Ga naar inhoud

AnSofieC : 18 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey iedereen

 

Ik ben Sofie en word 18 juli geopereerd. Een borstvergroting, eindelijk. Ik zit al lang met het idee, ik heb een kleine A-cup en ik voel me zoals een 13 jarig meisje die nog wacht tot haar borsten zullen groeien. Helaas zijn ze nooit gegroeid en nu ik bijna 23 jaar ben, ben ik zeker dat ik het wil doen. Dus ben ik een maand geleden op consultatie geweest bij Dr Verdonck, hij stelde me direct op mijn gemak en dat maakte me alleen maar zekerder van het feit dat ik de juiste beslissing maak. 

 

Hij heeft me een aantal dingen laten passen (zonder te zeggen hoeveel cc wat was) en dan zijn we uitgekomen op ongeveer 255cc. Ook ga ik voor de Motiva implantaten gaan, aangezien die het meest natuurlijk vallen (normaal gezien toch). Nu gaan ze op de operatiedag ook nog de 275 cc voorzien en ga ik dan kiezen tussen 255 en 275cc. Momenteel twijfel ik nog, soms denk ik 255, aangezien ik echt niet te groot wil, maar ik wil ook niet heel mijn leven spijt hebben dat ik niet net iets groter genomen heb. De meeste zeggen tegen mij, als je twijfelt, neem dan de grotere, maar ja... Blijft een belangrijke beslissing natuurlijk!

 

Dus voilà, bij deze, voorgesteld! 

 

Ik hoor graag jullie ervaringen/meningen/...

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey @AnSofieC, welkom op dit fijne forum. Ja ook ik heb getwijfeld. In mijn geval tussen 300cc en 340cc en het is waar, bij twijfel kies voor groter. Ik ben ook zo blij dat ik voor 340cc ben gegaan wat voor mij ook het maximaal haalbare was. Had echt niet kleiner gewild en ik ben ze al zo gewoon. Heb er niet aan hoeven wennen, was gelijk goed. Ik kwam overigens van een lege 75A en zit nu op een mooie 75D. Ik ben pas 3 wk po en hoop dat ze niet gaan krimpen want ik vind ze prefect zo. In kleding valt t overigens niet op dat ik op een D cup zit.  Je kunt in mijn album kijken als je wilt.

 

Succes met je keuze. 

 

Liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Vonnepon:

Hey @AnSofieC, welkom op dit fijne forum. Ja ook ik heb getwijfeld. In mijn geval tussen 300cc en 340cc en het is waar, bij twijfel kies voor groter. Ik ben ook zo blij dat ik voor 340cc ben gegaan wat voor mij ook het maximaal haalbare was. Had echt niet kleiner gewild en ik ben ze al zo gewoon. Heb er niet aan hoeven wennen, was gelijk goed. Ik kwam overigens van een lege 75A en zit nu op een mooie 75D. Ik ben pas 3 wk po en hoop dat ze niet gaan krimpen want ik vind ze prefect zo. In kleding valt t overigens niet op dat ik op een D cup zit.  Je kunt in mijn album kijken als je wilt.

 

Succes met je keuze. 

 

Liefs

Von

 

Hey @Vonnepon

 

Dankjewel!! Ziet er goed uit!! Ik denk inderdaad dat ik best voor de 275 cc ga, het is niet zo'n extreem verschil met de 255 cc en ga er anders toch spijt van krijgen! Bedankt voor je raad en proficiat met jouw resultaat, ziet er echt heel mooi uit! 

 

Groetjes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Manni:

Welkom Sofie, 

Ik word ook 18 juli geopereerd en twijfel nog tussen 260 en 300 cc. We hebben nog even de tijd om te twijfelen hé ;)

 

Groetjes 

 

hey!

 

Grappig dat we dezelfde dag hebben, spannend!! Inderdaad nog even tijd gelukkig. Waarom twijfel jij nog? En waar laat jij het doen? 

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei AnSofieC:

 

hey!

 

Grappig dat we dezelfde dag hebben, spannend!! Inderdaad nog even tijd gelukkig. Waarom twijfel jij nog? En waar laat jij het doen? 

 

groetjes!

Ik ga naar dr. Straten. Ik twijfel omdat ik graag wil weten of de afstand tussen mijn borsten kleiner wordt bij een grotere maat. Ik ga 12 juli nog een x passen en dan de knoop doorhakken. En ik wil vooral niet te groot, gewoon borsten die bij me passen. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 17-6-2018 om 18:32 zei Vonnepon:

Hey @AnSofieC, welkom op dit fijne forum. Ja ook ik heb getwijfeld. In mijn geval tussen 300cc en 340cc en het is waar, bij twijfel kies voor groter. Ik ben ook zo blij dat ik voor 340cc ben gegaan wat voor mij ook het maximaal haalbare was. Had echt niet kleiner gewild en ik ben ze al zo gewoon. Heb er niet aan hoeven wennen, was gelijk goed. Ik kwam overigens van een lege 75A en zit nu op een mooie 75D. Ik ben pas 3 wk po en hoop dat ze niet gaan krimpen want ik vind ze prefect zo. In kleding valt t overigens niet op dat ik op een D cup zit.  Je kunt in mijn album kijken als je wilt.

 

Succes met je keuze. 

 

Liefs

Von

Hey @Vonnepon, zou ik in je album mogen kijken, krijg 22aug mijn Bv bij dr Verdonck. Heb nu een lege 75b en krijg 315cc motiva plus. Zou normaal op een grote C, kleine D uitkomen.

Op jouw foto zien ze er heel mooi uit trouwens. Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik sta gepland voor 24 juli en ik vind het onwijs spannend... Ik heb een beetje zelfde postuur als jij dus ben echt benieuwd hoe je eruit gaat zien de 18e. Ga je after foto's posten??

 

Heb nu ook een lege 75a. Voor mn gevoel zelfs een -75a hahahaha... ik krijg 240CC dual plane.  

 

Ik ken t gevoel wat je beschrijft dat je je net een kind van 13 voelt waarvan haar borsten aan t groeien zijn... alleen is t bij ons gestopt

Ik ben al 40 en lijk nog steeds op een meisje van 13... heb 2 dochters... 1 van 9 en 1 van 4. Dus na mijn zwangerschappen is er nog minder overgebleven hahaha..dus ik ga er eindelijk wat aan doen... 

 

Nog een paar nachtjes coor jou...echt spannend...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mom1980:

Hey @Vonnepon, zou ik in je album mogen kijken, krijg 22aug mijn Bv bij dr Verdonck. Heb nu een lege 75b en krijg 315cc motiva plus. Zou normaal op een grote C, kleine D uitkomen.

Op jouw foto zien ze er heel mooi uit trouwens. Grtjs x

@Mom1980 dank je. Ben ook heel blij met m’n nieuwe vriendinnen. Ik heb je toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Josy:

Hey @Mom1980, ik wordt 20 augustus geopereerd door dokter verdonck. Ik heb nu een 70b en heb gekozen voor de motiva ergonomic   295cc.

Ik heb ondertussen al veel stress:-/

Groetjes

Hey @Josy, hier ook al veel stress en nadenken over vanalles en nog wat:67:

Dan ben jij nog 2 dagen eerder dan mij :D

Heb alle vertrouwen in dr Verdonck, zit er al lang aan te denken om een bv te laten doen, maar de knoop nooit doorgehakt, dacht moet maar tevreden zijn met wat ik heb, maar nu kan ik het niet meer.

Heb er echt complexen van, dat het maar snel 22aug is:43:

grtjsxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mom1980!

Ja ik denk er ook al jaren over na maar durfde het nooit te doen! Nu eindelijk ook de knoop doorgehakt maar ben echt wel bang:wacko:! ik twijfel ook nog tussen 275 en 295 cc. Maar denk echt dat dit weinig verschil zal zijn. Twijfel jij nog voor de maat? Hoelang ben je nadien thuis? ik heb twee weken verlof genomen. 

groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2018 om 18:08 zei AnSofieC:

Hey iedereen

 

Ik ben Sofie en word 18 juli geopereerd. Een borstvergroting, eindelijk. Ik zit al lang met het idee, ik heb een kleine A-cup en ik voel me zoals een 13 jarig meisje die nog wacht tot haar borsten zullen groeien. Helaas zijn ze nooit gegroeid en nu ik bijna 23 jaar ben, ben ik zeker dat ik het wil doen. Dus ben ik een maand geleden op consultatie geweest bij Dr Verdonck, hij stelde me direct op mijn gemak en dat maakte me alleen maar zekerder van het feit dat ik de juiste beslissing maak. 

 

Hij heeft me een aantal dingen laten passen (zonder te zeggen hoeveel cc wat was) en dan zijn we uitgekomen op ongeveer 255cc. Ook ga ik voor de Motiva implantaten gaan, aangezien die het meest natuurlijk vallen (normaal gezien toch). Nu gaan ze op de operatiedag ook nog de 275 cc voorzien en ga ik dan kiezen tussen 255 en 275cc. Momenteel twijfel ik nog, soms denk ik 255, aangezien ik echt niet te groot wil, maar ik wil ook niet heel mijn leven spijt hebben dat ik niet net iets groter genomen heb. De meeste zeggen tegen mij, als je twijfelt, neem dan de grotere, maar ja... Blijft een belangrijke beslissing natuurlijk!

 

Dus voilà, bij deze, voorgesteld! 

 

Ik hoor graag jullie ervaringen/meningen/...

 

Groetjes!

 

Hey @AnSofieC!

Veel succes vandaag! Laat je nadien iets weten hoe je het hebt gesteld? Ik word 20 augustus geopereerd door dokter Verdonck. 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

hier verloop van de b-day vandaag:

 

- 7u00 opgestaan, niks gedronken, niks gegeten, jogging aangedaan en ongeduldig gewacht tot we konden vertrekken. 

- 7u30 vertrokken naar Diest, aankomst om 8u10 ongeveer (te vroeg dus haha)

- 8u40 zoiets denk ik kwamen ze me halen, de lift in naar het eerste verdiep naar het 'voorbereidingskamertje', kledij in locker behalve je onderbroek, dat mag je aanhouden natuurlijk. Voor-foto's genomen, gesprekje met de anesthesist, Verdonck kwam mijn borsten optekenen of hoe noem je dat, en voila. Beetje later werd ik gehaald en kon de operatie beginnen. Denk dat ik na een paar minuten al weg was haha.

 

- 11u20 ofzo denk ik ben ik wakker geworden, voelde me totaal niet misselijk, zag mijn heuveltjes en amai, wat was ik blij. Ik ben heel tevreden met de maat waar ik voor ben gegaan, dit gaat echt een mooi natuurlijk resultaat geven! We hebben dus uiteindelijk besloten voor de 255 cc te gaan. Dr Verdonck zei dat 275cc mijn absolute max was, met dat mijn frame of hoe zeg je dat heel smal is. Hij toonde een foto (zonder iets te zeggen) en vroeg wat ik daar van vond. Ik zei dat ik die persoonlijk voor mij iets te groot vond en zij had dus een 275cc, dus dan besloten voor de 255 te gaan!

 

-13u00 thuis, meteen even gaan liggen, alles op mijn bed gelegd. Ik merkte meteen dat ik mezelf niet te plat mocht leggen, niet omdat dat lastig was, maar vooral omdat ik dan niet meer rechtgeraakte. :p 

 

Ik merk nu wel dat door wat te liggen en me dan soms recht te stellen om mezelf terug wat rechter te zetten, het blauwe verband precies een heel klein beetje 'gezakt is'. Ik zie zo de tekening van waar het verband eerst was. Ik durf het wel niet terug tegoei trekken (dat lukt ook niet, want het plakt enorm), dus vermoed dat dit geen kwaad kan? Kan iemand me even geruststellen hieromtrent hihihi..

 

Dus voila, als ik iets vergeten ben te vertellen, shoot! 

 

Ik vermoed dat morgen de echte pijn zal komen, maar nu 'geniet' ik nog van enkel het (enorm) drukkend gevoel en als ik rechtsta het een beetje trekkend gevoel. Ook het feit dat ik amper kracht heb nu, is echt een beetje hilarisch. Ik kon zelfs geen pilletje uit de verpakking poppen. 

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei littlepony:

Wat fijn zeg dat alles goed is gegaan!  :D

En leuk om te lezen dat je tevreden bent met deze maat! Ik krijg nlm dezelfde maat

 

Succes met het verdere herstel! Hoop dat je niet teveel pijn krijgt. 

 

Xx

Oh spannnd!! Sorry trouwens als ik op vorige dingen niet gereageerd had. Er scheelt iets met mijn meldingen precies. 

 

Nu begint er wel wat een stekende pijn te komen, maar nog heel verdraagbaar! 

 

Ik plaats zsm foto’s een van de volgende dagen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2018 om 07:58 zei Josy:

Hey @Mom1980!

Ja ik denk er ook al jaren over na maar durfde het nooit te doen! Nu eindelijk ook de knoop doorgehakt maar ben echt wel bang:wacko:! ik twijfel ook nog tussen 275 en 295 cc. Maar denk echt dat dit weinig verschil zal zijn. Twijfel jij nog voor de maat? Hoelang ben je nadien thuis? ik heb twee weken verlof genomen. 

groetjes

xxx

Hey @Josy, heb besloten om 315cc te nemen, is wel mijn max :7:

Ik heb geen verlof genomen, zal bij mij ziekte zijn, omdat ik redelijk fysiek werk doe zal ik niet na 2 weken kunnen terug gaan werken:huh:

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik dacht, ik zal even updaten :D 

 

Vandaag bijna een weekje PO. Ik ga niet liegen, de eerste dagen (behalve woensdag zelf, toen was ik nog wat drugged up van de operatie denk ik) waren echt wel lastig. Niet per se extreme pijn, maar wel pijn, waardoor ik veel pijnstillers moest nemen, waardoor ik heel wazig was. Aandachtspanne was 2 seconde ofzo en ik kon niet echt heel goed gesprekken voeren...

 

Sinds zondag voel ik echt een verschil! Ik heb zaterdagochtend wel nog een beetje koorts gehad, hoofdpijn opgestaan, dus die dag was nog even miserabel. Maar zondag voelde ik me echt goed! Ben naar wat winkeltjes geweest (was snel moe, dat merkte ik wel, en jezus, die hitte, dat hielp nu ook niet), maar dat ging echt wel oké! Gisteren ben ik dan ook weer wat op uitstap geweest. Was het zo beu thuis hihi. Vandaag terug wat meer thuis gelegen. Nam zondagavond niets meer van pijnstillers, maar merkte gisterennacht wel dat ik er terug wat nodig had. Had waarschijnlijk ook iets te veel gedaan, waardoor ik het even moest bekopen. Ook heb ik sinds deze ochtend mijn regels, dus vermoed ook dat ik daarom terug even wat gevoeliger ben.

 

Het verband: jongens, dat jeukt!!!! Ik kan al een beetje piepen, maar ze zijn nog een beetje tegen elkaar geduwd nu door dat verband, dus kan beter niet te veel kijken, geeft toch een fout beeld :p Over exact een week is mijn verband eraf, hoera!! 

 

Dus over het algemeen nog altijd heel blij, heel benieuwd en alles behalve spijt van mijn beslissing. Ook wil ik even zeggen dat ik op dit moment enorm blij ben dat ik voor de 255cc ben gegaan ipv de 275, want denk echt dat de 275 te groot zou geweest zijn, twijfel nu zelfs nog soms dat de 255 misschien te groot is. Dus als ik één goede raad kan geven: Verdonck weet heel goed over wat hij spreekt en weet wat er natuurlijk zal uit zien en wat niet. Heel blij dus dat ik naar hem geluisterd heb!

 

Over een weekje normaal dus eindelijk wat foto's van mijn boobies zonder verband hihi :01:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei AnSofieC:

Hey!

 

Ik dacht, ik zal even updaten :D 

 

Vandaag bijna een weekje PO. Ik ga niet liegen, de eerste dagen (behalve woensdag zelf, toen was ik nog wat drugged up van de operatie denk ik) waren echt wel lastig. Niet per se extreme pijn, maar wel pijn, waardoor ik veel pijnstillers moest nemen, waardoor ik heel wazig was. Aandachtspanne was 2 seconde ofzo en ik kon niet echt heel goed gesprekken voeren...

 

Sinds zondag voel ik echt een verschil! Ik heb zaterdagochtend wel nog een beetje koorts gehad, hoofdpijn opgestaan, dus die dag was nog even miserabel. Maar zondag voelde ik me echt goed! Ben naar wat winkeltjes geweest (was snel moe, dat merkte ik wel, en jezus, die hitte, dat hielp nu ook niet), maar dat ging echt wel oké! Gisteren ben ik dan ook weer wat op uitstap geweest. Was het zo beu thuis hihi. Vandaag terug wat meer thuis gelegen. Nam zondagavond niets meer van pijnstillers, maar merkte gisterennacht wel dat ik er terug wat nodig had. Had waarschijnlijk ook iets te veel gedaan, waardoor ik het even moest bekopen. Ook heb ik sinds deze ochtend mijn regels, dus vermoed ook dat ik daarom terug even wat gevoeliger ben.

 

Het verband: jongens, dat jeukt!!!! Ik kan al een beetje piepen, maar ze zijn nog een beetje tegen elkaar geduwd nu door dat verband, dus kan beter niet te veel kijken, geeft toch een fout beeld :p Over exact een week is mijn verband eraf, hoera!! 

 

Dus over het algemeen nog altijd heel blij, heel benieuwd en alles behalve spijt van mijn beslissing. Ook wil ik even zeggen dat ik op dit moment enorm blij ben dat ik voor de 255cc ben gegaan ipv de 275, want denk echt dat de 275 te groot zou geweest zijn, twijfel nu zelfs nog soms dat de 255 misschien te groot is. Dus als ik één goede raad kan geven: Verdonck weet heel goed over wat hij spreekt en weet wat er natuurlijk zal uit zien en wat niet. Heel blij dus dat ik naar hem geluisterd heb!

 

Over een weekje normaal dus eindelijk wat foto's van mijn boobies zonder verband hihi :01:

 

xx

 

 

Ooh ik ben dan toch niet de enige die zo jeuk heeft van het verband! Vraag me eigenlijk af of dat niet moet ververst worden met zo warm weer.. Op zich zweet ik daar nu ook nog steeds hoor :D en zou me ook wel frisser voelen moest ik dat stukje ook mee kunnen wassen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Doriend:

 

 

Ooh ik ben dan toch niet de enige die zo jeuk heeft van het verband! Vraag me eigenlijk af of dat niet moet ververst worden met zo warm weer.. Op zich zweet ik daar nu ook nog steeds hoor :D en zou me ook wel frisser voelen moest ik dat stukje ook mee kunnen wassen.. 

 

Hahaha, ja dat is inderdaad!! Ik wil me nog eens tegoei kunnen douchen, haar wassen etc. 

 

Maarja nog een weekje, dat lukt ons wel! :D (aluwel, donderdag en vrijdag 35 graden, lol)

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei AnSofieC:

Hey!

 

Ik dacht, ik zal even updaten :D 

 

Vandaag bijna een weekje PO. Ik ga niet liegen, de eerste dagen (behalve woensdag zelf, toen was ik nog wat drugged up van de operatie denk ik) waren echt wel lastig. Niet per se extreme pijn, maar wel pijn, waardoor ik veel pijnstillers moest nemen, waardoor ik heel wazig was. Aandachtspanne was 2 seconde ofzo en ik kon niet echt heel goed gesprekken voeren...

 

Sinds zondag voel ik echt een verschil! Ik heb zaterdagochtend wel nog een beetje koorts gehad, hoofdpijn opgestaan, dus die dag was nog even miserabel. Maar zondag voelde ik me echt goed! Ben naar wat winkeltjes geweest (was snel moe, dat merkte ik wel, en jezus, die hitte, dat hielp nu ook niet), maar dat ging echt wel oké! Gisteren ben ik dan ook weer wat op uitstap geweest. Was het zo beu thuis hihi. Vandaag terug wat meer thuis gelegen. Nam zondagavond niets meer van pijnstillers, maar merkte gisterennacht wel dat ik er terug wat nodig had. Had waarschijnlijk ook iets te veel gedaan, waardoor ik het even moest bekopen. Ook heb ik sinds deze ochtend mijn regels, dus vermoed ook dat ik daarom terug even wat gevoeliger ben.

 

Het verband: jongens, dat jeukt!!!! Ik kan al een beetje piepen, maar ze zijn nog een beetje tegen elkaar geduwd nu door dat verband, dus kan beter niet te veel kijken, geeft toch een fout beeld :p Over exact een week is mijn verband eraf, hoera!! 

 

Dus over het algemeen nog altijd heel blij, heel benieuwd en alles behalve spijt van mijn beslissing. Ook wil ik even zeggen dat ik op dit moment enorm blij ben dat ik voor de 255cc ben gegaan ipv de 275, want denk echt dat de 275 te groot zou geweest zijn, twijfel nu zelfs nog soms dat de 255 misschien te groot is. Dus als ik één goede raad kan geven: Verdonck weet heel goed over wat hij spreekt en weet wat er natuurlijk zal uit zien en wat niet. Heel blij dus dat ik naar hem geluisterd heb!

 

Over een weekje normaal dus eindelijk wat foto's van mijn boobies zonder verband hihi :01:

 

xx

Hey Hey, leuk te horen dat het nu zo goed gaat, alleen het warme weer is nu niet zo tof, veel te warm eh :beach:

Ben benieuwd naar de foto’s 

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.