Ga naar inhoud

Vonnepon : 29 mei 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Crazy ja het is ook niet zo heel erg, zeker omdat ik nu als eerste wordt geopereerd. Maar wat je zegt, je kijkt er zo naar uit.... Ik heb er zo’n zin in. Kan niet wachten om mijn nieuwe vriendinnen te ontmoeten :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Vonnepon:

@Crazy ja het is ook niet zo heel erg, zeker omdat ik nu als eerste wordt geopereerd. Maar wat je zegt, je kijkt er zo naar uit.... Ik heb er zo’n zin in. Kan niet wachten om mijn nieuwe vriendinnen te ontmoeten :01:

Het is geweldig dat gevoel dat je beseft dat ze er echt zitten! Geloof me het is een dag langer wachten waard hoor!! Ik voel me zo trots :) nu volgende week dinsdag aan de beurt he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

 

Gister was eindelijk de grote dag aangebroken van mijn bv. Ik stond als eerste in de agenda en moest me om 07:30 melden. 

 

We zijn ‘s morgens om 06:00 opgestaan en om 06:30 gaan rijden. Rijden we net bij Schiphol zie ik de matrixborden knipperen.....file. Neee denk ik, gaat toch niet gebeuren dat ik te laat kom maar gelukkig loste het snel op.

 

Aangekomen in de kliniek moesten we een klein half uurtje wachten en toen werd ik opgehaald. Een superlieve verpleegster begeleide mij naar mijn kamer en kreeg ik 2 paracetamol en mijn prachtige operatiehemd aan. Omdat het zo warm weer was had ik slippertjes aan maar iemand hier op het forum had geschreven dat je sokken aan mocht en daar was ik blij mee want de airco deed daar goed zijn werk. Vervolgens kwam de anesthesist, een super gezellige al wat oudere kerel die zich even kwam voorstellen en wat vragen stelde.

 

Zo’n 10 minuutjes later werd ik met bed en al naar de ok gereden. Daar was die aardige kerel weer en hij ging mij voorbereiden voor de narcose. Dit was de eerste keer in mijn leven dat ik onder narcose ging. Hij vroeg of ik het eng vond maar gek genoeg helemaal niet. Ik lag daar prima. Beetje over koetjes en kalfjes gesproken. Het laatste wat hij vroeg is waar ik over zou gaan dromen en ik zei dat ik zou dromen dar vd Weij mij de mooiste borsten zou gaan geven en toen was ik weg. Echt niks van gemerkt hahahaha.

 

Afijn, ik werd wakker op de uitslaapkamer, soort van dan. De verpleegster al daar zei tegen mij dat ze me een sport bh zou aan trekken maar bij dat hele gebeuren ben ik er niet bij geweest. Ik kan me haar niet herinneren en ook niet dat die bh aangetrokken werd. Zo bizar, daarna ben ik voor mijn gevoel echt even een stuk kwijt en werd wakker op de kamer waar ik begonnen was. 

 

De verpleegster vroeg hoe ik me voelde en het eerste wat ik zei was, ik heb honger hahahaha. Dus hup, er kwam een klein yoghurtje die ik in mijn holle kies stopte en daarna bracht ze me nog 2 beschuitjes met kaas en een grote beker thee. 

 

Nadat ik lekker gegeten had werd het infuus verwijderd, nog even doorgesproken waar ik op moet letten en vooral wat ik niet mag doen en ik mocht lekker naar huis. Dus al met al zat ik om 14:30 weer lekker op mijn bank aan een bak koffie. Was ik wel aan toe zeg.

 

Al met al is het me tot nu toe enorm mee gevallen. Ik heb echt helemaal geen pijn. Het voelt alleen heel stijf en beurs maar dat is heel goed te doen. Ze zijn nu echt enorm opgezwollen dus vandaag goed water drinken en een beetje rommelen in huis om het vocht af te voeren. Heb ook best goed geslapen maar denk wel dat ik wat hoger moet liggen. Had gister nog even een verstelbare rugsteun besteld voor in bed, hoop dat dat beter werkt dan die kussens in mijn rug.

 

Nu lekker mijn rust pakken deze week en ik hoop dat de zwelling een beetje snel afneemt en mijn nieuwe vriendinnen de juiste vorm gaan krijgen. Ze staan prontig naar voren hahaha, mag wel een beetje minder dames.

 

Liefs, 

Von

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobsie dank je. Ik ben natuurlijk pas 1 dag PO maar voel me echt heel goed. Borsten zitten nu voor mijn gevoel onder mijn kin en oksels hahaha. Ik hoop dat ze wel de goede kant op gaan zakken. Jij 12 juni zag ik. Dus voor jou is het aftellen ook begonnen. Fijn hoor, kun je mooi van de zomer nog in een nieuwe bikini paraderen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Vonnepon:

@Boobsie dank je. Ik ben natuurlijk pas 1 dag PO maar voel me echt heel goed. Borsten zitten nu voor mijn gevoel onder mijn kin en oksels hahaha. Ik hoop dat ze wel de goede kant op gaan zakken. Jij 12 juni zag ik. Dus voor jou is het aftellen ook begonnen. Fijn hoor, kun je mooi van de zomer nog in een nieuwe bikini paraderen ;-)

 

Mijn operatie staat gepland 05 juni... Zo spannend, ook 340 CC.

 

Wat was je cup-maat voor de operatie?

 

Ik moet wel 2 dagen na de operatie, een halve dag werken (nl. gewoon aanwezigheid op vergadering, dus geen fysiek werk). Zou dat denk je haalbaar zijn?

 

Vele groeten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Karo:

 

Mijn operatie staat gepland 05 juni... Zo spannend, ook 340 CC.

 

Wat was je cup-maat voor de operatie?

 

Ik moet wel 2 dagen na de operatie, een halve dag werken (nl. gewoon aanwezigheid op vergadering, dus geen fysiek werk). Zou dat denk je haalbaar zijn?

 

Vele groeten

 

@Karo ik had voor de operatie 75A. En ik schat in dat ik op een mooie D uit ga komen. Bij mij is het voor de spier geplaatst en kan zeggen dat ik niet echt pijn heb. Het voelt wel ongemakkelijk beurs en stijf. Als je alleen voor 2 uurtjes vergadering hoeft te komen is het denk wel te doen. Ligt er wel aam hoe en hoelang je moet reizen naar je werk. Kun je niet beter inbellen vanuit huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Pak lekker je rust, neem op tijd je medicijnen,drink veel water om het overtollige vocht en de narcose weg te spoelen en laat je vooral lekker verwennen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon volgens mij doen ze die sport bh aan in de operatie kamer. Ik ben ook geopereerd bij boerhaave en toen ik wakker werd had ik hem ook al aan. We hebben ook precies de zelfde sport bh. ^_^

 

Mijn operatie werd ook uitgesteld. Ik was pas 2 dagen later aan de beurt. Vervelend is dat he! Blijkbaar gebeurt dat vaker bij boerhaave. Verder ben ik wel dik tevreden over ze tot nu toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2018 om 11:38 zei MissEvelineGirl:

 

Hoi hoi, 

 

Als ik het zo hoor zou ik ook zéker voor de 340 cc gaan als ik jou was :) . Ik ben 1.63 en weeg 51 kilo en ik heb 325 cc dual plane ronde mentor implantaten (26 dagen PO). Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album, dan kun je eens kijken hoe dat er uit ziet :35:. Ik kwam van een kleine A, en zit nu op een grote C, kleine D. Precies zoals ik wilde. 

 

Groetjes, Eveline 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Vonnepon, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Pak lekker je rust, neem op tijd je medicijnen,drink veel water om het overtollige vocht en de narcose weg te spoelen een last je vooral lekker verwennen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Xxx Jaydee

Dank je wel darling. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Seen87:

@Vonnepon volgens mij doen ze die sport bh aan in de operatie kamer. Ik ben ook geopereerd bij boerhaave en toen ik wakker werd had ik hem ook al aan. We hebben ook precies de zelfde sport bh. ^_^

 

Mijn operatie werd ook uitgesteld. Ik was pas 2 dagen later aan de beurt. Vervelend is dat he! Blijkbaar gebeurt dat vaker bij boerhaave. Verder ben ik wel dik tevreden over ze tot nu toe

@Seen87 ik weet alleen nog dat ze het tegen mij zei en daarna was ik weer weg hahaha

 

oh joh dus bij jou was t ook uitgesteld. Ik vond het wel heel vervelend want je leeft er toch naar toe. Gelukkig was t bij mij maar 1 dag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jet:

 Hoi

Ik moet 26 juni

Ik ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet.

Hoi @Jet ik hoop dat ik de goede Jet heb aangeklikt want er zijn er 2? Afijn, je kunt in mijn album kijken als t goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, wat fijn dat het achter de rig is en dat je je zo goed voelt! Heel veel beterschap en hopelijk dalen ze snel!

 

dat lijkt mij trouwens wel heel lastig om doorheen te kijken als je net je nieuwe borsten hebt! Dan wil je toch dat het meteen perfect is... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Jet:

Hoe kom ik in je album.

Weet niet hoe dat werkt.

Wanneer je naar mijn profiel gaat scroll je naar beneden en klik je activiteit aan. Als het goed is zie je dan album staan waar je op kunt klikken en dan kom je in mijn album. Anders via de homepage bij foto album borstvergroting, daar kun je ook kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Ganda:

Hoihoi, wat fijn dat het achter de rig is en dat je je zo goed voelt! Heel veel beterschap en hopelijk dalen ze snel!

 

dat lijkt mij trouwens wel heel lastig om doorheen te kijken als je net je nieuwe borsten hebt! Dan wil je toch dat het meteen perfect is... :rolleyes:

Dank je @Ganda ja is idd best lastig en je gaat ook een beetje twijfelen of het goed komt maar ik heb er vertrouwen in. Iedereen geneest anders dus komt vast goed. Ik zal regelmatig foto’s posten ook voor mezelf om de vooruitgang te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Vonnepon:

Dank je @Ganda ja is idd best lastig en je gaat ook een beetje twijfelen of het goed komt maar ik heb er vertrouwen in. Iedereen geneest anders dus komt vast goed. Ik zal regelmatig foto’s posten ook voor mezelf om de vooruitgang te zien.

 

Ja, dat helpt mij weer inderdaad! Mijn operatie staat gepland op 11 juni. Nog 1,5 week en dan is het zover! Begin er steeds meer heen te leven en hopelijk is het snel 11 juni!

 

ik ga jouw foto’s in de gaten houden. Het ziet er nu al heel mooi uit, zag ik net! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update operatie verslag - 2 dagen po

 

Vannacht een slechte nacht gehad. Ik heb veel pijn aan mijn linker litteken. Vannacht eruit geweest om pijnstiller te nemen en wat tv gekeken. Toen toch m’n mandje maar weer ingekropen. 

 

Heb vanmorgen even gekeken maar zie niks geks verder. Wrs is het gewoon het genezingsproces waar ik last van heb. Nu zit die bh ook enorm strak maar heb niet t idee dat ie op mijn litteken drukt, maar prettig is anders. Nu heb ik wel het idee dat mijn borsten aan het zakken zijn, meer op hun plek zeg maar. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.

 

Ik zag veel berichten voorbij komen over de carefix ava bh. Net mijn maat opgemeten en zou een medium D-F cup moeten hebben dus die ga ik nu bestellen. Mss dat die minder druk op mijn litteken geeft. Heb nu met zwelling een D-cup zo blijkt. Blij mee :-) 

 

Ik hoop dat t in de loop van de dag Iers beter gaat worden met de pijn.

 

liefs,

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Vonnepon:

@Desert-Rose ik denk dat het bericht van Reemsel verplaatst moet worden naar de voorstel topic. 

Hoi @Vonnepon

 

sorry als ik mijn bericht op de verkeerder plek heb geplaatst. Ik ben nieuw op dit forum en begrijp nog niet helemaal hoe het werkt haha.

in iedergeval bedankt voor het delen van je ervaringen. Dat helpt mij erg :)

 

groetjes,

 

reemsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vonnepon:

@Desert-Rose ik denk dat het bericht van Reemsel verplaatst moet worden naar de voorstel topic. 

 

Hoi hoi, 

 

Ik snap jouw punt, enkele vragen stellen in een topic van iemand anders word wel vaker gedaan, en dat is ook geen enkel probleem, maar dit is idd net iets meer,  heb daarom alles weggehaald, zodat jij je topic weer terug hebt ^_^  Overigens zie ik dat  @Reemsel  al een topic heeft.Denk dat ze alleen alles ook hier ook heeft neergezet, aangezien jij ook bij Boerhaave geholpen bent.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.