Ga naar inhoud

AnSofieC : 18 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei fitgirlkim:

Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat je met mentor protheses ballen of kokosnoten krijgt! Heb hele mooie resultaten gezien hoor, vooral via Frans van de heyendaal kliniek. Maar het was gewoon niet mijn voorkeur :) 

Haha zo pakte ik het ook niet op hoor. Verdonck liet een appel/peer variant zien van de mentor en de Motiva dus heb wat dat betreft meer keus. Ik wil het ook zo natuurlijk mogelijk hebben dus wat dat betreft neig ik echt naar Motiva maar de Motiva bestaat pas zo kort dat ze nog geen lange termijn recensies hebben en dat vind ik dan weer wat spannender...vandaar mijn twijfel.

ik ben 1.73 en weeg ongeveer 57 kg. Met de 325 cc kom ik ongeveer op een 70D uit denk ik. Dat stond nog heel natuurlijk bij mijn figuur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie
9 minuten geleden zei MeMarley:

Haha zo pakte ik het ook niet op hoor. Verdonck liet een appel/peer variant zien van de mentor en de Motiva dus heb wat dat betreft meer keus. Ik wil het ook zo natuurlijk mogelijk hebben dus wat dat betreft neig ik echt naar Motiva maar de Motiva bestaat pas zo kort dat ze nog geen lange termijn recensies hebben en dat vind ik dan weer wat spannender...vandaar mijn twijfel.

ik ben 1.73 en weeg ongeveer 57 kg. Met de 325 cc kom ik ongeveer op een 70D uit denk ik. Dat stond nog heel natuurlijk bij mijn figuur. 

Oh ik wist niet dat mentor ook ronde protheses had die zich vormden als een anatomische! Dat biedt perspectief. Het is wel zo dat het inderdaad een redelijk ‘nieuw’ merk is. Maar ik ging ervan uit dat ze niet zomaar iets op de markt brengen, deze zijn eerst jarenlang onderzocht. En daarbij worden motiva’s ook in scandinavische landen en Amerika veel geplaatst. Maar ik snap je twijfels hoor! Ik geloof dat je met een 70D in bh maat een grote B/kleine C voor het zicht hebt. Ik zal met mijn 355 hoogstwaarschijnlijk op een 70E uitkomen en dit ziet er dan uit als een volle C/kleine D. Het kom steeds dichterbij aankomende maandag... ik tel de minuten af :P. En is het aantal cc al zeker voor je? Wel fijn als je daar niet meer over twijfelt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu op een 70C/75B. Heb alleen door de zwangerschappen geen volle borsten meer en wil dat graag terug. Vandaar dat ik denk dat ik met 325 op die D uit ga komen ongeveer. Ben bang dat 350 te veel wordt maar twijfel nog wel een beetje. De arts zei dat de 325 met BH aan er ongeveer uit komt te zien als de 350 zonder BH.

 

hoe lang heb jij er over gedaan om de inhoud te bepalen? Ga je dan nog gewoon een keer terug om nog een keer te passen?

 

@AnSofieC wist jij meteen welke inhoud je wilde kiezen of ben je nog een keer terug gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2018 om 16:02 zei MeMarley:

Ik heb schijnbaar nog geen toegangsrechten om foto’s te bekijken. Misschien binnenkort als ik al wat langer op het forum zit?? 

 

Ah dat zou wel eens kunnen! In het bericht dat je van Admin kreeg staat daar normaal veel info over! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2018 om 17:57 zei jayke:

 

Ik heb daar ook naar gevraagd. Je mag de littekens insmeren zodra de korstjes volledig weg zijn.

Ik ben nu 11 dagen po en een van mijn pleister begint nu los te komen.. :/

 

Aha dacht het! Dankjewel!

 

oei, maar op zich, ze mogen er bijna af en dan plakken ze waarschijnlijk wel nieuwe pleisters erop (die je dan nog 3 dagen op moet)! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2018 om 21:32 zei MeMarley:

Ik zit nu op een 70C/75B. Heb alleen door de zwangerschappen geen volle borsten meer en wil dat graag terug. Vandaar dat ik denk dat ik met 325 op die D uit ga komen ongeveer. Ben bang dat 350 te veel wordt maar twijfel nog wel een beetje. De arts zei dat de 325 met BH aan er ongeveer uit komt te zien als de 350 zonder BH.

 

hoe lang heb jij er over gedaan om de inhoud te bepalen? Ga je dan nog gewoon een keer terug om nog een keer te passen?

 

@AnSofieC wist jij meteen welke inhoud je wilde kiezen of ben je nog een keer terug gegaan?

 

Sorry, zie het nu pas!

 

Ik heb tot het laatste getwijfeld tussen 255 en 275, op consultatie 255 gekozen toen, maar ze gingen de 275 ook voorzien voor de zekerheid. Ben niet opnieuw op consultatie gegaan, maar gewoon net voor de operatie met Verdonck het even besproken, zijn ‘mening’ gevraagd naar wat hij dacht het beste was voor mijn wensen en dan besloten dat het de 255 werd. Gelukkig, 275 was sowieso de groot geweest, zeker qua breedte, ze staan nu al vrij dicht bij elkaar, dat moest echt niet dichter van mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirlkim snap dat je het spannend vindt maar morgen zit het er alweer op. Zet hem op!! Hoor graag na afloop als je je er goed genoeg voor voelt hoe je het hebt ervaren!

 

@AnSofieC ik heb vandaag nog een mail gestuurd naar Dr. Verdonck met de vraag wat hij adviseerd (mentor of Motiva, al neig ik inmiddels wel naar Motiva) en gevraagd welke maat hij adviseert. Ben benieuwd. Wil morgen bellen om te kijken wanneer ik terecht kan en dan kijken of ik vrij kan regelen op mijn werk...spannend!! Hoop in oktober te kunnen. Dan is het warme weer over dus hoef ik me niet druk te maken over de zon en is het resultaat al mooi tegen de tijd dat het weer bikiniweer is :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2018 om 15:47 zei AnSofieC:

 

Ah, super! Haha, ja echt top gevoel na zo lang plat te slapen :D 

 

Ja hij zei inderdaad iets van littekenpleisters, maar die heb ik opgezocht en die kosten enorm veel (40eu soms) en zag het niet zitten weer zo'n smak geld te geven, terwijl hij zei dat die bio-oil ook oké was. Moest ik nu geen (goed) resultaat zien met de bio-oil, zou ik nog wel overwegen zo'n pleisters aan te kopen. Wat ga jij doen? 

 

 

 

ik heb mij de pleisters gehaald en bio-oil bij de apotheek. Voor de pleisters heb ik nu € 26 betaald. Op zich veel geld maar je kan ze wel hergebruiken zeiden ze mij. dus je komt er wel even mee toe. Wij gaan in september nog op vakantie en wou toch dat ze mooi genezen waren tegen dan, vandaar dat ik ook voor de pleisters heb gekozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2018 om 17:57 zei jayke:

 

Ik heb daar ook naar gevraagd. Je mag de littekens insmeren zodra de korstjes volledig weg zijn.

Ik ben nu 11 dagen po en een van mijn pleister begint nu los te komen.. :/

 

ooh ideaal dat je het gevraagd hebt! Straks ga ik de pleisters van mijn littekens weg doen en kijken of ik nog korstjes heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirlkim het zit er als het goed is alweer op voor je!! Jaloers!!  Benieuwd hoe het is gegaan.

 

Ik ben inmiddels bijna zeker dat ik voor de Motiva ga. Qua maat neig ik steeds meer naar de 350 omdat ze zeggen dat je bij twijfel het best de grootste kan kiezen. Maar daar wil ik nog even rustig over nadenken of nog een keer extra passen. Dilemma’s ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei MeMarley:

@fitgirlkim het zit er als het goed is alweer op voor je!! Jaloers!!  Benieuwd hoe het is gegaan.

 

Ik ben inmiddels bijna zeker dat ik voor de Motiva ga. Qua maat neig ik steeds meer naar de 350 omdat ze zeggen dat je bij twijfel het best de grootste kan kiezen. Maar daar wil ik nog even rustig over nadenken of nog een keer extra passen. Dilemma’s ;)

 

zou zeker nog eens terug gaan passen als je zeker wilt zijn. Ben zelf ook 2x langs geweest vooraleer ik zeker was. Vond het de eerste keer zo snel gaan dat ik ook twijfelde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MeMarley:

@Doriend heb jij de operatie al achter de rug? Waar heb jij je laten opereren en wat heb je gekozen?

 

inderdaad slim om nog even te passen. Als ze er eenmaal in zitten dan is er geen weg terug. 

 

ik ben op 20/07 geopereerd door dr. Verdonck in de BBC. Ben hier heel tevreden van. Heb gekozen voor de 375cc Motiva progressive plus en deze werden dual plane geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de intake met dr. Verdonck ook heel prettig. Al die extra namen. Bij mij zijn alleen maar de appel (sebbin) peer (een variant van de Motiva) en de appel/peer (een mentor of Motiva) blijven hangen waarbij ik het advies appel peer kreeg. Wat is de progressive plus? Al enig idee van welke cup naar welke cup je bent gegaan? Ik kreeg te horen dat ik met 325 of 350 cc ongeveer 2 cupmaten omhoog zou gaan. Twijfel nog steeds tussen die twee...toch nog maar een extra passessie plannen. Ik kom alleen uit Nederland dus toch een stukje rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei MeMarley:

Ik vond de intake met dr. Verdonck ook heel prettig. Al die extra namen. Bij mij zijn alleen maar de appel (sebbin) peer (een variant van de Motiva) en de appel/peer (een mentor of Motiva) blijven hangen waarbij ik het advies appel peer kreeg. Wat is de progressive plus? Al enig idee van welke cup naar welke cup je bent gegaan? Ik kreeg te horen dat ik met 325 of 350 cc ongeveer 2 cupmaten omhoog zou gaan. Twijfel nog steeds tussen die twee...toch nog maar een extra passessie plannen. Ik kom alleen uit Nederland dus toch een stukje rijden. 

 

de progressive plus geeft meer volume bovenaan. Na mijn zwangerschap + borstvoeding zat ik eigenlijk aan een lege a/b cup helaas. en ik mistte echt wel volume bovenaan waarbij de dokter mij dus de progressive plus adviseerde. Zelf wou ik ook dat ik terug mee 'vulling' had dus kon mij perfect vinden hierin. Ik zit nu bij een grote c/d ongeveer nu. Sportbh van de kliniek zelf was een c en bij de hunkemoller moest ik een d nemen omdat de c echt veel te klein was. hangt er dus een beetje vanaf. echter heb ik hier op het forum gelezen dat je na x aantal weken nog een ander maat hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil om dezelfde reden een vergroting. Heb nu 70C of 75B maar mis echt het volume door de zwangerschappen. Ik denk dat ik met 325 of 350 een beetje op hetzelfde uit kom. Hij wil ze bij mij ook dual plane plaatsen. Krijg je bij deze plaatsing het littekenen gewoon in de borstplooi? En klopt het dat het litteken bij motiva maar heel klein is? Ik begreep wel dat dat iets kleiner is dan mentor omdat mentor stugger is. Ik lees ook veel terug dat bij mentor hetzelfde aantal cc toch iets groter is. Daarom denk ik dat ik voor de 350 wil gaan van Motiva. Is de progressive plus hetzelfde als de appel/peer?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei MeMarley:

Ik wil om dezelfde reden een vergroting. Heb nu 70C of 75B maar mis echt het volume door de zwangerschappen. Ik denk dat ik met 325 of 350 een beetje op hetzelfde uit kom. Hij wil ze bij mij ook dual plane plaatsen. Krijg je bij deze plaatsing het littekenen gewoon in de borstplooi? En klopt het dat het litteken bij motiva maar heel klein is? Ik begreep wel dat dat iets kleiner is dan mentor omdat mentor stugger is. Ik lees ook veel terug dat bij mentor hetzelfde aantal cc toch iets groter is. Daarom denk ik dat ik voor de 350 wil gaan van Motiva. Is de progressive plus hetzelfde als de appel/peer?? 

Progressieve plus is de meest doorsnee prothese van motiva, de appel zoals Verdonck hem noemt hihi. De ergonomix is de appel/peer. Dat is die ik nu heb laten plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei MeMarley:

Ik wil om dezelfde reden een vergroting. Heb nu 70C of 75B maar mis echt het volume door de zwangerschappen. Ik denk dat ik met 325 of 350 een beetje op hetzelfde uit kom. Hij wil ze bij mij ook dual plane plaatsen. Krijg je bij deze plaatsing het littekenen gewoon in de borstplooi? En klopt het dat het litteken bij motiva maar heel klein is? Ik begreep wel dat dat iets kleiner is dan mentor omdat mentor stugger is. Ik lees ook veel terug dat bij mentor hetzelfde aantal cc toch iets groter is. Daarom denk ik dat ik voor de 350 wil gaan van Motiva. Is de progressive plus hetzelfde als de appel/peer?? 

 

ja de littekens zijn gewoon in de borstplooi. Mijn zijn denk ik zo'n 3à4cm lang dus echt niet groot. was zelf verwonderd dat het zo klein was. geen idee of hetzelfde aantal cc bij mentor groter is. lijkt me wel gek want dacht dat de inhoud cc altijd hetzelfde was. maar het zou kunnen. kan je misschien best even vragen aan de dokter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.