was hier zeer tevreden over en vond het erg netjes en ja dat moeilijk uit bed komen hoort erbij. Ik zei ook al van dat ik dat wist en dat het me reuze meevalt. Na dit gesprek ben ik direct weer in slaap gevallen tot 11.00. Toen werd de kleine wakker en heb ik men mannetje me maar even uit bed laten hijsen. Dit deed al minder pijn als vannacht om 1.00!! Dacht echt huh, dat valt me alweer mee.

Nu is het alweer 13.15, het gaat allemaal lekker en voel me lekker. Heb goed geslapen, weinig pijn. En nu tijdens het typen van men verslagje bijna nergens last van. Voel natuurlijk wel de zwelling en wat spierpijn. Tot nu toe blijft het helse scenario wat ik in men hoofd had uit en valt alles me mee. Mijn mannetje zei net nog: Weet je wel zeker of er siliconen in zitten, want volgens mij gaat het wel erg goed? Ik kijken in men bh, ja hoor ze zitten er nog en gaat inderdaad beter als ik had ingeschat! Hahahaha

Misschien dat ik hem vanmiddag of vanavond nog foto’s laat maken!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doe je goed, en heb je gelijk in!

lekker laten verwennen en niet te veel doen, dan

zal het vast ook wel positief blijven en allemaal

dus beetje mee vallen. Ik ga ook maar van het ergste uit

dan kan het alleen maar mee vallen haha.

Rustig aan en geniet van je rust en je nieuwe aanwinsten natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt zeker goed!

Ben blij voor je dat je het zo ervaard ;)

Toch bereid ik me ook maar voor op het ergste...dan kan het altijd mee vallen net zoals bij jou !

Ik moet volgende week vrijdag,mag hopen dat ik ook al zo snel zo'n lang verslag kan typen hihi

Nou laat je nog lekker verwennen en geniet ervan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

he fem,

Van harte met je nieuwe aanwinsten. Erg leuk om je verslagje te lezen en zeer herkenbaar. Laat je lekker verwennen en ik ben blij dat je je zo goed voelt. Super :rolleyes:

Ben benieuwd naar je foto's

Ciaou Petra :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Elle: Spannend jij ook al snel, hoop ook op een goed herstel voor jou! Je kan inderdaad het beste van het ergste uitgaan. Deed ik ook, had al hele scenario's in men hoofd en zo zie je maar dat het ook mee kan vallen :D

@ chantall: Ja zo zie je maar dat toch ieder mens anders is, ben zeer blij.

@ anneken: Hoop het ook voor je, zal zeker voor je duimen dat het je net zo mee valt. Voel me echt heerlijk valt me niks tegen.

@ petra & bizzie: Tnx meiden! Ben helemaal trots op men nieuwe aanwinsten ook al heb ik nog geen flauw idee hoe ze eruit zien zonder bh hahaha. Mijn mannetje legt me in de watten, neemt alles uit handen. Het verbaasd me hoeveel ik al eigenlijk zelf al kan. Ga niks over belasten, dus laat men mannetje me lekker vertroetelen.

Vanmiddag na men pijnstillers om 15.00 even gaan liggen, niet slapen maar gewoon even lekker in bed.|

Kon heerlijk liggen en kan nu ook zelf uit bed komen. Niet pijnscheut vrij natuurlijk, maar goed das ook geen ramp. Das dan ook eigenlijk het enige waar ik last van heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Wat een geweldig en lang verslag! Word er helemaal blij van! :D :D :D Wat super dat het je zo meevalt! Hier ook een Housefan hihi. :P Nou laat jij je inderdaad maar lekker vertroetelen, das het beste wat je nu kunt doen. Ben ook heel benieuwd naar je eerste picjes! Wens je nog een fijn herstel.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Feminine,

Wat een onwijs leuk om jou verslag te lezen!

Heel herkenbaar, dat stukje in de ochtend met dr. Nio, ik was dan niet de eerste maar ik hoor het hem zo zeggen :lol:

Heerlijk dat het zo goed met je gaat! :14:

En ik ben beniewd naar je foto's...

Fijne avond!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Hihihi gelukkig wordt jij net zo blij van mijn verslagje zoals ik me nu voel :D House is echt geweldig ben er helemaal verslaafd aan! Nu dus ook wéér aan het kijken :P Picjes komen er vanaaf nog op. Zit nog wel onder de tekeningen hoor, veel wel weg durven halen maar niet alles.

@ Kiki: Dr. Nio was heeel vrolijk ja, dus kan me het voorstellen dat het bij jou ook nog goed in je geheugen staat. Hoe gaat het nu daarzo???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, met mij gaat het wel goed zolang ik maar niet te veel hooi op mijn vork neem...

Het is echt moeilijk om me rustig te houden en niets te doen :wacko:

Gister had ik echt heel veel steken in m'n linkerborst, constant achter elkaar terwijl ik helemaal niets deed (film kijken zittend op een stoel), maar 's middags had ik afgewassen dus dat was waarschijnlijk te veel van het goede...

Vanmorgen ben ik met mijn vriend naar de stad geweest om ons te oriënteren voor de koop van een nieuwe stofzuiger, waarschijnlijk een Dyson. Daarna hebben we lekker geluncht bij de V&D.

Vanmiddag heb ik al mijn oude bh's (20 stuks), corsetten (10 stuks) en bikini's (3 stuks) gefotografeerd en die zet ik eerdaags te koop op marktplaats, zodat ik er nog een centje voor terugkrijg en daar weer iets nieuws van kan kopen over zo'n drie weken :rolleyes:

Wel zonde hoor, want er zaten hele mooie tussen...

Maar ik zou voor geen goud meer terug willen naar de oude situatie :101:

Verder verheug ik me op aanstaande dinsdag, dan ga ik beginnen met cardioën.

Even kijken hoe lang ik dat vol ga houden...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Foto's staan in men online album ;)

Kwaliteit is niet super, mijn mannetje was vergeten de instellingen van de camera terug te zetten...

Liefs Fem

Heej feminine

Ik probeerde te kijken bij mijn albums waar je je foto's heb staan

Maar k krijg ze niet te zien geen toegang :s

Ik hoor het wel van je .

Kussss janaa89

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.