Ga naar inhoud

AnSofieC : 18 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Spannend!! 28/8 tweede consult en, als ik vrij geregeld krijg, dan op 12/10 operatie. Ik word al zenuwachtig als ik er aan denk, maar ook al zin in het resultaat. 

 

Bij Dr Verdonck krijg je de eerste twee weken een verband om toch? waarom is dat bij hem terwijl je bij andere PC’s meteen een sportbh krijgt aangemeten? En hoe gaat dat als je een sportbh koopt? Hoe weet je je maat als je het verband nog om hebt? Of mag het verband er af en dan even zonder bh naar de lingeriewinkel om te passen? Misschien gekke vragen hoor, maar ben toch benieuwd. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie
18 uur geleden zei MeMarley:

Spannend!! 28/8 tweede consult en, als ik vrij geregeld krijg, dan op 12/10 operatie. Ik word al zenuwachtig als ik er aan denk, maar ook al zin in het resultaat. 

 

Bij Dr Verdonck krijg je de eerste twee weken een verband om toch? waarom is dat bij hem terwijl je bij andere PC’s meteen een sportbh krijgt aangemeten? En hoe gaat dat als je een sportbh koopt? Hoe weet je je maat als je het verband nog om hebt? Of mag het verband er af en dan even zonder bh naar de lingeriewinkel om te passen? Misschien gekke vragen hoor, maar ben toch benieuwd. 

 

 

 

je kan beginnen af te tellen! en nu gaat het misschien traag vooruit maar voor je het weet zijn we al oktober. 

 

Klopt, Dr. Verdonck doet je voor 2 weken een verband om meteen na de operatie en dit is eigenlijk om nabloedingen tegen te gaaan. De maat van de sportbh wordt over je verband gemeten. Op zich is het verband ook maar enkele mm dik dus gaat prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woeps, het is weer even stil geweest! Bij deze een update, bijna vijf weken PO!

 

Wat voel ik me goed, gisteren enorme jeuk aan mijn litteken aan mijn rechtse borst, maar denk dat ik misschien soms wat te veel doe. Maar ik voel me zo super! 

 

Het is het allemaal enorm waard geweest. Ik ben nog steeds niet waar ik wil zijn natuurlijk, de rechtse blijft nog steeds hoger zitten en er wat raar uit zien, maar ik zie het resultaat echt wel goed komen!! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei AnSofieC:

Woeps, het is weer even stil geweest! Bij deze een update, bijna vijf weken PO!

 

Wat voel ik me goed, gisteren enorme jeuk aan mijn litteken aan mijn rechtse borst, maar denk dat ik misschien soms wat te veel doe. Maar ik voel me zo super! 

 

Het is het allemaal enorm waard geweest. Ik ben nog steeds niet waar ik wil zijn natuurlijk, de rechtse blijft nog steeds hoger zitten en er wat raar uit zien, maar ik zie het resultaat echt wel goed komen!! 

 

xx

Wat goed om te lezen @AnSofieC! Ik typte net in mijn verslag dat ik nu toch wel wat op zie tegen de operatie dus positieve PO verhalen zijn altijd fijn! 

Je borsten hebben een aantal maanden de tijd nodig om goed te zakken toch? Kun je ook alles weer doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MeMarley:

Wat goed om te lezen @AnSofieC! Ik typte net in mijn verslag dat ik nu toch wel wat op zie tegen de operatie dus positieve PO verhalen zijn altijd fijn! 

Je borsten hebben een aantal maanden de tijd nodig om goed te zakken toch? Kun je ook alles weer doen?

 

Ja, pas na 6 maanden zou het resultaat er zijn! En zelfs dan zal het na jaren steeds natuurlijk en beter aanvoelen. Dus ik moet nog serieus wat geduld hebben :D 

 

Ik kan bijna alles terug doen, waardoor ik moet oppassen dat ik niet te veel doe. Ik merk wel dat stofzuigen niet echt lukt, net zoals zware dingen tillen (dat mag ook niet), dus dat doe ik nog niet. Ik voel zelf wat aan wat lukt en wat niet en probeer me niet te forceren.

 

Wat spannend voor jou! Hoe lang nog wachten? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21-8-2018 om 17:43 zei AnSofieC:

 

Ja, pas na 6 maanden zou het resultaat er zijn! En zelfs dan zal het na jaren steeds natuurlijk en beter aanvoelen. Dus ik moet nog serieus wat geduld hebben :D 

 

Ik kan bijna alles terug doen, waardoor ik moet oppassen dat ik niet te veel doe. Ik merk wel dat stofzuigen niet echt lukt, net zoals zware dingen tillen (dat mag ook niet), dus dat doe ik nog niet. Ik voel zelf wat aan wat lukt en wat niet en probeer me niet te forceren.

 

Wat spannend voor jou! Hoe lang nog wachten? xx

Hee AnSofieC, 

 

Ik vind het resultaat echt heel mooi geworden, en dat na 6 weken al! :D 

Ik heb je topic een beetje door zitten bladeren omdat ik eigenlijk ongeveer in hetzelfde schuitje zit als jij (nouja, voor je BV dan). Ik ga 30 oktober geopereerd worden bij dr Bauland, motiva ergonomix 285cc. Ik vroeg me af welk profiel jij gekozen hebt? Demi of Full? En ik vroeg me ook af: op wat voor bh-maat zit jij nu (mss heb je dat al ergens gezegd en heb ik er overheen gelezen). 

 

Alvast dank (: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Marg23:

Hee AnSofieC, 

 

Ik vind het resultaat echt heel mooi geworden, en dat na 6 weken al! :D 

Ik heb je topic een beetje door zitten bladeren omdat ik eigenlijk ongeveer in hetzelfde schuitje zit als jij (nouja, voor je BV dan). Ik ga 30 oktober geopereerd worden bij dr Bauland, motiva ergonomix 285cc. Ik vroeg me af welk profiel jij gekozen hebt? Demi of Full? En ik vroeg me ook af: op wat voor bh-maat zit jij nu (mss heb je dat al ergens gezegd en heb ik er overheen gelezen). 

 

Alvast dank (: 

 

Hey!!

 

Oh dankjewel!!! Ik word ook elke week blijer met het resultaat, en ga al helemaal blij zijn als ik bh's mag aandoen (ipv nu die zwarte sport bh die ik van de kliniek heb). Op de foto's heb ik even een bh'tje aangedaan dat ik gekocht had en ziet er zoveel beter uit met een normale bh haha! Bij Verdonck mag je pas na 8 weken andere soort bh's enzo aandoen. Dus ik moet het nog even uitzitten.

 

Oh super spannend!!! Zal sowieso goed komen. Ik heb de Full, maar heb daar zelf eigenlijk nooit echt een keuze in gekregen (wat ik ook totaal niet erg vind trouwens!). Verdonck heeft gekozen naarmate welk resultaat ik het liefste wilde. Enkel het merk implantaten heb ik zelf gekozen (motiva). Naar mijn idee weet de dokter nog altijd het beste wat bij je vorm enzo past en wat het resultaat zal geven dat je wenst. Dus ik heb hem vertrouwd daarin.

 

Goh, mijn sport bh van de kliniek is nu een 75C, maar die is iets te ruim (de 75B was net niets te smal, die duwde ze wat samen en dat mag echt niet in dit stadium). Maar die witte bh is van de primark en die is in maat small. Ik denk dus dat ik een grote B heb, kleine C, beetje een tussenmaatje. Maar vermoed dat ik op termijn beter in een 75B dan in een 75C zal passen. 

 

Als je nog vragen hebt, zeg je het maar!!

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.