Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Heyy Miss.E,

De verkoudheid begint gelukkig iets bij te trekken, alleen nog een lichte verstopte neus soms.

Denk niet dat dat een ramp moet zijn voor de operatie???

Mijn dromen zijn gewoon bizar:

* dromen dat men prothese er uitvalt, plop op de grond

* dromen dat ik men oma bh uit doe en ik nog steeds mini boobs heb

* dromen dat men prothese uitzakt naar men buik hahahahaha

Te stom voor woorden die dromen hihihi het is net wat je zegt je valt ermee in slaap en wordt ermee wakker!

Gaat nu erg snel! Nog maar 3 nachtjes en dan is het zover, gaat best hard. Echt heel spannend en zo'n zin in!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Het moment komt steeds dichter bij!

Spannend hoor!!

Ik kan ook niet wachten, maar eerst maar eens op consult :141:

Ik zie wel op tegen de dagen na de operatie, heb jij dat niet? zit nu al te bedenken hoe ik alles moet gaan regelen met twee kleine kindjes en een man die niet heel veel vrij kan nemen..

Zal puzzelen worden, maar waar een wil is is een weg.

Ben heel benieuwd hoe jou ervaringen zijn straks, en zal alles ook uitgebreid volgen!

Succes meid, nog maar heel even en je hebt eindelijk je gedroomde borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy sannetje,

Tnx voor je lieve bericht!

Hihihi zeker spannend zeg! Tot nu toe nog geen zenuwen gelukkig, wel gezonde spanning en een soort van vlinders in mijn buik hahaha

Ben erg benieuwt hoe je consult gaat bevallen meid, al denk ik dat het helemaal goed komt. Dr. Nio is zo'n vriendelijke man. Ga jou ook zeker volgen! :D

Uhhmmm nee zie er niet tegenop, ga wel uit van helse pijn enzo dat wel ;) hihihi Mijn vriend is minimaal 11 dagen na de operatie thuis, dus dat scheelt. Hij neemt dan alles van me over. Na die tijd gaat wel het puzzelen beginnen met de kleine. Aangezien zij 12kg weegt, maar goed met een beetje creativiteit zal dat vast wel goed komen (hoop ik) hahaha

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister migraine gehad, vanmorgen opgestaan en weer knalt men kop eraf :( bah bah

Ook weer zo bizar gedroomd vannacht, over men boobs vlak na de operatie....

Hadden jullie ook voor de operatie van die rare dromen? :blush:

@Eefje: Dat is de grootste nachtmerrie een paar dagen voor de operatie ja hihihi

Hihi, die dromen zijn heel normaal, hebben we denk ik allemaal wel gehad phffffff, je bent er zo mee bezig en dan krijg je allerlei gekke dromen, lees maar effe hier uit mijn topic hihi

Hou je sterk hé verder, komt allemaal goed!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Denk dat een heel klein beetje een verstopte neus geen kwaad kan.

Je moet niet een echt loop neus hebben en bijvoorbeeld niet normaal kunnen ademen.

Gaat helemaal goed komen joh :rolleyes:

Nog even dan zijn je dromen voor bij...

Dan ga je nog 1keer wat leuks dromen tijdens je openratie.

Als je in slaap valt gewoon aan iets leuks denken...Een mooie vakantie of een andere leuke herinnering.

Dan wordt je in de :101: stemming wakker.(had ik wel namelijk)

Succes met de laatste daagjes!!

Gr MissE :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Pfff pfieuww ik ben niet de enige met die bizare dromen hahaha

Hou me zeker sterk, heb gelukkig alle vertrouwen in mijn pc. Alleen mijn onderbewuste neemt een loopje met me ’s nachts :P

@ Miss.E: Tnx, voor je berichtje meisie!! Gelukkig is die licht verstopt, kan gewoon normaal ademen. Is meer dat die lichte verstopping zorgt voor kriebels in men neus en dat ik af en toe moet niezen. Verder voel ik me vandaag top. :D

Nog 2 nachtjes vreemd dromen en dan zit het erop hihihi

Met goede/leuke herinneringen komt het goed, tnx voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Feminine,

Dat is fijn! Dan hoef je ook niet lang te zenuwen & nuchter te zijn :D

Wat slim om je abonnement te bevriezen.

Ik heb dat niet gedaan, maar mag over een weekje weer rustig gaan cardioen op de hometrainer en benen+billen trainen :43:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Kiki,

Nee precies! Beter na de operatie wachten als ervoor hihihi zeker met de zenuwen en het nuchter zijn :P

Ja had toen even na gevraagd in de sportschool en je kan je ziekmelden als je een brief hebt waarin de opname staat. Scheelt ook weer 2 maanden contributie, zeker als je het toch niet gebruikt. Joh mag je over een weekje al rustig aan beginnen??? Dan ben je 3 weken po toch?? Wel top zeg! :D

En je boobs worden steeds mooier meid!!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Feminine,

wat fijn dat je als eerste aan de beurt bent. Nog 1 volle dag wachten op je :1boobs: .

Nog lekker in je favo standje slapen, dat mis ik nog het meest!

Mocht ik je morgen niet meer spreken...

Alvast heel veel succes :71: . Lekker gaan slapen en wakker worden met :1boobs: !!!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Feminine,

Nou inderdaad erg snel gegaan de tijd he? :136:

Morgen yeahhhhh hoe is het met de zenuwen?

Heel veel succes morgen ik zal aan je denken en ga je verslagje lezen.

Good Luck :116: Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld door Dr. Nio, om alles te bevestigen en of ik nog vragen had. Had nog wel de vraag of het high of medium profile wordt (was ik vergeten). Wordt high profile :D Verder had ik geen vragen, dus was een kort gesprek hihihhi En of ik op tijd wilde zijn, ja duhhhh natuurlijk ben ik op tijd zei ik :D :D

Morgen heb ik gewoon al men nieuwe boobs!!! Ben helemaal happy vandaag :153:

***

@ sim@: Tnx meisie!! Vind ik erg lief! Dat is echt heerlijk te weten dat je als eerste aan de beurt bent, scheelt echt zenuwen op de dag zelf. Vannacht heerlijk op mijn buik geslapen en tegen mijn mannetje aan. Vanavond weer, dan even voor de laatste keer maar ga er lekker van genieten hihihi weet nu al dat ik het verschrikkelijk ga missen!

@ Petra: Je had helemaal gelijk, de tijd is gevlogen! Niet normaal joh… Morgen gewoon al men boobs hihihi De zenuwen?? Tja gek genoeg heb ik ze (nog) niet!? Wel vlinders in men buik en ben ik een beetje adhd aan het doen in huis met poetsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Elle.

Heb er zeker zin in, ben helemaal in men nopjes vandaag :D

Beetje de laatst dingetjes doen vandaag (zoals iedereen knippen hahahaha)

Jij hoef ook niet meer zo lang! Zijn we straks beide gelukkig met onze nieuwe aanwinsten!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Feminine,

Ja, vanaf 3 weken PO weer lekker rustig beginnen met cardioen + benen& billen trainen :14:

Ik herken het adhd-gedrag qua poetsen in huis, had ik ook heel erg...

Helaas is mijn vriend daar wat minder van, dus nu zit ik echt uit te kijken naar de dag dat ik dat weer mag doen...

Het is nu echt een huishouden van Jan Steen met een grote Franse slag :9:

Maar ik wil jou ook alvast heel veel succes wensen morgenochtend! :71:

En voor je het weet heb je je boobs :1big_boobs:

Heel veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Kiki,

Dat is wel top zeg vanaf 3 weken po. Mocht ik dat ook mogen dan trek ik de maand april in, dan wil ik dat natuurlijk ook! Is namelijk minder als ik straks mooie boobs heb, maar een hang kont hahaha

Je wil alles netjes hebben voor als je thuis komt, denk dat het daardoor komt. Lijkt net of ik zwanger ben, toen was ik net zoals nu! Hahahaha Mijn vriend is dus ook van de franse slag en voor het oog schoon is dan schoon…. Staat dan weer niet in mijn woordenboek hahaha Kan me dus goed voorstellen dat je uitkijkt naar de dag dat je het zelf weer mag doen. Vrouwen zijn toch anders met poetsen, voor mannen is sneller iets “schoon”

Heel erg bedankt voor de succes wensen meid! Echt lief alle reacties die je hier krijgt, geeft toch een boost.

Tijd gaat wel erg hard vandaag en moet (van mezelf) nog een hoop doen!

Morgen rond deze tijd heb ik gewoon boobies :P

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.