Ga naar inhoud

Sdvr : 21 mei 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Gast

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Cenz:

Ben benieuwd!  Heb je het er nog met hem over gehad voor je operatie? 

 

Ja ik heb me twijfels verteld, en toen gezegd jij bent de expert dus ik laat het aan jou over! :rolleyes: uiteindelijk is het toch links 550 en rechts 500 geworden! Ik zie nu wel wat verschil maar ik vertrouw erop dat het straks bijtrekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Miszdenise

@Sdvr

wat goed om te horen zeg, en fijn dat alles zo goed ervaren is!

sta der ook van te kijke dat je al mocht douche, ik mocht namelijk de eerste 2weken de litteke biet nat laten worden, en toen ik mocht douche vond ik het zo onwijs vreemd met bh uit, dat ik daar nog steeds aan moet wennen haha!

is die echt te klein of Zit die gewoon strak? Want bij mij zit die ook heel strak, en daar had ik ook eerste dagen last van maar nu niet meer, is ook ondersteuning natuurlijk! 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszdenise bij me eerste consult bij praktijkgabriels hadden ze gezegd dat ik 2 weken niet mocht douchen en dat me litteken droog moest blijven. Maar toen ik geopereerd was bij worldeye zeiden ze daar ook dat ik gewoon mocht douchen en savonds heb ik het nog nagevraagd aan dr grabietz die zei ook gewoon lekker warm douchen en met sop enzo is geen probleem gewoon droog depoen na het douchen.. en over me bh af en toe uit hij zat dat kan gewoon die bh hoef je niet zo strikt aan! 

 

Ik ga natuurlijk niet elke dag douchen maar om de paar dagen denk ik en de bh die ik nu aan heb van diana gabriels drukt heel hard op me ‘litteken’ dus ik ga vandaag eff bij hema kijken voor een andere 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 21 mei - dr grabietz - worldeye 

operatieverslag van SDVR 

 

Maandag 21 mei was mijn grote dag! Naast mn 2 bevallingen was deze dag een ander hoogtepunt in mijn leven! 

Eindelijk kreeg ik vandaag de borsten die ik al zo lang heel graag wou. Om 6:45 stond mijn wekker maar ik was om 5:00 al klaar wakker .. ik kijk nog wat op het internet, naar een site waar alleen maar klachten en risico’s van borstvergrotingen stonden inclusief foto’s (niet heel erg slim een paar uur voor je operatie) ik werd er misselijk en zenuwachtig van dus ik ben maar snel op gaan staan en gaan douchen, me haren goed gewassen (want dit zal ik voorlopig ook niet zelf kunnen doen). En gelukkig had ik tot het moment dat we weggingen genoeg afleiding door mijn kinderen en de laatste dingen in huis nog op orde maken zodat mijn vriend zich op de kinderen kan richten aankomende dagen! Het was 8:15 en me vriend en ik vertrokken richting amsterdam, ongeveer 45 min rijden dus we zouden ook maar net optijd komen! Onderweg naar amsterdam begon de auto van mijn vriend heel erg te trillen! Ik dacht gelijk nou daar gaat mijn borstvergroting dat gaan we nooit meer redden! Me vriend zei het komt wel goed en we zijn gewoon doorgereden!! Hoe dichterbij we bij de kliniek kwamen hoe zenuwachtiger ik werd! Eenmaal aangekomen kwamen we de kliniek binnen en eerst dacht ik dat we verkeerd zaten, het was helemaal leeg (pinksteren) en het leek wel een oogoptiek waar we waren! Al snel kwam er iemand naar ons toe en bevestigde dat we goed zaten. Om 9:45 werd ik eindelijk opgehaald om voorbereit te worden voor de operatie, afscheid nemen van mijn vriend dus (die ondertussen een garage ging zoeken om de auto te laten nakijken) met voorbereiden kreeg ik nog een pijnstiller en een infuus met antibiotica. Toen kwam de anestist een praatje met me maken (hele leuke man met humor) ik had geen zenuwen meer. Ze waren daar zo lief en stelde me zo gerust! Daarna kwam dr grabietz om nog wat dingen te bespreken en om mij af te tekenen! Het werk kon beginnen!!! En ik mocht ook direct mee naar de operatietafel , alle toeters en bellen werden opgeplakt en ik mocht nog even me naam en geboortedatum opnoemen en vertellen waarvoor ik kwam. Alles werd doorbesproken met de rest van de mensen die aanwezig waren en er werd voor de 2e x slaapmiddel ingediend. Ik voelde me langzaam wegdoezelen en een mevrouw zei slaap lekker haal maar even diep adem. Ik haalde adem en sinsdien werd even later wakker, ze legde meteen me handen op me borsten waarvan ik schrok van de volume!! Eenmaal op de uitslaapkamer had ik het steenkoud, ik rilde erover en kreeg een warme deken met een soort blazer eronder die warme lucht onder me deken blaasde. Ik kreeg een lekker kopje thee en een broodje jam en even later nog een ijsje! Na een uur mocht ik weer naar huis, de auto van mijn vriend was ondertussen nagekeken en we hebben echt geluk gehad dat we heel in amsterdam aangekomen waren, er zat namelijk een enorm groot ‘ei’ in zijn achterband waardoor die elk moment kon knappen! Gelukkig heeft hij banden van de garage kunnen nemen en konden we weer veilig op weg naar huis! Onderweg naar huis werd ik misselijk van alle bochten en hobbels. We moesten nog even langs het ziekenhuis bij ons in de buurt om de pijnstillers op te halen! Omdat het pinkster was ( en dus weekend ) waren ze 70%!!!!! Duurder .. we hebben dus €112,00 betaald voor de pijnstillers.. eenmaal thuis ben ik lekker ik bed gaan liggen en nu 2 dagen later voel ik het steeds beter gaan! Ik ben blij met het resultaat en ik ben blij hoe ze mij verzorgd hebben in het worldeye kliniek, de avond na de operatie ben ik gebeld door dr grabietz om te vragen hoe het ging en de dag erna ben ik gebeld door praktijk diana gabriels om te vragen hoe het gegaan was en of ik tevreden was over de behandeling in het worldeye en een afspraak in te plannen voor de controle.. dus tot zover dames ik ben heeel blij met mijn nieuwe boobie’s en kan niet wachten om nieuwe kleding te shoppen, mijn vriend is weer opnieuw verliefd geworden en kan zijn handen niet thuis houden, ik hoop dat ik me na het herstel weer een beetje sexy kan voelen en dat ons sex leven straks ook een boost zal krijgen ( na onze kinderen en mijn onzekerheid daarna over mijn lichaam was dit echt een beetje ingezakt ) dames thanks voor t lezen als jullie dit hele verhaal tot het einde hebben volgehouden:32: en ik lees heel graag jullie ervaringen en resultaten ook mee! 

 

Before: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

After 2 days po 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauww!! Super mooi! :33: ik wil oook :4:

Echt fijn dat je het zo ervaren.hebt daar.. en.dat alles goed is gegaan.

Geeft mij ook weer een beetje rust voor later..

 

Wat een geluk met je auto.. tieten gaan voor de auto :4:

Tot nu toe is het al een super resultaat..

Heb je verder veel.pijn of valt t mee

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update;

 

dag 2 po

 

Vandaag was een goeie dag! Ik kan makkelijker opstaan, voel dat ik soepeler kan bewegen en de druk op mijn borsten begint af te nemen!

ik sta versteld van mijn tot nu toe vlotte herstel! De wonden beginnen een beetje te branden/prikkelen/jeuken dus dat betekend dat die ook aan het genezen zijn! 

 

Ik heb wel een spiegel opgebouwd met medicatie, slik extra vitamine’s en drink heel veel water en neem 1x per dag een eiwitshake (ik zweer erbij) ik merk dat deze combi mij echt enorm goed helpt met het herstel! Ik ben blij en hoop dat mijn herstel zo door blijft gaan! 

 

Tot nu toe zijn de nachten mij ook goed bevallen, dus op naar weer een goede nacht! 

 

:o:35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sdvr:

Update;

 

dag 2 po

 

Vandaag was een goeie dag! Ik kan makkelijker opstaan, voel dat ik soepeler kan bewegen en de druk op mijn borsten begint af te nemen!

ik sta versteld van mijn tot nu toe vlotte herstel! De wonden beginnen een beetje te branden/prikkelen/jeuken dus dat betekend dat die ook aan het genezen zijn! 

 

Ik heb wel een spiegel opgebouwd met medicatie, slik extra vitamine’s en drink heel veel water en neem 1x per dag een eiwitshake (ik zweer erbij) ik merk dat deze combi mij echt enorm goed helpt met het herstel! Ik ben blij en hoop dat mijn herstel zo door blijft gaan! 

 

Tot nu toe zijn de nachten mij ook goed bevallen, dus op naar weer een goede nacht! 

 

:o:35:

 

Super!! Echt fijn te lezen dat je het zo bevalt! Gelukkig maar..

Welke vitamine neem je? En wat voor eiwitshake? Miss een goede tip voor mii voor in sept :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Bloemmetje:

Super!! Echt fijn te lezen dat je het zo bevalt! Gelukkig maar..

Welke vitamine neem je? En wat voor eiwitshake? Miss een goede tip voor mii voor in sept :4:

 

Ik slik moringa capsules,zoek er maar wat over op! Deze natuurlijke pillen helpen je echt goed te herstellen en helpen ook je wonden sneller en mooier te laten helen. Ik ben er een week voor de operatie mee begonnen en mijn ervaring tot nu is echt enorm goed!

en ik neem smart protein! Dit had ik gewoon toevallig nog in huis en werkt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2018 om 11:13 zei Sdvr:

 

 

 

@Kimm1990

 

 

Aah wat leuk! Blij dat je tevreden ben! Ik ben ook tevreden en vond het een fijne arts!

 

Ik spiek heel vaak even en doe ook wel me bh uit om even te luchten of de druk een beetje eraf te doen(me bh zat echt heel strak op het begin) ben nu dag 4 en ik merk dat de druk steeds minder word! Pijn word ook steeds minder en kan steeds meer doen.. wel last van vermoeidheid nog veel.. hoe gaat jou herstel? En hoeveel cc heb je en voor of achter de spier?

 

ik plaats zo af en toe een herstelupdate (zie hieronder) :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstelupdate dag 4 

 

20 mei geopereerd door dr. Grabietz in worldeye center 

 

Vandaag 4 dagen po en het gaat echt goed! Sinds gister ochtend gestopt met pijnstillers en ik heb af en toe echt wel nog een beetje last maar het verschil met dag 1 is zoveel beter! 

Ik begin steeds meer met het dagelijkse leven hier in huis mee te draaien, met me kindjes te spelen en mijn vriend helpen koken/schoonmaken enzo gaat allemaal prima! Wel doe ik voorzichtig met bukken en til ik geen zware dingen, (wel een paar een keer voor nood me zoontje (1.5 jaar) moeten tillen omdat mijn vriend niet in de buurt is ‘eigenwijs’ :85:.. wel merk ik dat ik na een ochtend mee gedraaid te hebben ik rond een uur of 12 bek af ben en dan ook als een blok is slaap val.. een middag dutje doe en er daarna weer helemaal ben!

 

het vocht en de zwelling word steeds minder en alles begint soepel te worden, wat ook weer lekkerder is met bewegen! De spierpijn trekt weg en de jeuk/prikkels rondom de ‘littekens’ worden steeds minder!

 

ik mag zeker niet klagen en kijk iedere dag iit naar de volgende dag omdat elke dag als ik wakker word het weer een heel stuk beter gaat! 

 

Op naar 3 juni, eerste controle!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Kimm1990:

Ik heb 375cc achter de spier.

Het gaat steeds een beetje beter, alleen blijven mijn borsten hard. Ik mag vrijdag 1 juni op controle. Ben benieuwd hoe hij het herstel vind.

 

Gr 

 

 

Aah lekker dat het steeds beter gaat! Paar dagen voor ik! Zie je al dat je ‘litteken’ beetje genezen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 7

 

20 mei geopereerd door dr. Grabietz in het worldeye center.

 

afgelopen 2 dagen gingen wat lastiger, gister een beetje bloed gehad uit mijn wonden! Gebeld naar praktijk gabriels, daar vertelde ze dat het waarscheinlijk kwam omdat ik een verkeerde beweging gemaakt heb en het een beetje open is gegaan!

 

sinds vanochtend lijkt het ook een beetje groenachtig door die pleister heen, denk wondvocht?

 

ik ben zoo bang voor overmatig kapselvorming of een ontsteking aan mn wonden ofzo! 

 

De bh van diana gabriels drukt ook op die wonden, op t moment is het echt een hell om die bh aan te hebben!

 

gelukkig heb ik gister ochtend de carefix ava besteld, waar ik goede verhalen over gehoord heb! Ik hoop dat die morgen of dinsdag binnen komt!

 

vanmiddag mezelf weer een beetje opgeknapt en met mijn man en kids uit eten geweest! Heerlijk om weer even de deur uit te zijn!

 

Morgen ben ik een week po, en ik hoop dat mijn wonden alleen maar beter gaan vanaf nu! , durf echter ook niet meer volledig te douchen nu, houd ze liever lekker droog! 

 

Lady’s bedankt voor het lezen en zo nu en dan zal ik een update plaatsen en binnenkort weer mijn (album?) aanvullen..

 

kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik een album maak die niet voor iedereen zichtbaar is? Ik kom er echt niet uit heb t al paar x geprobeerd

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah! Dat is vervelend, veel rusten de aankomende dagen. 

 

Ja volgens mij gaat het de goeie kant op. Maar heb niet volledig gedoucht, Grabietz zei tegen mij dat het wel mocht. Maar toen ik de volgende dag een assistent  sprak zei die weer van niet. Dus heb het ook maar niet gedaan. Het jeukt wel extreem en in de avond vind ik ook de druk van de bh niet erg prettig op de littekens. Kan niet wachten tot dat Grabietz er naar gaat kijken, want ik heb totaal geen verstand van of het nou goed aan het genezen is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Kimm1990:

He bah! Dat is vervelend, veel rusten de aankomende dagen. 

 

Ja volgens mij gaat het de goeie kant op. Maar heb niet volledig gedoucht, Grabietz zei tegen mij dat het wel mocht. Maar toen ik de volgende dag een assistent  sprak zei die weer van niet. Dus heb het ook maar niet gedaan. Het jeukt wel extreem en in de avond vind ik ook de druk van de bh niet erg prettig op de littekens. Kan niet wachten tot dat Grabietz er naar gaat kijken, want ik heb totaal geen verstand van of het nou goed aan het genezen is. 

 Daar ben ik idd ook heel benieuwd naar... nog een weekje wachten!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

7 uur geleden zei Kimm1990:

Hoe gaat het nu met je wonden?

& is je nieuwe bh al binnen?

 

Xx 

Me wonden zijn nog steeds gevoelig, vanochtend me nieuwe bh binnen! 

 

WAT EEN OPLUCHTING!!

 

ik had deze al vanaf dag 1 gewild, hij zit heerlijk en ziet er gelijk ook een stuk mooier uit!

 

Kreeg gister avond ook enorm uitslag ineens van die bh van diana gabriels dus ik was blij dat hij er was vanochtend! 

 

Ik hoop dat me wonden nu ook wat meer tot rust komen

 

wel zijn mn borsten echt nog wel gevoelig (meer als vorige week) denk dat ik iets teveel gedaan had!

 

vandaag weer voor het eerst autogereden.. klein stukje naar de supermarkt. Viel me zwaar tegen!

 

 

hoe gaat het met jou herstel verder? 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat is ie mooi! 

Ik ga hem ook bestellen, welke maat heb jij genomen? Ik heb een M van Diana Gabriels.

 

Jaa veel rusten doet wonderen.

Ik ben ook gisteren weer in de auto gestapt. Met 2 handen geschakeld hahahah wat voelde dat raar!

 

Jaa gaat goed, ze worden steeds mooier. Maar heb veel last van mijn rug en als ik wat dingen heb gedaan ben ik echt heeul moe. Zijn jouw borsten ook hard??

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kim 1980 ik had idd ook maat m van diana gabriels.. nu heb ik maat L d-f van carefix ava.. zit als gegoten!! Op de site kun je een maattabel vinden en dan kun je precies kijken welke maat bij jou past!

 

mijn borsten zijn ook nog hard maar voel ze wel steeds minder hard worden, en zijn in die 1,5 ook al wel veranderd! 

 

Ben zooo benieuwd wat ze zondag gaan zeggen en of het goed gaat met mijn littekens (wonden).. t lijkt niet erger te worden maar de pijn niet minder.. helaas.. ik heb ze gister ochtend gemailt met foto’s zodat hun het konden beoordelen, had erbij gezegd dat je maar beter te vroeg als te laat erbij kan zijn mocht het wel beginnen te ontsteken! 

Maar helaas nog geen antwoord op gehad dus zal moeten wachten tot zondag denk ik!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update! Dag 10

 

Ik voel me langzaam aan weer de oude, wat een verbetering die nieuwe bh!

Geen last meer van mn wonden!

Ik heb me bh sinds gister ochtend aan en nog geen moment gedacht dat hij uit moest!

terwijl ik met die bh van diana gabriels de hele dag aan het plukken was en dan ging dat bovenste stukje op me schouders weer los, trok hem contineu naar beneden omdat hij zo op mijn wonden drukte die inmiddels zoveel pijn deden daardoor en ook had ik uitslag onder mijn oksels van die bh!

 

die carefix ava die ik nu heb zit als gegoten, helemaal niet vervelend om aan te moeten hebben!

 

me borsten beginnen langzaam wat vocht kwijt te raken en vorm te krijgen ( al ben ik er nog lang niet ) die schijven die ik op t begin had zijn wel weg! 

 

Druk op me borst is ook weg alleen dat steken en branden van die spieren is nog wel aanwezig! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy, ik heb effe mee zitten lezen. Heerlijk he de carefix ava ik ben er ook zooo blij mee! Ik had een triumph gehad in de kliniek maar deze zit zoveel fijner. Alleen hij is niet heel erg onzichtbaar zeg maar er is maar weinig kleding wat hem bedekt maar hey so be it ik ben er hartstikke blij mee en ik kan m zelf aan en uit trekken vanaf t begin! Jeetje meid jij bent al flink actief. Ik zag dat je al auto reed. Volgens mn vriend ben ik niet verzekerd als er wat gebeurd. En ik ben morgen 2wk po maar ik moet er ook nog niet aan denken. Sws doe ik nog niet alleen boodschappen want ik kan niets pakken wat hoog in de vakken staat. Hoe gaat het nu met het bloed/wondvocht waar je last van had is dat over? Ik vraag me vaak savonds op de bank af of ik niet teveel doe op een dag. Dan zijn ze hard gespannen en heb ik last van steken. Maar overdag denk ik steeds ooo dat lukt me wel. In t huishouden doe ik ook haast alles weer behalve stofzuigen dweilen (gister mn bed verschoond) daar had ik spijt van.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om dit mee te lezen! Heb de carefix ava al vaker genoemd horen worden, ik heb nú al besloten dat ik deze zal bestellen wanneer ik voor mn nieuwe borsten zal gaan!!

Ik kan al niet wachten op mijn eerste consulten 9 en 14 juli...:36:

Ik vind jouw nieuwe borsten iig érg mooi, en ga je herstel nog even mee volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.