Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

haha ja idd ! kan ook niet wachten!

Nou alvast heel veel succes,en blijf je volgen,vind ik wel leuk!

good luck

Liefs

Heyy Elle.

Heb er zeker zin in, ben helemaal in men nopjes vandaag :D

Beetje de laatst dingetjes doen vandaag (zoals iedereen knippen hahahaha)

Jij hoef ook niet meer zo lang! Zijn we straks beide gelukkig met onze nieuwe aanwinsten!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Fem,

Laat nog maar alles eens goed los thuis, hele huisje spik en span! :viannen_81::drag_08::drag_10: Kun je nadien lekker op gemakje herstellen!!! :beach: Wens je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes voor morgen!!! :01: Geniet nog een nachtje van je favoriete slaaphouding! :lazy2: Zie uit naar je verslagje!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elle: Tnx meid, zal jou ook blijven volgen! Leuk :D

@ Eefje: Ga ik zeker van genieten, wordt een kort nachtje maar zeker genieten. We rijden hier 05.45 weg! Huisje is nu lekker schoon, dus ken lekker herstellen. Straks nog even heerlijk in bad! Zodra ik kan typen verschijnt men verslagje (pc addict dus ben erg benieuwt hihihi)

@ Anneken: Zeker morgen rond die tijd ben ik hopelijk al thuis in ieder geval sowieso onderweg naar huis. Op de achterbank met 2 flinke kussens hihihi Ik ga van het ergste uit kwa pijn hahaha

Allemaal bedankt voor de succes wensen!! Vind ik echt helemaal top, wordt er helemaal blij van hihihi Nog steeds geen zenuwen hier, heb echt zo’n “kom maar op!” gevoel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meid,

Heel veel succes morgen!!

Hopelijk valt alles je mee, en lezen we snel een verslagje van je op het forum!

Ik zag in de galerij je foto's staan, kan ze alleen niet groot bekijken.

maar wat een mooie foto's!

Heb je die zelf gemaakt? ze zien er zo professioneel uit! met de lichtval zo mooi etc.

Helemaal toppie!

Je had daar trouwens ook prachtige borsten zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Sanne,

Tnx meisie!!

Laten we het hopen dat alles meevalt, gaat allemaal helemaal goed komen en dan mijn verslagje typen.

Ik zal zo men ww ff sturen, dan kan je ze daar bekijken ;)

Die zijn inderdaad gemaakt door een professionele fotograaf in Rotterdam. Vind ze zelf ook nog steeds mooi, zit eraan te denken als men boobs helemaal mooi zijn het weer te doen :D Op de foto's was ik afgevallen en van D naar C cup gegaan, maar ze waren wel men trots. En snel kan ik dat gelukkig vast weer zeggen, zijn men twins weer compleet :P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feminine,

Hoop dat je vannacht nog lekker kan slapen en niet wordt opgegeten door de zenuwen.

Maaar morgen heb je ze ! :1bouncingboobs:

Als je de pijn zo erg voorsteld als helse pijnen kan het alleen maar veel vallen :rolleyes:

Neem op tijd je pijnstillers ook als je nog niet veel pijn hebt. Dan onderdruk je de pijn.

Nou ben heel benieuwd hoor.

Veel succes!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net heerlijk lang gedoucht, nu héél even relaxen en men bedje in!!

Heb er helemaal zin in, nog geen zenuwen :D

Laat snel horen hoe het is gegaan!

@ Jayro: Tnx meid, neem die tip zeker mee!!! Om de hoeveel uur nam jij de pijnstillers???

@ Esther & saartje: Heel erg bedankt meiden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden!!

Nou ben alweer wakker, over 15min in de auto!

Heb slaap foei foei hahahaha maar heb toch 5 uur geslapen als een roos. Was zo weg!

Stom genoeg geen zenuwen en was als een speer uit bed hahaha

Bij men volgende berichtje heb ik gewoon boobs!!!! :D

@ Esther: Ja ben de hele avond druk geweest met men poetsdrang oa whahahaha

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Alles is helemaal top gegaan! Ben in de 7de hemel hihihi

Was om 16.00 weer thuis, lig nu lekker op de bank en dan op tijd men bedje in vanaaf. Heb alleen spierpijn en een suf konijn hihihi. Tot nu toe valt het me mee hihihi

Er komt snel een uitgebreid verslagje!

Tnxxxx voor alle succes wensen meiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.