Ga naar inhoud

Sdvr : 21 mei 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Gast

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei Sunnyangel:

@Jaimy2018 wauw die zien er super mooi uit! Hoe lang is het geleden? En bij wie ben je geweest?

 

Hihi, thnx ben vandaag 2 weken po en ben bij dr grabietz geweest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb drie dagen nadat m'n pleisters eraf waren gehaald nog van die hechtpleisters (steristrips, en dan de grootste horizontaal over m'n litteken) erop moeten doen en daar mocht ik dan de eerste 3 dagen niet mee douchen. Daarna heb ik ze er nog een paar dagen opgelaten en toen ik ze er toen afhaalde zaten alle korstjes eigenlijk op de strip. 

Misschien even je pc vragen of je deze strips ook erop mag plakken? 

 

Smeren met cremetjes werd bij mij afgeraden zolang de wond nog korstjes had of wondjes had. Ik zou dus niet gaan smeren met dingen en het lekker met rust laten. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei llaara:

Ik heb drie dagen nadat m'n pleisters eraf waren gehaald nog van die hechtpleisters (steristrips, en dan de grootste horizontaal over m'n litteken) erop moeten doen en daar mocht ik dan de eerste 3 dagen niet mee douchen. Daarna heb ik ze er nog een paar dagen opgelaten en toen ik ze er toen afhaalde zaten alle korstjes eigenlijk op de strip. 

Misschien even je pc vragen of je deze strips ook erop mag plakken? 

 

Smeren met cremetjes werd bij mij afgeraden zolang de wond nog korstjes had of wondjes had. Ik zou dus niet gaan smeren met dingen en het lekker met rust laten. 

 

 

Thnx ik heb net iemand van diana ga briels aan de telefoon gehad en heb foto’s gestuurd van de wonden.. nu afwachten op reactie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sunnyangel:

Hee meid, 

 

Hebben ze al gereageerd?

Hopelijk ben je gerust gesteld 

 

 

Nee heb ze einde van de middag weer terug gebeld , en ze hebben de foto’s door gestuurd naar de arts en wachten nog op reactie.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Sdvr:

 

 

Nee heb ze einde van de middag weer terug gebeld , en ze hebben de foto’s door gestuurd naar de arts en wachten nog op reactie.. 

Ow balen zeg

Maar dan twijfelen hun toch ook!

Nou hopelijk niets vreemds en kun je weer gaan genieten van je nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miszdenise:

@Sdvr

goeiemiddag heb je al iets van hun vernomen? En hoe gaat het voor de rest

Heey,

 

nee niks meer van ze vernomen.. heel raar.. 

 

Gister avond wel even ongerust geweest nog omdat ik in 1 borst heel veel pijn had en bij die wond ook.. was ook niet te onderdrukken met paracetamol!

 

toch even gaan slapen en tot vandaag afgewacht, vandaag gaat het weer beter!

 

vind het wel jammer dat ik niks van ze hoor, krijg wel de neiging om naar de huisarts te gaan als het weer de verkeerde kant op lijkt te gaan..

 

Me wonden lijken steeds beter te gaan,ik laat ze veel luchten en zit er voor de rest niet aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Sdvr:
7 minuten geleden zei Sdvr:

Heey,

 

nee niks meer van ze vernomen.. heel raar.. 

 

Gister avond wel even ongerust geweest nog omdat ik in 1 borst heel veel pijn had en bij die wond ook.. was ook niet te onderdrukken met paracetamol!

 

toch even gaan slapen en tot vandaag afgewacht, vandaag gaat het weer beter!

 

vind het wel jammer dat ik niks van ze hoor, krijg wel de neiging om naar de huisarts te gaan als het weer de verkeerde kant op lijkt te gaan..

 

Me wonden lijken steeds beter te gaan,ik laat ze veel luchten en zit er voor de rest niet aan..

Gewoon weer terug bellen hoor!

Daar zijn ze voor, ze behoren je te helpen niet alleen als het goed gaat maar ook wanneer het minder gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

@Sdvr

Goeieavond! 

Zeker heel raar dat je niks hoort! 

Heb je misschien ook teveel gedaan dat je pijn in 1 borst heb/had? Had ik namelijk wel! Sinds gisteren zijn ook al men kortsen weg, ben nu 5 weken verder. 

En als je het niet vertrouwd gewoon je huisarts bellen, en hun gewoon nog keer bellen je kunt ze bellen tot 9 uur dus zou nog een poging wagen!

succes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Miszdenise:

@Sdvr

Goeieavond! 

Zeker heel raar dat je niks hoort! 

Heb je misschien ook teveel gedaan dat je pijn in 1 borst heb/had? Had ik namelijk wel! Sinds gisteren zijn ook al men kortsen weg, ben nu 5 weken verder. 

En als je het niet vertrouwd gewoon je huisarts bellen, en hun gewoon nog keer bellen je kunt ze bellen tot 9 uur dus zou nog een poging wagen!

succes xxxx

@Miszdenise hey,

 

dat zou best wel kunnen, hoop het in ieder geval wel!

 

Aangezien het nu de goede kant op gaat laat ik het nog even zo en als ik weer last heb ga ik zeker naar de huisarts..

 

bedankt voor jullie zorgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

 

 

ik ben net gebeld door praktijk gabriels.. ze hebben de arts gesproken en hij vond er zo niet iets heel geks op de foto! 

 

Wel wilt hij door mijn klachten een extra controle doen!

dus ik mag morgen naar hem toe komen om half 2 en dan gaat hij zelf nog een controle doen!

 

ik ben echt super blij dat ze me nu toch terug gebeld hebben en dat ik op een extra controle mag komen. 

 

Ik voelde me toch niet helemaal sirieus genomen met mijn klacht en door dit telefoontje heb ik gelukkig weer vol vertrouwen in praktijk gabriels!

 

Op mijn eerste controle heb ik de pc ook niet gezien, dat was een medewerker. Dus vind het wel fijn dat ik morgen bij mijn eigen pc op controle mag komen! 

 

Heel erg bedankt voor jullie zorgen dames, waardeer ik echt! Blijft toch spannend zon herstel en zo heb je toch het gevoel dat je er niet alleen voor staat!

 

keep u girls posted

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Sdvr:

Update

 

 

ik ben net gebeld door praktijk gabriels.. ze hebben de arts gesproken en hij vond er zo niet iets heel geks op de foto! 

 

Wel wilt hij door mijn klachten een extra controle doen!

dus ik mag morgen naar hem toe komen om half 2 en dan gaat hij zelf nog een controle doen!

 

ik ben echt super blij dat ze me nu toch terug gebeld hebben en dat ik op een extra controle mag komen. 

 

Ik voelde me toch niet helemaal sirieus genomen met mijn klacht en door dit telefoontje heb ik gelukkig weer vol vertrouwen in praktijk gabriels!

 

Op mijn eerste controle heb ik de pc ook niet gezien, dat was een medewerker. Dus vind het wel fijn dat ik morgen bij mijn eigen pc op controle mag komen! 

 

Heel erg bedankt voor jullie zorgen dames, waardeer ik echt! Blijft toch spannend zon herstel en zo heb je toch het gevoel dat je er niet alleen voor staat!

 

keep u girls posted

Gelukkig!! Succes morgen.. en gewoon duidelijk zijn en zeggen wat je wilt.. 

Beter dat je hem morgen zelf ziet!

 

Let us know

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Kimm1990:

Fijn dat hij zelf even gaat kijken!

Was je met je zoontje zondag?

Volgens mij zag ik je, ik was mijn zonnebril kwijt:(

Ooohh was jij dat!! Ja dat was ik met mn vriend en me zoontje haha! 

 

Zonnenbril nog gevonden??

 

ben vandaag geweest en alles zag ee goed uit, niks om me zorgen over te maken! Happy me:d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto update 16 dagen 

 

dames.. er is in die dagen weer veel veranderd met mn boobie’s .. en ik ben elke dag een beetje blijer met de veranderingen die ze maken!

 

Verschil tussen links en rechts is naulwijks meer te zien.. mn wonden beginnen nu ook te herstellen.. ze zijn nu niet meer open! 

 

Ik denk dat ik van geluk mag spreken met mijn nieuwe vriendinnen want ze worden echt prachtig al zeg ik het zelf!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2018 om 05:53 zei Kimm1990:

Wat fijn! Ze zien er ook echt mooi en rustig uit.

 

Nee helaas niet:mad: 

 

Ben jij al weer aan het werk? 

Ik werk vanuit huis en ben rustig weer begonnen nu! 

 

Aah balen zeg van je zonnenbril, hoop dat ie niet al te duur was!

 

hoe gaat het met je herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update herstel 19 dagen

 

Het gaat goed met mij en mn vriendinnenxd 

 

Na de extra controle bij mn pc ben ik helemaal gerustgesteld en heb ik me vertrouwen terug dat het goed gaat en dat ik me niet zoveel zorgen hoef te maken!

 

ze beginnen steeds zachter te worden en de wonden beginnen goed te genezen! 

 

Ik ben deze week lekker aan het shoppen geweest en ik pas dingen die ik normaal zo voorbij zou lopen!

 

Krijg veel complimentjes van mensen dat ik er goed uitzie! 

 

Eindelijk ben ik weer trots op iets van mijn lichaam, en denk dat ik dat nu ook uitstraal!

 

Elke dag veranderen ze nog, het zijn net een stel toverballen en ben heel benieuwd hoe ze er straks in bh uit zullen zien! 

 

Xoxo Sdvr  

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had hem net een paar weken.

Jaa gaat goed! Werk deze week ook nog vanuit huis en dan gaat het " echte " leven weer beginnen hahah.

 

Bij mij beginnen ze ook steeds zachter te worden en kan niet wachten om een normale BH te dragen:43:

 

Is nog wel beetje wennen om op me zij te slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

3,5 week po..

 

ik heb nergens meer last van.. als ik heel eerlijk ben is het alsof het nooit anders is geweest!! 

 

Hoe ik elke dag bezig was met mijn borsten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 voelt het nu alsof ze er altijd al geweest zijn, ze voelen eigen en totaal niet ‘nep’.. ik heb sinds een paar dagen weer volledig het ritme thuis en met mijn werk opgepakt en dit voelt goed.. 

 

ondanks ik 3 weken po ben en nog 3 weken te gaan heb voelt het al heel normaal! 

 

Toch wacht ik nog 3 weken tot ik weer een normale bh mag dragen en mag zwemmen, maar het tillen en boven mn schouders met mn armen gaat heel soepel en heb helemaal geen last meer. Dus ga er ook vanuit dat zolang ik geen pijn ervaar ik gewoon weer kan doen wat mogelijk is! 

 

Ik denk persoonlijk dat dit te maken heeft met dat ze boven de spier geplaatst zijn en mn herstel dus wat sneller is gegaan. 

 

 

Zijn er meer meiden op t forum die boven de spier hebben waarbij het herstel zo snel ging? 

 

Ook hoor ik graag ervaringen van meiden die toch iets te snel weer alles opgepakt hebben en uiteindelijk wel last hebben gehad van hun borsten hierdoor? 

 

Groetjes sdvr xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sdvr ik heb even bij je foto's gespiekt en vind ze er echt mooi uitzien!! Hoeveel CC heb je uiteindelijk gekregen en wat was je voorsituatie? 

Ik lees erg veel dat als ze voor de spier geplaatst worden het herstel idd een stuk sneller kan gaan. Dit is denk ik ook wel per persoon verschillend.. Maar hier kan ik helaas nog niet over meepraten.

Veel plezier met de twee vriendinnen haha en een goed herstel toegewenst :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Fems:

Hoi @Sdvr ik heb even bij je foto's gespiekt en vind ze er echt mooi uitzien!! Hoeveel CC heb je uiteindelijk gekregen en wat was je voorsituatie? 

Ik lees erg veel dat als ze voor de spier geplaatst worden het herstel idd een stuk sneller kan gaan. Dit is denk ik ook wel per persoon verschillend.. Maar hier kan ik helaas nog niet over meepraten.

Veel plezier met de twee vriendinnen haha en een goed herstel toegewenst :01:

Heey fems

 

als je terug kijkt in mn verslagen zie je ook mijn voorsituatie ergens voorbij komen.. zit 500/550 cc bij mn in! 

 

Word je binnenkort geopereerd?

 

thnx thnx thnx!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sdvr:

Update:

 

3,5 week po..

 

ik heb nergens meer last van.. als ik heel eerlijk ben is het alsof het nooit anders is geweest!! 

 

Hoe ik elke dag bezig was met mijn borsten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 voelt het nu alsof ze er altijd al geweest zijn, ze voelen eigen en totaal niet ‘nep’.. ik heb sinds een paar dagen weer volledig het ritme thuis en met mijn werk opgepakt en dit voelt goed.. 

 

ondanks ik 3 weken po ben en nog 3 weken te gaan heb voelt het al heel normaal! 

 

Toch wacht ik nog 3 weken tot ik weer een normale bh mag dragen en mag zwemmen, maar het tillen en boven mn schouders met mn armen gaat heel soepel en heb helemaal geen last meer. Dus ga er ook vanuit dat zolang ik geen pijn ervaar ik gewoon weer kan doen wat mogelijk is! 

 

Ik denk persoonlijk dat dit te maken heeft met dat ze boven de spier geplaatst zijn en mn herstel dus wat sneller is gegaan. 

 

 

Zijn er meer meiden op t forum die boven de spier hebben waarbij het herstel zo snel ging? 

 

Ook hoor ik graag ervaringen van meiden die toch iets te snel weer alles opgepakt hebben en uiteindelijk wel last hebben gehad van hun borsten hierdoor? 

 

Groetjes sdvr xx 

 

 

Wat fijn dat je herstel zo goed gaat meid. En wat een mooie bh heb je aan waar heb je die vandaan? Ik heb een lelijke zwarte bh en die wordt ik echt zo zat kan niks leuks aantrekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.