Ga naar inhoud

Sdvr : 21 mei 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Gast

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Crazy:

Heyy, ik heb effe mee zitten lezen. Heerlijk he de carefix ava ik ben er ook zooo blij mee! Ik had een triumph gehad in de kliniek maar deze zit zoveel fijner. Alleen hij is niet heel erg onzichtbaar zeg maar er is maar weinig kleding wat hem bedekt maar hey so be it ik ben er hartstikke blij mee en ik kan m zelf aan en uit trekken vanaf t begin! Jeetje meid jij bent al flink actief. Ik zag dat je al auto reed. Volgens mn vriend ben ik niet verzekerd als er wat gebeurd. En ik ben morgen 2wk po maar ik moet er ook nog niet aan denken. Sws doe ik nog niet alleen boodschappen want ik kan niets pakken wat hoog in de vakken staat. Hoe gaat het nu met het bloed/wondvocht waar je last van had is dat over? Ik vraag me vaak savonds op de bank af of ik niet teveel doe op een dag. Dan zijn ze hard gespannen en heb ik last van steken. Maar overdag denk ik steeds ooo dat lukt me wel. In t huishouden doe ik ook haast alles weer behalve stofzuigen dweilen (gister mn bed verschoond) daar had ik spijt van.. 

 

Heeey,

 

haha nee idd je kan die carefix ava bh lastig verbergen. Maar met alle pluspunten die die heeft neem ik dat maar voor lief!

Heb je na 2 weken nog veel pijn? En watvoor pijn voel je? 

Ik ben vaak nog bang dat het niet goed geneesd en ik hoop dat ik daar zondag na me eerste controle wat meer vertrouwen in krijg.

sinds ik deze bh aan heb gaat het dus zoveel beter met mn wonden, ik voel dat het nu aan het genezen is door de prikkelende jeuk!

wel heb ik niet meer volledig gedoucht nadat ze waren gaan bloeden enzo.. ik geef ze gewoon volledig rust en dat lijkt te werken

 

Naar de winkel gaan heb ik geweten ja, wat een stom idee was dat!

net als dat ik op de fiets naar de bakker ging, bij alle hobbels hield ik me tieten strak vast.. 

en van de week mijn zoontje naar school brengen en halen lopend.. beviel me ook niet!

 

komt gewoon omdat ik niet stil kan zitten en ik gek van verveling word! 

Ben stronteigenwijs en ga dan maar iets zoeken wat me bezig houd.

 

Gister heb ik mezelf verplicht een dag rust gegeven, een boek gelezen en de kinderen zijn met papa de deur uit gegaan! 

Ik moet zeggen dat dat me heel goed beviel en de pijn en druk ook een stuk minder is geworden

 

hoe heb jij het met slapen? Ik vind het langzamerhand echt vervelend worden op mn rug en heb steeds de neiging om op me zei te draaien maar doet nog teveel pijn..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei Selma88:

Wat goed om dit mee te lezen! Heb de carefix ava al vaker genoemd horen worden, ik heb nú al besloten dat ik deze zal bestellen wanneer ik voor mn nieuwe borsten zal gaan!!

Ik kan al niet wachten op mijn eerste consulten 9 en 14 juli...:36:

Ik vind jouw nieuwe borsten iig érg mooi, en ga je herstel nog even mee volgen!

Wat goed om te horen dat je iets aan mn herstel verslagen heb! Zo kom je de tijd een beetje door.

 

 En je erg zenuwachtig? Bij mij is alles gelukkig heel snel gegaan, ik kreeg het als kado voor me verjaardag 7 mei van mijn vriend.. die maandag erop hadden we een consult en die maandag daarop zaten ze er al in! Vanaf het moment dat ik mijn kado wist kijk ik alleen nog maar naar tieten en tietenverhalen op het internet haha..

heel veel succes met je eerste consulten, waar heb je die?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat! Als het goed is komt mijn bh zometeen binnen :43:

 

Begin steeds meer last te krijgen van de bh van Diana, het lijkt wel of ie kleiner word haha en de draadjes laten al los :angry: heb ze maar gemaild dat dit neem ik aan niet de bedoeling is na 3x wassen.

 

Ik mag morgen op controle, best spannend. Mijn rechterborst waar ik het meeste last van had lijkt wel meer te zijn gezakt dan de linker. Overdag gaat het redelijk goed, doe niet veel maar loop wel de hele dag heen&weer(kan ook totaal niet stilzitten)

 

Het slapen is vreselijk, hopelijk  mag ik vanaf morgen op mijn zij liggen word er echt gek van! Zodra ik wakker ben heb ik wel veel moeite, borsten dan echt pijn en na een uurtje trekt  dat langzaam weer weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kim 1980 je kijkt toch naar die eerste controle uit, blijft toch spannend of alles wel goed gaat!

 

die bh van diana lieten bij mij ook draadjes los idd .. schandalig dat ze daar €49,00 voor durven te vragen!

 

ik heb ze gemailt en ze zeiden dat ik ze niet kon retouren als ze al gebruikt waren en dat ik een sportbh moest kopen...

 

Vervelend om te zien dat je ene borst meer is gezakt als de andere, ik denk dat dat nog wel bijtrekt als ik andere verhalen zo lees! 

 

In ieder geval heel veel succes morgen bij je eerste controle, ben jij ook zo benieuwd wat er onder die pleister zit, haha! Ik ben benieuwd hoe de wonden zijn genezen en na morgen mag je eindelijk weer volledig douchen! Wel knap dat je dat zo 2 weken heb volgehouden, ik ben nu een paar dagen verder en de vliegen laten me niet met rust hahaha.. vanochtend heel snel toch wel even de bovenkant afgespoelt omdat ik er niet tegen kon!

Dit warme weer helpt er niet bij.

 

laat je even weten hoe je controle is geweest morgen? En Ben heel benieuwd wat jij van die ava carefix vind! Ik denk dat je spijt krijgt dat je hem niet eerder besteld had, had ik namelijk ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 dagen po fotoupdate 

 

links 550cc en rechts 500cc door ongelijke borsten! 

 

21 mei geopereerd ik worldeyecenter door dr grabietz via Diana Gabriels.

 

Zoals je ziet op de foto lijkt juist mijn rechter borst groter als mijn linker terwijl in de linker meer cc zou zitten.. ik denk soms hebben ze het niet perongeluk omgedraaid.

 

wel heb ik meer last van die rechter borst dus zou kunnen betekenen dat daar nog veel vocht inzit.. of dat ik rechts miss toch een lift nodig heb... ik zal de tekening erbij zetten voor de operatie.. 

 

 

10 dagen po 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Tekening voor de operatie, hier zie je hoe ongelijk ze zijn, en hoe die rechter hangt... ik zei tegen me vriend ach.. eerst had ik kleine ongelijke borsten, en nu grote ongelijke borsten! Als dit zou blijven en ik heb er met bh aan geen last van zou ik niet zo snel voor een lift gaan denk ik.. dan ben ik tevreden zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond je borsten op de voorsituatie echt niet hangen hoor.

Wat ik wel zie is een duidelijke asymmetrie in je borsten in zowel grootte als in de hoogte.

Je rechter borstplooi zit van nature ook lager als links.

Op je foto van na ze operatie zie ik het nog maar minimaal , vind dat de arts je asymmetrie keurig heeft weg gewerkt.

 

Voor de rest moet je alles echt de tijd geven, dat 1 borst groter / meer gezwollen is als de ander dat is bij 8 op.de 10 vrouwen het geval.

Na 3 maanden kun je het eigenlijk pas echt gaan beoordelen, maar ik denk dat dit wel echt heel mooi gaat worden.

Mooie maat ook.

 

Heel veel suc6 met je herstel nog. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je borsten nu heel mooi hoor!

En ik zie ook niet echt een verschil van grootte hoor. Hebben ze mooi gedaan ! Wat ik wel apart vind is dat ik 425 cc heb gedaan en mijn borsten dezelfde maat lijken te hebben.. Maarja ligt natuurlijk aan de bouw en aan de voor situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nickygirl:

Ik vind je borsten nu heel mooi hoor!

En ik zie ook niet echt een verschil van grootte hoor. Hebben ze mooi gedaan ! Wat ik wel apart vind is dat ik 425 cc heb gedaan en mijn borsten dezelfde maat lijken te hebben.. Maarja ligt natuurlijk aan de bouw en aan de voor situatie.

Ligt echt aan voorsituatie idd, hoeveel borstweefsel je hebt en wat je huidige cupmaat is en hoe je borsten staan! 

 

Ze begonnen met passen bij mij al met 450.. ik ben best wel breed van mezelf en 450 vond ik net te klein bij mij.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Manueeltje:

Ik vond je borsten op de voorsituatie echt niet hangen hoor.

Wat ik wel zie is een duidelijke asymmetrie in je borsten in zowel grootte als in de hoogte.

Je rechter borstplooi zit van nature ook lager als links.

Op je foto van na ze operatie zie ik het nog maar minimaal , vind dat de arts je asymmetrie keurig heeft weg gewerkt.

 

Voor de rest moet je alles echt de tijd geven, dat 1 borst groter / meer gezwollen is als de ander dat is bij 8 op.de 10 vrouwen het geval.

Na 3 maanden kun je het eigenlijk pas echt gaan beoordelen, maar ik denk dat dit wel echt heel mooi gaat worden.

Mooie maat ook.

 

Heel veel suc6 met je herstel nog. 

 

Xxx

Dankjewel! Ergens vertrouw ik erop dat het ook mooi gaat worden.. ze beginnen nu al steeds meer te lijken op wat ik voor ogen had dus ik ben nu al tevreden! 

Ben wel heel benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitzien!

 

thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag controle gehad, de pleisters eraf.. en waar ik al bang voor was! Het ziet er niet zo goed uit.. op controle maakte ze zich niet zo zorgen en adviseerde om veel te luchten.. maar ik maak me wel zorgen en ben bang voor onsteking.. zijn er meiden met tips? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-5-2018 om 06:52 zei Sdvr:

Heeey,

 

haha nee idd je kan die carefix ava bh lastig verbergen. Maar met alle pluspunten die die heeft neem ik dat maar voor lief!

Heb je na 2 weken nog veel pijn? En watvoor pijn voel je? 

Ik ben vaak nog bang dat het niet goed geneesd en ik hoop dat ik daar zondag na me eerste controle wat meer vertrouwen in krijg.

sinds ik deze bh aan heb gaat het dus zoveel beter met mn wonden, ik voel dat het nu aan het genezen is door de prikkelende jeuk!

wel heb ik niet meer volledig gedoucht nadat ze waren gaan bloeden enzo.. ik geef ze gewoon volledig rust en dat lijkt te werken

 

Naar de winkel gaan heb ik geweten ja, wat een stom idee was dat!

net als dat ik op de fiets naar de bakker ging, bij alle hobbels hield ik me tieten strak vast.. 

en van de week mijn zoontje naar school brengen en halen lopend.. beviel me ook niet!

 

komt gewoon omdat ik niet stil kan zitten en ik gek van verveling word! 

Ben stronteigenwijs en ga dan maar iets zoeken wat me bezig houd.

 

Gister heb ik mezelf verplicht een dag rust gegeven, een boek gelezen en de kinderen zijn met papa de deur uit gegaan! 

Ik moet zeggen dat dat me heel goed beviel en de pijn en druk ook een stuk minder is geworden

 

hoe heb jij het met slapen? Ik vind het langzamerhand echt vervelend worden op mn rug en heb steeds de neiging om op me zei te draaien maar doet nog teveel pijn..

 

 

Heyy beetje late reactie.. excuus... ik heb nog veel pijn aan de littekens. Zeker nu de pleisters eraf zijn. De onderkant van mn borsten zijn pijnlijk en gevoelig. En ik heb savonds last van steken. Verder zijn de ook nog niet echt gedaald. Ik ben er onzeker van. Wat fijn dat je op controle ging vandaag. Ik baal ervan dat ik dat niet kan. Ik zou willen dat iemand me gerust zou stellen... 

Ik slaap beetje in een zittende houding en ik wordt wakker plat op mn rug dus in de loop van de nacht ga ik steeds meer onderuit liggen, ik kan alleen zo niet in slaap vallen. Op zich slaap ik wel goed. Maar strek me af en toe uit snachts wat natuurlijk ook niet helemaal goed is maar doe ik in mn slaap...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sdvr:

Vandaag controle gehad, de pleisters eraf.. en waar ik al bang voor was! Het ziet er niet zo goed uit.. op controle maakte ze zich niet zo zorgen en adviseerde om veel te luchten.. maar ik maak me wel zorgen en ben bang voor onsteking.. zijn er meiden met tips? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hay meis, 

 

Ik snap dat je je druk maakt, maar als ik het zo zie zijn het vooral korstjes! 

Denk als alles straks eraf is gevallen qua korstjes, dat het super meevalt! 

 

Niet jezelf te gek gaan maken, ik merk aan mezelf dat ik vaak ook teveel denk

Maar als er iets echt mis is, krijg je pijn heel veel pijn, word het superwarm en krijg je koorts

Zolang je geen koorts heb, zou ik me niet zo druk maken

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag je het al wassen? anders zou ik zeggen, luchten en schoon houden.

even met een desinfecterende of milde zeep zoals unicura eerst je handen, en dan de wonden schoonmaken de komende dagen

en dan zou ik er persoonlijk niks op smeren pas als het iets rustiger is. lekker laten ademen

succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sunnyangel @leek @llaara @Crazy @Jaimy2018

Thnx voor de reactie’s .. ja er zijn 2 stukjes aan de uiteinde’s die zijn nog wel duidelijk open.. ik heb er ook nog steeds last van.. vandaar me zorgen! Maar door jullie ben ik weer een beetje gerustgesteld.. thnx!

 

 

omdat het open is durf ik dus niet te douchen omdat mn pc eerder gezegd heeft dat ik gewoon mocht douchen en dat het toen na het douchen is gaan bloeden.. heb 2x gedoucht en 2x gaan bloeden! 

Nu al bijna een week droog gehouden en t is dus nog steeds open..

 

@Linda

ik heb me pc gister niet gezien bij de controle het was een medewerker van diana gabriels.

 

Ik denk dat ik het vandaag droog houd en een paar keer nog een uur laat luchten.. nu sinds gister al 3x een uur gelucht!

 

en als het erger als dit word ga ik naar de huisarts om advies evt antibiotica ofzo.. 

 

 

hoe kan ik dit zelf schoonmaken dan? Ik kan er toch beter helemaal niet aanzitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het vandaag droog houd en een paar keer nog een uur laat luchten.. nu sinds gister al 3x een uur gelucht!

 

en als het erger als dit word ga ik naar de huisarts om advies evt antibiotica ofzo.. 

 

 

hoe kan ik dit zelf schoonmaken dan? Ik kan er toch beter helemaal niet aanzitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Sdvr:

Ik denk dat ik het vandaag droog houd en een paar keer nog een uur laat luchten.. nu sinds gister al 3x een uur gelucht!

 

en als het erger als dit word ga ik naar de huisarts om advies evt antibiotica ofzo.. 

 

 

hoe kan ik dit zelf schoonmaken dan? Ik kan er toch beter helemaal niet aanzitten?

Ik zou zeker het advies opvolgen wat ze je gegeven hebben! Als ze zeggen luchten zou ik dat alleen doen, en er niet teveel aanzitten! De dokters weten eenmaal water beste gaat zijn voor je. Geef het tijd om te genezen voor je aan de antibiotica gaat, het is tenslotte een grote wonde die moet genezen! Wat ik zie is is eigenlijk een normale genezing met wat korstjes! Het woord hier op het forum is GEDULD :D zeker niet aan de korstjes gaan zitten prullen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jaimy2018:

@Sdvr ik heb precies hetzelfde als jou links 550 gepLaatst en rechts 500 al heb ik ook het idee dat rechts groter is tot nu toe ben nu 20 dagen po en ben zelf ook rechts misschien houdt deze daardoor meer vocht vast

 

 

Heey Jaimy!

 

wat toevallig! , bij mij was het verschil ook goed te zien.. alleen nu zie ik het amper meer! Mijn pc heeft echt goed werk verricht als je naar mn voorsituatie kijkt!

de littekens vallen ook mooi in mn plooi en zijn niet zo groot.

misschien gewoon geduld hebben! Ik voelde had ook nog veel last van die rechter  en dat is nu ook minder. 

 

Wie is je pc?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.