Ga naar inhoud

Sdvr : 21 mei 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi ik word maandag geopereerd door Dr. Grabietz in t worldeye center . ik vind het heel spannend en lees graag jullie ervaringen! , ook met dr Grabietz 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

 

Ik ben vandaag bij de chirurg geweest, en toen kwamen we tot de ontdekking dat ik 2 ongelijke borsten heb! 

Ik zou dus in alletwee 500cc krijgen, en de vraag is nu wil ik omdat ze ongelijk zijn in de ene borst 500cc en de andere 550cc?

Ik ben echt bang dat ik straks de verkeerde keuze maak en het verschil nog erger word! 

 

Zijn er hier vrouwen die hetzelfde hebben gehad?

 

Het verschil is trouwens 50cc omdat je tot 450cc met 25cc omhoog kan en vanaf 450cc alleen met 50cc omhoog kan! 450cc is voor mijn postuur te klein! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sdvr

Of je keuze een goede keuze is, kan ik natuurlijk niet zo beoordelen.. Dat is eigenlijk altijd aan de pc, omdat hij hier het meeste zicht op heeft, en ervaring mee heeft.. 
Jammer dat ze patienten soms zelf laten kiezen.. Zo leggen ze de verantwoordelijkheid op de verkeerde plek ;) 

Ik ga je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. In welke kliniek word je aanstaande zondag geopereerd? (pinksterzondag???)

Tevens stuur ik je een pb met de regels voor de club :)

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

 

Ik ben ook door dr Gabrietz geopereerd nu een jaar geleden. Bij mij is links 350 cc geplaatst en rechts 400. Het verschil was bij mij van te voren wel al duidelijk zichtbaar. Maar het is echt heel goed gecorrigeerd. Ze zijn nu even groot. Twee precies gelijke borsten zul je niet krijgen maar die bestaan "in het echt" ook niet.

Wat ik je wel kan adviseren is om te vragen hoe het resultaat bij jou zal worden, of hij daar misschien een voorbeeld van heeft. De foto's die geplaats worden op de site en op insta dat zijn echt de mooiste. Als je dat in je hoofd hebt kun je wel eens teleurgesteld worden. Ik had echt verkeerde verwachtingen en die zijn niet van te voren ontkracht terwijl wat ik in mijn hoofd had niet mogelijk is bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cenz bedankt voor je berichtje! Heb ik zeker wat aan!! Bij mij is het verschil ook wel duidelijk zichtbaar idd! Was me alleen nooit opgevallen omdat ik nooit zo uitgebreid naar mn borsten had gekeken, haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie thnx!! Opperatie is verplaatst naar maandag, helaas! Gelukkig maar een dag verder.. kreeg ook het idee dat hij zichzelf probeerde te beschermen voor als het resultaat evt niet naar mijn idee zou zijn! 

 

 

Maandag in t wordleye inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een paar weken geleden terug gegaan omdat het resultaat niet is zoals ik me had voorgesteld. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind ze mooi, maar het zijn geen "happy customer" borsten. Hij zei dat dat vaker gebeurd en dat hij daar een beetje moe van wordt. Ik heb bij hem aangegeven dat hij 6 operaties per dag uitvoert maar dat dit voor mij de eerste en de enige twee zijn die er toe doen. Dat hij misschien van te voren had kunnen aangeven met jouw voorsituatie zal dit ongeveer het resultaat worden. Hij was heel lief hoor en hij beantwoorde al mijn vragen maar ze geven je Gabriels misschien verkeerde verwachtingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh daar ga ik het maandag dan even met hem over hebben voor de operatie, geloof ook wel dat het een goede arts is en hij kwam heel goed op me over! Het voelde wel goed, leek alsof hij me wel begreep wat ik wou dus ik heb nooit gevraagd wat het resultaat uiteindelijk word! Inderdaad wat je zegt dan heb je een beeld voor je en dan denk je dat het goed gaat komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sdvr,

 

spannend, jouw operatie is al bijna! Ik ben even benieuwd naar jouw postuur. Mij is namelijk geadviseerd om 430 of 485 te nemen, voorkeur toen was 485. Nu lijkt het me zo groot! Ik ben zelf 168 en 60 kilo, met geen hele smalle schouders. Dus schouders wat breder. Mijn bh maat nu is 85b, maar die zit best wijd. Dus een lege B-cup...

 

Zou je jouw postuurgegevens willen delen en willen laten weten wat voor cup je had en verwacht te krijgen? Dank je wel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ganda ik ben 1,76 en weeg 77,6 .. met passen begonnen ze bij mij al bij 450 .. ik heb brede heupen en brede schouders! Ik heb nu 80D maar niet gevuld en verwacht straks 80e/f te krijgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sdvr:

@Ganda ik ben 1,76 en weeg 77,6 .. met passen begonnen ze bij mij al bij 450 .. ik heb brede heupen en brede schouders! Ik heb nu 80D maar niet gevuld en verwacht straks 80e/f te krijgen 

 

@Sdvr, oké, wat komt er dan eigenlijk weinig bij met zoveel cc! Zal vast heel mooi staan! Heel veel succes komende Maandag. Word je trouwens geholpen op tweede pinksterdag? Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ganda:

 

@Sdvr, oké, wat komt er dan eigenlijk weinig bij met zoveel cc! Zal vast heel mooi staan! Heel veel succes komende Maandag. Word je trouwens geholpen op tweede pinksterdag? Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

 

@Ganda thnx voor je intresse ik zal zo nu en dan wat op mijn profiel proveren te zetten, ben nog beetje zoekende hoe het werkt,xd, met pinkster opereren ze gewoon ja! Stond er ook van te kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

Goeieavond @Sdvr

hoe is de operatie gegaan? 

Ik ben zelf 3 weken geleden bij gabrietz geopeerd ben benieuwd hoe jij het heb ervaren.

en hoe gaat het nu met jou?

groetjes en succes komende dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Miszdenise ik heb net je operatieverslag gelezen toevallig! Ik heb het echt heel positief ervaren, ben erg tevreden vond het een fijne pc! Gaat nu wel pieken en dalen merk wel als ik veel gedaan heb (gelopen en gedouht enzo) dat ik wat meer last heb en ik heb echt last van mijn postoperatieve bh die drukt zo hard op mn litteken! Ik heb 3/4 x per dag de bh los om te laten luchten en dat zijn echt mijn favoriete momenten! Ik heb diana gemailt voor een oplossing want ik heb 2 bh’s gelocht bij der die allebij te klein zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Sdvr:

Heey @Miszdenise ik heb net je operatieverslag gelezen toevallig! Ik heb het echt heel positief ervaren, ben erg tevreden vond het een fijne pc! Gaat nu wel pieken en dalen merk wel als ik veel gedaan heb (gelopen en gedouht enzo) dat ik wat meer last heb en ik heb echt last van mijn postoperatieve bh die drukt zo hard op mn litteken! Ik heb 3/4 x per dag de bh los om te laten luchten en dat zijn echt mijn favoriete momenten! Ik heb diana gemailt voor een oplossing want ik heb 2 bh’s gelocht bij der die allebij te klein zijn! 

@Sdvr Mag je meteen al douchen? Hoe doe dat dan want je kan weinig toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje ja mag de volgende dag douchen lekker heet zei de pc en daarna de pleister droog deppen en ik ging even half uurtje zonder bh liggen zodat het goed kon drogen! Me vriend hielp me met wassen en drogen enzo en opZich red ik heel veel zelf wel alleen me armen mogen niet omhoog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.